Olympische Spelenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Manu82 het volgende:
waar is Piet eigenlijk heen?
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
hm ik ging net even een oefententamen bekijken.. en er stond toch een hoop in wat ik niet echt zo 1,2,3 wist
Oftewel ik ga het morgen verknallen
Niet te snel he, dat komt bij topic 250 wel goedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef Houniet het volgende:
Hoe gaan we dat nu doen met die Top Tien TT's.
Oké, nja ik vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet te snel he, dat komt bij topic 250 wel goed
Eten is ook niet nieuw, was vorig jaar ook al. Eten is dan in de grote zaal bij VB, achterin, op van die lullige houten bankjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ergens eten is wel nieuw voor mij, dat drinken kreeg je eerst bandjes voor dacht ik? in ieder geval mijn mentormama's toen hadden bandjes..
Oké!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja wat je zei, met pm enzo dat werkt wss beter dan het hier opnoemen int topic..
Maar als we dat gewoon even in september doen, dan is iedereen wss wel weer terug
Lekker belangrijk , dan gaan ze voortaan tenminste het open rechten feest in van Buren organiseren.. Toen heb ik wel dikke schik gehad namelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eten is ook niet nieuw, was vorig jaar ook al. Eten is dan in de grote zaal bij VB, achterin, op van die lullige houten bankjes
Drinken was inderdaad eerst met bandjes, maar dan was het bij één van de Molenstraattoko's. Nu bij Inferno, da's voor zover ik weet nog steeds een andere eigenaar, die probeert iets te beginnen tegen de hegemonie van de Molenstraat. En ik vrees, dat als dit niet werkt (en er dus niet veel mensen naar de Inferno komen met de intro en de rest van het jaar terug komen), de Inferno dit jaar nog wel eens over de kop zou kunnen gaan.
Eigenlijk moet ik nu gewoon een ontzettend geile foto van mezelf pmenquote:
Mwoah, ik begin die monopoliepositie van de Molenstraat eigenlijk wel beu te worden. Overal betaal je teveel en al die tenten worden allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Lekker belangrijk , dan gaan ze voortaan tenminste het open rechten feest in van Buren organiseren.. Toen heb ik wel dikke schik gehad namelijk
We gaan voortaan massaal naar Arnhem, boycotten die Molenstraatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, ik begin die monopoliepositie van de Molenstraat eigenlijk wel beu te worden. Overal betaal je teveel en al die tenten worden allemaal hetzelfde.
In dat geval ga ik je ook blokken, dat snap jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik nu gewoon een ontzettend geile foto van mezelf pmendan merk ik vanzelf wel of je de waarheid weer verdraait of niet
Daar heeft ie er ook zitten heurquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
We gaan voortaan massaal naar Arnhem, boycotten die Molenstraat
Succes!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik nu gewoon een ontzettend geile foto van mezelf pmendan merk ik vanzelf wel of je de waarheid weer verdraait of niet
Dat vertel ik ooit nog wel. Geen zin dat hier te posten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef Mikkie het volgende:
Btw, D_K, ik snapte niks van het uitkeringsverhaal van het vorige topic. Wat heb je onder de leden?
Goed, kan jij niet een keet neerzetten bij je ouders in Druten ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar heeft ie er ook zitten heur
Jij houdt de peperkoek met een hengel voor ons hoofd, en dan vreet je em zelf opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Succes!![]()
[..]
Dat vertel ik ooit nog wel. Geen zin dat hier te posten.
Stappen in Druten...dan moet je wel eerst een pistool tegen m'n kop zettenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Goed, kan jij niet een keet neerzetten bij je ouders in Druten ?
gewoon ouwerwets bier zuipen en kut roepenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Stappen in Druten...dan moet je wel eerst een pistool tegen m'n kop zetten
Zelfs ik heb dat dus inderdaad nooit gedaan, op de festivals na..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Stappen in Druten...dan moet je wel eerst een pistool tegen m'n kop zetten
O die geile pm naaktfoto van je heb je dus retour gekregen?quote:
Een openbaar forum vind ik niet echt de juiste plaats om het neer te zetten. Zou jij dat dan wel doen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jij houdt de peperkoek met een hengel voor ons hoofd, en dan vreet je em zelf op![]()
Nee ik heb het niet eens geprobeerdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O die geile pm naaktfoto van je heb je dus retour gekregen?![]()
[..]
Een openbaar forum vind ik niet echt de juiste plaats om het neer te zetten. Zou jij dat dan wel doen?
HA!quote:
Er zijn weinig geheimen van mij, meeste is toch niet zo boeiend of schadelijk om te weten. Of je er vrolijk word is een 2equote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O die geile pm naaktfoto van je heb je dus retour gekregen?![]()
[..]
Een openbaar forum vind ik niet echt de juiste plaats om het neer te zetten. Zou jij dat dan wel doen?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
HA! [ afbeelding ] Dont leave me alone.
Dat zou ik ook zeggen ja! Keihard de geblokkeerde gebruikersdeur in je smoel gehad?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet eens geprobeerd
En ik vind dat je gelijk hebt qua het hier neer plempen
Doe maar, als jij er vrolijk van wordtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah die kan ik ooit nog eens tegen je gebruiken
Ik weet de nick niet eens meerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Doe maar, als jij er vrolijk van wordtI dont care. Het is geen hete roddel over sex met mijn te jonge buurmeisje ofzo
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen ja! Keihard de geblokkeerde gebruikersdeur in je smoel gehad?![]()
Zijn we het ook een keertje ergens over eens!
Nu zweeft die geile foto van je mooi ergens in cyberspace!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
De inbox "de_kardinaal" is niet beschikbaar
Je krijgt het dus niet eens retour
Prima.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee want je kan je naam bij voorbaat al niet selecteren
wat is er in oktober?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:42 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
In Oktober ben ik hier![]()
!
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi zwembadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:42 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
In Oktober ben ik hier![]()
!
Your loss, not mine!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus de liefde die nooit begonnen is is al over
Egypte babyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wat is er in oktober?
edit, hij laad de pic hier niet :R
Wat een kille ....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi zwembad
[..]
Your loss, not mine!
WTF vette shit ouwequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice Houniet..
Ik was hier:
[ afbeelding ]
En daar hadden ze ook deze glijbaan
[ afbeelding ]
En daar ben ik vanaf geweest
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat was fucking eng, maar ik had toen een fling met een Jan Smit look a like en die haalde het lef uit me naar boven
Gaat zeker hardquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat was fucking eng, maar ik had toen een fling met een Jan Smit look a like en die haalde het lef uit me naar boven
Hoe kun je in zo'n ding nou topzwaar zijn? Je zit allemaal op dezelfde bodemquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Die was ook geniaalvooral met Papa er bij in, dan was je topzwaar en vloog je bijna uit de baan
Je snapt toch wat ik bedoel of nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kun je in zo'n ding nou topzwaar zijn? Je zit allemaal op dezelfde bodem
Strandquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wel leuk, een hotel met meteen een aquapark erbij
Dan is 't nog wel leuk om te zeikenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je snapt toch wat ik bedoel of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |