wat is er in oktober?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:42 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
In Oktober ben ik hier![]()
!
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een openbaar forum vind ik niet echt de juiste plaats om het neer te zetten. Zou jij dat dan wel doen?
Mooi zwembadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:42 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
In Oktober ben ik hier![]()
!
Your loss, not mine!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus de liefde die nooit begonnen is is al over
Egypte babyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wat is er in oktober?
edit, hij laad de pic hier niet :R
Wat een kille ....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi zwembad
[..]
Your loss, not mine!
WTF vette shit ouwequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice Houniet..
Ik was hier:
[ afbeelding ]
En daar hadden ze ook deze glijbaan
[ afbeelding ]
En daar ben ik vanaf geweest
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat was fucking eng, maar ik had toen een fling met een Jan Smit look a like en die haalde het lef uit me naar boven
Gaat zeker hardquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat was fucking eng, maar ik had toen een fling met een Jan Smit look a like en die haalde het lef uit me naar boven
Hoe kun je in zo'n ding nou topzwaar zijn? Je zit allemaal op dezelfde bodemquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Die was ook geniaalvooral met Papa er bij in, dan was je topzwaar en vloog je bijna uit de baan
Je snapt toch wat ik bedoel of nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kun je in zo'n ding nou topzwaar zijn? Je zit allemaal op dezelfde bodem
Strandquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wel leuk, een hotel met meteen een aquapark erbij
Dan is 't nog wel leuk om te zeikenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je snapt toch wat ik bedoel of niet
Ik heb alleen een autoquote:
Hoe laat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:28 schreef Mikkie het volgende:
En daar zit ik dan...half drie en het hockey begint zo
Nou, half drie dusquote:
Niet verkeerd, maar een beetje arrogantquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:17 schreef Mikkie het volgende:
Ellen Hoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor Hou:
[ afbeelding ]
Godverdomme zeg, je gaat er spontaan van vloeken.
Nope, lang niet meer gezien.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:36 schreef Brammie1 het volgende:
lekker weer buiten, ik ga zo een stukje skaten![]()
ik zag gisterochtend Coiler, komt die nog wel eens hier?
Ik heb jarenlang gehockeyd, dus daar ben ik aan gewend. Daar moet je doorheen kijkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet verkeerd, maar een beetje arrogant.
Proef je toch nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet verkeerd, maar een beetje arrogant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |