Alles kan, maar het lijkt me niet waarschijnlijk. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat ik nog maar 22 ben en daar over 10 jaar heel anders tegenover kan staan. Ik denk dat het voor een dertiger die toe is aan kinderen, huisje, boompje, beestje geen probleem hoeft te zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:57 schreef SweetDisaster het volgende:
Spoor 4,
Dat is juist het probleem ze komt alleen maar kinderloze mannen tegen. En de mannen die al een rugzak hebben net als haar zijn vaak 10 jaar ouder. En daar voelt ze zich niet prettig bij.
Maar zou jij dan verliefd op een vrouw met kinderen kunnen worden want dat is eigenlijk mijn vraag.
Wou je het ontkennen dan, ohw profiel ook vrouwquote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:06 schreef SweetDisaster het volgende:
Spoor 4
Nou dan zouden er voor haar toch nog wel mogelijkheden zijn, die ze nu gewoon laat liggen omdat ze het zelf al afkapt.
Geerd
Deel je verdriet jonge mannen![]()
Helemaal niet hopeloos, maar wel afhankelijk van d'r instellingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:36 schreef SweetDisaster het volgende:
Is het echt zo hopeloos voor een alleenstaande moeder, of ziet ze het zelf somber in. Ik kan het me namelijk niet voorstellen dat ze gelijk heeft. Dus na weer een avond vol discussie dacht ik laat ik het hier eens vragen.
Dit dus. Kom zelf ook uit een gescheiden gezin waarbij mijn vader altijd alles heeft laten afhangen van mijn broer en ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:18 schreef Castor het volgende:
Ik ben 30, kinderloos maar zit wel in een relatie. Als ik geen relatie zou hebben, dan zou het denk ik geen groot bezwaar zijn als een potentiele partner al kinderen heeft. Maar het moet dan ook met de kinderen 'klikken' denk ik.
Ik denk dat dat voor iemand zonder kinderwens wel degelijk heel veel uit kan maken. Kijk, als je iemand tegen komt waar je voor valt met bijvoorbeeld een paar vreselijke ouders, dan kun je nog zeggen dat je dan maar nooit langs gaat bij die ouders. Als je iemand tegen komt met een paar kinderen waar je het gewoon totaal niet mee kan vinden, dan kun je die toch niet gewoon maar negeren. Of je moet blijven latten tot de kinderen het huis uit zijn, maar daar heeft ook niet iedereen zin in.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:02 schreef Vamps het volgende:
Waarom zou dit uberhaupt een probleem zijn?
Als je voor iemand valt is dat, omdat je die persoon leuk vindt. Of die persoon toevallig kinderen heeft of niet, zou helemaal niets uit moeten maken. Ik zou er totaal geen problemen mee hebben en zeker niet op die leeftijd.
Verder zijn kinderen natuurlijk onwijs schattig.
Omdat je als kinderloze vrijgezel toch plots verantwoordelijkheid krijgt voor die kinderen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:02 schreef Vamps het volgende:
Waarom zou dit uberhaupt een probleem zijn?
Als je voor iemand valt is dat, omdat je die persoon leuk vindt. Of die persoon toevallig kinderen heeft of niet, zou helemaal niets uit moeten maken. Ik zou er totaal geen problemen mee hebben en zeker niet op die leeftijd.
Verder zijn kinderen natuurlijk onwijs schattig.
duidelijk....maar zo heeft iedereen eigen criteria. Voor mijzelf (man, 30) gelden kinderen ook wel als een behoorlijke drempel en ik zou wel erg goed nadenken voor ik iets met een alleenstaande moeder zou beginnen, simpelweg omdat de consequenties wat groter zijn als je een relatie begint. Maar als ik echt verliefd op iemand zou zijn, denk ik ook weer niet dat het me onmiddelijk zou tegenhouden...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:17 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor iemand zonder kinderwens wel degelijk heel veel uit kan maken. Kijk, als je iemand tegen komt waar je voor valt met bijvoorbeeld een paar vreselijke ouders, dan kun je nog zeggen dat je dan maar nooit langs gaat bij die ouders. Als je iemand tegen komt met een paar kinderen waar je het gewoon totaal niet mee kan vinden, dan kun je die toch niet gewoon maar negeren. Of je moet blijven latten tot de kinderen het huis uit zijn, maar daar heeft ook niet iedereen zin in.
Zelf ben ik weliswaar vrouw, maar ik zou met een man met kinderen nooit een relatie willen, ik ben daar te egoistisch voor ingesteld. Het idee dat ik in één huis zou moeten leven met een kind komt dicht in de buurt van mijn ultieme nachtmerrie.
Dat zou bij mij nou precies mijn bezwaar zijn. Maar inderdaad, ieder z'n meug.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:24 schreef fairytalitha het volgende:
hij is een relatie met ons alledrie aangegaan.
Het zal ongetwijfeld bij iedereen anders liggen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:17 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor iemand zonder kinderwens wel degelijk heel veel uit kan maken. Kijk, als je iemand tegen komt waar je voor valt met bijvoorbeeld een paar vreselijke ouders, dan kun je nog zeggen dat je dan maar nooit langs gaat bij die ouders. Als je iemand tegen komt met een paar kinderen waar je het gewoon totaal niet mee kan vinden, dan kun je die toch niet gewoon maar negeren. Of je moet blijven latten tot de kinderen het huis uit zijn, maar daar heeft ook niet iedereen zin in.
Zelf ben ik weliswaar vrouw, maar ik zou met een man met kinderen nooit een relatie willen, ik ben daar te egoistisch voor ingesteld. Het idee dat ik in één huis zou moeten leven met een kind komt dicht in de buurt van mijn ultieme nachtmerrie.
tja.. dat is een keuze die je maakt.. of nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:40 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat zou bij mij nou precies mijn bezwaar zijn. Maar inderdaad, ieder z'n meug.
Zou je dat niet over hebben voor degene waar je van houdt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Omdat je als kinderloze vrijgezel toch plots verantwoordelijkheid krijgt voor die kinderen.
je houdt niet onmiddelijk van iemand natuurlijk...daar gaat nog wel het één en ander aan vooraf, gemiddeld genomen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:45 schreef Vamps het volgende:
[..]
Zou je dat niet over hebben voor degene waar je van houdt?
In een relatie moet je allebei offers maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:44 schreef fairytalitha het volgende:
[..]
(net als die grote harige hond van hem... die ik er gratis bij kreeg)
Je merkt vaak snel genoeg of iemand potentie heeft om van gehouden te worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je houdt niet onmiddelijk van iemand natuurlijk...daar gaat nog wel het één en ander aan vooraf, gemiddeld genomen...
Met of zonder kinderen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:49 schreef Q. het volgende:
In een relatie moet je allebei offers maken.
Of juist de kinderen. Kan je meteen een buurtbarbecue gevenquote:
Wat een verdorven geest heb je toch...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef Elegy het volgende:
Of juist de kinderen. Kan je meteen een buurtbarbecue geven
Ach, ik denk gewoon probleemoplossendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat een verdorven geest heb je toch...
Nee, jouw oplossing is dus, een vrouw zonder kinderen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ach, ik denk gewoon probleemoplossend
Best of both worlds!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:07 schreef Profesor het volgende:
Als die kinderen om het weekend bij de vader zitten, dan zie ik geen problemen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |