Tot nu een medaille per dag gemiddeld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou prachtig zijn, maar we moeten nu niet doen alsof deze Spelen volledig mislukt zijn, zoals sommige mensen hier willen doen voorkomen.
Dat is een feit, maar het is ook een feit dat er nog volop kansen zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, bij de een is het glas gewoon half vol en bij de ander bijna leeggezopen.
Weet niet wat Spanje heeft de laatste tijd, volgens mij heeft de zege van het voetbalelftal ervoor gezorgd dat de sporters daar meer vertrouwen gekregen hebben aangezien het daarvoor altijd net-niet was: Wimbledon, Tour, OS en ga maar door.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, maar wat betreft Spanje bedoel ik ook Wimbledon, de Tour enzovoorts.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:59 schreef Denewar het volgende:
Ik meld er eentje: Huizinga, wel de baanwlelrenner he!
inderdaad wou ik ook melden wat faalt iequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:59 schreef Denewar het volgende:
Ik meld er eentje: Huizinga
hij had zeker bij eerste 8 moeten komenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:05 schreef marcodej het volgende:
tegenvaller, maar het zou een verrassinkje zijn als hij een medaille zou pakken. Maar dit was wel heel slecht ja.
Nou voor het positieve tegengeluid graag!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Kan d'r ook een topic komen met meevallers?? (of zijn er te weinig)
ook ff een tegenvaller: Erica, 'k heb haar nog niet vaak in beeld gezien.
Ging ie een medaille winnen dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:12 schreef komrad het volgende:
Rutger Smit valt ook zwaar tegen met kogelstoten
afstand valt vooral tegenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ging ie een medaille winnen dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |