Den Bosch.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Webkim, waar moet je vandaan komen?
Ik neem maar 1 kindje mee hoor. Heb alleen nog even een vraagje of ik mijn kleintje ook ergens te slapen kan neerleggen? of dat ik mijn kinderwagen bak moet meenemen. (lijkt me ook weer zo proppen alhoewel de onderkant ingeklapt kan worden)quote:Op maandag 15 september 2008 07:34 schreef LadyS het volgende:
Druk is het toch al, dus neem Dylan mee, en dat is ook leuk voor Amber (en mij
)
Maneki, wat mij betreft kan je er nog gewoon bij hoor, maar ik weet niet of je dat zelf ziet zitten
Zal ik toeters meenemenquote:Op maandag 15 september 2008 16:07 schreef Belana het volgende:
ow en de dag erop ben ik jarig, dus eigenlijk is het mijn verjaardagsfeestje
Taart!quote:Op maandag 15 september 2008 16:07 schreef Belana het volgende:
ow en de dag erop ben ik jarig, dus eigenlijk is het mijn verjaardagsfeestje
ik rijd iig vanaf Utrecht, (of ik ga Troel lief aankijken of ik mee kan rijdenquote:Op maandag 15 september 2008 19:44 schreef Webkim het volgende:
Komen er inmiddels *wel* mensen via Den Bosch? Of met het OV over Utrecht?
Mag ik met jou meerijden dan? Ik heb hetzelfde benzine/centjes probleemquote:Op maandag 15 september 2008 16:05 schreef Belana het volgende:
Als ik de auto van mijn man mag pikken kom ik, anders heb ik namelijk ff geen centjes voor benzine
Ik denk niet dat ie het een probleem vind hoor.
Met Troel meerijden is geen probleem, ervanuitgaande dat schoonzusje niet toevallig zaterdagnacht aan het bevallen slaat enzo, want dan ben ik bang dat ik de auto in moet leverenquote:Op maandag 15 september 2008 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik rijd iig vanaf Utrecht, (of ik ga Troel lief aankijken of ik mee kan rijden)
Ik heb het ook niet...quote:Op maandag 15 september 2008 16:05 schreef Belana het volgende:
heb ik wel een adres eigenlijk? of lees ik er in de haast weer overheen?
gezelligquote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Met Troel meerijden is geen probleem, ervanuitgaande dat schoonzusje niet toevallig zaterdagnacht aan het bevallen slaat enzo, want dan ben ik bang dat ik de auto in moet leveren
Ik heb het lekker welquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet...
LadyS doe je een rondje pm-en?
Oeh oeh! Mag ik hem dan even van je lenen om te proberen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:09 schreef Kersjes het volgende:
Als het goed is heb ik op de 21e een Yamo Mocha om te showen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |