Pronte tietjes? Die verzin je erbij? Ze zijn allemaal zo plat als een plank man.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef Triptamine het volgende:
Turnmeisjes13 jaar, pronte tietjes
![]()
Pedobear approves
Niet als ze expres dun gehouden worden nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:57 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Onder de 18 hebben vrouwen toch nog geen borstvorming?
Ik ben ook totaal niet aan het kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pronte tietjes? Die verzin je erbij? Ze zijn allemaal zo plat als een plank man..
Ik wordt ineens bang van mijn eigen OP.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef dgbw het volgende:
TS is een vieze pedofiel
*superfap*quote:
Dude, wat doet turnen met je handen? Lijken wel handen van mijn oma, zo oud. It definitely ain't 14...quote:
Misstique heeft gelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pronte tietjes? Die verzin je erbij? Ze zijn allemaal zo plat als een plank man..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef jpg97 het volgende:
Jullie kijken zeker het liefst naar : "net 5"
zal wel door die rekstokken komenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dude, wat doet turnen met je handen? Lijken wel handen van mijn oma, zo oud. It definitely ain't 14...
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:23 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Het is een kuttopic omdat die turnsters te jong zijn.
Ms. moet er andere content in?
TIETUUUHquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:23 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Het is een kuttopic omdat die turnsters te jong zijn.
Ms. moet er andere content in?
Tenminste, dat stel ik me voor...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef BreakSpear het volgende:
Ik vind die hockeymeisjes anders leuker....
Riep er iemand?quote:
quote:
Naakt, bedoel je?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Tenminste, dat stel ik me voor...
Ik heb ze namelijk nog niet gezien.
Deze?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Tenminste, dat stel ik me voor...
Ik heb ze namelijk nog niet gezien.
Find the pedobear (15x):quote:
dat zijn meisjes van 11 en 12, ben je pedo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:46 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Maar te weinig. Dat komt doordat het zo weinig op TV is. Behalve nu met de Olympische Spelen.
In Nederland is helaas voetbal de sport waar je gadverdamme mee doodgesmeten wordt.![]()
Klacht: kan er wat meer turnen op TV.
heb je haar bezig gezien vandaag?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef DeathProof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alicia Sacramone!!!! ( en niks geen pedo, deze dame is 20)
Fan !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef DeathProof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alicia Sacramone!!!! ( en niks geen pedo, deze dame is 20)
En vraag eens aan mij hoeveel ik daarom geef?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je haar bezig gezien vandaag?
zij heeft in haar eentje de gouden medaille aan China gegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |