Nee hoor, ik sta er niet raar op dus hij mag blijvenquote:Op zondag 21 september 2008 19:40 schreef Ynske het volgende:
beef als je die foto met jou liever weg hebt, geef dan ff een gil
deze is ook leukquote:Op zondag 21 september 2008 19:44 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta er niet raar op dus hij mag blijvenDylan was echt zo moe, maar niet toegeven he
En Quinten mijn gadgetfreakje staat er super op
tuurlijkquote:Op zondag 21 september 2008 19:46 schreef beefcake het volgende:
Jaaa!Die leen ik even voor het draagdoektopic ok?
ja mooie meid hequote:
k hoop voor je dat er nu een doorbraak met t slapen is en dat ze vannacht wat minder komtquote:Op zondag 21 september 2008 21:47 schreef Ticootje het volgende:
Maja is echt een zoetertje, totaal geen kik geven. Bij iedereen lekker zitten. Heerlijk kind!
En ik heb bewijs dat Jen wel kan slapen! Ik was echt verbaast, ik heb ook maar elke 5 minuten op de klok gekeken... Nog eens checken of de babyfoon het echt wel deed.... Gek kind, en net bij opa en oma voor geen mogelijkheid.
Ik heb thuis meteen even voor gedaan hoe Jen op de rug zit. Kreeg ik commentaar van mijn broertje "Het lijkt wel een rugzak" , nou dat klopt ook wel, dat hoort zo.
Mijn moeder begon meteen weer over een babybjorn of de maxigo, maar ik heb maar gezegd dat ik die heb weggegeven. Ik heb mn doek, ik vind dat leuk en Jen ook.
Jaquote:
Typische jelief-babydraagmethodequote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ynske, je foto's zijn echt prachtig, maar wat wil je met een compleet fotostudio in 1 tas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |