Het was meer een waza-ariquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
landde ze op de rug, dan win je met Ippon
waz-ari en had al 1 dus ipponquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:25 schreef TheVulture het volgende:
Die Hongaar kwam alleen niet op zijn rug terechtbeetje raar
Nee, Zitkeyev ging zelf op zijn rug liggen om de Hongaar over zich heen te tillen. Het zag er verwarrend uit en ik dacht ook dat het Hafdi was, maar in de herhaling was het toch duidelijk voor Zitkeyev.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:25 schreef Jovatov het volgende:
Lijkt me ook dat hij voor de Hongaar is, maar tis wel leuk om ze allebei te zien juichen.
Oké ja dan bedoel ik dus niet de hongaar, ik vond het iig een terechte overwinning voor degene die zelf naar de grond ging (opofferingstechniek).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, Zitkeyev ging zelf op zijn rug liggen om de Hongaar over zich heen te tillen. Het zag er verwarrend uit en ik dacht ook dat het Hafdi was, maar in de herhaling was het toch duidelijk voor Zitkeyev.
vanaf 12:00 uur pasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:33 schreef Damzkieee het volgende:
Shit Grol gemistHalve finale nu?
Neem aan dat de NOS het nog wel een keer herhaaldquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:33 schreef Damzkieee het volgende:
Shit Grol gemistHalve finale nu?
Nee halve finalequote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:43 schreef ShaoliN het volgende:
Zit nu toch pas in de kwartfinale?
Ik heb een paar posts boven je de link geplaatst naar de video van de 3e en laatste partij. Als je nu gewoon even goed leestquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:31 schreef marcodej het volgende:
Heb vanochtend alleen de 1e partij gezien, zag er toen echt makkelijk uit. Ik moest daarna echt een paar uurtjes gaan slapen dus de rest gemist. Maar wat ik er van lees moet hij idd supersterk zijn! Als je die goeie Pool (die zag ik eerder een grote Chinees makkelijk werpen) binnen 40 seconden werpt dan ben je in topvorm
Nu hopen dat we een keer doordrukken en het niet weer als een nachtkaars uitgaat. Komaan Grol!!
Eén keer maar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Neem aan dat de NOS het nog wel een keer herhaald
Lijkt me wel. Hij gooit zijn tegenstanders op de rug alsof ze niks wegen. Hij heeft natuurlijk ook wel een trackrecord dat ongekend is. Voor de OS 23 van zijn 25 laatste partijen gewonnen en hij staat eerste op de wereldranglijst.quote:
Beginnen om twaalf uur weer, dan is hij de vierde partij. Dus zal rond 12.30 zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:08 schreef horned_reaper het volgende:
12 uur is de halve finale dus ?
Mischien een domme vraag hoor, maar hij kunnen er bij een halve finale 4 partijen zijn ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:12 schreef Colplay het volgende:
[..]
Beginnen om twaalf uur weer, dan is hij de vierde partij. Dus zal rond 12.30 zijn.
Zijn ook nog herkansingen en dames partijenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mischien een domme vraag hoor, maar hij kunnen er bij een halve finale 4 partijen zijn ?
Ik hoop met je mee!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:50 schreef TornadoDK het volgende:
Hopelijk word de finale nu wel gehaald en hem dan gelijk ook maar winnen
Aziatisch kampioen zegt ook niet alles, want vooral de Europeanen domineren in deze klasse. Niet dat die Kazach niet zeer sterk is, absoluut niet, maar als Grol zo bezig blijft als de vorige rondes en het afgelopen half jaar, dan moet hij in principe winnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:56 schreef marcodej het volgende:
Straks tegen de Aziatisch Kampioen lees ik, moet dus ook wel een klasbak zijn...
Uilenhoed wordt als een lichte outsider gezien, maar verder dan brons zie ik haar persoonlijk niet komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:28 schreef Marcoss het volgende:
Het is te hopen dat Grol dan eindelijk die 1ste gouden judomedaille sinds Huizinga 2000 binnensleept
V.d. Geest heb ik wat minder vertrouwen in, die Uilenhoed ken ik eigenlijk niet goed genoeg om over te kunnen oordelen.
Valt reuze mee. De wereldkampioen is een Braziliaan, de Olympisch (en 2 voudig wereldkampioen) een Japanner, zilver toen voor een Koreaan. Zowel de JAP als KOR verslagen door een Mongool, en dan is er nog die Kazach die ook al een medaille pakte op een WK. Zeevi (Israel) is eigenlijk ook gewoon Aziaat, ook al doet dat land om politieke redenen mee aan de EK's.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aziatisch kampioen zegt ook niet alles, want vooral de Europeanen domineren in deze klasse. Niet dat die Kazach niet zeer sterk is, absoluut niet, maar als Grol zo bezig blijft als de vorige rondes en het afgelopen half jaar, dan moet hij in principe winnen.
Nee dan beginnen de halve finales maar Grol start pas in de 4e partijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:37 schreef Ericr het volgende:
Om 12:00 uur precies de halve finale?
Uilenhoed heeft nog nooit een internationale titel gewonnen, maar wel al meerdere medailles bij EK's en op het laatste WK werd ze 3e, terwijl ze in de geblesseerd op de mat stond, een blessure die ze in de halve finale opliep. Ze wilde gewoon 3e worden, terwijl een 5e plaats ook voldoende was voor een startbewijs voor Peking, en ondanks de blessure wist ze die wedstrijd te winnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Uilenhoed wordt als een lichte outsider gezien, maar verder dan brons zie ik haar persoonlijk niet komen.
Ik heb het dan ook vooral over de afgelopen jaren. Ik bedoelde natuurlijk niet dat deze klasse altijd al een Europese klasse is geweest. Vooral de afgelopen twee a drie jaar zijn, op de wereldtitel van Correa na, gekleurd door Europees succes.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Valt reuze mee. De wereldkampioen is een Braziliaan, de Olympisch (en 2 voudig wereldkampioen) een Japanner, zilver toen voor een Koreaan. Zowel de JAP als KOR verslagen door een Mongool, en dan is er nog die Kazach die ook al een medaille pakte op een WK. Zeevi (Israel) is eigenlijk ook gewoon Aziaat, ook al doet dat land om politieke redenen mee aan de EK's.
Anyway Grol
Ik vroeg me ook al af wanneer judo een gemengde sport was geworden.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:23 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Dit is niet de halve finale hoor.
nee dit was voor het Brons.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:26 schreef horned_reaper het volgende:
Grol moet nu dus tegen die Pool als hij nu wint ?
Alleen jammer dat er zo weinig tijd zit tussen de halve finale en de vervolgpartijen (zeker de partij voor brons)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:17 schreef pullup het volgende:
Dat judo heeft echt het juiste formaat gevonden op de spelen.
Elke gewichtsklasse op een dag afwerken.
Korte partijen
Leuk co-commentaar van kenners zowel in Nederland als in Peking.
Ze hebben er wat mij betreft een fan bij
Het doet ook geen kwaad dat we elke dag wel een medaille halen
Dat heb je snel gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:29 schreef jfvandijk het volgende:
dit gaat mis.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |