Dat vond ik de eerste keer meeten ook, maar ik vond iedereen heel leuk! Ook echt leuk om eens te zien wie er achter een username zit. Al was ik na de eerste meet alweer vergeten wie nu wie precies was.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan alleen 23 augustus niet, verder staat er nog niet zoveel in de planning.
ik vind het wel een beetje eng hoor, maar het lijkt me erg leuk
Bij mij thuisquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Waar wordt de meet eigenlijk gehouden? Bij iemand thuis of in een gelegenheid o.i.d.?
dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
herkansing 23, 24 of 30 of 31 augustus. Roept u maar
quote:
quote:
Die zijn er niet in die periodequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Dit onder voorbehoud van joodse feestdagen die ik niet uit mijn hoofd weet e.d.
September en oktober is altijd veel feesten, precieze data verschillen per (christelijk) jaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:40 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Die zijn er niet in die periode
even geen feestdagen, toch wat leuks![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:19 schreef YPPY het volgende:
Leuk! Als de datum bekend is, ga ik kijken of ik ook kan. Er is nu zoveel onduidelijk dat ik het niet eerlijk vind om mezelf op een lijstje te zetten. De kans is te groot dat ik uiteindelijk niet kan. Als ik ga, kan er natuurlijk iemand vanuit Bliekenstad meerijden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:59 schreef cattie het volgende:
Leuk, een draagdoekenmeet! Op fietsafstand! Ik kom dan misschien wel zonder Ive, die wil toch niet meer gedragen worden (en 15kg is voor mij te zwaar).
Over feestdagen hoef je je geen zorgen te maken, maar de 24ste ben je op vakantiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:09 schreef DaviniaHR het volgende:![]()
![]()
Een draagdoekenmeet!!
[..]
# 24 augustus
LadyS
Ynske
Macka66
Tearsong
beefcake
Davinia
[..]
Dit onder voorbehoud van joodse feestdagen die ik niet uit mijn hoofd weet e.d.
Briljante OP trouwens
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:56 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Over feestdagen hoef je je geen zorgen te maken, maar de 24ste ben je op vakantie
quote:
Den Bosch.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Webkim, waar moet je vandaan komen?
Ik neem maar 1 kindje mee hoor. Heb alleen nog even een vraagje of ik mijn kleintje ook ergens te slapen kan neerleggen? of dat ik mijn kinderwagen bak moet meenemen. (lijkt me ook weer zo proppen alhoewel de onderkant ingeklapt kan worden)quote:Op maandag 15 september 2008 07:34 schreef LadyS het volgende:
Druk is het toch al, dus neem Dylan mee, en dat is ook leuk voor Amber (en mij
)
Maneki, wat mij betreft kan je er nog gewoon bij hoor, maar ik weet niet of je dat zelf ziet zitten
Zal ik toeters meenemenquote:Op maandag 15 september 2008 16:07 schreef Belana het volgende:
ow en de dag erop ben ik jarig, dus eigenlijk is het mijn verjaardagsfeestje
Taart!quote:Op maandag 15 september 2008 16:07 schreef Belana het volgende:
ow en de dag erop ben ik jarig, dus eigenlijk is het mijn verjaardagsfeestje
ik rijd iig vanaf Utrecht, (of ik ga Troel lief aankijken of ik mee kan rijdenquote:Op maandag 15 september 2008 19:44 schreef Webkim het volgende:
Komen er inmiddels *wel* mensen via Den Bosch? Of met het OV over Utrecht?
Mag ik met jou meerijden dan? Ik heb hetzelfde benzine/centjes probleemquote:Op maandag 15 september 2008 16:05 schreef Belana het volgende:
Als ik de auto van mijn man mag pikken kom ik, anders heb ik namelijk ff geen centjes voor benzine
Ik denk niet dat ie het een probleem vind hoor.
Met Troel meerijden is geen probleem, ervanuitgaande dat schoonzusje niet toevallig zaterdagnacht aan het bevallen slaat enzo, want dan ben ik bang dat ik de auto in moet leverenquote:Op maandag 15 september 2008 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik rijd iig vanaf Utrecht, (of ik ga Troel lief aankijken of ik mee kan rijden)
Ik heb het ook niet...quote:Op maandag 15 september 2008 16:05 schreef Belana het volgende:
heb ik wel een adres eigenlijk? of lees ik er in de haast weer overheen?
gezelligquote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Met Troel meerijden is geen probleem, ervanuitgaande dat schoonzusje niet toevallig zaterdagnacht aan het bevallen slaat enzo, want dan ben ik bang dat ik de auto in moet leveren
Ik heb het lekker welquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet...
LadyS doe je een rondje pm-en?
Oeh oeh! Mag ik hem dan even van je lenen om te proberen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:09 schreef Kersjes het volgende:
Als het goed is heb ik op de 21e een Yamo Mocha om te showen![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:21 schreef LadyS het volgende:
Als het goed is heeft iedereen een pm ontvangen
quote:Op woensdag 17 september 2008 06:47 schreef LadyS het volgende:
Jij zit op te scheppen dat jij mijn adres al lekker wel had![]()
Geen idee, ik was van plan om gewoon Tom aan te zetten als ik weg rijd. Maar ik zal wel even op routenet kijken.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:44 schreef Jelief het volgende:
Beef, kom je door Haarlem als je naar Zandtvoort gaat?
PM me je adres maar, dan maak ik een tussenstop. Het lijkt me handig als ik het op de heenweg doe? Ik kan jullie helaas niet meenemen naar Zandvoort, ik heb maar een plek vrij (er passen geen drie stoeltjes of twee stoeltjes en een volwassene achterin)quote:Op woensdag 17 september 2008 09:58 schreef Jelief het volgende:
Kijk! Dat is heel mooi, Ik was aan het denken hoe ik de mc van zandvoort naar Haarlem krijg met het ov, maar als jij toch vlak (ik kan je langs zien rijden zeg maar) langs mijn huis komtzou het fijn zijn als je hem bij kunt afzetten.
Ik neem m'n Yamo iig mee.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:33 schreef cattie het volgende:
Ik heb ook nog geen adres.
Ik begrijp dat het om 11 uur begint, maar komt dan iedereen ook al? Wij komen waarschijnlijk wel al rond die tijd. En behalve dat het erg gezellig is, wil ik ook graag een yamo drager proberen..
klinkt errug lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:19 schreef LadyS het volgende:
Ik wil de Yamo ook proberen
Ik ben te lui om het hele topic door te scrollenmaar ik meen me te herinneren dat iemand vroeg naar slaapmogelijkheden voor de kindertjes.
Ik heb 1 ledikantje van Iris nog, die kan ik even in elkaar zetten, en ik kan een campingbedje nog halen bij mijn moeder. Als jullie denken dat het nodig is, kan ik ook nog een 2e campingbedje bij mijn vader halen, dan heb ik 3 slaapplaatsen. Eventuele kinderwagens kunnen op onze slaapkamer gezet worden om te slapen. Nou ja, mogelijkheden genoeg in ieder geval!
Zouden 2 monchoutaarten en 2 appeltaarten genoeg zijn?
Hee dankje, ik moet ook over de ringquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
Voor degene die met de auto door Haarlem komen, ik las iets over een autoloze zondag
Ook binnen de ring A10 in Amsterdam worden auto's geweerd.
Misschien toch handig om te weten voor de automobilisten onder ons....
Iig tot morgen
Ik kom om 10.18 aan op haarlem ns maar dan is de bus van 10.14 al lang al weg, dus neem ik de bus van 10.44. Ik ben dan als het goed is tegen kwart over 11 bij LadyS. Wie weet zie ik je dan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:25 schreef Jelief het volgende:
lovelylady, ik ga met de bus dus misschien komen we elkaar wel tegen,ik denk dat ik ergens anders dan op het station instap en de tijd ligt aan Beefcake.
Beef, Als de ring gewoon open is kun je gewoon bij mij komen hoor, je hoeft niet dwars door amsterdam (gelukkig). Weet je al hoe laat je bij mij bent?
als het vandaag wordt zoals gisteren dan is het geweldigquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:32 schreef LadyS het volgende:
En belana, volgens mij is het morgen heeeerlijk op het strand, zeker als het zulk lekker weer wordt als vandaag
Dat is wel een beter idee denk ik . Beefik hoop dat je hier nog leest, of heeft iemand een telnr van haar? Als ik na 11 weg ga dan ben ik pas om een uur of 12 in zandvoort.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:12 schreef LadyS het volgende:
Jelief, als je dat te laat vindt (ivm dat jij met het OV moet en ook nog naar de verjaardag van Lotus), is het misschien een idee om dat stoeltje hierheen te brengen, dan breng ik het wel een keertje naar jou toe![]()
Ik ga regelmatig die kant op.
quote:Op zondag 21 september 2008 09:25 schreef Troel het volgende:
Ok, ik moet mijn schoenen nog aandoen en de jassen aan en dan de boel inladen, dan kom ik jouw kant op Yns.
Alleen is mijn telefoon leeg en ik weet niet waar de autolader isGaat lekker
Ik zal kijken of ik het in mijn telefoon heb. Ik ben mijn vorige kwijtgeraakt en heb dus een nieuwe simkaart.quote:Op zondag 21 september 2008 08:53 schreef Jelief het volgende:
[..]
Dat is wel een beter idee denk ik . Beefik hoop dat je hier nog leest, of heeft iemand een telnr van haar? Als ik na 11 weg ga dan ben ik pas om een uur of 12 in zandvoort.
Ik heb helemaal vergeten om rozijntjes te kopenEnde kasten zijn ook niet tsjokvol met ander spul. Ik heb wel nog een fles diksap of vruchtenmix( roosvicee).
je bent in de bomenquote:Op zondag 21 september 2008 15:44 schreef Belana het volgende:
macka kwam net binnen toen ik weg ging
ik heb jou toch ook niet gezien ynske? of ben ik nou zo in de bonen?
nou ja zegquote:Op zondag 21 september 2008 15:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent in de bomen
k zat met Troel op de bank
Die baby was Koen van Lovely (als ik t goed schrijf) die mocht ik even lenenquote:Op zondag 21 september 2008 16:05 schreef Belana het volgende:
[..]
nou ja zeg
Ik moet eerlijk bekennen dat ik je niet verstond met voorstellen maar ik durfde het niet nog een keer te vragenen die baby bracht me ook in de war hoor
Ik snap er even helemaal niks meer van geloof ik
dat scheelt idd, ik ben net pas begonnen overigensquote:Op zondag 21 september 2008 16:59 schreef LadyS het volgende:
Snel heIk bewerk dan ook nauwelijks, want dat kan ik niet
maar dat scheelt wel een hoop tijd
quote:Op zondag 21 september 2008 16:56 schreef beefcake het volgende:
En ik heb Lucie helemaal niet gezien
Als ik quote zie je het lekker ookquote:Op zondag 21 september 2008 17:08 schreef DaviniaHR het volgende:
EDIT: Trouwens, hoe komt het dat bij de quote van ynske dat icootnjes erbij zit?
Nee hoor, ik sta er niet raar op dus hij mag blijvenquote:Op zondag 21 september 2008 19:40 schreef Ynske het volgende:
beef als je die foto met jou liever weg hebt, geef dan ff een gil
deze is ook leukquote:Op zondag 21 september 2008 19:44 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta er niet raar op dus hij mag blijvenDylan was echt zo moe, maar niet toegeven he
En Quinten mijn gadgetfreakje staat er super op
tuurlijkquote:Op zondag 21 september 2008 19:46 schreef beefcake het volgende:
Jaaa!Die leen ik even voor het draagdoektopic ok?
ja mooie meid hequote:
k hoop voor je dat er nu een doorbraak met t slapen is en dat ze vannacht wat minder komtquote:Op zondag 21 september 2008 21:47 schreef Ticootje het volgende:
Maja is echt een zoetertje, totaal geen kik geven. Bij iedereen lekker zitten. Heerlijk kind!
En ik heb bewijs dat Jen wel kan slapen! Ik was echt verbaast, ik heb ook maar elke 5 minuten op de klok gekeken... Nog eens checken of de babyfoon het echt wel deed.... Gek kind, en net bij opa en oma voor geen mogelijkheid.
Ik heb thuis meteen even voor gedaan hoe Jen op de rug zit. Kreeg ik commentaar van mijn broertje "Het lijkt wel een rugzak" , nou dat klopt ook wel, dat hoort zo.
Mijn moeder begon meteen weer over een babybjorn of de maxigo, maar ik heb maar gezegd dat ik die heb weggegeven. Ik heb mn doek, ik vind dat leuk en Jen ook.
Jaquote:
Typische jelief-babydraagmethodequote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ynske, je foto's zijn echt prachtig, maar wat wil je met een compleet fotostudio in 1 tas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |