dus we hoeven geen streams te verwachten uit huize huub en clairequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:22 schreef Huubdgk het volgende:
@Juud, met Claire was een leuk avondje heerlijk gegeten en ja de rest van de avond was ook best gezellig maar dat is prive![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus we hoeven geen streams te verwachten uit huize huub en claire![]()
dat vind ik dan wel weer jammer....
Verdomd, 't is niet eens zo'n gek idee Fan. Een stream vanuit de nagelstudio van Claire. Ik denk dat er nog genoeg gaan betalen ookquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus we hoeven geen streams te verwachten uit huize huub en claire![]()
dat vind ik dan wel weer jammer....
Dat heb ik al een tijd terug geroepen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verdomd, 't is niet eens zo'n gek idee Fan. Een stream vanuit de nagelstudio van Claire. Ik denk dat er nog genoeg gaan betalen ook
lijkt me ook héél spannendquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verdomd, 't is niet eens zo'n gek idee Fan. Een stream vanuit de nagelstudio van Claire. Ik denk dat er nog genoeg gaan betalen ook
Sterker nog, ik denk dat als je het ergens neerplempt als nieuwsfeit, ze nog gaan vragen of het echt zo is ook....quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft fan voorgesteld om een stream te doen op de keuken van Clairequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg zijn die op stream willen komen om geholpen te worden door de enige echte Claire uit DGK. Ik zweer het je, ze rijden er zo 100 kilometer voorquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
lijkt me ook héél spannend
Claire mikt op het hoge segment, dus geen live streams en televisie beelden want er zullen veel bekende nederlanders komen,quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat heb ik al een tijd terug geroepen.
Je kunt zo een serie vouwen om de nieuwe zaak van Claire.
Jullie hopen dat er veel BN'ers zullen komen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Claire mikt op het hoge segment, dus geen live streams en televisie beelden want er zullen veel bekende nederlanders komen,
skattie heb je het nou nog steeds niet door......quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft fan voorgesteld om een stream te doen op de keuken van Claire![]()
![]()
Ik kom ook dus dat is er al vast éénquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jullie hopen dat er veel BN'ers zullen komen.
Wie kent Fan niet he?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik kom ook dus dat is er al vast één
hebben al een aardig netwerkjequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jullie hopen dat er veel BN'ers zullen komen.
Die geilen er vermoedelijk het meest opquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Claire mikt op het hoge segment, dus geen live streams en televisie beelden want er zullen veel bekende nederlanders komen,
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die geilen er vermoedelijk het meest op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |