SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You must be a goddamn genius GumpOp vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef frenchfries het volgende:
[..]
DAT JE JE TIETEN MOET POSTEN!
Ze kan beter een M proberen.quote:
Denk het nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
Misschien kwam ze wel squirtend klaar.
Inderdaad, de fotograaf had ook aan de andere kant moeten staan voor een betere pica.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:28 schreef santax het volgende:
Oh man, als journalist/sportfotograaf moet je dan het fatsoen kunnen opbrengen om juist deze plaat gewoon weg te flikkeren![]()
Nogal wiedes dat mensen een hekel aan ons fotogasten hebben als dit soort gasten niet begrijpt dat je sommige foto's gewoonweg niet afdrukt
In dat geval had ik ook bot gedaan ja... Die dude heeft in elk geval het objectief terug verdiend met die foto.... dat is zeker. Maar toch, het is zo genant... ik had hem weg gegooid.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:34 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Inderdaad, de fotograaf had ook aan de andere kant moeten staan voor een betere pica.
Nu het toch over vleeskeuring van turnmeisjes gaat, moet je deze, ook van Suzanne d'r website, niet vergeten natuurlijk:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:42 schreef Adelante het volgende:
Nederlands turnhoop in bange dagen:
[ afbeelding ]
Freakshowquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:32 schreef DemonRage het volgende:
Doe mij maar rythmische gymnastes, die hebben een beter figuur (vooral mooiere benen) en zijn nog een stuk leniger.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik vind 't eerder eng als mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:32 schreef DemonRage het volgende:
Doe mij maar rythmische gymnastes, die hebben een beter figuur (vooral mooiere benen) en zijn nog een stuk leniger.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Gadverdamme wat zijn dit voor smerige platen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nu het toch over vleeskeuring van turnmeisjes gaat, moet je deze, ook van Suzanne d'r website, niet vergeten natuurlijk:
(van deze foto komt trouwens de uitdrukking 'kinderen zijn hinderen' vandaan.. had haar graag zo zónder dat kind gezien)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh als ze dit ook nog kan ben ik verkocht:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:32 schreef DemonRage het volgende:
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oeh als ze dit ook nog kan ben ik verkocht:
[ afbeelding ]
Dat was dus ook de grap.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als ze dát ook kan dan zou ze gemakkelijk zichzelf kunnen beffen.
Die zijn er vast genoeg, moet je maar beter zoekenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Toch zou ik wel eens een lenig meisje zichzelf willen zien beffen.
http://bp3.blogger.com/_B(...)auto-cunnilingus.jpgquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Toch zou ik wel eens een lenig meisje zichzelf willen zien beffen.
Gezien de vlekkerige kont.. is t gewoon photoshop. n halve foto van 2 lesbo's...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:07 schreef The_stranger het volgende:
[..]
http://bp3.blogger.com/_B(...)auto-cunnilingus.jpg
Vraag me niet of het echt of photoshop is... (al heb ik wel een idee gezien de stand van de ruggegraat)
Gadverdamme.. dat zijn kinderenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:31 schreef The_stranger het volgende:
Oh, en natuurlijk:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |