Echt wat een prutser is die Arnautovic. Elia daarentegenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef Rikketik het volgende:
Heubach nu inbrengen voor Arnautovic.
Schijten al die 'Londenaren' hun broek vol.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:14 schreef Krekkelens het volgende:
Wat gebeurt er als McLaren nu N Kufo erin wisselt?
Puur theoretisch uiteraard
Wat een proleten in rotterdamquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch heeft hij gelijk.
"Als je uit Oss komt, ben je voor TOP!"![]()
Speelt lekker inderdaad. Mist alleen dreiging voor de goal, maar daar hebben we Denneboom voor I guess...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Echt wat een prutser is die Arnautovic. Elia daarentegen
Nieuw stadion kost eerst geld voordat het wat oplevert..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Arsenal zo lijdt onder het dure stadion? Ik dacht dat een stadion juist geld genereert. Waarom een nieuw stadion nemen als het oude goedkoper is?Gek hoor.
Goh, maar waarom lijdt voornamelijk Arsenal hier zo onder dan? Ik hoor dat nooit bij andere clubs.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:19 schreef Krekkelens het volgende:
[..]
Nieuw stadion kost eerst geld voordat het wat oplevert..
Ajax was toen wel beter dan Twente nu hoor, Slavia scoorde pas in de 76e minuut de 0-1quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Slavia Prahahahaha
Ik dacht precies hetzelfde, mede omdat Feyenoord al jaren rondbazuint een nieuw stadion te willen naar (oa) het voorbeeld van Arsenal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Arsenal zo lijdt onder het dure stadion? Ik dacht dat een stadion juist geld genereert. Waarom een nieuw stadion nemen als het oude goedkoper is?Gek hoor.
Arsenal heeft een torenhoge hypotheek. Hoe dat bij andere clubs is, weet ik niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goh, maar waarom lijdt voornamelijk Arsenal hier zo onder dan? Ik hoor dat nooit bij andere clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |