USA, net geweest. Zag er goed uit, haar oefening stukken minderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fan !
Waar turnt ze voor en hoelaat ?
America (toch? )quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fan !
Waar turnt ze voor en hoelaat ?
idemquote:
Op de 18e verjaardag, klokslag 12, FLOEP dubbel D.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:57 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Onder de 18 hebben vrouwen toch nog geen borstvorming?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You must be a goddamn genius GumpOp vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef frenchfries het volgende:
[..]
DAT JE JE TIETEN MOET POSTEN!
Ze kan beter een M proberen.quote:
Denk het nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
Misschien kwam ze wel squirtend klaar.
Inderdaad, de fotograaf had ook aan de andere kant moeten staan voor een betere pica.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:28 schreef santax het volgende:
Oh man, als journalist/sportfotograaf moet je dan het fatsoen kunnen opbrengen om juist deze plaat gewoon weg te flikkeren![]()
Nogal wiedes dat mensen een hekel aan ons fotogasten hebben als dit soort gasten niet begrijpt dat je sommige foto's gewoonweg niet afdrukt
In dat geval had ik ook bot gedaan ja... Die dude heeft in elk geval het objectief terug verdiend met die foto.... dat is zeker. Maar toch, het is zo genant... ik had hem weg gegooid.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:34 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Inderdaad, de fotograaf had ook aan de andere kant moeten staan voor een betere pica.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |