Gisteren drie uur bezig geweest alle kabels fatsoeneren hier. Wat een totale chaos aan kabels geven die computers en surroundsets toch eigenlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef Etcetera het volgende:
IC Stadskanaal dicht wegens bacterie geloof niet dat we die al eerder hebben gehad hier
ik ben er wéér ingetraptPitt zei: ja, ik heb geen tijd om een cadeautje te kopen. Dus ik dacht, dan koop ik ook maar niks, dat is zo lullig. Komt hij bij me vanavond, en dat ik maar even in de kofferbak van z'n auto moest kijken
5.1 speakerset voor bij m'n pc
![]()
plus 5.1 geluidskaart
![]()
![]()
en dat ik voor hem niks heb boeit hem niet hij houdt van cadeautjes
Heb net ook even via de speakers zitten gamen... maar koptelefoon blijft het beste imo. Kan je veel nauwkeuriger kant waar het geluid vandaan komt mee horen dan via surround set. Ik iig welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:54 schreef Etcetera het volgende:
Pitt heeft een 7.1 geluidskaart maar een 5.1 set. Ik had wel 2 boxjes, maar die waren brak en bagger, gebruikt eigenlijk altijd een headset. Ik snapte ook nooit echt waarom Pitt zo graag via boxen film keek/gamede, vond het nogal overrated. Maar nu ik zelf een set heb, merk ik het verschil wel meteenben er erg blij mee
Serieus...quote:Tieners vast voor verkrachting vrouw
ROTTERDAM - Drie Rotterdamse jongens, waarvan twee van 15 en 16 jaar, zitten vast voor de brute en geweldadige verkrachting op een 61-jarige Rotterdamse in haar eigen huis.
Het slachtoffer werd vervolgens naakt opgesloten in de meterkast, waarna het trio rovend door haar huis trok.
Volgens het Openbaar Ministerie (OM) drongen de drie Rotterdamse jongens (15, 16 en 18 jaar) in de nacht van 21 juni tegen half twee met bivakmutsen het huis aan de Baarschootsekreek in IJsselmonde binnen. Onder bedreiging van messen werd de bewoonster gedwongen haar kleren uit te trekken en verkracht.
De jongens sloten haar daarna naakt op in de meterkast. Voordat ze het huis verlieten, roofden de drie het huis van de vrouw leeg en namen sieraden, mobiele telefoons en een portemonnee mee.
De 16-jarige verdachte is nog diezelfde nacht in de buurt aangehouden. De jongste dader is anderhalve week later, op 2 juli opgepakt. De jongen zou door de politie nauwlettend in de gaten zijn gehouden en zijn telefoon werd afgeluisterd. Hij wordt ook verdacht van afpersing en de handel in drugs. De 18-jarige jongen werd een week later op 9 juli door de politie opgepakt. Het drietal zal over enkele maanden voor de rechter moeten verschijnen.
Goed dat je het zegt. Ik heb nog lekker indonesisch/chinees in de koelkast. Even opwarmen.quote:
Heb net als rijs met kip opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik heb nog lekker indonesisch/chinees in de koelkast. Even opwarmen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo ,goedemorgen.
Nachtwerk Cobra?
En ik ga zo naar huisquote:
Doe mij 2 eitjes spek aub!?quote:
een roereitje met gebakken spek, worstjes, champignons, gegrilde tomaatjes en witte bonen in tomatensaus. mmmmmmmquote:
Ik ga maar voor een cup-a-soupquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
een roereitje met gebakken spek, worstjes, champignons, gegrilde tomaatjes en witte bonen in tomatensaus. mmmmmmm
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ga maar voor een cup-a-soup
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
LOOP GEEN ONNODIG RISICO, LEES DE FINANCIELE BIJSLUITER
caps ftw![]()
quote:109 Teletekst vr 15 aug
Financiële bijsluiter schiet tekort
` Financiële bijsluiters leveren in de
meeste gevallen geen goede informatie
over het risico voor beleggers,vindt de
Vereniging van Effectenbezitters.De VEB
vond in 61% van de bijsluiters van de
beursgenoteerde ondernemingen fouten.
Ondernemingen zijn verplicht om bij het
aanbieden van een beleggingsfonds of
-verzekering een financiële bijsluiter
beschikbaar te stellen.Volgens de VEB
worden er afwijkende termen gebruikt
die verwarring kunnen veroorzaken en
ontbreekt vaak de vergelijking met
andere producten.
Bij de bedrijven die in de fout gaan
noemt de VEB ABN Amro en ING.
Nog 4 uur en dan het (verlate) afscheidsfeestje van mijn inmiddels ex-collega's.quote:
Ik wens je veel plezierquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:23 schreef MadMaster het volgende:
Nog 4 uur en dan het (verlate) afscheidsfeestje van mijn inmiddels ex-collega's.
Ben benieuwd wat ze bedacht hebben, ik mocht niets weten behalve dat ik om 16.00 uur klaar moet staan...
Wat moet je met die cocktailjurk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:52 schreef Soempie het volgende:
Ik moet een cocktailjurk, maar de missie is aan het mislukken.
Aan. Op de bruiloft van m'n nichtje/ zus (ik ben pleegdochter van m'n halfzus en het gaat om het huwelijk van haar dochter en dus mijn zus, lekker helderquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat moet je met die cocktailjurk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |