Nou voor het positieve tegengeluid graag!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Kan d'r ook een topic komen met meevallers?? (of zijn er te weinig)
ook ff een tegenvaller: Erica, 'k heb haar nog niet vaak in beeld gezien.
Ging ie een medaille winnen dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:12 schreef komrad het volgende:
Rutger Smit valt ook zwaar tegen met kogelstoten
afstand valt vooral tegenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ging ie een medaille winnen dan?
Zwaar tegen, zwaar tegen. De laatste maanden heeft ie niet veel beter laten zien...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:12 schreef komrad het volgende:
Rutger Smit valt ook zwaar tegen met kogelstoten
Ik wil net zeggen. Dit was wel zo'n beetje verwacht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zwaar tegen, zwaar tegen. De laatste maanden heeft ie niet veel beter laten zien...
Nee, maar als je de laatste drie grote toernooien 2e, 4e en 4e wordt valt een 9e plaats nu gewoon tegen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ging ie een medaille winnen dan?
Je laatste zin zegt dan toch alles. In feite valt het dus niet tegen. Prestaties behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst enzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nee, maar als je de laatste drie grote toernooien 2e, 4e en 4e wordt valt een 9e plaats nu gewoon tegen.
Al is het gezien zijn prestaties dit jaar niet echt onverwacht.
Die laatste zin zegt dat ie het hele jaar al tegenvalt, nu dus ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je laatste zin zegt dan toch alles. In feite valt het dus niet tegen. Prestaties behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst enzo
Was het niet echt tegenvallend geweest als hij de finale niet had gehaald en hij nu gewoon presteert zoals je verwacht als je kijtk naar seizoenresultaten? Dus niet verrassend, maar ook niet tegenvallend en gewoon 9e op de Olympische Spelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die laatste zin zegt dat ie het hele jaar al tegenvalt, nu dus ook.
We zijn een zeiklandje en ik zou het niet anders willen hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:30 schreef thewarrior82 het volgende:
de NOS helpt lekker mee om het negativisme lekker op te voeren nu in hun samenvattingsprogramma. Alle reacties van de sporters die niet goed hebben gepresteerd vandaag kort achter elkaar plakken en het dan over 'zwarte' vrijdag hebben. Als ze er van wat andere sporters als de roeiers, zeilers, springruiters en die zevenkampster tussen zetten is het een heel ander verhaal.
Veel sporters haalden ook absoluut niet het nivo van wat ze kunnen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:30 schreef thewarrior82 het volgende:
de NOS helpt lekker mee om het negativisme lekker op te voeren nu in hun samenvattingsprogramma. Alle reacties van de sporters die niet goed hebben gepresteerd vandaag kort achter elkaar plakken en het dan over 'zwarte' vrijdag hebben. Als ze er van wat andere sporters als de roeiers, zeilers, springruiters en die zevenkampster tussen zetten is het een heel ander verhaal.
Vandaag waren er wat tegenvallers, er kwamen een stuk of vier medaillekandidaten in actie en dan reken je toch wel op een medaille. Kandidaten voor goud waren er trouwens niet bij, dus in dat opzicht is er vandaag eigenlijk niks verloren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:36 schreef Denewar het volgende:
[..]
Veel sporters haalden ook absoluut niet het nivo van wat ze kunnen.
Je bent er zo van in de war dat je de data door elkaar haaltquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:17 schreef Denewar het volgende:
De baanploeg op vrijdag 16 augustus
De baanploeg op zaterdag 17 augustus
Nah Schep deed echt reuze zijn best jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:45 schreef -0- het volgende:
Zeker er zijn wat tegenvallers maar ook wat meevallers.
Sommigen doen hier net of alle 242 sporters met goud naar huis hadden gemoeten.
De anderen doen er ook alles aan om die plak te iwnnen hoor.
Natuurlijk deed hij zijn best.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Nah Schep deed echt reuze zijn best ja
Joh hoe weet jij nou hoe zijn benen zijn vanachter je tv? Het is zo makkelijk iemand veroordelen 8000km verderop.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:25 schreef TLC het volgende:
[..]
nee inderdaad.. Schep had er eigenlijk helemaal geen zin in en besloot 4 jaar keihard trainen maar gewoon weg te gooien en rustig te wachten tot die wedstrijd eindelijk afgelopen was....quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Lizzy, je moet goed lezen en niet direct in de verdediging schieten. Als iets mooi en goed is post ik dat het goed is en juich mee, als dat niet zo is, doe ik dat tegenovergestelde. Dan kun je mij wel een zuurpruim vinden, maar ik constateer en baal verschrikkelijk!!! ik post in ditb topic, omdat in die ander topics het off topic gaat danquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh hoe weet jij nou hoe zijn benen zijn vanachter je tv? Het is zo makkelijk iemand veroordelen 8000km verderop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |