Ik weet niet of je het persoonlijk bedoeld, maar ik reageer wel persoonlijk, omdat jij het net ook deed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee ik kies er voor om op het positieve te focussen na twee seconden teleurstelling na zo'n race. En zeker niet om de verliezende sporters maar af te kraken.
Iedereen heeft het over de net niet cultuur. Ik vind het de zeik en zuurpruim cultuur.
Ik vind het echt laag om iemand die 4 jaar keihard getraind heeft maar af te zeiken. Je denkt dat die sporter zichzelf niet genoeg op zijn falie geeft? Dat ie het zelf niet liever anders had gezien?
Om iemand te beschuldigen van niet zijn best vind ik ronduit laag.
Iedereen loopt zo te zeiken en te miepen na elke race waar geen medaille uitkomt (al was die medaille ook nooit maar haalbaar ook) en rent dan meteen naar dit topic. Ik kan me niet voorstellen dat het uberhaupt nog leuk is om dan naar de OS te kijken.
Maar ja ik vind de prestatie van bijvoorbeeld Epke meer bijzonder dan ons enige goud omdat die dames het WR al hadden. Zwemmen meer in onze cultuur zit. Maar ja dat zal men vast ook gek vinden. Tja ik focus liever op het positieve dan het negatieve omdat ik dan met zoveel meer lol kijk, sue me.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zeg ook nergens dat jij die sporter neerhaalt. Maar de persoon die ik in eerst instantie quote wel. TLC geloof ik.
Verder vind ik het niveau verhaal relatief. Sure er zijn er die inderdaad onder hun niveau presteren maar een Theo Bos valt buiten zijn schuld om en nog is het volgens mensen zijn eigen schuld. Heeft niks met zijn niveau te maken. En velen halen best hun niveau maar ook bij sport valt het dubbeltje wel eens de andere kant op en wint een ander een keer. Hoe meer je wint, hoe groter de kans dat je een keer gaat verliezen. Dat het nou juist nu op de OS is, is zuur natuurlijk.
Er zijn echt torenhoge verwachtingen, en sorry dat ik het zeg maar vaak van mensen die de overige vier jaar de sport nauwelijks volgen, en die verwachtingen waren in mijn ogen niet realistisch en daarom vind ik de helft van de teleurstellingen ook niet realistisch.
Ik schop gewoon af en toe eens even lekker tegen al dat gezeik aan in de hoop dat mensen het glas halfvol gaan zien ipv halfleegEn dat doe je helemaal zelf met je instelling, en niet de sporters die volgens jou jouw glas even moeten vullen.
Geloof me ik lees wel degelijk maar ik heb inderdaad geen zin meer om op elke zin inhoudelijk in te gaan. Waarom? Omdat ik niet in herhaling wil vallen. In bijna elk topic over welke sport dan ook, dat ik open staan dingen in waarvan mijn ogen bijna uit mijn hoofd rollen omdat het kant nog wal slaat. En ik ben zo gek om er elke keer maar op te reageren en mijn positieve saus overheen te gieten. Vinden mensen vast ook irritant dus ik heb besloten er maar even mee te stoppen. Ik zie het duidelijk anders dan de meesten en laat de negatieve posts maar gewoon van me afglijden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:25 schreef Denewar het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat je niet leest en niet inhoudelijk erop in gaat Het zal het schoppen zijnmaar wat je zegt dat sommige hier maar wat roepen kan ik mij wel invinden, ben ik mee eens!
ik begrijp je wel. wat ik zeg we komen elkaar wel tegen tijdens deze os.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Geloof me ik lees wel degelijk maar ik heb inderdaad geen zin meer om op elke zin inhoudelijk in te gaan. Waarom? Omdat ik niet in herhaling wil vallen. In bijna elk topic over welke sport dan ook, dat ik open staan dingen in waarvan mijn ogen bijna uit mijn hoofd rollen omdat het kant nog wal slaat. En ik ben zo gek om er elke keer maar op te reageren en mijn positieve saus overheen te gieten. Vinden mensen vast ook irritant dus ik heb besloten er maar even mee te stoppen. Ik zie het duidelijk anders dan de meesten en laat de negatieve posts maar gewoon van me afglijden.
Sorry dat ik jouw post in den beginne er uit pikte en je een zuurpruim noemde. Ik vind gewoon de negatieve tendens die hier heerst gewoon niet fijn en niet realistisch en af en toe gewoon ook niet eerlijk. Maar ik zal er over op houden.
Dat begrijp ik ook niet, al moet je ergens een grens trekken en dan zijn er altijd twijfelgevallen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:47 schreef Chinese-Noodle het volgende:
Met veel plezier de finale van damesbadminton gezien, nu las ik dat onze Yao Jie eerder dit jaar van beide finalisten heeft gewonnen, maar stomme Noc- Nsf zegt dats niet voldoende wtf
Dat is waar, morgen en maandag verwacht ik in totaal zeker vijf medailles.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:49 schreef marcodej het volgende:
Zijn we nou nog bezig met zuurpruimen? Morgen gaan we meerdere medailles binnenhengelen!
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh hoe weet jij nou hoe zijn benen zijn vanachter je tv? Het is zo makkelijk iemand veroordelen 8000km verderop.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:49 schreef marcodej het volgende:
Zijn we nou nog bezig met zuurpruimen? Morgen gaan we meerdere medailles binnenhengelen!
Die had zeker een medaille gewonnen. Misschien geen goud maar toch wel zilver denk ik.quote:
Ja, want maar één keer goud winnen is echt zo'n ontzettende teleurstellingquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:54 schreef Damzkieee het volgende:
Vannacht maakt Marleen alles goed. Anders is het écht een teleurstelling
1 keer goud is inderdaad een teleur stelling ja .. nogal ja ..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:57 schreef thewarrior82 het volgende:
[..]
Ja, want maar één keer goud winnen is echt zo'n ontzettende teleurstelling
Maar hopelijk lukt t, want dat zou wel mooi zijn, maar zo'n finale 50 vrij is bijna een loterij
Vrij tegenvallend inderdaad. Betere faciliteiten, goede tijden in de voorbereiding en nu presteert bijna iedere zwemmer ondermaats. Had niet echt veel finales verwacht maar wel een hele rits Nederlandse records. Als ze dat amper halen is het niet best.quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:21 schreef Denewar het volgende:
Ik vinde de zwemploeg in het algemeen (uitzondering daargelaten (VDH en de eerste dag) niet echt hun nivo hebben. Weinig Pr's en te weinig finale's
Met zwemmen wel. Maar goed, toch al goud en zilver en daar komt misschien vandaag (nog drie kansen met roeien) en in ieder geval de komende dagen wat bij.quote:Op zondag 17 augustus 2008 05:03 schreef Zwansen het volgende:
Vergeet niet dat we enorm verwend zijn de afgelopen Spelen.
die 2 vallen inderdaad nogal tegenquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:22 schreef knep het volgende:
Het zwemmen en baanwielrennen zijn deze spelen toch wel bijzonder tegenvallend zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |