Ik zal het doorgeven van de broek, thanksquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Hee, wanneer komen jullie gezellige verhalen posten in Z&G?
Ik heb trouwens weer een paar positiebroeken gevonden als Tinuviel geinteresseerd is
Mis nog steeds een tas die de mama van Dalia had geleend, maar dat komt dan wel!
Slaap lekker!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:37 schreef Nembrionic het volgende:
LOWLANDS! LOWLANDS! LOWLANDS!
* nembrionic doet DeeDee-dansje
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:37 schreef Nembrionic het volgende:
wat heb ik nu weer gemistquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:40 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Hee, wanneer komen jullie gezellige verhalen posten in Z&G?
Ik heb trouwens weer een paar positiebroeken gevonden als Tinuviel geinteresseerd is
Mis nog steeds een tas die de mama van Dalia had geleend, maar dat komt dan wel!
Slaap lekker!
Ik ook, ik ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:37 schreef Nembrionic het volgende:
Wat heb je gemist?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:32 schreef B.ertha het volgende:
wat heb ik nu weer gemist
Ik neem aan dat een felicitatie op zijn plek is?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:39 schreef iamredleader het volgende:![]()
![]()
![]()
In het kader van een "verrassing", mag ik jullie presenteren:
de eerste foto's van Tinuviel en mijn ongeboren babytje![]()
De lieve schat is nu bijna 14 weken zwangerze is uitgerekend rond 11 februari. Alvorens iemand het vraagt: nee, we weten nog niet of het een jongetje of een meisje is
wel dat "Nemo" (werktitel) eigenwijs is, net zoals de aanstaande mama. "Als de verloskundige een foto wil nemen, dan draai ik toch lekker weg?"
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wilden we even met jullie delen
![]()
![]()
ik word papa!
![]()
![]()
van Dexterquote:
vriendelijke collega's heb jequote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Even mijn gal spugen:
Sinds 1 juni heb ik de functie van Problem Manager.
Vanuit die rol heb ik een aantal zaken opgepakt die in het verleden naar mijn mening niet goed opgepakt zijn.
Eén zaak is een slepende kwestie en ik heb daar aktie's voor uitgezet die op het punt staan om resultaat op te leveren.
Nu komt de groep die in eerste instantie de zaak in behandeling had (maar geen enkele voortgang boekte) via het hogere management (ze zitten 10 meter bij mij vandaan, ik heb dagelijsk meerdere keren contact met ze en hebben destijds ingestemd dat ik de zaak op zou pakken...) met de klacht dat ik me niet met hun werk moet bemoeien en dat zij verantwoordelijk zijn voor de be-/afhandeling.
Voorlopig ben ik even helemaal klaar met die huichelende gasten...
quote:
Ik zie ze de hele ochtend al langs lopen, maar weiger ze nu te spreken.quote:vriendelijke collega's heb je
dank jequote:
Dexter was (is?) een tekenfilmquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik zie ze de hele ochtend al langs lopen, maar weiger ze nu te spreken.![]()
Het 'grappige' is dat ik om straks toevallig een inhoudelijk gesprek heb over deze slepende kwestie met het hoger management, dus dan slinger ik dit ook nog wel even aan...
Ja, die ken ik wel maar DeeDee (het zusje dus?) niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Dexter was (is?) een tekenfilmover een gozertje dat reteintelligent is (en z'n eigen geheime lab heeft) en z'n zusje die bloedirritant is
ah plaatje deed het niet hierquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel maar DeeDee (het zusje dus?) niet.
Ik ken wel DeeDee Ramone van de Ramones en zangeres DeeDee die in de backing vocals van o.a. Herman Brood zat en waarvan ik dus de foto plaatste...
Wheee, what does this button do, thats all you can say, thats all you can say , thats all you can sayquote:
Deze dame dus:quote:
Oh yeah! Als het meezit morgen nieuwe telefoon met een hoop gizmo'squote:Uw bestelling is verzonden. 14-08-08 11:59
quote:
Doe Nem de groetjesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Saweet! Er waren 500 extra kaarten beschikbaar voor Lowlands en ik heb er een van![]()
![]()
![]()
![]()
!
Het gesprek al gehad?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:50 schreef MadMaster het volgende:
Het 'grappige' is dat ik om straks toevallig een inhoudelijk gesprek heb over deze slepende kwestie met het hoger management, dus dan slinger ik dit ook nog wel even aan...
Tofquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Saweet! Er waren 500 extra kaarten beschikbaar voor Lowlands en ik heb er een van![]()
![]()
![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gefeliciteerd
![]()
Even terugrekenen... toen Tinuviel en ik vier jaar verkering hadden... heb ik haar 6 maanden en 2 dagen later ten huwelijk gevraagd...
nice!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
![]()
![]()
![]()
!
Nou, ik was pancakes aan het bakken en toen bedacht ik me dat je die kan flamberen. Even op wikipedia gekeken, daar werd bijvoorbeeld rum aangeraden. Met rum geprobeerd, dat ging allemaal goed. Toen ging ik me afvragen of andere drank ook zou werken. Jägermeister had na rum het hoogste alcoholpercentage (van de drank die ik had), daarom die geprobeerdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het gesprek al gehad?![]()
@ Etcie, bedankt voor de serie-tip
@ Tim, hoe kom je er toch op om zulke combinaties te proberen?
mag ik je mijn bankrekening geven zodat er een mooi bedrag met meerdere cijfers vóór de komma kan worden overgestort?quote:
Je bankrekeningnummer mag je rustig aan me geven. Ik maak echter veel liever een afspraak bij mij op kantoor, dan kan ik gelijk inventariseren hoe we jouw vermogen gaan beleggenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mag ik je mijn bankrekening geven zodat er een mooi bedrag met meerdere cijfers vóór de komma kan worden overgestort?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bankrekeningnummer mag je rustig aan me geven. Ik maak echter veel liever een afspraak bij mij op kantoor, dan kan ik gelijk inventariseren hoe we jouw vermogen gaan beleggen
dat vergeet ik altijdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:37 schreef Soempie het volgende:
Oke, ik heb een knop en daar staat op: -- O
is -- aan of O![]()
-- is eigenlijk geen -- maar een 1. 1 is aan, 0 is uitquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:45 schreef Soempie het volgende:
-- is aan. Ik dacht al dat er een kat op was gaan staan.![]()
Het ding dat er voor zorgt dat de computers ook zonder stroom blijven draaien begon net te piepen.Aangesprongen dus, omdat de katten de stekkerdoos uit hadden gezet.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
druif, daar ga ik toch voor zorgen met het beleggen
![]()
schat, dat heet een UPSquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:45 schreef Soempie het volgende:
-- is aan. Ik dacht al dat er een kat op was gaan staan.![]()
Het ding dat er voor zorgt dat de computers ook zonder stroom blijven draaien begon net te piepen.Aangesprongen dus, omdat de katten de stekkerdoos uit hadden gezet.
ik ben al lang blij dat ik niet rood sta aan het eind van de maandquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
druif, daar ga ik toch voor zorgen met het beleggen
![]()
LOOP GEEN ONNODIG RISICO, LEES DE FINANCIELE BIJSLUITERquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
Handig, als je katten hebtquote:
Ik moet dan altijd denken aan Loesje, die had zo'n mooie uitspraak: "aan het eind van m'n geld, hou ik altijd een stukje maand over".quote:ik ben al lang blij dat ik niet rood sta aan het eind van de maand
Dit vind ik de mooiste kreet die door financiële instellingen gebruikt wordt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
LOOP GEEN ONNODIG RISICO, LEES DE FINANCIELE BIJSLUITER
caps ftw![]()
Kijk, een hoop mensen willen uit luiheid dat de bank alles doet voor ze, daar hangt dan een prijskaartje aan. En, onder de zeer strenge regelgeving van tegenwoordig, ook allemaal procedures en papierwerkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Dit vind ik de mooiste kreet die door financiële instellingen gebruikt wordt.
Uiteindelijk ben je simpelweg gewoon zelf de lul als het mis gaat met je investeringen...
Ik heb geen geldverslindend advies van een bank nodig om mijn beleggingen te regelen...
Oja.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:44 schreef iamredleader het volgende:
Zo, lekker rustig
Ik ga naar huiseerst nog langs de Prenatal voor m'n lieverdje, en langs de Meyer & Meyer om m'n nieuwe pantalon op te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |