neger?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Denneboom vieze vuile...
Tweede helft beslissen ze de wedstrijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Arsenal komt vooralsnog niet in het stuk voor.
100 puntenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:21 schreef PastorOfMuppets het volgende:
N'Kufo had em gemaakt.
Hij is net 19quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:20 schreef Rikketik het volgende:
Arnautovic.Nog niet zo koel als een spits moet zijn.
Ik verwijt hem toch niks?quote:
Nee ik kijk naar de OSquote:
Nee veel te veel gelulquote:
Hey, jij daar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Arnautovic heeft alle kansen hoogstpersoonlijk om zeep geholpen. Arnautovic kan nog geen bal fatsoenlijk schieten al hing zijn leven erom. Lijkt mij meer een middenvelder dan een aanvaller, laat het afmaken maar aan iemand anders over, zijn veldspel is wel goed tot nu toe.
Fijn zeg, als je je tv zo weer overschakeld, of je gaat pinda's pakken of een andere snack, wil je ons dan gelijk weer inlichten?quote:
Voor twente idd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Rikketik het volgende:
0-0 na 45 minuten, wie had dat gedacht?
Al had het al 1-0 kunnen staan natuurlijk.
Eerst ff poepenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn zeg, als je je tv zo weer overschakeld, of je gaat pinda's pakken of een andere snack, wil je ons dan gelijk weer inlichten?
Die was nogal irritant bezig, hopelijk schoppen ze hem na rust over de hekken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Matige eerste helft aan de kante van Arsenal. Maar goed gelukkig hebben we nog Adebayor.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:32 schreef patrickt37 het volgende:
Wat valt dat Twente tegen zeg. Ajax had er de eerste helft al 2 in liggen.
Goeie vergelijkingquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:32 schreef patrickt37 het volgende:
jij bent boeiend.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:32 schreef patrickt37 het volgende:
gossie, als ze het voetballend niet op kunnen lossen dan zomaar?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die was nogal irritant bezig, hopelijk schoppen ze hem na rust over de hekken.
Adebayor irritant? Kijk jij met met je l*l tv ofzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die was nogal irritant bezig, hopelijk schoppen ze hem na rust over de hekken.
Dat zeg ik: 1-0.quote:
heeft ie een puntquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:33 schreef Krekkelens het volgende:
2030: Half-time in the Netherlands and Arsenal have been second best so far. But don't worry - even if they do lose, there is a second leg. It'll be in around two weeks' time, I'm led to believe.
Moet ik een Nederlander die vanavond voor Arsenal zegt te zijn dan serieus nemenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Adebayor irritant? Kijk jij met met je l*l tv ofzo?
Die heeft net voor Twente getekend.quote:
Adebayor en Eboué van elkaar onderscheiden is inderdaad lastig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet ik een Nederlander die vanavond voor Arsenal zegt te zijn dan serieus nemen?
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet ik een Nederlander die vanavond voor Arsenal zegt te zijn dan serieus nemen?
Zou ik toch eens langs een opticien gaan als ik jou was.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Adebayor en Eboué van elkaar onderscheiden is inderdaad lastig.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:32 schreef patrickt37 het volgende:
Kakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die heeft net voor Twente getekend.
Onderbouw je reactie dan met voorbeelden for god sake.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou ik toch eens langs een opticien gaan als ik jou was.
waarom dat dan weerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef TC03 het volgende:
Triestheid van de NOS, Jan van Halst deze wedstrijd laten analyseren.
Nou en? Hij analyseert het gewoon goed, dus niet zeurenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef TC03 het volgende:
Triestheid van de NOS, Jan van Halst deze wedstrijd laten analyseren.
Goeie vergelijking.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
Leuk zo'n objectieve analist.
Alsof Adolf Hitler mag uitleggen waarom ie de oorlog verloor.
In dit soort situaties zou elke analist een beetje subjectief zijn denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
Omdat het Duitse volk toch niet superieur bleek te zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waarom dat dan weer
Van HAlst
Is ie voortaan vast bij de NOS?
Omdat Jan van Halst bij Twente in dienst is, duh.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou en? Hij analyseert het gewoon goed, dus niet zeuren
Ja en die ander is van de aartsrivaal Heracles Almelo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
OMG SERIEUS?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Omdat Jan van Halst bij Twente in dienst is, duh.
Misschien wat voor Tongquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef Krekkelens het volgende:
Er is gewoon Golf op Sport 1 ...
Omg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
OMG SERIEUS?![]()
![]()
Ooooooooh nee nou vind ik hem de wedstrijd niet goed analyseren hoor![]()
![]()
![]()
Ik had het subtieler kunnen brengen....maar dan hadden we jouw reactie moeten missen.quote:
Verkeerde topic!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:45 schreef Krekkelens het volgende:
2041: "How many free-kicks is Alonso going to waste before he lets someone else take one? It's called Beckham syndrome I believe."
How long will Phelps going door wit winning dis veel golden plakken. Who wil it tell.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:45 schreef Krekkelens het volgende:
2041: "How many free-kicks is Alonso going to waste before he lets someone else take one? It's called Beckham syndrome I believe."
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
Nee maar ze gaan niet door naar Polen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef Wilskracht het volgende:
Al denk ik niet dat als Twente verliest Jan van Halst zelfmoord pleegt.
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee maar ze gaan niet door naar Polen.
Bijna net zo leuk als Van Halst vergelijken met Hitlerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Arnautovic vergelijken met Zlatan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja dan ben je echt een nsb'er als je dat doetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Krekkelens het volgende:
Dude wat een N*B'er die verslaggever, beetje Twente de UEFA Cup inpraten..
Al denk ik wel dat Van Halst ooit eens bestraald is voor een of andere ernstige ziekte, en dat naast z'n haargroei daardoor ook z'n hersens ernstig zijn aangetast.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef Krekkelens het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als Van Halst vergelijken met Hitler
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat Van Halst ooit eens bestraald is voor een of andere ernstige ziekte, en dat naast z'n haargroei daardoor ook z'n hersens ernstig zijn aangetast.![]()
Ik kan hem echt niet uitstaan om één of andere reden.
Speelt niet zijn beste wedstrijd inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind die Arnautovic maar tegenvallen..
Zal nog wel meevallen, die gast is super onervaren en speelt nu voorronde CL tegen een Europese topclub. Geef hem ff de tijd en ervaring.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Arnautovic is hard op weg om de nieuwe Pelle te worden. Opgehemeld worden voordat het seizoen goed en wel is begonnen. En op het veld er niets van bakken.
Die jongen draaide een goed seizoen bij Jong Twente.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind die Arnautovic maar tegenvallen..
Trieste reactie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
precies!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Phrits het volgende:
Kut voor Twente, 't is wel goed voor PSV.
Wie?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Phrits het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Euh volgens mij was hij voor Arsenal.
Vind ik niet, PSV is ook gebaat bij het spelen in een competitie met enig aanzien..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Phrits het volgende:
Heb het daar ook niet over...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef Krekkelens het volgende:
[..]
Net of de aanvallers van Arsenal daar zo goed werk deden..
Niet iedereen is voor Twente hoor.quote:
En dus mag hij niet uitbundig juichen?quote:
Teletekstfans, op een enkele uitzondering na.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hoezo zijn ook genoeg Arsenal fans op dit forum.
Daar zijn er sowieso veel van op fokquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Teletekstfans, op een enkele uitzondering na.
Ik denk dus dat je als Nederlander heel moeilijk beleving bij een buitenlandse club kunt hebben, verder dan vage sympathie kan het meestal niet gaan. Maar ik geloof wat support van een voetbalclub sowieso heel erg in 'Bloed en Bodem', om even Tong's Nazi-jargon te gebruiken, is die band er niet dan is de beleving vrijwel altijd minder of zelfs onecht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dus mag hij niet uitbundig juichen?
Kom op dude, een beetje meer beleving is wel op zijn plaats.
en die twente fans die hier zijn danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Teletekstfans, op een enkele uitzondering na.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dus dat je als Nederlander heel moeilijk beleving bij een buitenlandse club kunt hebben, verder dan vage sympathie kan het meestal niet gaan. Maar ik geloof wat support van een voetbalclub sowieso heel erg in 'Bloed en Bodem', om even Tong's Nazi-jargon te gebruiken, is die band er niet dan is de beleving vrijwel altijd minder of zelfs onecht.
Hm, ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dus dat je als Nederlander heel moeilijk beleving bij een buitenlandse club kunt hebben, verder dan vage sympathie kan het meestal niet gaan. Maar ik geloof wat support van een voetbalclub sowieso heel erg in 'Bloed en Bodem', om even Tong's Nazi-jargon te gebruiken, is die band er niet dan is de beleving vrijwel altijd minder of zelfs onecht.
Gast ga toch lekker Vlaams Frieten bakken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch heeft hij gelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gast ga toch lekker Vlaams Frieten bakken.
Veel zinnigs komt er toch niet uit je mond.
Ben je soms Ajax'fan' uit Drente of zoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog net iets meer bij 10 miljoen extra.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind ik niet, PSV is ook gebaat bij het spelen in een competitie met enig aanzien..
Heb je zn verhaal wel gelezen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
korte termijn politiekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef Phrits het volgende:
[..]
Nog net iets meer bij 10 miljoen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch heeft hij gelijk.
"Als je uit Oss komt, ben je voor TOP!"![]()
Echt wat een prutser is die Arnautovic. Elia daarentegenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef Rikketik het volgende:
Heubach nu inbrengen voor Arnautovic.
Schijten al die 'Londenaren' hun broek vol.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:14 schreef Krekkelens het volgende:
Wat gebeurt er als McLaren nu N Kufo erin wisselt?
Puur theoretisch uiteraard
Wat een proleten in rotterdamquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch heeft hij gelijk.
Speelt lekker inderdaad. Mist alleen dreiging voor de goal, maar daar hebben we Denneboom voor I guess...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Echt wat een prutser is die Arnautovic. Elia daarentegen
Nieuw stadion kost eerst geld voordat het wat oplevert..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Arsenal zo lijdt onder het dure stadion? Ik dacht dat een stadion juist geld genereert. Waarom een nieuw stadion nemen als het oude goedkoper is?Gek hoor.
Goh, maar waarom lijdt voornamelijk Arsenal hier zo onder dan? Ik hoor dat nooit bij andere clubs.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:19 schreef Krekkelens het volgende:
[..]
Nieuw stadion kost eerst geld voordat het wat oplevert..
Ajax was toen wel beter dan Twente nu hoor, Slavia scoorde pas in de 76e minuut de 0-1quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Slavia Prahahahaha
Ik dacht precies hetzelfde, mede omdat Feyenoord al jaren rondbazuint een nieuw stadion te willen naar (oa) het voorbeeld van Arsenal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Arsenal zo lijdt onder het dure stadion? Ik dacht dat een stadion juist geld genereert. Waarom een nieuw stadion nemen als het oude goedkoper is?Gek hoor.
Arsenal heeft een torenhoge hypotheek. Hoe dat bij andere clubs is, weet ik niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goh, maar waarom lijdt voornamelijk Arsenal hier zo onder dan? Ik hoor dat nooit bij andere clubs.
wat een gozerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch heeft hij gelijk.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Matige eerste helft aan de kant van Arsenal. Maar goed gelukkig hebben we nog Adebayor.
Gewoon leuke excursie van maken voor die jongens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:23 schreef GGMM het volgende:
Twente gaat alleen voor de formaliteit naar Engeland.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie weet word het 0-3 in Londen.
Op kracht: ja. Op snelheid: nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef Schimpie het volgende:
Je bent niet al te best bezig als je wordt afgetroefd door Walcott.
Wel mooi gewonnen en daarna mooi feest in Enschedequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef TAV74 het volgende:
Het zat er ook wel een beetje in.... Daar heb je dan die hele freaking playoff voor moeten spelen
Mooi toch dat ze hun ploeg blijven steunen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef BB-boy het volgende:
Je zou toch denken dat ze zouden stoppen met trommelen bij een 0-2 achterstand.
?...Huysegems erinquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef Grulez het volgende:
Elia eruit...?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef belanov het volgende:
3 jaar play-offs: 3 jaar geen extra CL deelnemer
Echte (Twente) supporters stoppen nooit!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef BB-boy het volgende:
Waarom, omdat je team dan geen steun meer nodig heeft ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef BB-boy het volgende:
Snap ik, maar het is voor dit seizoen alleen maar ongunstig als je het hoofdtoernooi niet haalt maar wel zo vroeg aan het seizoen moet beginnen. Maar goed, daar weet Ajax ook alles van..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef Krekkelens het volgende:
[..]
Wel mooi gewonnen en daarna mooi feest in Enschede
helaas niet, irritante kuttrommelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef Krekkelens het volgende:
[..]
Echte (Twente) supporters stoppen nooit!
Niemand van die mensen zal het nogmaals meemaken dat hun club tegen een europese topper speelt, laat ze lekker.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef BB-boy het volgende:
Waarom, omdat je team dan geen steun meer nodig heeft ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef BB-boy het volgende:
Ze zingen nauwelijks, het is alleen die irritante trommel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom, omdat je team dan geen steun meer nodig heeft ofzo![]()
Al zijn trommels kut, de instelling van de Twente-fans kan ik wel waarderen.
Liever geen kans op CL gehad?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef TAV74 het volgende:
Het zat er ook wel een beetje in.... Daar heb je dan die hele freaking playoff voor moeten spelen
Wat een toevalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom, omdat je team dan geen steun meer nodig heeft ofzo![]()
Al zijn trommels kut, de instelling van de Twente-fans kan ik wel waarderen.
want? ze moeten nu maar lekker het stadion uit om naar huis te gaan, want je wilt de file voor zijn en ach.. ondersteuning heeft de ploeg niet meer nodig?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef BB-boy het volgende:
Nee, Elia was de beste man voorin bij Twente.quote:
het is uiteraard achteraf lullen, maar het is en blijft zuur als je na al die inspanning het eindtoernooi niet haalt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |