Het was meer een waza-ariquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
landde ze op de rug, dan win je met Ippon
waz-ari en had al 1 dus ipponquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:25 schreef TheVulture het volgende:
Die Hongaar kwam alleen niet op zijn rug terechtbeetje raar
Nee, Zitkeyev ging zelf op zijn rug liggen om de Hongaar over zich heen te tillen. Het zag er verwarrend uit en ik dacht ook dat het Hafdi was, maar in de herhaling was het toch duidelijk voor Zitkeyev.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:25 schreef Jovatov het volgende:
Lijkt me ook dat hij voor de Hongaar is, maar tis wel leuk om ze allebei te zien juichen.
Oké ja dan bedoel ik dus niet de hongaar, ik vond het iig een terechte overwinning voor degene die zelf naar de grond ging (opofferingstechniek).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, Zitkeyev ging zelf op zijn rug liggen om de Hongaar over zich heen te tillen. Het zag er verwarrend uit en ik dacht ook dat het Hafdi was, maar in de herhaling was het toch duidelijk voor Zitkeyev.
vanaf 12:00 uur pasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:33 schreef Damzkieee het volgende:
Shit Grol gemistHalve finale nu?
Neem aan dat de NOS het nog wel een keer herhaaldquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:33 schreef Damzkieee het volgende:
Shit Grol gemistHalve finale nu?
Nee halve finalequote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:43 schreef ShaoliN het volgende:
Zit nu toch pas in de kwartfinale?
Ik heb een paar posts boven je de link geplaatst naar de video van de 3e en laatste partij. Als je nu gewoon even goed leestquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:31 schreef marcodej het volgende:
Heb vanochtend alleen de 1e partij gezien, zag er toen echt makkelijk uit. Ik moest daarna echt een paar uurtjes gaan slapen dus de rest gemist. Maar wat ik er van lees moet hij idd supersterk zijn! Als je die goeie Pool (die zag ik eerder een grote Chinees makkelijk werpen) binnen 40 seconden werpt dan ben je in topvorm
Nu hopen dat we een keer doordrukken en het niet weer als een nachtkaars uitgaat. Komaan Grol!!
Eén keer maar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Neem aan dat de NOS het nog wel een keer herhaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |