Goeie vergelijking.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
Leuk zo'n objectieve analist.
Alsof Adolf Hitler mag uitleggen waarom ie de oorlog verloor.
In dit soort situaties zou elke analist een beetje subjectief zijn denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
Omdat het Duitse volk toch niet superieur bleek te zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waarom dat dan weer
Van HAlst
Is ie voortaan vast bij de NOS?
Omdat Jan van Halst bij Twente in dienst is, duh.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou en? Hij analyseert het gewoon goed, dus niet zeuren
Ja en die ander is van de aartsrivaal Heracles Almelo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
OMG SERIEUS?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Omdat Jan van Halst bij Twente in dienst is, duh.
Misschien wat voor Tongquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef Krekkelens het volgende:
Er is gewoon Golf op Sport 1 ...
Omg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
OMG SERIEUS?![]()
![]()
Ooooooooh nee nou vind ik hem de wedstrijd niet goed analyseren hoor![]()
![]()
![]()
Ik had het subtieler kunnen brengen....maar dan hadden we jouw reactie moeten missen.quote:
Verkeerde topic!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:45 schreef Krekkelens het volgende:
2041: "How many free-kicks is Alonso going to waste before he lets someone else take one? It's called Beckham syndrome I believe."
How long will Phelps going door wit winning dis veel golden plakken. Who wil it tell.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:45 schreef Krekkelens het volgende:
2041: "How many free-kicks is Alonso going to waste before he lets someone else take one? It's called Beckham syndrome I believe."
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
Nee maar ze gaan niet door naar Polen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef Wilskracht het volgende:
Al denk ik niet dat als Twente verliest Jan van Halst zelfmoord pleegt.
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee maar ze gaan niet door naar Polen.
Bijna net zo leuk als Van Halst vergelijken met Hitlerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Arnautovic vergelijken met Zlatan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja dan ben je echt een nsb'er als je dat doetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Krekkelens het volgende:
Dude wat een N*B'er die verslaggever, beetje Twente de UEFA Cup inpraten..
Al denk ik wel dat Van Halst ooit eens bestraald is voor een of andere ernstige ziekte, en dat naast z'n haargroei daardoor ook z'n hersens ernstig zijn aangetast.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef Krekkelens het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als Van Halst vergelijken met Hitler
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat Van Halst ooit eens bestraald is voor een of andere ernstige ziekte, en dat naast z'n haargroei daardoor ook z'n hersens ernstig zijn aangetast.![]()
Ik kan hem echt niet uitstaan om één of andere reden.
Speelt niet zijn beste wedstrijd inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind die Arnautovic maar tegenvallen..
Zal nog wel meevallen, die gast is super onervaren en speelt nu voorronde CL tegen een Europese topclub. Geef hem ff de tijd en ervaring.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Arnautovic is hard op weg om de nieuwe Pelle te worden. Opgehemeld worden voordat het seizoen goed en wel is begonnen. En op het veld er niets van bakken.
Die jongen draaide een goed seizoen bij Jong Twente.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind die Arnautovic maar tegenvallen..
Trieste reactie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
precies!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Phrits het volgende:
Kut voor Twente, 't is wel goed voor PSV.
Wie?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Phrits het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Euh volgens mij was hij voor Arsenal.
Vind ik niet, PSV is ook gebaat bij het spelen in een competitie met enig aanzien..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Phrits het volgende:
Hoezo zijn ook genoeg Arsenal fans op dit forum.quote:
Heb het daar ook niet over...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef Krekkelens het volgende:
[..]
Net of de aanvallers van Arsenal daar zo goed werk deden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |