abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60858177
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:12 schreef komrad het volgende:
Rutger Smit valt ook zwaar tegen met kogelstoten
Zwaar tegen, zwaar tegen. De laatste maanden heeft ie niet veel beter laten zien...

Het is dan jammer dat ie op 1cm de finale mist, dat zit dan ook tegen weer.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60858193
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:25 schreef marcodej het volgende:

[..]

Zwaar tegen, zwaar tegen. De laatste maanden heeft ie niet veel beter laten zien...
Ik wil net zeggen. Dit was wel zo'n beetje verwacht.
  Redactie Sport vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:30:48 #153
109131 crew  sportfreak
pi_60858319
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ging ie een medaille winnen dan?
Nee, maar als je de laatste drie grote toernooien 2e, 4e en 4e wordt valt een 9e plaats nu gewoon tegen.

Al is het gezien zijn prestaties dit jaar niet echt onverwacht.
pi_60858354
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Nee, maar als je de laatste drie grote toernooien 2e, 4e en 4e wordt valt een 9e plaats nu gewoon tegen.

Al is het gezien zijn prestaties dit jaar niet echt onverwacht.
Je laatste zin zegt dan toch alles. In feite valt het dus niet tegen. Prestaties behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst enzo
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Redactie Sport vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:35:06 #155
109131 crew  sportfreak
pi_60858418
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je laatste zin zegt dan toch alles. In feite valt het dus niet tegen. Prestaties behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst enzo
Die laatste zin zegt dat ie het hele jaar al tegenvalt, nu dus ook.
pi_60858514
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:35 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Die laatste zin zegt dat ie het hele jaar al tegenvalt, nu dus ook.
Was het niet echt tegenvallend geweest als hij de finale niet had gehaald en hij nu gewoon presteert zoals je verwacht als je kijtk naar seizoenresultaten? Dus niet verrassend, maar ook niet tegenvallend en gewoon 9e op de Olympische Spelen
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:45:59 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_60862510
Duidelijk de minste dag voor Nederland.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:50:04 #158
3185 Adelante
To let it go now
pi_60862574
Jammer, van Kiplagat ook op de 10km, Kibet is gewoon op een ronde gezet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60864603
de NOS helpt lekker mee om het negativisme lekker op te voeren nu in hun samenvattingsprogramma. Alle reacties van de sporters die niet goed hebben gepresteerd vandaag kort achter elkaar plakken en het dan over 'zwarte' vrijdag hebben. Als ze er van wat andere sporters als de roeiers, zeilers, springruiters en die zevenkampster tussen zetten is het een heel ander verhaal.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:35:18 #160
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_60864693
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:30 schreef thewarrior82 het volgende:
de NOS helpt lekker mee om het negativisme lekker op te voeren nu in hun samenvattingsprogramma. Alle reacties van de sporters die niet goed hebben gepresteerd vandaag kort achter elkaar plakken en het dan over 'zwarte' vrijdag hebben. Als ze er van wat andere sporters als de roeiers, zeilers, springruiters en die zevenkampster tussen zetten is het een heel ander verhaal.
We zijn een zeiklandje en ik zou het niet anders willen hebben

Nederland!
I hate it here
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:36:35 #161
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60864722
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:30 schreef thewarrior82 het volgende:
Veel sporters haalden ook absoluut niet het nivo van wat ze kunnen.
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:42:02 #162
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60864852
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:36 schreef Denewar het volgende:

[..]

Veel sporters haalden ook absoluut niet het nivo van wat ze kunnen.
Vandaag waren er wat tegenvallers, er kwamen een stuk of vier medaillekandidaten in actie en dan reken je toch wel op een medaille. Kandidaten voor goud waren er trouwens niet bij, dus in dat opzicht is er vandaag eigenlijk niks verloren.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_60864879
De NOS moet de lijn volgen als je niet presteerd zo min mogelijk in beeld.
Dus Inge de Bruin helemaal niet in beeld
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_60864928
Zeker er zijn wat tegenvallers maar ook wat meevallers.

Sommigen doen hier net of alle 242 sporters met goud naar huis hadden gemoeten.

De anderen doen er ook alles aan om die plak te iwnnen hoor.
pi_60868294
Vrijdag 16 augustus 2008.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:17:23 #166
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60875346
De baanploeg op vrijdag 15 augustus
De baanploeg op zaterdag 16 augustus

van de schrik ja!

[ Bericht 10% gewijzigd door Denewar op 16-08-2008 13:33:33 ]
pi_60875472
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:17 schreef Denewar het volgende:
De baanploeg op vrijdag 16 augustus
De baanploeg op zaterdag 17 augustus
Je bent er zo van in de war dat je de data door elkaar haalt
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_60875506
Vandaag gaat het redelijk goed, op de baanwielrenners na. En dan krijg je ook nog eens een drama met Bos die gewoon gigantische pech heeft.
pi_60875525
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:45 schreef -0- het volgende:
Zeker er zijn wat tegenvallers maar ook wat meevallers.

Sommigen doen hier net of alle 242 sporters met goud naar huis hadden gemoeten.

De anderen doen er ook alles aan om die plak te iwnnen hoor.
Nah Schep deed echt reuze zijn best ja
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:26:58 #170
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60875563
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:25 schreef TLC het volgende:

[..]

Natuurlijk deed hij zijn best.
pi_60875580
quote:

[..]

Joh hoe weet jij nou hoe zijn benen zijn vanachter je tv? Het is zo makkelijk iemand veroordelen 8000km verderop.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:28:53 #172
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60875610
quote:

[..]

nee inderdaad.. Schep had er eigenlijk helemaal geen zin in en besloot 4 jaar keihard trainen maar gewoon weg te gooien en rustig te wachten tot die wedstrijd eindelijk afgelopen was....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:32:52 #173
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60875723
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Joh hoe weet jij nou hoe zijn benen zijn vanachter je tv? Het is zo makkelijk iemand veroordelen 8000km verderop.
Lizzy, je moet goed lezen en niet direct in de verdediging schieten. Als iets mooi en goed is post ik dat het goed is en juich mee, als dat niet zo is, doe ik dat tegenovergestelde. Dan kun je mij wel een zuurpruim vinden, maar ik constateer en baal verschrikkelijk!!! ik post in ditb topic, omdat in die ander topics het off topic gaat dan

Diezelfde sporters die ver weg zitten, zijn ook teleurgesteld, waarom mogen wij dat niet zijn. dat zijn wij ook als zij winnen. Het is niet leuk, maar kan er niets aan doen, misschien wel het ergste. latenw e hopen dat het beter gaat.

Ik neem aan dat je toch ook teleurgesteld bent.

Hup Holland
pi_60875774
Tja Belgie heefdt al 0 medailes en wij lopen te zeuren dat het zo slecht met de Nederlanders gaat.
5bronzen plakken 2 zilver en 1 goude plak noem ik nou niet super slecht.
Ja ik had ook liever 5 goud 2zilver 1 brons gezien. maar we zijn en blijven een klein landje.
pi_60875945
Nee ik kies er voor om op het positieve te focussen na twee seconden teleurstelling na zo'n race. En zeker niet om de verliezende sporters maar af te kraken.
Iedereen heeft het over de net niet cultuur. Ik vind het de zeik en zuurpruim cultuur.
Ik vind het echt laag om iemand die 4 jaar keihard getraind heeft maar af te zeiken. Je denkt dat die sporter zichzelf niet genoeg op zijn falie geeft? Dat ie het zelf niet liever anders had gezien?
Om iemand te beschuldigen van niet zijn best vind ik ronduit laag.

Iedereen loopt zo te zeiken en te miepen na elke race waar geen medaille uitkomt (al was die medaille ook nooit maar haalbaar ook) en rent dan meteen naar dit topic. Ik kan me niet voorstellen dat het uberhaupt nog leuk is om dan naar de OS te kijken.
Maar ja ik vind de prestatie van bijvoorbeeld Epke meer bijzonder dan ons enige goud omdat die dames het WR al hadden. Zwemmen meer in onze cultuur zit, we daar bijna altijd wel succes hebben. Maar ja dat zal men vast ook gek vinden. Tja ik focus liever op het positieve dan het negatieve omdat ik dan met zoveel meer lol kijk, sue me.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:53:05 #176
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60876238
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee ik kies er voor om op het positieve te focussen na twee seconden teleurstelling na zo'n race. En zeker niet om de verliezende sporters maar af te kraken.
Iedereen heeft het over de net niet cultuur. Ik vind het de zeik en zuurpruim cultuur.
Ik vind het echt laag om iemand die 4 jaar keihard getraind heeft maar af te zeiken. Je denkt dat die sporter zichzelf niet genoeg op zijn falie geeft? Dat ie het zelf niet liever anders had gezien?
Om iemand te beschuldigen van niet zijn best vind ik ronduit laag.

Iedereen loopt zo te zeiken en te miepen na elke race waar geen medaille uitkomt (al was die medaille ook nooit maar haalbaar ook) en rent dan meteen naar dit topic. Ik kan me niet voorstellen dat het uberhaupt nog leuk is om dan naar de OS te kijken.
Maar ja ik vind de prestatie van bijvoorbeeld Epke meer bijzonder dan ons enige goud omdat die dames het WR al hadden. Zwemmen meer in onze cultuur zit. Maar ja dat zal men vast ook gek vinden. Tja ik focus liever op het positieve dan het negatieve omdat ik dan met zoveel meer lol kijk, sue me.
Ik weet niet of je het persoonlijk bedoeld, maar ik reageer wel persoonlijk, omdat jij het net ook deed.

Je bent zo gefocust op je positiviteit (het siert je) dat je niet goed leest!!!

Ik heb nergens een sporter neergehaald. Ik kraak ze niet af. Als zij 4 jaar hebben getraind met dit resultaat is dat een hele zware teleurstelling. Dat is nu eenmaal zo. Wellicht vind je het leuk dat ze meedoen, maar die topsporters gaan voor 1 resultaat en als ze die niet halen, is dat klote en dat kan je niet na 2 sec wegwuiven helaas. Dat kan die topsporter niet en dat kunnen wij ook niet als je objectief wil blijven met een beetje chauvinisme. Ik heb ook aangegeven dat het niet enkel om medailles gaat, maar op zijn minst je nivo halen. als je je nivo haalt doe je goed, steeg je erboven doe je het geweldig. That's it. je kunt gewoon niet ontkennen. Zo zijn er uitschieters, maar zo zijn er iets te veel sporters hun nivo niet halen dor welke omstandigheid dan ook, dus kunnen veel mensen (topic:teleurstelling melden) dat hier doen. helaas het is de realiteit.

Epke wordt overal toegejuichd dus dat argument kan van tafel. Ik focus mij op de sport en met name de nederlandse sport en dat valt gewoon wat tegen in zijn algemeenheid tot nu toe. De spelen zijn nog niet voorbij. dus er kan nog veel gebeuren
pi_60876650
Ik zeg ook nergens dat jij die sporter neerhaalt. Maar de persoon die ik in eerst instantie quote wel. TLC geloof ik.

Verder vind ik het niveau verhaal relatief. Sure er zijn er die inderdaad onder hun niveau presteren maar een Theo Bos valt buiten zijn schuld om en nog is het volgens mensen zijn eigen schuld. Heeft niks met zijn niveau te maken. En velen halen best hun niveau maar ook bij sport valt het dubbeltje wel eens de andere kant op en wint een ander een keer. Hoe meer je wint, hoe groter de kans dat je een keer gaat verliezen. Dat het nou juist nu op de OS is, is zuur natuurlijk.
Er zijn echt torenhoge verwachtingen, en sorry dat ik het zeg maar vaak van mensen die de overige vier jaar de sport nauwelijks volgen, en die verwachtingen waren in mijn ogen niet realistisch en daarom vind ik de helft van de teleurstellingen ook niet realistisch.
Ik schop gewoon af en toe eens even lekker tegen al dat gezeik aan in de hoop dat mensen het glas halfvol gaan zien ipv halfleeg En dat doe je helemaal zelf met je instelling, en niet de sporters die volgens jou jouw glas even moeten vullen.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:25:31 #178
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60877159
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zeg ook nergens dat jij die sporter neerhaalt. Maar de persoon die ik in eerst instantie quote wel. TLC geloof ik.

Verder vind ik het niveau verhaal relatief. Sure er zijn er die inderdaad onder hun niveau presteren maar een Theo Bos valt buiten zijn schuld om en nog is het volgens mensen zijn eigen schuld. Heeft niks met zijn niveau te maken. En velen halen best hun niveau maar ook bij sport valt het dubbeltje wel eens de andere kant op en wint een ander een keer. Hoe meer je wint, hoe groter de kans dat je een keer gaat verliezen. Dat het nou juist nu op de OS is, is zuur natuurlijk.
Er zijn echt torenhoge verwachtingen, en sorry dat ik het zeg maar vaak van mensen die de overige vier jaar de sport nauwelijks volgen, en die verwachtingen waren in mijn ogen niet realistisch en daarom vind ik de helft van de teleurstellingen ook niet realistisch.
Ik schop gewoon af en toe eens even lekker tegen al dat gezeik aan in de hoop dat mensen het glas halfvol gaan zien ipv halfleeg En dat doe je helemaal zelf met je instelling, en niet de sporters die volgens jou jouw glas even moeten vullen.

Ik heb echt het gevoel dat je niet leest en niet inhoudelijk erop in gaat Het zal het schoppen zijn maar wat je zegt dat sommige hier maar wat roepen kan ik mij wel invinden, ben ik mee eens!

Je noemt steeds voorbeelden is lastig, want dan ga je een lijst krijgen van die wel en die niet. Bos bv valt gisteren figuurlijk tegen en dvandaag letterlijk.

Ik denk dat er genoeg sporters geweest zijn, die zelf, ja zelf hebben aangegeven hebben dat zij hun nivo niet hebben gehaald of een fout hebben gemaakt. Elk individu heeft natuurlijk een andere oorzaak waarom iets niet lukt. Ik volg sport vanuit mijn werk 24/7. De enige verwachtingen die je kunt hebben is dat zij een prestatie neerzetten, die zij kunnen neerzetten en dit al eens bewezen hebben. De sporter weet dondersgoed wat hij kan of dat top 12, 10, 8 of 3 is en dat is niet uitgekomen om welke reden dan ook. VDH was bijvoorbeeld een van de beste prestaties deze OS voor nederland.

Het zit ook niet mee, ook dat is teleurstellend. Ik blijf hoop houden, daarom zit hij halfvol, maar sluit mijn ogen niet.

Zo wel lekker om even van je af te schrijven. ik denk niet dat we eruit komen, dus we komen elkaar nog wel tegen en dat wij beide staan te juichen
pi_60877240
Van Bos is echt enorm zuur.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60877499
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:25 schreef Denewar het volgende:

[..]

Ik heb echt het gevoel dat je niet leest en niet inhoudelijk erop in gaat Het zal het schoppen zijn maar wat je zegt dat sommige hier maar wat roepen kan ik mij wel invinden, ben ik mee eens!
Geloof me ik lees wel degelijk maar ik heb inderdaad geen zin meer om op elke zin inhoudelijk in te gaan. Waarom? Omdat ik niet in herhaling wil vallen. In bijna elk topic over welke sport dan ook, dat ik open staan dingen in waarvan mijn ogen bijna uit mijn hoofd rollen omdat het kant nog wal slaat. En ik ben zo gek om er elke keer maar op te reageren en mijn positieve saus overheen te gieten. Vinden mensen vast ook irritant dus ik heb besloten er maar even mee te stoppen. Ik zie het duidelijk anders dan de meesten en laat de negatieve posts maar gewoon van me afglijden.
Sorry dat ik jouw post in den beginne er uit pikte en je een zuurpruim noemde. Ik vind gewoon de negatieve tendens die hier heerst gewoon niet fijn en niet realistisch en af en toe gewoon ook niet eerlijk. Maar ik zal er over op houden.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:44:35 #181
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60877596
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Geloof me ik lees wel degelijk maar ik heb inderdaad geen zin meer om op elke zin inhoudelijk in te gaan. Waarom? Omdat ik niet in herhaling wil vallen. In bijna elk topic over welke sport dan ook, dat ik open staan dingen in waarvan mijn ogen bijna uit mijn hoofd rollen omdat het kant nog wal slaat. En ik ben zo gek om er elke keer maar op te reageren en mijn positieve saus overheen te gieten. Vinden mensen vast ook irritant dus ik heb besloten er maar even mee te stoppen. Ik zie het duidelijk anders dan de meesten en laat de negatieve posts maar gewoon van me afglijden.
Sorry dat ik jouw post in den beginne er uit pikte en je een zuurpruim noemde. Ik vind gewoon de negatieve tendens die hier heerst gewoon niet fijn en niet realistisch en af en toe gewoon ook niet eerlijk. Maar ik zal er over op houden.
ik begrijp je wel. wat ik zeg we komen elkaar wel tegen tijdens deze os.
pi_60877643
Met veel plezier de finale van damesbadminton gezien, nu las ik dat onze Yao Jie eerder dit jaar van beide finalisten heeft gewonnen, maar stomme Noc- Nsf zegt dats niet voldoende wtf
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:48:46 #183
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60877673
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:47 schreef Chinese-Noodle het volgende:
Met veel plezier de finale van damesbadminton gezien, nu las ik dat onze Yao Jie eerder dit jaar van beide finalisten heeft gewonnen, maar stomme Noc- Nsf zegt dats niet voldoende wtf
Dat begrijp ik ook niet, al moet je ergens een grens trekken en dan zijn er altijd twijfelgevallen.
pi_60877687
Zijn we nou nog bezig met zuurpruimen? Morgen gaan we meerdere medailles binnenhengelen!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:50:43 #185
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60877724
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:49 schreef marcodej het volgende:
Zijn we nou nog bezig met zuurpruimen? Morgen gaan we meerdere medailles binnenhengelen!
Dat is waar, morgen en maandag verwacht ik in totaal zeker vijf medailles.
pi_60877744
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je hebt gelijk
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:51:35 #187
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60877745
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:49 schreef marcodej het volgende:

pi_60877780
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:51 schreef TLC het volgende:

[..]

Je hebt gelijk
sportief
The way you rock'n'roll
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:10:23 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_60886946
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:28 schreef BB-boy het volgende:
Van Bos is echt enorm zuur.
Die had zeker een medaille gewonnen. Misschien geen goud maar toch wel zilver denk ik.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:54:34 #190
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60887807
Vannacht maakt Marleen alles goed. Anders is het écht een teleurstelling
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_60887849
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:54 schreef Damzkieee het volgende:
Vannacht maakt Marleen alles goed. Anders is het écht een teleurstelling
Ja, want maar één keer goud winnen is echt zo'n ontzettende teleurstelling

Maar hopelijk lukt t, want dat zou wel mooi zijn, maar zo'n finale 50 vrij is bijna een loterij
pi_60888345
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:57 schreef thewarrior82 het volgende:

[..]

Ja, want maar één keer goud winnen is echt zo'n ontzettende teleurstelling

Maar hopelijk lukt t, want dat zou wel mooi zijn, maar zo'n finale 50 vrij is bijna een loterij
1 keer goud is inderdaad een teleur stelling ja .. nogal ja ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_60893375
Marleen mag erbij. Al zat het allemaal heel dicht bij elkaar, een nipte PR was goed geweest voor goud. Niet goed gepiekt dus.
pi_60893417
Marleen is definitief en teleurstelling ja.
  zondag 17 augustus 2008 @ 04:21:50 #195
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60893445
Ik vinde de zwemploeg in het algemeen (uitzondering daargelaten (VDH en de eerste dag) niet echt hun nivo hebben. Weinig Pr's en te weinig finale's
  zondag 17 augustus 2008 @ 04:24:23 #196
40566 Ericr
Livewrong
pi_60893466
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 04:21 schreef Denewar het volgende:
Ik vinde de zwemploeg in het algemeen (uitzondering daargelaten (VDH en de eerste dag) niet echt hun nivo hebben. Weinig Pr's en te weinig finale's
Vrij tegenvallend inderdaad. Betere faciliteiten, goede tijden in de voorbereiding en nu presteert bijna iedere zwemmer ondermaats. Had niet echt veel finales verwacht maar wel een hele rits Nederlandse records. Als ze dat amper halen is het niet best.
  zondag 17 augustus 2008 @ 05:03:48 #197
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_60893663
Vergeet niet dat we enorm verwend zijn de afgelopen Spelen.
  zondag 17 augustus 2008 @ 09:44:23 #198
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60894600
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 05:03 schreef Zwansen het volgende:
Vergeet niet dat we enorm verwend zijn de afgelopen Spelen.
Met zwemmen wel. Maar goed, toch al goud en zilver en daar komt misschien vandaag (nog drie kansen met roeien) en in ieder geval de komende dagen wat bij.
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:22:45 #199
11102 knep
Mountainfreak
pi_60895165
Het zwemmen en baanwielrennen zijn deze spelen toch wel bijzonder tegenvallend zeg .
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:43:53 #200
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60896657
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:22 schreef knep het volgende:
Het zwemmen en baanwielrennen zijn deze spelen toch wel bijzonder tegenvallend zeg .
die 2 vallen inderdaad nogal tegen

Staat tegenover dat het roeien, zeilen en waterpolo weer erg positief zijn
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')