Dat is wel een beter idee denk ik . Beefik hoop dat je hier nog leest, of heeft iemand een telnr van haar? Als ik na 11 weg ga dan ben ik pas om een uur of 12 in zandvoort.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:12 schreef LadyS het volgende:
Jelief, als je dat te laat vindt (ivm dat jij met het OV moet en ook nog naar de verjaardag van Lotus), is het misschien een idee om dat stoeltje hierheen te brengen, dan breng ik het wel een keertje naar jou toe![]()
Ik ga regelmatig die kant op.
quote:Op zondag 21 september 2008 09:25 schreef Troel het volgende:
Ok, ik moet mijn schoenen nog aandoen en de jassen aan en dan de boel inladen, dan kom ik jouw kant op Yns.
Alleen is mijn telefoon leeg en ik weet niet waar de autolader isGaat lekker
Ik zal kijken of ik het in mijn telefoon heb. Ik ben mijn vorige kwijtgeraakt en heb dus een nieuwe simkaart.quote:Op zondag 21 september 2008 08:53 schreef Jelief het volgende:
[..]
Dat is wel een beter idee denk ik . Beefik hoop dat je hier nog leest, of heeft iemand een telnr van haar? Als ik na 11 weg ga dan ben ik pas om een uur of 12 in zandvoort.
Ik heb helemaal vergeten om rozijntjes te kopenEnde kasten zijn ook niet tsjokvol met ander spul. Ik heb wel nog een fles diksap of vruchtenmix( roosvicee).
je bent in de bomenquote:Op zondag 21 september 2008 15:44 schreef Belana het volgende:
macka kwam net binnen toen ik weg ging
ik heb jou toch ook niet gezien ynske? of ben ik nou zo in de bonen?
nou ja zegquote:Op zondag 21 september 2008 15:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent in de bomen
k zat met Troel op de bank
Die baby was Koen van Lovely (als ik t goed schrijf) die mocht ik even lenenquote:Op zondag 21 september 2008 16:05 schreef Belana het volgende:
[..]
nou ja zeg
Ik moet eerlijk bekennen dat ik je niet verstond met voorstellen maar ik durfde het niet nog een keer te vragenen die baby bracht me ook in de war hoor
Ik snap er even helemaal niks meer van geloof ik
dat scheelt idd, ik ben net pas begonnen overigensquote:Op zondag 21 september 2008 16:59 schreef LadyS het volgende:
Snel heIk bewerk dan ook nauwelijks, want dat kan ik niet
maar dat scheelt wel een hoop tijd
quote:Op zondag 21 september 2008 16:56 schreef beefcake het volgende:
En ik heb Lucie helemaal niet gezien
Als ik quote zie je het lekker ookquote:Op zondag 21 september 2008 17:08 schreef DaviniaHR het volgende:
EDIT: Trouwens, hoe komt het dat bij de quote van ynske dat icootnjes erbij zit?
Nee hoor, ik sta er niet raar op dus hij mag blijvenquote:Op zondag 21 september 2008 19:40 schreef Ynske het volgende:
beef als je die foto met jou liever weg hebt, geef dan ff een gil
deze is ook leukquote:Op zondag 21 september 2008 19:44 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta er niet raar op dus hij mag blijvenDylan was echt zo moe, maar niet toegeven he
En Quinten mijn gadgetfreakje staat er super op
tuurlijkquote:Op zondag 21 september 2008 19:46 schreef beefcake het volgende:
Jaaa!Die leen ik even voor het draagdoektopic ok?
ja mooie meid hequote:
k hoop voor je dat er nu een doorbraak met t slapen is en dat ze vannacht wat minder komtquote:Op zondag 21 september 2008 21:47 schreef Ticootje het volgende:
Maja is echt een zoetertje, totaal geen kik geven. Bij iedereen lekker zitten. Heerlijk kind!
En ik heb bewijs dat Jen wel kan slapen! Ik was echt verbaast, ik heb ook maar elke 5 minuten op de klok gekeken... Nog eens checken of de babyfoon het echt wel deed.... Gek kind, en net bij opa en oma voor geen mogelijkheid.
Ik heb thuis meteen even voor gedaan hoe Jen op de rug zit. Kreeg ik commentaar van mijn broertje "Het lijkt wel een rugzak" , nou dat klopt ook wel, dat hoort zo.
Mijn moeder begon meteen weer over een babybjorn of de maxigo, maar ik heb maar gezegd dat ik die heb weggegeven. Ik heb mn doek, ik vind dat leuk en Jen ook.
Jaquote:
Typische jelief-babydraagmethodequote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ynske, je foto's zijn echt prachtig, maar wat wil je met een compleet fotostudio in 1 tas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |