abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60816310
Hoe denken mannen hierover?
Zou je hier aan beginnen of zoek je liever verder tot je iemand tegen komt zonder kinderen.
En waarom?

Ik vraag dit omdat een vriendin van me denkt, dat ze de komende jaren alleen zal blijven. Want ze zegt, welke man van rond de 30 zit op een vrouw met twee kinderen te wachten. Ze is 31, ziet er goed uit, is leuk, spontaan, financieel onafhankelijk, en haar kinderen zijn al wat ouder.
Ik denk dat er echt nog wel mannen zijn van haar leeftijd die een relatie met haar willen. Zij denkt van niet. Want waarom zou een kinderloze man kiezen voor een vrouw met twee kinderen. Als er nog genoeg vrouwen zijn zonder kinderen.

Is het echt zo hopeloos voor een alleenstaande moeder, of ziet ze het zelf somber in. Ik kan het me namelijk niet voorstellen dat ze gelijk heeft. Dus na weer een avond vol discussie dacht ik laat ik het hier eens vragen.

[ Bericht 13% gewijzigd door SweetDisaster op 14-08-2008 03:44:48 ]
pi_60816412
Ik ben cker weer te jong
Ik zwaai naar dieren.
pi_60816413
Als ik het goed begrijp zou ze er zelf ook bezwaar tegen hebben als de man in kwestie ook kinderen zou hebben?
Ik denk dat ze beter op zoek kan gaan naar iemand die zich in dezelfde levensfase bevindt en weet wat het is om kinderen te hebben en getrouwd te zijn (geweest). Iemand die in hetzelfde 'schuitje' zit dus.
pi_60816468
Spoor 4,

Dat is juist het probleem ze komt alleen maar kinderloze mannen tegen. En de mannen die al een rugzak hebben net als haar zijn vaak 10 jaar ouder. En daar voelt ze zich niet prettig bij.
Maar zou jij dan verliefd op een vrouw met kinderen kunnen worden want dat is eigenlijk mijn vraag.
pi_60816481
Geerd

Natuurlijk
pi_60816494
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 03:58 schreef SweetDisaster het volgende:
Geerd

Natuurlijk
Dacht ik al Oudere vrouwen
Ik zwaai naar dieren.
pi_60816495
tuurlijk zou je verliefd kunnen worden, maar een relatie loopt niet alleen op liefde.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_60816509
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 03:57 schreef SweetDisaster het volgende:
Spoor 4,

Dat is juist het probleem ze komt alleen maar kinderloze mannen tegen. En de mannen die al een rugzak hebben net als haar zijn vaak 10 jaar ouder. En daar voelt ze zich niet prettig bij.
Maar zou jij dan verliefd op een vrouw met kinderen kunnen worden want dat is eigenlijk mijn vraag.
Alles kan, maar het lijkt me niet waarschijnlijk. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat ik nog maar 22 ben en daar over 10 jaar heel anders tegenover kan staan. Ik denk dat het voor een dertiger die toe is aan kinderen, huisje, boompje, beestje geen probleem hoeft te zijn.
pi_60816511
Gkhn

Zou je er wel open voor kunnen staan, of zou je het de kans al niet geven?
pi_60816536
Spoor 4

Nou dan zouden er voor haar toch nog wel mogelijkheden zijn, die ze nu gewoon laat liggen omdat ze het zelf al afkapt.

Geerd
Deel je verdriet jonge mannen
pi_60816547
Als ze bij voorbaat al denkt dat niemand in haar geïnteresseerd zal zijn, omdat ze kinderen heeft dan geeft ze potentiële leuke mannen ook niet de kans om het tegendeel te bewijzen.
pi_60816569
Juist dat is hetgene wat ik haar wil duidelijk maken. Ze heeft aandacht genoeg dus dat is het probleem niet. Maar ze geeft ze nooit geen kans. Ja maar ik heb kinderen, en dat terwijl ze wel graag weer een relatie zou willen. Dus ik hoop eigenlijk dat er meer mannen zijn die dat schrijven dan kan ik haar dit topic laten lezen. En gaat ze het misschien minder zwaar zien. En dan durft ze misschien wel een keer de gok te wagen.
pi_60816580
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 04:06 schreef SweetDisaster het volgende:
Spoor 4

Nou dan zouden er voor haar toch nog wel mogelijkheden zijn, die ze nu gewoon laat liggen omdat ze het zelf al afkapt.

Geerd
Deel je verdriet jonge mannen
Wou je het ontkennen dan, ohw profiel ook vrouw lama.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 04:18:50 #14
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_60816632
Ik ben 30, kinderloos maar zit wel in een relatie. Als ik geen relatie zou hebben, dan zou het denk ik geen groot bezwaar zijn als een potentiele partner al kinderen heeft. Maar het moet dan ook met de kinderen 'klikken' denk ik.
pi_60817059
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 03:36 schreef SweetDisaster het volgende:

Is het echt zo hopeloos voor een alleenstaande moeder, of ziet ze het zelf somber in. Ik kan het me namelijk niet voorstellen dat ze gelijk heeft. Dus na weer een avond vol discussie dacht ik laat ik het hier eens vragen.
Helemaal niet hopeloos, maar wel afhankelijk van d'r instelling .

Waar ik wél problemen mee heb (paar keer meegemaakt) is als ze maar door blijven miepen over d'r ex die geen- of te laat alimentatie betaald of voortdurend geneuzel over bezoekregelingen. Dan haak ik razendsnel af. Een relatie moet vooral leuk zijn en geen gezeur opleveren.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 06:21:54 #16
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_60817185
Het zou wat mij betreft in elk geval niet meehelpen, eerlijk gezegd - ik heb zelf absoluut geen kinderwens en zit er dus niet echt op te wachten om voor de kinderen van een ander te moeten gaan zorgen.

En een maat van me wiens vriendin een kind van een ex heeft wordt zo half en half bedreigd door de verwekker daarvan die het niet echt verkropt dat exlief weer een nieuwe relatie heeft.. dat speelt ook een beetje in m'n achterhoofd mee.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_60817223
Ik knap er op af.
Jesus saves but death prevails.
pi_60817321
Ik zou er zelf geen trek in hebben.
Je zit als het ware met kinderen van een ander (En gezeik met bezoekregelingen jaloerse ex etc) en vaak ook met een vrouw die het vertrouwen in relatie's in het algemeen heeft verloren.

Een wantrouwige vrouw is hierbij nog het grootste probleem.
pi_60817322
Veel vriendinnen hebben kinderen. En de alleenstaande moeders hebben echt geen geluk in de liefde. Maar ik moet zeggen dat die dat eigenlijk nooit hebben gehad, ondanks dat de meesten getrouwd zijn geweest (en weer gescheiden).

Toen ik (vrouw) 30 was moest ik niet denken aan een serieuze relatie met een man met kinderen. En om eerlijk te zijn is dat niet veranderd, ondanks dat ik zelf geen kinderen heb. Kinderen brengen veel leuks, maar daar moet je wel verantwoordelijk mee omgaan. En er vooral altijd zijn, een regelmatig leven leiden.

Ik hou in de basis wel van rust en regelmaat, maar periodiek wil ik gewoon een tijd weg. En ergens along the way heb ik ondervonden dat ik reizen en werken met een vriend een van de leukste relatievormen vind. In de toekomst wil ik dat dus zeker nog een keer gaan doen. Dat wil niet zeggen dat ik meteen de andere kant op loop als ik iemand met kinderen tegenkom, maar dan zal hij vrij in het leven staan. Meestal zegt zo iemand van wel, maar merk je al snel dat hij onder de plak zit van een ander verhaal. Als een vader dat al heeft, dan heeft een moeder dat natuurlijk nog veel meer. Maar er zijn jongens en mannen die er juist op kicken dat een vrouw geen kant op kan, die voelen zich daar wat zekerder door, ofzo. Merk alleen ook wel dat alleenstaande moeders vaak niet meer zien wie ze daten, dat ze snel genoegen nemen met iemand waar ze vroeger misschien niet eens naar keken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manono op 14-08-2008 08:30:05 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60817373
wanneer de klik er is misschien. maar zie ook de post van Manono
pi_60817384
Ik zou het niet op voorhand uitsluiten, dat niet.
For great justice!
pi_60817425
Als de kinderen niet te oud zijn en de klik er gewoon is, waarom niet?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_60817534
Om eerlijk te zijn; Niet zo aantrekkelijk. Je zit als man toch meestal niet op andermans kinderen te wachten.
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_60817562
Mijn vriendin heeft dus 2 kinderen en was op haar 19e al zwanger (Ze is nu 24).
Minder aantrekkelijk wil ik niet zeggen maar je moet er als man zijnde wel even goed over nadenken voor je een serieuze relatie begint.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_60817565
Een eventuele nieuwe vriend zal natuurlijk moeten weten dat ze al kinderen heeft en dat merken omdat er hier en daar rekening mee gehouden moet worden, maar ze wil toch een nieuwe vriend voor zichzelf en niet direct een medeopvoeder/stiefpapa voor de kids?
Ik bedoel daarmee dat ze zich best open kan stellen voor leuke mannen om mee te daten, filmpje pikken, uit eten, weekendje weg, etc., en dat als dat allemaal leuk en gezellig is en het gaat goed, kunnen op den duur de kids er ook bij betrokken worden. Het heeft misschien allemaal wat meer tijd nodig, maar dat is helemaal niet erg.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_60817621
Ik was 31, single, en had twee kids toen mijn vriend verliefd op mij werd en we zijn nu vier jaar samen dus ik stem: ja !

Merkte dat het voor bepaalde mensen een drempel is die niet te nemen is en voor andere juist een uitdaging... Voor de juiste man is het geen probleem, komt helemaal goed
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_60817653
Ik zou er denk ik op die leeftijd geen moeite mee hebben, mits het allemaal klikt.
Ik zou er echter wel goed over na moeten denken, je krijgt zeg maar extra bagage mee bij die ene leuke koffer

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2008 08:09:39 ]
pi_60817685
Ik zit zelf nu in die leeftijdscategorie, maar ik zit daar echt niet op te wachten.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 08:16:16 #29
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60817721
Een milf is één ding, er ook een relatie mee hebben, nee. Kinderen hebben is niks voor mij. Hoewel ik heel erg trots ben op mijn nichtje zit ik zelf absoluut niet te wachten op kinderen van mezelf. Ik zie ze als een beperking en een last. Dat anderen daar geen problemen mee hebben, prima. Maar dat is dus hún leven, ik zie geen overtuigende reden voor kinderen.

Bovendien denk ik dat ik ook geen goede vader zal zijn, laat staan voor andermans kinderen.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60817845
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 04:18 schreef Castor het volgende:
Ik ben 30, kinderloos maar zit wel in een relatie. Als ik geen relatie zou hebben, dan zou het denk ik geen groot bezwaar zijn als een potentiele partner al kinderen heeft. Maar het moet dan ook met de kinderen 'klikken' denk ik.
Dit dus. Kom zelf ook uit een gescheiden gezin waarbij mijn vader altijd alles heeft laten afhangen van mijn broer en ik.

Dat zou mijn gevoel ook zijn wanneer ik een jonge moeder zou daten (wat niet het geval is, zit zelf in een goede relatie. De enige jonge moeder die ik zou daten is mijn liefje).

Als de kinderen er een goed gevoel bij kunnen hebben zie ik niet in wat het probleem zou zijn.
pi_60818133
Het is natuurlijk maar net hoe je wilt dat je eigen wereld er uitziet...
Als je denkt dat het allemaal niet past, past het ook niet.
Dus, als ze anders gaat denken en denkt dat ze juist de wereld te bieden heeft zal ze dat uitstralen en uitdragen.
Komt ze dan iemand tegen die 2 kinderen niet ziet zitten, dan zal ze daar heel snel overheen stappen.
Kinderen horen erbij!
Kom je veel verder mee, word je zelf ook veel gelukkiger van.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60818183
Waarom zou dit uberhaupt een probleem zijn?
Als je voor iemand valt is dat, omdat je die persoon leuk vindt. Of die persoon toevallig kinderen heeft of niet, zou helemaal niets uit moeten maken. Ik zou er totaal geen problemen mee hebben en zeker niet op die leeftijd.
Verder zijn kinderen natuurlijk onwijs schattig.
'The first casualty of war is innocence'
pi_60818444
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:02 schreef Vamps het volgende:
Als je voor iemand valt is dat, omdat je die persoon leuk vindt. Of die persoon toevallig kinderen heeft of niet, zou helemaal niets uit moeten maken. Ik zou er totaal geen problemen mee hebben en zeker niet op die leeftijd.
Ik denk dat dat voor iemand zonder kinderwens wel degelijk heel veel uit kan maken. Kijk, als je iemand tegen komt waar je voor valt met bijvoorbeeld een paar vreselijke ouders, dan kun je nog zeggen dat je dan maar nooit langs gaat bij die ouders. Als je iemand tegen komt met een paar kinderen waar je het gewoon totaal niet mee kan vinden, dan kun je die toch niet gewoon maar negeren. Of je moet blijven latten tot de kinderen het huis uit zijn, maar daar heeft ook niet iedereen zin in.
Zelf ben ik weliswaar vrouw, maar ik zou met een man met kinderen nooit een relatie willen, ik ben daar te egoistisch voor ingesteld. Het idee dat ik in één huis zou moeten leven met een kind komt dicht in de buurt van mijn ultieme nachtmerrie.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_60818506
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:02 schreef Vamps het volgende:
Omdat je als kinderloze vrijgezel toch plots verantwoordelijkheid krijgt voor die kinderen.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:20:49 #35
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60818513
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:17 schreef As_33 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voor iemand zonder kinderwens wel degelijk heel veel uit kan maken. Kijk, als je iemand tegen komt waar je voor valt met bijvoorbeeld een paar vreselijke ouders, dan kun je nog zeggen dat je dan maar nooit langs gaat bij die ouders. Als je iemand tegen komt met een paar kinderen waar je het gewoon totaal niet mee kan vinden, dan kun je die toch niet gewoon maar negeren. Of je moet blijven latten tot de kinderen het huis uit zijn, maar daar heeft ook niet iedereen zin in.
Zelf ben ik weliswaar vrouw, maar ik zou met een man met kinderen nooit een relatie willen, ik ben daar te egoistisch voor ingesteld. Het idee dat ik in één huis zou moeten leven met een kind komt dicht in de buurt van mijn ultieme nachtmerrie.
duidelijk....maar zo heeft iedereen eigen criteria. Voor mijzelf (man, 30) gelden kinderen ook wel als een behoorlijke drempel en ik zou wel erg goed nadenken voor ik iets met een alleenstaande moeder zou beginnen, simpelweg omdat de consequenties wat groter zijn als je een relatie begint. Maar als ik echt verliefd op iemand zou zijn, denk ik ook weer niet dat het me onmiddelijk zou tegenhouden...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_60818567
Zou het kunnen dat ze het te graag wil?

Ik ben 3 jaar geleden gescheiden na een moeizaam huwelijk van 10 jaar.

En daar zat ik dan, moeder van 2 kinderen van toen 4 en 6 jaar oud.
Plots val je in een gat en is alles anders dan je voor ogen had.

Ik was de mannen bijzonder zat en besloot eerst een tijdje aan mijn onafhankelijkheid te gaan werken.
Ik ben een opleiding gestart en mijn leven opnieuw gaan inrichten.
De eerstkomende 5 jaar even geen man, riep ik nog.
Mijn geluk is nl niet afhankelijk van het wel of niet samen zijn met een man.

Tot ik vorig jaar een oude klasgenoot (waar ik vroeger een lichte crush op had) op het station tegen het lijf liep..
Een leuk gesprekje mee gehad, en afgesproken elkaar op hyves op te zoeken.
Na 2 maanden hyven en msnnen, en een bekentenis van zijn kant dat hij vroegah ook een crush op mij had,
bleek dat we wel heel veel overeenkomsten hadden en ons ook wel dezelfde kant op ontwikkeld hadden.
dus hebben we toch afgesproken.. al had ik geen enkel idee of ik dit wel wilde.

Inmiddels zijn we alweer een jaar samen.

Dat ik kinderen had en hij niet, is nooit een issue geweest.
mijn kinderen zijn gek op hem en hij andersom op hen.
hij is een relatie met ons alledrie aangegaan.

Maar mijn punt is dus eigenlijk.. als ik heeel vroegah wel eens erg aan een relatie toe was.. kwam ik 'ze' nooit tegen.
toen ik het niet meer wilde, liep ik een oude crush tegen het lijf...
en ben ik onverwacht heel gelukkig aan het worden.
misschien ook wel omdat ik niet verwacht dat HIJ me gelukkig maakt.. maar omdat ik besef dat ik daar ZELF voor verantwoordelijk ben.

en in antwoord op de oorspronkelijke vraag:
Ja, single moeders zijn aantrekkelijk voor een SERIEUZE relatie.
Ze hebben veel meer te verliezen en zullen niet zo snel aan het flodderen slaan.
(uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
hebben vaak geleerd van hun vorige relatie en weten veel beter wat ze wel en niet willen.
(ook uitzonderingen daargelaten.)
Hierdoor zullen ze serieuzer in een nieuwe relatie stappen dan menig single dame.. die veel minder te verliezen heeft.
I don't have a solution, but I admire your problem. ;)
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:40:47 #37
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_60818879
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:24 schreef fairytalitha het volgende:
hij is een relatie met ons alledrie aangegaan.
Dat zou bij mij nou precies mijn bezwaar zijn. Maar inderdaad, ieder z'n meug.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_60818949
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:17 schreef As_33 het volgende:

[..]

Het zal ongetwijfeld bij iedereen anders liggen.
Maar jij zou dus zelf ook nooit kinderen willen? Ik ben wellicht wat ouderwets ingesteld, maar is dit omdat je jezelf verder wilt onwikkelen of heb je gewoon echt een hekel aan kinderen?
pi_60818955
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:40 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Dat zou bij mij nou precies mijn bezwaar zijn. Maar inderdaad, ieder z'n meug.
tja.. dat is een keuze die je maakt.. of niet

ik zou het vooral bezwaarlijk vinden als ie alleen mij wou hebben.. en de kids niet.
Die kinderen zitten nu eenmaal in het pakket..
(net als die grote harige hond van hem... die ik er gratis bij kreeg)
pi_60818964
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:20 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Omdat je als kinderloze vrijgezel toch plots verantwoordelijkheid krijgt voor die kinderen.
Zou je dat niet over hebben voor degene waar je van houdt?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:48:35 #41
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60819028
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:45 schreef Vamps het volgende:

[..]

Zou je dat niet over hebben voor degene waar je van houdt?
je houdt niet onmiddelijk van iemand natuurlijk...daar gaat nog wel het één en ander aan vooraf, gemiddeld genomen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_60819048
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:44 schreef fairytalitha het volgende:

[..]

(net als die grote harige hond van hem... die ik er gratis bij kreeg)
In een relatie moet je allebei offers maken.
For great justice!
pi_60819101
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:48 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je houdt niet onmiddelijk van iemand natuurlijk...daar gaat nog wel het één en ander aan vooraf, gemiddeld genomen...
Je merkt vaak snel genoeg of iemand potentie heeft om van gehouden te worden.
pi_60819128
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:49 schreef Q. het volgende:

In een relatie moet je allebei offers maken.
Met of zonder kinderen...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:56:54 #45
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60819177
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:54 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Met of zonder kinderen...
Of juist de kinderen. Kan je meteen een buurtbarbecue geven
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60819254
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef Elegy het volgende:

Of juist de kinderen. Kan je meteen een buurtbarbecue geven
Wat een verdorven geest heb je toch...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:03:37 #47
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60819274
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:02 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Wat een verdorven geest heb je toch...
Ach, ik denk gewoon probleemoplossend
pi_60819288
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:03 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ach, ik denk gewoon probleemoplossend
Nee, jouw oplossing is dus, een vrouw zonder kinderen.
En dat is ook okay!
Hoop alleen dat je nooit verliefd wordt op een vrouw met kind...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:07:21 #49
17205 Profesor
I have a dream!
pi_60819327
Als die kinderen om het weekend bij de vader zitten, dan zie ik geen problemen..
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_60819339
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:07 schreef Profesor het volgende:
Als die kinderen om het weekend bij de vader zitten, dan zie ik geen problemen..
Best of both worlds!
pi_60819352
Het is niet per definitie afgeschreven, maar het is wel een heel andere manier van een relatie in gaan.
Lambo of Rekt
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:11:46 #52
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60819407
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:05 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nee, jouw oplossing is dus, een vrouw zonder kinderen.
En dat is ook okay!
Hoop alleen dat je nooit verliefd wordt op een vrouw met kind...
Ik word nooit verliefd, dat scheelt weer

Maar aan de andere kant, als het kind een leuke dochter van net 18 is, tja...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:12:39 #53
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60819430
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:52 schreef Vamps het volgende:

[..]

Je merkt vaak snel genoeg of iemand potentie heeft om van gehouden te worden.
klopt...maar dat betekent dus wel dat je op dat moment al voor een keuze staat om verder te gaan, of er mee op te houden voordat het zo ver is...
pi_60819463
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:12 schreef Abbadon het volgende:

[..]

klopt...maar dat betekent dus wel dat je op dat moment al voor een keuze staat om verder te gaan, of er mee op te houden voordat het zo ver is...
Het voordeel van de twijfel geven. Als het uiteindelijk niets wordt, kan je het altijd nog afkappen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:17:31 #55
26374 made
..made by made..
pi_60819521
FF reactie : ikke : 31, vrijgezel, zonder kinderen.

Mijn mening is dat ik het eigenlijk niks uitmaakt, kids / geen kids. Het gaat om of je wat voelt voor iemand. Als dat gevoel het juiste is dan zullen die kinderen geen probleem zijn.

En ! Er zijn heus wel mannen van rond de 30 met bagage. Misschien laten die het niet zo blijken.
Lurkt !
pi_60819548
Kort gezegd: absoluut niet.

Kan veranderen wanneer ik ouder word en wellicht zelf een lichte kinderwens in m'n hartje kan ontwaren (as if )

Maar tot die tijd van m'n leven niet.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60819594
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:17 schreef made het volgende:

En ! Er zijn heus wel mannen van rond de 30 met bagage. Misschien laten die het niet zo blijken.
Juist!
Onze bagage is zichtbaar! Maar vaak van de mannen niet. (mits ze geen kinderen hebben... )
pi_60819747
Kinderen zouden voor mij geen reden zijn om niet met een relatie door te gaan, wat ik wel belangrijk zou vinden is de relatie vader-moeder van de kinderen. Een oorlog om de kinderen zou eerder een breekpunt zijn. Zelf hebben mijn partner en ik geen kinderen, geen behoefte aan en geen van ons beiden hebben een kinderwens. We vinden ons leventje dat we met niemand rekening moeten houden en alles kunnen plannen hoe wij dat willen helemaal perfect.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:29:37 #59
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60819771
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:14 schreef Vamps het volgende:

[..]

Het voordeel van de twijfel geven. Als het uiteindelijk niets wordt, kan je het altijd nog afkappen.
hoe nobel

is de term 'MILF' trouwens al gebruikt in dit topic? zo niet, dan bij deze alvast
pi_60819864
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:29 schreef Abbadon het volgende:

[..]

hoe nobel

is de term 'MILF' trouwens al gebruikt in dit topic? zo niet, dan bij deze alvast
Hoezo nobel? Het lijkt me niet meer dan logisch.
pi_60819958
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:29 schreef Abbadon het volgende:

[..]

hoe nobel

Doe je dat dan niet sowieso in elke relatie?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:42:22 #62
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_60820021
Ik zou het gelijk afkappen als een leuke dame kinderen blijkt te hebben. Gelukkig melden de meeste vrouwen dit wel al vrij snel of kom je er op andere manier snel achter.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:43:10 #63
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60820041
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:34 schreef Vamps het volgende:

[..]

Hoezo nobel? Het lijkt me niet meer dan logisch.
...en dat is nou precies waarom het aantal scheidingen in dit land zo hoog is
pi_60820116
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:43 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...en dat is nou precies waarom het aantal scheidingen in dit land zo hoog is
Wie had het over scheiden?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:55:31 #65
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60820335
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:46 schreef Vamps het volgende:

[..]

Wie had het over scheiden?
ik gebruikte het woord in dit geval slechts als meest zichtbare uitingsvorm van een specifiek mentaliteit ....en de meeste alleenstaande moeders waren in eerste instantie niet alleenstaand, natuurlijk
pi_60820457
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:55 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik gebruikte het woord in dit geval slechts als meest zichtbare uitingsvorm van een specifiek mentaliteit ....en de meeste alleenstaande moeders waren in eerste instantie niet alleenstaand, natuurlijk
Op die manier geef ik je gelijk. Maar krampachtig vastklampen aan een relatie die gedoemd is te mislukken is ook geen optie.
pi_60820517
Maar je gaat geen energie in een relatie blijven steken als je weet dat het niet werkt. En dat weet je pas als je het geprobeert hebt.
Ongelukkig in een relatie blijven, voor de kinderen of voor wie dan ook, is toch helemaal geen oplossing.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:07:59 #68
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60820626
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:00 schreef Vamps het volgende:

[..]

Op die manier geef ik je gelijk. Maar krampachtig vastklampen aan een relatie die gedoemd is te mislukken is ook geen optie.
misschien....en misschien is keiharde ontkenning van de realiteit wel de enige weg naar het ware geluk

maar goed, we dwalen af...
pi_60821036
quote:
Ik kan het me namelijk niet voorstellen dat ze gelijk heeft. Dus na weer een avond vol discussie dacht ik laat ik het hier eens vragen.
In jouw ogen is een kind een lief hoopje mens. Vanuit mannelijk perspectief ligt het mogelijk wat genuanceerder. Dan is het wellicht voor de helft een lief hoopje mens en voor de andere helft een levend stukje ex. Een genetisch abces. Een vreemd dier dat je voortplantingsterritorium bedreigt. Noem het een vroeg-evolutionair instinct, maar het zou voor mij een no-go zijn. Ik wil erg graag kinderen, maar dan wel van mezelf. Anders zou ik nooit echt van hem of haar kunnen houden. Een kind verdient beter.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_60821179
Als de kinderen bijna volwassen zijn ligt het overigens wat anders. Dan zijn ze tot op grote hoogte zelfstandige individuën en spelen ze een minder grote rol in het dagelijks leven van de moeder. In dat geval zou ik niet ohne weiteres nee zeggen tegen een relatie. Sterker nog: het zou dan slechts een gering bezwaar zijn.
pi_60821189
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:23 schreef Petertje81 het volgende:

[..]

In jouw ogen is een kind een lief hoopje mens. Vanuit mannelijk perspectief ligt het mogelijk wat genuanceerder. Dan is het wellicht voor de helft een lief hoopje mens en voor de andere helft een levend stukje ex. Een genetisch abces. Een vreemd dier dat je voortplantingsterritorium bedreigt. Noem het een vroeg-evolutionair instinct, maar het zou voor mij een no-go zijn. Ik wil erg graag kinderen, maar dan wel van mezelf. Anders zou ik nooit echt van hem of haar kunnen houden. Een kind verdient beter.
Oef, dat is wel heel erg...euhm, hoe zeg je dat?

Een genetisch abces...?
Dus houden van heeft te maken met welke cellen en genen iemand in zich draagt?
pi_60821254
Niet voor mij. Ik voed liever mijn eigen kinderen op.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_60821306
Been there, no problem als de dame in kwestie leuk genoeg is. Hoef je iig de babyfase niet mee te maken en dat is een dikke +

Laatste vriendin had een dochter van 18 , vriendin was 40.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_60821347
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef Oblivion het volgende:

Een genetisch abces...?

Mooi gezegd wel, kan je lullen wat je wil.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:38:10 #75
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_60821412
moet er niet aan denken zeg andermands kind opvoeden brrr
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_60821453
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:38 schreef MooieLuL het volgende:
moet er niet aan denken zeg andermands kind opvoeden brrr
Hoe openminded.
Moet er niet aan denken zeg, een alleenstaande moeder afwijzen omdat ze kinderen heeft en haar zo alleen die kinderen op laten voeden. brrr.
pi_60821481
Maar die kinderen kun je toch ook opgeven voor adoptie ofzo?
pi_60821511
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Oef, dat is wel heel erg...euhm, hoe zeg je dat?

Een genetisch abces...?
Dus houden van heeft te maken met welke cellen en genen iemand in zich draagt?
Ik chargeerde bewust, om duidelijk te maken dat mannen over het algemeen toch anders naar eventueel aanwezige kinderen uit vorige relaties kijken dan vrouwen. Vrouwen zijn van nature wat zorgzamer, empathischer. Voor mannen zijn exen intuïtief toch concurrenten, vijanden.

Tot op zekere hoogte heeft houden van voor mij echter wel degelijk met cellen en genen te maken. Je kunt een kind van een ander aardig vinden. Of leuk. Lief. Maar alleen van mijn eigen kind zou ik echt, met heel mijn hart kunnen houden, denk ik. De bereidheid gevierendeeld te worden om het leven van je kind te redden, dat lijkt me voorbehouden aan je eigen kinderen.
pi_60821546
Wat wel een feit is, is wel dat die moeder altijd zal kiezen voor haar kinderen als puntje bij paaltje komt. Niet dat dat onlogisch is, maar wel een factor om rekening mee te houden.
pi_60821556
Nee, maar wel voor een ander soort relatie, totdat het allemaal te beladen wordt.
pi_60821646
quote:

Ik denk dat er echt nog wel mannen zijn van haar leeftijd die een relatie met haar willen. Zij denkt van niet. Want waarom zou een kinderloze man kiezen voor een vrouw met twee kinderen. Als er nog genoeg vrouwen zijn zonder kinderen.
Vrouwen die zichzelf zo 'slecht-praten' zullen per definitie moeite hebben een (goede) man te vinden, domweg een 'selffullfilling prophecy' ...

Het is niet dat mannen per definitie iets tegen kinderen of vrouwen van haar leeftijd hebbn, maar waar vrijwel alle mannen wel een stronthekel aanhebben is een vrouw die vanaf het begin al vooral veel zeikt en kennelijk weinig tot geen zelfvertrouwen heeft en niet uitgaat van dr eigen kracht en juist dr 'pro-punten' voorop stelt

(er zijn wel mannen die specifiek vallen op vrouwen met eeen gebrekkig zelfvertrouwen, maar daarvan zou ik je vriendin nou wél aanraden een beetje weg te blijven, meestal is dat een voorkeur uit twijfelachtige motieven)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_60821884
Ik ben eigenlijk wel dankbaar dat er ook mannen zijn die wél een relatie beginnen met een vrouw die kinderen heeft. Als mijn stiefvader dat niet had gedaan..had ik immers geen vader gehad. Mijn eigen vader ging er 'vandoor' toen ik een jaar of 5 was.

Lijkt me wel moeilijk, kinderen van een ander..maar kan ook heel gezellig zijn toch. Ik herinner me iig een stel leuke jaren
pi_60821919
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:42 schreef Petertje81 het volgende:

[..]

Ik chargeerde bewust, om duidelijk te maken dat mannen over het algemeen toch anders naar eventueel aanwezige kinderen uit vorige relaties kijken dan vrouwen. Vrouwen zijn van nature wat zorgzamer, empathischer. Voor mannen zijn exen intuïtief toch concurrenten, vijanden.

Zorgen is niet alleen de billetjes wassen en eten geven.
Voor mannen zijn exen pas concurrenten als de vrouw dat toe laat.
quote:

Tot op zekere hoogte heeft houden van voor mij echter wel degelijk met cellen en genen te maken. Je kunt een kind van een ander aardig vinden. Of leuk. Lief. Maar alleen van mijn eigen kind zou ik echt, met heel mijn hart kunnen houden, denk ik.
Daar ga je al, je weet het niet eens zeker.
quote:
De bereidheid gevierendeeld te worden om het leven van je kind te redden, dat lijkt me voorbehouden aan je eigen kinderen.
Hmm, dat doe je dus ook als je al lang voor een kind zorgt en er dus van bent gaan houden.
pi_60821958
Ik wilde even reageren maar na het zien van zoveel reacties stel ik het even tot vanavond uit moet werken.
pi_60822033
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:35 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Mooi gezegd wel, kan je lullen wat je wil.
Anders:

Je krijgt kinderen van jezelf, je gaat vroegtijdig dood (Mag je 120 worden)
Wat wens je voor je kinderen?

Een leven zonder een pa?
Of iemand die aan je denkt als een genetisch abces?
Want ja ma neukt zo lekker weg?
Of een leuke (stief) shitwoord... pa?
Die houden van ziet als iets wat je zelf kan voelen ongeacht iemand zijn/haar verleden/genen?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:19:58 #86
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_60822428
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:39 schreef Vamps het volgende:

[..]

Hoe openminded.
Moet er niet aan denken zeg, een alleenstaande moeder afwijzen omdat ze kinderen heeft en haar zo alleen die kinderen op laten voeden. brrr.
zo houden we het lekker in balans toch
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_60822620
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:19 schreef MooieLuL het volgende:

[..]

zo houden we het lekker in balans toch
Dat is zeker waar.
pi_60822739
Ik ben al een jaar samen met mijn vriendin en ze heeft een dochter van 18. Geen enkel probleem.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:41:30 #89
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60822999
Pics van die dochter?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:53:55 #90
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60823349
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:41 schreef Elegy het volgende:
Pics van die dochter?
+1 voorspelbaar
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:56:11 #91
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60823424
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:48 schreef RM-rf het volgende:

Vrouwen die zichzelf zo 'slecht-praten' zullen per definitie moeite hebben een (goede) man te vinden, domweg een 'selffullfilling prophecy' ...

Het is niet dat mannen per definitie iets tegen kinderen of vrouwen van haar leeftijd hebbn, maar waar vrijwel alle mannen wel een stronthekel aanhebben is een vrouw die vanaf het begin al vooral veel zeikt en kennelijk weinig tot geen zelfvertrouwen heeft en niet uitgaat van dr eigen kracht en juist dr 'pro-punten' voorop stelt

(er zijn wel mannen die specifiek vallen op vrouwen met eeen gebrekkig zelfvertrouwen, maar daarvan zou ik je vriendin nou wél aanraden een beetje weg te blijven, meestal is dat een voorkeur uit twijfelachtige motieven)
dat dus het is een stuk makkelijker verliefd worden op een leuke vrouw die positief in het leven staat en niet al te veel in termen van problemen denkt...
pi_60823499
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:41 schreef Elegy het volgende:
Pics van die dochter?
Jou lijkt die moeder én dochter wat?

OT:

Been there done that, was een ramp...
Was deels ook te wijten aan persoonlijkheid van de dame in kwestie hoor...

En het is altijd een gedoe met afspreken, wil je dr pompen, gaat ze al met de kinderen naar het strand
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_60823682
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:00 schreef Oblivion het volgende:
Daar ga je al, je weet het niet eens zeker.
[..]
Dat weet ik niet zeker, nee. Het lijkt me echter niet verstandig proefondervindelijk vast te stellen of ik als nieuwe "vader" echt niet van andermans kind zou kunnen gaan houden.
pi_60823860
Zou er totaal geen bezwaar tegen hebben, als de kids mij maar accepteren, dan accepteer ik hun ook
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:46:54 #95
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60824748
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jou lijkt die moeder én dochter wat?

OT:

Been there done that, was een ramp...
Was deels ook te wijten aan persoonlijkheid van de dame in kwestie hoor...

En het is altijd een gedoe met afspreken, wil je dr pompen, gaat ze al met de kinderen naar het strand
Dan moet je de dochter gewoon zien als de jongere en wat strakkere versie van de moeder
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:48:49 #96
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_60824805
advocaat van de : met single moeders (geen weduwe) moet toch wel iets mis zijn....
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_60824957
Ik ben 26 en ik geloof dat, als ik geen vriendin zou hebben, ik hier niet op zou zitten te wachten. Ik zou mij van nature dus defensief opstellen tegenover iemand als jouw vriendin. Echter, het zou voor mij ook geen breekpunt zijn als er wederzijdse interesse is. Denk ik.

Maar ik ga gewoon over een tijdje voor eigen kinderen, als het mag en kan.
onzin?
pi_60824960
-edit- misquote
onzin?
pi_60825096
Ik zou zeker afknappen als het een jongere vrouw van 20-30 betreft, maar ouder hoort gewoon bij die leeftijd. Reden eigenlijk is dat jonge moeders mij niet een stabiel en verstandig gevoel geven wat ik eigenlijk in een vrouw zoek. Persoonlijk ben ik ingesteld dat je als je jong bent 20-30 nog te jong voor kinderen bent en aan zelfontwikkeling moet doen voor later wanneer je wel kinderen neemt. Kortom: Carriere opbouwen, financieel zeker zijn, wat te vertellen hebben voor later en dan pas kinderen. Een vrouw die dat niet heeft of dat niet gaat doen doordat ze vroeg kinderen heeft zou niet interesant voor mij zijn, jonge moeders geven mij altijd het gevoel dat ze een beetje dommig en eenkennig zijn. Alsof het enige wat telt in hun leven kinderen krijgen is geweest.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:07:46 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60825280
dus kinderen krijgen hoort niet bij zelfontwikkeling begrijp ik?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60825477
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:44 schreef Vamps het volgende:

[..]

Het zal ongetwijfeld bij iedereen anders liggen.
Maar jij zou dus zelf ook nooit kinderen willen? Ik ben wellicht wat ouderwets ingesteld, maar is dit omdat je jezelf verder wilt onwikkelen of heb je gewoon echt een hekel aan kinderen?
Ik heb inderdaad een zeer sterke non-kinderwens. Ik vind kinderen niet leuk, niet lief, en als ze luidruchting zijn heb ik inderdaad een hekel aan ze, dat irriteert mij om een of andere reden gewoon echt gigantisch. Verder ben ik redelijk egoistisch ingesteld, en wil ik graag in een relatie de aller aller belangrijkste voor mijn partner zijn en de enige met wie ik de aandacht wil delen is met een huisdier En uiteraard is het zo dat omdat ik nou eenmaal geen kinderwens voel, dat ik dús alleen maar nadelen zie aan wel kinderen krijgen, dat je niet meer kunt doen wat je wilt en altijd maar verantwoordelijk bent voor iemand anders.
Ik denk trouwens dat het ook heel moeilijk moet zijn voor een ouder om een relatie te hebben met iemand die de kinderen liever wegwenst, dus voor alle partijen, de ouder, de kinderloze en de kinderen zelf, is het dan beter om er gewoon maar niet aan te beginnen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:16:15 #102
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_60825488
tvp, kom hier later ook m'n zegje doen
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_60826186
Moet er echt niet aan denken. Denk dat ik m'n eigen kinderen (die ik niet heb) wel zou kunnen wurgen , laat staan de kinderen van een ander.
pi_60826283
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:15 schreef As_33 het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad een zeer sterke non-kinderwens. Ik vind kinderen niet leuk, niet lief, en als ze luidruchting zijn heb ik inderdaad een hekel aan ze, dat irriteert mij om een of andere reden gewoon echt gigantisch. Verder ben ik redelijk egoistisch ingesteld, en wil ik graag in een relatie de aller aller belangrijkste voor mijn partner zijn en de enige met wie ik de aandacht wil delen is met een huisdier En uiteraard is het zo dat omdat ik nou eenmaal geen kinderwens voel, dat ik dús alleen maar nadelen zie aan wel kinderen krijgen, dat je niet meer kunt doen wat je wilt en altijd maar verantwoordelijk bent voor iemand anders.
Ik denk trouwens dat het ook heel moeilijk moet zijn voor een ouder om een relatie te hebben met iemand die de kinderen liever wegwenst, dus voor alle partijen, de ouder, de kinderloze en de kinderen zelf, is het dan beter om er gewoon maar niet aan te beginnen.
Je weet dat je zelf ook ooit kind bent geweest hè? Moet je je is voorstellen dat je ouders hetzelfde hadden gedacht.
Hoe kun je er in godsnaam een hekel aan hebben?
Ieder zijn ding, laten we dan maar zeggen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:53:57 #105
97643 misteriks
pi_60826407
quote:

[..]
Verder ben ik redelijk egoistisch ingesteld, en wil ik graag in een relatie de aller aller belangrijkste voor mijn partner zijn en de enige met wie ik de aandacht wil delen is met een huisdier
wow, ik zou IRL een schurfthekel aan je hebben no offence btw
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:57:33 #106
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60826504
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:53 schreef misteriks het volgende:

[..]

wow, ik zou IRL een schurfthekel aan je hebben no offence btw
...en dan 'no offence' zeggen

"ik vind je een lul...maar dat moet je niet persoonlijk opvatten hoor"
pi_60826649
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:49 schreef Vamps het volgende:

[..]

Je weet dat je zelf ook ooit kind bent geweest hè?
Ja, en? Alsof dat automatisch inhoudt dat je er nu nog zoveel mee gemeen hebt .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:08:33 #108
97643 misteriks
pi_60826761
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:57 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...en dan 'no offence' zeggen

"ik vind je een lul...maar dat moet je niet persoonlijk opvatten hoor"
ik weet het; zou me beter wat diplomatieker opstellen
maar diegene ik quote is imo het typische dierenvriend/mensenhater gevalletje. En ze zegt het zelf al dat ze egoistisch is. In feite mag ze van geluk spreken dat ze hier rondloopt; want mocht dit egoisme genetisch bepaald zijn, was ze er nooit geweest.
pi_60826840
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:03 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ja, en? Alsof dat automatisch inhoudt dat je er nu nog zoveel mee gemeen hebt .
Dat had betrekking tot de zin erna!
pi_60826868
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:07 schreef Re het volgende:
dus kinderen krijgen hoort niet bij zelfontwikkeling begrijp ik?
Dat heb je correct, ik zie het als iets waar je pas aan kan beginnen zodra je ontwikkeld genoeg bent.
pi_60826913
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:12 schreef Vamps het volgende:

[..]

Dat had betrekking tot de zin erna!
Mjah, dat is in mijn ogen nog nooit een sterk argument geweest. Dan was ik (of in dit geval As_33) er niet. Hoe precies had ik daar last van moeten hebben?

Ik gun ieder kind liefhebbende ouders die ook echt dat kind de beste plaats in de wereld willen geven, maar als je dat niet wil is er voor het nog onverwekte kind weinig beters dan dat die mensen ook gewoon geen ouder worden. Niet alsof we een tekort aan mensen hebben op deze planeet. Of een tekort aan ongewenste kinderen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:34:43 #112
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_60827415
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:49 schreef Vamps het volgende:

[..]
Je weet dat je zelf ook ooit kind bent geweest hè? Moet je je is voorstellen dat je ouders hetzelfde hadden gedacht.
Hoe kun je er in godsnaam een hekel aan hebben?
Ja, en? Ik ben m'n ouders niet.

*Goddank*.
  Official ESF Kreviewer donderdag 14 augustus 2008 @ 15:50:19 #113
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60827795
Echt. Nooit van mijn leven . Ik ga toch zeker de ellende van een ander niet opvoeden.
pi_60827912
@ Litpho & Telecaster:
Het was ook niet als argument bedoeld. Het was meer een (gedeeltelijk tot behoorlijk mislukte) poging om een reactie uit te lokken.
pi_60827937
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:08 schreef misteriks het volgende:

[..]

ik weet het; zou me beter wat diplomatieker opstellen
maar diegene ik quote is imo het typische dierenvriend/mensenhater gevalletje. En ze zegt het zelf al dat ze egoistisch is. In feite mag ze van geluk spreken dat ze hier rondloopt; want mocht dit egoisme genetisch bepaald zijn, was ze er nooit geweest.
Dat had ik ook echt helemaal niet erg gevonden hoor, om er niet te zijn, tenslotte zou ik dan ook niet weten wat ik zou missen. Ik zou mezelf echter geen mensenhater willen noemen, wel dierenvriend, ik ben alleen niet iemand die zich graag met veel mensen omringt, ik hou het liever bij een klein select groepje, waar ik dan vervolgens wel alles voor over heb.
De reden trouwens dat ik zo duidelijk huisdieren noemde, is omdat ik wel eens hoor van mensen die helemaal gelukkig worden van het zien van baby'tjes en jonge kinderen, en waar ik me dat bij een kind helemaal niet kan voorstellen, heb ik dat dan weer bij sommige dieren.
Maar goed, ik heb gewoon geen kinderwens, niet één greintje, en dan is het gewoon beter om geen kinderen te krijgen en lekker egoistisch te kunnen leven. Wie die behoefte wel voelt, kiest er ook voor wel kinderen te nemen, die doen toch gewoon ook om egoistische reden, namelijk omdat ze verwachten dat het ze gelukkiger zal maken. En zo streven we eigenlijk allemaal na om gelukkig te leven.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:05:28 #116
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_60829437
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:56 schreef As_33 het volgende:

[..]
Maar goed, ik heb gewoon geen kinderwens, niet één greintje, en dan is het gewoon beter om geen kinderen te krijgen en lekker egoistisch te kunnen leven.
Helemaal mee eens - als je kinderen neemt moet je er helemaal voor gaan. En ik weet van mezelf dat ik dat niet van plan ben.

Dat is niet meer of minder egoistisch dan wel kinderen nemen... 't is anders egoistisch. ;-)
pi_60829602
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:56 schreef As_33 het volgende:

[..]

Dat had ik ook echt helemaal niet erg gevonden hoor, om er niet te zijn, tenslotte zou ik dan ook niet weten wat ik zou missen. Ik zou mezelf echter geen mensenhater willen noemen, wel dierenvriend, ik ben alleen niet iemand die zich graag met veel mensen omringt, ik hou het liever bij een klein select groepje, waar ik dan vervolgens wel alles voor over heb.
De reden trouwens dat ik zo duidelijk huisdieren noemde, is omdat ik wel eens hoor van mensen die helemaal gelukkig worden van het zien van baby'tjes en jonge kinderen, en waar ik me dat bij een kind helemaal niet kan voorstellen, heb ik dat dan weer bij sommige dieren.
Maar goed, ik heb gewoon geen kinderwens, niet één greintje, en dan is het gewoon beter om geen kinderen te krijgen en lekker egoistisch te kunnen leven. Wie die behoefte wel voelt, kiest er ook voor wel kinderen te nemen, die doen toch gewoon ook om egoistische reden, namelijk omdat ze verwachten dat het ze gelukkiger zal maken. En zo streven we eigenlijk allemaal na om gelukkig te leven.
Ik vind dat niet egoïstisch hoor...
Verre van.
Je weet wat je niet wilt en daarmee is de kous af!
pi_60830421
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef Starr_003 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel dankbaar dat er ook mannen zijn die wél een relatie beginnen met een vrouw die kinderen heeft. Als mijn stiefvader dat niet had gedaan..had ik immers geen vader gehad. Mijn eigen vader ging er 'vandoor' toen ik een jaar of 5 was.

Lijkt me wel moeilijk, kinderen van een ander..maar kan ook heel gezellig zijn toch. Ik herinner me iig een stel leuke jaren

Mooi perspectief
Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:21:32 #119
97643 misteriks
pi_60832715
nu eens OT :
Ben er zelf 31 en er moet gezegd zijn ; vroeger zou er ik nooit of te nimmer aan willen beginnen.
Misschien ook omdat ik zelf niet klaar was voor kinderen. Heb er zelfs een 5 jaar durende relatie laten door springen (meid was ook 5 jaar ouder, biologische klok enzovoort ) , omdat ik het engagement te definitief vond.
Heb an sich niets tegen kinderen ; integendeel, hoe ouder ik word hoe leuker ik het zou vinden om papa te worden/zijn. Op de duur besef je dat dit waarschijnlijk de enige bestaansreden is die we hebben; onszelf voortplanten (daarom ook dat ik nogal zuur reageerde op de mensen zonder kinderwens)

Maar ; ik heb m'n leven tot hiertoe zonder al te veel problemen kunnen plannen en er zonder al te veel kleerscheuren vanaf gebracht.Ben volledig zelfstandig en heb nergens verplichtingen.
Dat brengt mij tot de twijfel die ik heb waarom ik met 'n relatief jonge moeder zou willen daten. Ik kan er moeilijk bij.

Als je aan kinderen begint moet je toch al hyperzeker zijn van je relatie , vind ik.
Het zijn tragische verhalen van koppels die scheiden of uit elkaar gaan terwijl ze nog geen 2 3 whatever jaren terug er samen het ultieme geluk, met het kind als resultaat, van maakten...
Heb zo'n dubbel gevoel. Zijn die vrouwen wel stabiel ? Hebben ze niet gewoon een vent voor 'n kind genomen ?(dat bestaat, ja!) , dachten ze niet verder dan hun neus lang was ? hebben ze de consequenties wel goed ingeschat ? Hoe komt het dat het mislukt is? Je gaat toch nooit over 1 nacht eis ivm de gemeenschappelijke kinderwens ? Waarom lopen die relatie's zelfs al na luttele jaren stuk ? Vecht men wel voor elkaar ? and so on ?

Heb er alle begrip voor dat niet alle situaties dezelfde zijn. En dat het soms niet anders kan, buiten hunzelf om(ontrouwe partner, drugs , drank, whatever ) . Maar om een of andere manier hebben die jonge alleenstaande moeders gefaald om "hun" gezinnetje op het goede spoor te houden...

Conclusie ; an sich zou ik het misschien wel aandurven ; maar dan zal die leuke meid wel met hele sterke argumenten moeten komen waarom haar definitieve geluk (= het gezin waarin je kinderen verwekt) mislukt is, en waarom ze denkt dat het nu anders zou zijn.

Wegen, en hopen dat ze niet te licht worden bevonden
let the games begin
pi_60842114
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 05:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Helemaal niet hopeloos, maar wel afhankelijk van d'r instelling .

Waar ik wél problemen mee heb (paar keer meegemaakt) is als ze maar door blijven miepen over d'r ex die geen- of te laat alimentatie betaald of voortdurend geneuzel over bezoekregelingen. Dan haak ik razendsnel af. Een relatie moet vooral leuk zijn en geen gezeur opleveren.
Maar telt dat niet voor alle nieuwe relaties die je krijgt? Als je een vriendin zonder krijgt die het dagen over de ex heeft zul je vermoedelijk ook afhaken.
pi_60842209
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:24 schreef fairytalitha het volgende:
Zou het kunnen dat ze het te graag wil?

te verliezen heeft.
Nee ze zegt dat ze haar leventje eigenlijk wel prima vind. Het is voor haar ook geen punt. Maar ik kan haar redenatie gewoon niet volgen vandaar onze eeuwige discussie.
pi_60842360
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:48 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Je quote dat ze slecht praat, maar ze is juist zelfverzekerd en weet heel goed haar sterke punten. Ze heeft ook genoeg mannelijke aandacht dat is het probleem ook niet. Maar ze zegt: Als ik kinderloos zou zijn, en ik tref een man met kinderen dan zou ik daar ook niet op staan te springen en zou er eerst heel goed overnadenken. Dus kapt ze het bij voorbaat af. Meer het idee wat ik zelf niet zou willen hoeft een ander ook niet voor mij te doen. Maar ik wil dus bewijzen dat er wel mannen zijn die dit niet als "last"zien.
pi_60842482
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:00 schreef Aneurism het volgende:
Ik zou zeker afknappen als het een jongere vrouw van 20-30 betreft, maar ouder hoort gewoon bij die leeftijd. Reden eigenlijk is dat jonge moeders mij niet een stabiel en verstandig gevoel geven wat ik eigenlijk in een vrouw zoek. Persoonlijk ben ik ingesteld dat je als je jong bent 20-30 nog te jong voor kinderen bent en aan zelfontwikkeling moet doen voor later wanneer je wel kinderen neemt. Kortom: Carriere opbouwen, financieel zeker zijn, wat te vertellen hebben voor later en dan pas kinderen. Een vrouw die dat niet heeft of dat niet gaat doen doordat ze vroeg kinderen heeft zou niet interesant voor mij zijn, jonge moeders geven mij altijd het gevoel dat ze een beetje dommig en eenkennig zijn. Alsof het enige wat telt in hun leven kinderen krijgen is geweest.
Wie is hier dommig en eenkennig, ik ken door mijn vriendin meerdere single moeders die op jonge leeftijd kinderen hebben gekregen. Allemaal rond de 20 maar ze hebben allemaal gestudeerd, een goede baan en een leuk huis gecombineerd met kinderen dus met carriere, en financieel zekerheid zonder afhankelijk te zijn van een man. Ik vind dat dit vaak hele sterke vrouwen zijn die misschien wel meer zelfontwikkeling hebben als sommige single vrouwen zonder kinderen. Ze weten vaak wat ze willen, bereid om er voor te vechten en een enorme drive om toch iets te betekenen voor hun kinderen, zichzelf en de maatschappij.
pi_60842779
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:21 schreef misteriks het volgende:

Als je aan kinderen begint moet je toch al hyperzeker zijn van je relatie , vind ik.
Het zijn tragische verhalen van koppels die scheiden of uit elkaar gaan terwijl ze nog geen 2 3 whatever jaren terug er samen het ultieme geluk, met het kind als resultaat, van maakten...
Heb zo'n dubbel gevoel. Zijn die vrouwen wel stabiel ? Hebben ze niet gewoon een vent voor 'n kind genomen ?(dat bestaat, ja!) , dachten ze niet verder dan hun neus lang was ? hebben ze de consequenties wel goed ingeschat ? Hoe komt het dat het mislukt is? Je gaat toch nooit over 1 nacht eis ivm de gemeenschappelijke kinderwens ? Waarom lopen die relatie's zelfs al na luttele jaren stuk ? Vecht men wel voor elkaar ? and so on ?

Heb er alle begrip voor dat niet alle situaties dezelfde zijn. En dat het soms niet anders kan, buiten hunzelf om(ontrouwe partner, drugs , drank, whatever ) . Maar om een of andere manier hebben die jonge alleenstaande moeders gefaald om "hun" gezinnetje op het goede spoor te houden...

Conclusie ; an sich zou ik het misschien wel aandurven ; maar dan zal die leuke meid wel met hele sterke argumenten moeten komen waarom haar definitieve geluk (= het gezin waarin je kinderen verwekt) mislukt is, en waarom ze denkt dat het nu anders zou zijn.

Wegen, en hopen dat ze niet te licht worden bevonden
let the games begin

Telt dit niet voor alle relaties waaruit kinderen geboren worden.
Als ik rond kijk zie ik evenveel vrouwen die tien jaar ouder zijn met jonge kinderen die ook gaan scheiden. Misschien is de maatschappij er wel op ingesteld gaat het niet ga maar scheiden.
Ik vraag me wel eens af wat het verschil is tussen een moeder van 20 en een moeder van 35 die een baby krijgen. De eerste is vaak nog naief en heeft haar vriend nog niet echt goed gekozen. (vaak zijn deze kinderen ook ongelukjes). En die moeder van 35 heeft misschien wel genoegen genomen met de eerste beste man die kinderen wil. Omdat ze haar biologische klok hoort tikken. Alleen die van 20 hoort het de rest van haar leven omdat ze dom en naief was toen ze zwanger raakte en die van 35 had gewoon pech om niet de juiste man te hebben getroffen.
Waarom deze conclusie.
Die vriendin waar ik het over heb heeft 14 jaar een relatie gehad met de vader van haar kinderen en sinds ze alleen is krijgt ze regelmatig het verwijt ach meid je was ook nog te jong om moeder te worden.
Een andere vriendin van haar is 42 10 jaar een relatie gehad en de kinderen zijn even oud. En bij haar neemt niemand het haar kwalijk. Het ging immers niet. Zo cru terwijl mijn vriendin van 31 er veel harder voor gevochten heeft en die van 42 meteen stopte met haar relatie toen het niet meer ging. Maar ik dwaal af.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 02:43:33 #125
97643 misteriks
pi_60843537
Daar heb je wel een punt ja. Op zich maakt dat inderdaad weinig uit; en is het in jouw specifieke voorbeeld wel triest voor diegene die jong met kinderen begon.
pi_60843931
Ik denk dat mannen die een vrouw met kinderen daten, niet veel te kiezen hebben en blij zijn dat ze wat kunnen krijgen. Zoals Kreator zijn, je gaat toch niet de ellende van iemand anders op je hals halen.
Jesus saves but death prevails.
pi_60843957
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:50 schreef Kreator het volgende:
Echt. Nooit van mijn leven . Ik ga toch zeker de ellende van een ander niet opvoeden.
Ik zit ook niet te springen om een man met kinderen, alleen is het voordeel van zo'n man dan weer dat de kinderen (kids genaamd) meestal bij de moeder wonen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60843962
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 03:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zit ook niet te springen om een man met kinderen, alleen is het voordeel van zo'n man dan weer dat de kinderen (kids genaamd) meestal bij de moeder wonen
Echt wat een supervoordeel.
pi_60843980
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 03:37 schreef Poepoog het volgende:

Echt wat een supervoordeel.
Ja, ik vind van wel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60846923
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 03:34 schreef Shivo het volgende:
Ik denk dat mannen die een vrouw met kinderen daten, niet veel te kiezen hebben en blij zijn dat ze wat kunnen krijgen. Zoals Kreator zijn, je gaat toch niet de ellende van iemand anders op je hals halen.
Nu kom je een vrouw tegen, je spreekt haar regelmatig en wordt verliefd. Ben je dan blij met wat je kunt krijgen of is het dan meer een situatie die je overkomt. Kan me niet voorstellen dat al die mannen bewust voor een relatie kiezen met een een alleenstaande moeder, die zullen er wel zijn. Maar ik denk dat het ook genoeg mannen overkomt.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:28:47 #131
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_60847893
Het is simpel zoals al eerder werd genoemd: het overkomt je, je kiest er niet bewust voor maar het gebeurd.
En waarom zou het een probleem zijn? Natuurlijk is het wat lastiger dan met een vrouw die geen kinderen heeft. het kost meer energie. maar als je verliefd op die die vrouw bent dan is dat ook geen probleem meer.
Ervan uitgaande dat het ook wel gaat klikken tussen jou en het kind, wat wel belangrijk is voor het slagen van de relatie.
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_60848528
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:19 schreef SweetDisaster het volgende:

[..]

Wie is hier dommig en eenkennig, ik ken door mijn vriendin meerdere single moeders die op jonge leeftijd kinderen hebben gekregen. Allemaal rond de 20 maar ze hebben allemaal gestudeerd, een goede baan en een leuk huis gecombineerd met kinderen dus met carriere, en financieel zekerheid zonder afhankelijk te zijn van een man. Ik vind dat dit vaak hele sterke vrouwen zijn die misschien wel meer zelfontwikkeling hebben als sommige single vrouwen zonder kinderen. Ze weten vaak wat ze willen, bereid om er voor te vechten en een enorme drive om toch iets te betekenen voor hun kinderen, zichzelf en de maatschappij.
Misschien dat deze vrouwen op jouw niveau genoeg te melden hebben, maar ik vind het fijn als ik een vrouw spreek die terug kan blikken op dwaze momenten, studententijd, wat van de wereld gezien hebben en het niet enkel heeft over hoe Joepie ter wereld kwam toen ze net 21 was en ze sindsdien nooit meer iets anders gewild had.
pi_60848613
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:28 schreef Scighera het volgende:
Het is simpel zoals al eerder werd genoemd: het overkomt je, je kiest er niet bewust voor maar het gebeurd.
Grootste kul ooit, het overkomt je tegenwoordig niet meer. Je kiest ervoor. Je kiest ervoor om zelf onveilige sex te hebben, om een kind te krijgen in een relatie die niet stabiel is (anders zouden ze niet alleen zijn op een aantal gevallen na).

Veel vrouwen die jong kinderen krijgen doen dit impulsief en door eigen dommigheid. De enige mensen die ik ken die onder de 28-30 kinderen hebben gekregen deden dit zonder voorbehoedsmiddelen en in een relatie die amper 1 jaar gaande was. (Op mijn zusje na, maar dat Huwelijk kraakt nu ook in zijn voegen en ze is zo dom en onwetend als een koe)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2008 10:58:54 ]
pi_60848639
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:42 schreef SweetDisaster het volgende:

[..]

Nu kom je een vrouw tegen, je spreekt haar regelmatig en wordt verliefd. Ben je dan blij met wat je kunt krijgen of is het dan meer een situatie die je overkomt. Kan me niet voorstellen dat al die mannen bewust voor een relatie kiezen met een een alleenstaande moeder, die zullen er wel zijn. Maar ik denk dat het ook genoeg mannen overkomt.
Er zijn meer mannen die denken: Knap je eigen sores maar lekker op.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:01:56 #135
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_60848759
Een weduwe met kinderen zou ik minder problemen mee hebben dan een gescheiden vrouw met kinderen. Is toch zoiets als een auto van een vriend kopen die de meeste Wegenwachters bij hun voornaam kent.

Maar als het goed raak is dan is het goed raak, en zou ik nog 3 roodharige ettertjes op de koop toenemen. Wel huwelijkse voorwaarden natuurlijk!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_60849153
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:54 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Misschien dat deze vrouwen op jouw niveau genoeg te melden hebben, maar ik vind het fijn als ik een vrouw spreek die terug kan blikken op dwaze momenten, studententijd, wat van de wereld gezien hebben en het niet enkel heeft over hoe Joepie ter wereld kwam toen ze net 21 was en ze sindsdien nooit meer iets anders gewild had.
Hoe zwart wit kun je zijn? Net of zei die momenten niet meegemaakt hebben en dat ze het 24 uur per dag over hun kind hebben.
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:57 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Grootste kul ooit, het overkomt je tegenwoordig niet meer. Je kiest ervoor. Je kiest ervoor om zelf onveilige sex te hebben, om een kind te krijgen in een relatie die niet stabiel is (anders zouden ze niet alleen zijn op een aantal gevallen na).

Veel vrouwen die jong kinderen krijgen doen dit impulsief en door eigen dommigheid. De enige mensen die ik ken die onder de 28-30 kinderen hebben gekregen deden dit zonder voorbehoedsmiddelen en in een relatie die amper 1 jaar gaande was. (Op mijn zusje na, maar dat Huwelijk kraakt nu ook in zijn voegen en ze is zo dom en onwetend als een koe)
En oudere alleenstaande moeders bestaan ook. Zijn die dan ook dom en impulsief als ze er alleen voor komen te staan. Wat is het verschil?
pi_60853705
Een totale afknapper. Ik zit echt niet te wachten op kinderen, dus voor mij zou het een serieuze relatie zeker in de weg staan.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:19:43 #138
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_60861981
Omdat echte liefde alles overwint. Ja ok dat klinkt wel erg zoetsappig, maareh, als ze een stabiel leven heeft kan het ook vele voordelen bieden. Je weet iig dat ze voorzichzelf kan zorgen.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:02:41 #139
153045 Vereentjes
moeder van dochter 24 mrt 2005
pi_60865376
Ik ben dus alleenstaande mama met een dochtertje van 3. Ik wilde een hele tijd geen relatie hebben, tenminste dat riep ik.
Plots kwam ik iemand tegen en was die 'klik' er. Nu zijn we inmiddels ruim 4 maanden verder en het gaat super gelukkig.
Met de kleine meid en hem klikt het ook goed. Ondanks dat ik nog wel met de nodige problematiek zit met de vader van de kleine, neemt hij dat voor lief. Hij weet hoe het zit en staat me bij. We weten allebei ook wel wat een idealere situatie zou zijn, maar helaas heb je dat niet voor het kiezen. Hij kiest voor mij MET kind en nu dus voor ons beiden. Hij zegt dat het juist toegevoegde waarde heeft en er andere heel mooie dingen voor terug krijgt!!!!
We hebben het heel leuk met zn drietjes, maar gaan er ook wel met zn tweetjes op uit. Hij wil zelfs al praten over samenwonen, terwijl ik daar nog niet helemaal aan toe ben. Het is een lieverd en heb ik geluk dat we elkaar hebben ontmoet en dat hij om ons beiden zoveel is gaan geven, maar andersom heeft hij dubbel zoveel mazzel, hahaha ;-)
Enniewees; ieder zijn of haar ding! Er zijn mannen en vrouwen die het niet erg vinden of zelfs leuk en er zijn mannen en vrouwen die het absoluut ziet zien zitten. Gewoon een kwestie van elkaar in de waarde laten...

Veel geluk aan je vriendin, al zou ik haar wel adviseren om er voor open te staan, anders merken potentiele mannen dat feilloos en vergooit ze misschien kans op nieuw geluk voor haar en haar kids.
Ciao!
pi_60869367
Eigenlijk is het heel simpel, alle mannen die op dat moment geen kinderen willen OF geen kinderen van een ander willen opvoeden, die vallen af. En dat zijn er best wel veel volgens mij.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:18:14 #141
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_60869482
Zie er geen probleem in, je wordt verlieft op de vrouw.
En als je echt verlieft bent is het hebben van wel of geen kinderen niet van belang.

Als je kunt zeggen dat je een single mom afkeurt omdat ze kinderen heeft zegt dat meer over jou visie van liefde/verlieft.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_60869946
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:21 schreef misteriks het volgende:
Precies. Toch een beetje damaged goods. Om een lange relatie (waaruit 2 kinderen zijn voortgekomen) de nek om te draaien, moet er wel iets goed mis zijn gegaan. Plus dat je als de 'nieuwe vriend' ook zit opgescheept met de ex-man, de vader van de kinderen tenslotte. Krijg je gezeur over bezoekregelingen en geld, huisvesting, vakanties etc., dus een ongecompliceerde relatie kun je wel vergeten.

En als het na een tijdje toch mis gaat... heb je ook nog de kinderen die (weer) de dupe zijn
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_60871066
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 19:19 schreef Bob-B het volgende:
Omdat echte liefde alles overwint. Ja ok dat klinkt wel erg zoetsappig, maareh, als ze een stabiel leven heeft kan het ook vele voordelen bieden. Je weet iig dat ze voorzichzelf kan zorgen.
Flauwekul; liefde, hoe "echt" ook overwint níet alles .
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 09:58:27 #144
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_60872236
Nee, geen relatie materiaal. Ik wil nog helemaal niets met kinderen te maken hebben en tegen de tijd dat dat gebeurt maak ik ze liever zelf. Ik ga niet het kroost van een ander opvoeden.

[ Bericht 4% gewijzigd door AgLarrr op 16-08-2008 22:12:59 ]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:13:04 #145
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60876813
Ach om het direct als afknapper te zien is me erg rigoureus maar een behoorlijk minpuntje is het toch zeker op deze leeftijd.

Ik dnek dat als ik 40 zou zijn ofzo en vrijgezel dat ik er dan niet zo'n problemen meer mee zou hebben, zeker als die kinderen weer wat ouder zijn.
pi_60878325
Hangt af van de situatie, een vrouw met kinderen die in de problemen zit zou ik minder aantrekkelijker vinden dan een vrouw die wel alles goed voor elkaar heeft.
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:45:22 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60885244
quote:

[..]

Je vergeet een puntje; ik denk dat de alleenstaande ouder in kwestie zichzelf nu ook niet direct aangetrokken voelt tot types als jij.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60885480
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je vergeet een puntje; ik denk dat de alleenstaande ouder in kwestie zichzelf nu ook niet direct aangetrokken voelt tot types als jij.
gevoelige snaar?
pi_60885624
Ik zou er persoonlijk voor afknappen.
pi_60886063
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:58 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

gevoelige snaar?
*kuch...

Nee natuurlijk niet, als je als alleenstaande ouder iemand tegen komt die je interesse wekt dan gaat het gesprek al snel (althans lijkt mij) over kinderen.
Toch omdat je wilt weten hoe diegene er tegen over staat.
Als je dan een type zoals As_33 tegen komt dat weet je dat het niks wordt.
Beter van te voren weten dan half in een relatie, kind is inmiddels op de hoogte en de man of vrouw zegt...

Toch Viefje?
pi_60886212
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Daar gaat het ook niet om, wat boeit hem dat nou?
pi_60886248
Hem?
Het is volgens mij een vrouw...
pi_60886396
Uhuh, ik ben een meisje Maar gek genoeg verwachten mensen het soort van uitspraken dat ik over kinderen doe nou eenmaal minder van een vrouw dan van een man.
Ik denk trouwens dat het heel goed is dat iemand met kinderen ook niet op mij zou zitten te wachten, ik zou het zeer sneu voor de kinderen vinden als hun vader een relatie zou beginnen met iemand die niets met die kinderen heeft, niet gezond.
pi_60886464
krijgen we nog foto's?
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:50:29 #155
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60886571
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:27 schreef Oblivion het volgende:

[..]

*kuch...

Nee natuurlijk niet, als je als alleenstaande ouder iemand tegen komt die je interesse wekt dan gaat het gesprek al snel (althans lijkt mij) over kinderen.
Toch omdat je wilt weten hoe diegene er tegen over staat.
Als je dan een type zoals As_33 tegen komt dat weet je dat het niks wordt.
Beter van te voren weten dan half in een relatie, kind is inmiddels op de hoogte en de man of vrouw zegt...

Toch Viefje?
Precies Obli .

Idd, je wordt verliefd op iemand om hoe hij of zij in het leven staat, zoals ik dus niet val op mannen die geen passie kunnen opbrengen voor *wat dan ook*, of als hobby op de bank liggen hebben, val ik ook niet op mannen die niet van kinderen houden bijvoorbeeld, of mensen die self proclaimed egoistisch zijn. Dat zet mijn irrigatiesysteem nu niet echt aan het werk.

Ik reageer alleen maar even omdat het hier wordt gebracht alsof je als single moeder op je blote knietjes dankbaar mag zijn dat er uberhaupt iemand naar je omkijkt, die dan wel een hekel heeft aan je kinderen, maar hey, wie ben jij als "damaged good" om kritisch te zijn he .

Voor mij is het geen teer punt, aangezien ik dan wel moeder ben, maar niet single. Toch heb ik nog zat aandacht, raar he, en oh ja, mijn moeder was wél gescheiden en ik was echt een irritante bijdehandte k*tkoter van mijn 7e tot mijn 18e, maar de kerels stonden te dringen hoor, om met mijn ma uit te mogen.

Je wordt toch verliefd op een persoon, niet op een voorwerp waarvan de aantrekkelijkheid afhangt van de assecoires die er bij komen.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:51:35 #156
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60886591
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:42 schreef As_33 het volgende:
Uhuh, ik ben een meisje Maar gek genoeg verwachten mensen het soort van uitspraken dat ik over kinderen doe nou eenmaal minder van een vrouw dan van een man.
Ik denk trouwens dat het heel goed is dat iemand met kinderen ook niet op mij zou zitten te wachten, ik zou het zeer sneu voor de kinderen vinden als hun vader een relatie zou beginnen met iemand die niets met die kinderen heeft, niet gezond.
Op mijn 23e had ik ook nog niets met kinderen, sterker nog, ik verafschuwde ze.. en dat heeft geduurd tot mijn 31e zo ongeveer...
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:52:27 #157
224837 groen-blaadje
Zo groen als gras
pi_60886605
Als alleenstaande man van 35 heb ik er niet direct bezwaar tegen als een vriendin (mogelijke toekomstige relatie) kinderen heeft.
de kans dat ik aan een vrouw met 2 kinderen zou blijven plakken was een halfjaar geleden best groot.
helaas heeft ze voor een ander gekozen.
maar een relatie met iemand met kinderen is voor mij geen probleem (mits de kinderen wat ouder zijn,
en me niet de deur uit kijken).
een nerd met een communicatie probleem.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:53:11 #158
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60886621
Ja, milfs zijn lekker
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:04:20 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60886843
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:52 schreef groen-blaadje het volgende:
Als alleenstaande man van 35 heb ik er niet direct bezwaar tegen als een vriendin (mogelijke toekomstige relatie) kinderen heeft.
de kans dat ik aan een vrouw met 2 kinderen zou blijven plakken was een halfjaar geleden best groot.
helaas heeft ze voor een ander gekozen.
maar een relatie met iemand met kinderen is voor mij geen probleem (mits de kinderen wat ouder zijn,
en me niet de deur uit kijken).
Waarom ouder? Jongere kinderen hebben weer het voordeel dat ze je sneller accepteren lijkt me .

En dat MILFS niet te versmaden zijn, kunnen Obli en ik alleen maar beamen .
pi_60887328

Ik heb al een nieuwe fucker...

And a damn good one!.
pi_60887945
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:42 schreef As_33 het volgende:
Oeps , nuh ik nam eigenlijk aan dat je een man was ivm de context van het topic (of single moeders aantrekkelijk zijn).
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:15:22 #162
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_60889309
Kost je alleen handen vol geld die kinderen.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_60890438
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:50 schreef Vivi het volgende:
Je wordt toch verliefd op een persoon, niet op een voorwerp waarvan de aantrekkelijkheid afhangt van de assecoires die er bij komen.
True. Maar deze discussie is theoretisch. We kennen de bewuste 'single mom' niet, we hebben haar kinderen nooit ontmoet, het is dus een abstract idee en tegen dat idee zeg ik 'nee'. Best kans dat ik nog eens een vrouw met kinderen tegenkom die het wél helemaal is, en dan zullen die kinderen vast geen probleem zijn. Maar om nou te zeggen dat ik al zachtjes wegdroom bij het vooruitzicht aan twee (of meer) stiefkinderen...

Kinderen zouden voor mij geen reden zijn om meteen af te taaien. Maar ik zou wel héél goed nadenken voordat ik me in zo'n slangenkuil stort (lees: kinderen, ex-man, ex-schoonouders, ex-schoonfamilie, bezoekregelingen, alimentatiegedoe, oud zeer... dat zijn niet de gratis extraatjes waarop de meeste mannen handenwrijvend zitten te wachten).
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:57:42 #164
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_60903631
quote:
Hoe denken mannen hierover?
Zou je hier aan beginnen of zoek je liever verder tot je iemand tegen komt zonder kinderen.
Het is natuurlijk wel een groot minpunt. Net als een rare neus om maar eens wat te noemen. Krijg je ook net ff wat minder aanspraak in de kroeg. Tenzij je een man vind die kickt op kinderen verwekt door een anders. Die zijn net zo zeldzaam als de man die kickt op scheve neuzen..

Zeker bij een relatie die moet groeien is het mi vaak een grote drempel want je weet meteen dat je er kinderen bij krijgt. Heeft ze kansen? Natuurlijk maar het ligt aan haar totaalplaatje en eisen of ze een goede kans heeft of niet.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 17 augustus 2008 @ 18:05:44 #165
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60903778
Mijn soontobe-ex vond het leuk dat ik in onze eerste contacten niet eens repte over mijn kinderen. Pas na een week of wat kwamen zij ter sprake. WIJ klikten, die kinderen waren bijzaak. In eerste instantie mocht hij ook enkel bij mij thuis zijn als de kinderen sliepen (niet blijven slapen dus, voor 7u smorgens vertrekken) Pas toen we meer bleken te delen dan sex heeft hij mijn mannen ontmoet. Hij is meer dan 4 jaar een geweldige vriendvader geweest. Als je de moeder leuk genoeg vindt dan neem je de kinderen erbij denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door mspoez op 17-08-2008 18:16:02 ]
Prrrrr
  zondag 17 augustus 2008 @ 18:58:18 #166
224837 groen-blaadje
Zo groen als gras
pi_60904751
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:04 schreef Vivi het volgende:

[..]

Waarom ouder? Jongere kinderen hebben weer het voordeel dat ze je sneller accepteren lijkt me .

En dat MILFS niet te versmaden zijn, kunnen Obli en ik alleen maar beamen .
omdat ik niet bepaald een vader figuur ben. (meer type nerd)
kinderen best, als ze zelf wat kunnen.
en niet constant staan te zeuren.
vanaf een jaar of 10 zijn ze wat zelfstandiger,
en kunnen ze zonder 24/7 oppas en controle.

en milf
ja, anders zou ik er ook niet aan een relatie beginnen met iemand met kinderen.
de vrouw moet het wel waard zijn om er de kinderen er bij te nemen.
een nerd met een communicatie probleem.
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:22:15 #167
52513 whosvegas
The Trickster
pi_60935046
Ook al ziet ze er leuk uit, en zou ik graag een vriendin willen.
Maar een vrouw met 2 kinderen
Ik ga echt niet vader spelen voor kinderen van een of andere lul, die zij verantwoordelijkheid niet neemt
Are you nuts??
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:52:38 #168
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_60935801
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:22 schreef whosvegas het volgende:
Ook al ziet ze er leuk uit, en zou ik graag een vriendin willen.
Maar een vrouw met 2 kinderen
Ik ga echt niet vader spelen voor kinderen van een of andere lul, die zij verantwoordelijkheid niet neemt
Hij neemt z'n verantwoordelijkheid niet
Die mevrouw en die meneer kunnen ook gewoon uit elkaar zijn gegaan omdat ze elkaar niet meer lief vonden. En ja dan moeten de kinderen ergens blijven, en meestal gaan de kindertjes bij de mama wonen.
En gaan ze elk weekend naar hun papa toe.
Gewoon omdat het zo geregeld is onderling, via de rechter of wat dan ook.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_60945295
Zoals beschreven, als je verliefd wordt neem je het pakketje er bij. Ik zelf zit helemaal niet op kinderen te wachten, en dan ook echt niet. Maar mijzelf inschattende: Als ik iemand echt leuk vind, zal het aan mijn achterste oxideren of zij kinderen heeft of niet.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_60946566
[quote][b]Op dinsdag 19 augustus 2008 10:14 schreef zwaaibaai het volgende:[/b]
Zoals beschreven, als je verliefd wordt neem je het pakketje er bij. Ik zelf zit helemaal niet op kinderen te wachten, en dan ook echt niet. Maar mijzelf inschattende: Als ik iemand echt leuk vind, zal het aan mijn achterste oxideren of zij [b]kinderen heeft of niet.

Eerlijk van je, ik denk zelf dat het ook zo werkt.
pi_60946600
Er ging iets mis met de quote
pi_60949310
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:14 schreef zwaaibaai het volgende:
Zoals beschreven, als je verliefd wordt neem je het pakketje er bij. Ik zelf zit helemaal niet op kinderen te wachten, en dan ook echt niet. Maar mijzelf inschattende: Als ik iemand echt leuk vind, zal het aan mijn achterste oxideren of zij kinderen heeft of niet.
Daarnaast hoef je ook niet de vader te spelen, want die hebben ze al.
pi_60949415
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Daarnaast hoef je ook niet de vader te spelen, want die hebben ze al.
of je wilt of niet, je wordt wel opvoeder.

mijn kinderen hebben een vader, dat blijven we ook benadrukken,
maar die zien ze misschien 6 dagen over een maand verdeeld..
(en dat is hoog ingeschat, want de man ontrekt zich aan zijn vaderlijke plichten)
De rest van de tijd helpt mijn vriend... die uiteindelijk steeds meer in de paparol valt..
en waar mijn kinderen stapelgek op zijn.

je hebt nl vaders.. en papa's.. en dat laatste kan los van het biologische verhaal staan.;)
pi_60949739
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:43 schreef fairytalitha het volgende:

[..]

of je wilt of niet, je wordt wel opvoeder.

mijn kinderen hebben een vader, dat blijven we ook benadrukken,
maar die zien ze misschien 6 dagen over een maand verdeeld..
(en dat is hoog ingeschat, want de man ontrekt zich aan zijn vaderlijke plichten)
De rest van de tijd helpt mijn vriend... die uiteindelijk steeds meer in de paparol valt..
en waar mijn kinderen stapelgek op zijn.

je hebt nl vaders.. en papa's.. en dat laatste kan los van het biologische verhaal staan.;)
Het hangt een beetje van de leeftijd van die kids af. Als ze puber zou, boven de 13-14 jaar, dan zou ik mijn vingers niet aan de opvoeding branden. Sowieso zou ik dan niet iets met de moeder willen, dat gaat geheid drama worden met die kinderen.

Als die kids onder de 8-10 jaar zijn, het liefst nog jonger, dan kun je er wel wat mee. qua spelen van opvoeder.

Maar hoe dan ook, je moet als partner goed beseffen dat mams altijd voor haar kids zal kiezen als puntje bij paaltje komt. Logisch ook, maar het betekend wel dat je je redelijk dienstbaar moet opstellen als vent.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:00:17 #175
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60960310
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:43 schreef fairytalitha het volgende:

[..]
Papa is een titel die alleen de biopapa mag hebben wat mij betreft. Ook al is die een *&^_)(%$ en zie je hem zelden (ik herken het wel hoor Talitha). Ik moet er niet aan dénken dat mijn jongens ergens iemand anders mama noemen, dus ook geen andere papa. Je kan wel vaderen, als nietverwekker maar niet de papa zijn.
Prrrrr
pi_60960961
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:12 schreef SweetDisaster het volgende:
Je quote dat ze slecht praat, maar ze is juist zelfverzekerd en weet heel goed haar sterke punten. Ze heeft ook genoeg mannelijke aandacht dat is het probleem ook niet. Maar ze zegt: Als ik kinderloos zou zijn, en ik tref een man met kinderen dan zou ik daar ook niet op staan te springen en zou er eerst heel goed overnadenken. Dus kapt ze het bij voorbaat af. Meer het idee wat ik zelf niet zou willen hoeft een ander ook niet voor mij te doen. Maar ik wil dus bewijzen dat er wel mannen zijn die dit niet als "last"zien.
Beetje klassieke denkfout die ze dus maakt; om voor iemand anders maar in te vullen wat die persoon wel of niet zou willen. Ik zou het niet snel als een bezwaar zien dat een vrouw al kinderen heeft, mits ze gewoon heel erg leuk is, en haar kinderen ook te pruimen zijn. Ik vraag me trouwens af hoe lang die vriendin van je nu single is, ik kan me voorstellen dat op de lange duur het gevoel het van het verstand zal winnen bij haar en ze wel zal gaan daten.
pi_60961005
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:00 schreef mspoez het volgende:

[..]

Papa is een titel die alleen de biopapa mag hebben wat mij betreft. Ook al is die een *&^_)(%$ en zie je hem zelden (ik herken het wel hoor Talitha). Ik moet er niet aan dénken dat mijn jongens ergens iemand anders mama noemen, dus ook geen andere papa. Je kan wel vaderen, als nietverwekker maar niet de papa zijn.
ik denk dat dat een kwestie van perceptie is..
dan moet de pappa in kwestie zich ook maar als een pappa gedragen.

overigens vind ik het wel helemaal aan de kinders hoe ze de vader of stiefvader willen noemen..
mijn kids hebben een pappa.. en een pappa koen.. (naam is fictief, tgaat even om het voorbeeld)

hij is een hele tijd oom geweest.. en toen vroeg mijn zoon of hij hem papa koen mocht noemen..
omdat ie ook een beetje zijn papa was..
en dan wisten andere mensen niet meteen dat het niet zijn echte pappa is.

de keuze van noemen lijkt mij vooral iets voor de kids..

al snap ik je punt.. als ze de scharrel van mijn ex mamma gaan noemen ga ik ook steigeren..
maar als zij zich daar fijn bij gaan voelen (ooit)
heb ik me daar bij neer te leggen.

mamma of pappa is een titel die je moet verdienen.. vind ik;)
pi_60962578

Een vader kan elke boerenlul worden, maar een papa zijn is toch net iets anders.
pi_60973339
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:23 schreef WrineX-Joske het volgende:

[..]

Beetje klassieke denkfout die ze dus maakt; om voor iemand anders maar in te vullen wat die persoon wel of niet zou willen. Ik zou het niet snel als een bezwaar zien dat een vrouw al kinderen heeft, mits ze gewoon heel erg leuk is, en haar kinderen ook te pruimen zijn. Ik vraag me trouwens af hoe lang die vriendin van je nu single is, ik kan me voorstellen dat op de lange duur het gevoel het van het verstand zal winnen bij haar en ze wel zal gaan daten.
Ze is nu ruim een half jaar alleen dus nog kort, ze zal nu ook nog geen behoefte hebben aan een nieuwe man. Maar om het nu zo af te doen dat vind ik zo jammer.
pi_60974009
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:05 schreef SweetDisaster het volgende:

[..]

Ze is nu ruim een half jaar alleen dus nog kort, ze zal nu ook nog geen behoefte hebben aan een nieuwe man. Maar om het nu zo af te doen dat vind ik zo jammer.
Dus is dit eigenlijk meer jouw perceptie dan die van haar?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_60992155
Nee het is die van haar, ik geloof wel dat er genoeg mannen zijn die het niet erg zouden vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')