Pronte tietjes? Die verzin je erbij? Ze zijn allemaal zo plat als een plank man.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef Triptamine het volgende:
Turnmeisjes13 jaar, pronte tietjes
![]()
Pedobear approves
Niet als ze expres dun gehouden worden nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:57 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Onder de 18 hebben vrouwen toch nog geen borstvorming?
Ik ben ook totaal niet aan het kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pronte tietjes? Die verzin je erbij? Ze zijn allemaal zo plat als een plank man..
Ik wordt ineens bang van mijn eigen OP.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef dgbw het volgende:
TS is een vieze pedofiel
*superfap*quote:
Dude, wat doet turnen met je handen? Lijken wel handen van mijn oma, zo oud. It definitely ain't 14...quote:
Misstique heeft gelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pronte tietjes? Die verzin je erbij? Ze zijn allemaal zo plat als een plank man..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef jpg97 het volgende:
Jullie kijken zeker het liefst naar : "net 5"
zal wel door die rekstokken komenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dude, wat doet turnen met je handen? Lijken wel handen van mijn oma, zo oud. It definitely ain't 14...
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:23 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Het is een kuttopic omdat die turnsters te jong zijn.
Ms. moet er andere content in?
TIETUUUHquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:23 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Het is een kuttopic omdat die turnsters te jong zijn.
Ms. moet er andere content in?
Tenminste, dat stel ik me voor...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef BreakSpear het volgende:
Ik vind die hockeymeisjes anders leuker....
Riep er iemand?quote:
quote:
Naakt, bedoel je?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Tenminste, dat stel ik me voor...
Ik heb ze namelijk nog niet gezien.
Deze?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Tenminste, dat stel ik me voor...
Ik heb ze namelijk nog niet gezien.
Find the pedobear (15x):quote:
dat zijn meisjes van 11 en 12, ben je pedo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:46 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Maar te weinig. Dat komt doordat het zo weinig op TV is. Behalve nu met de Olympische Spelen.
In Nederland is helaas voetbal de sport waar je gadverdamme mee doodgesmeten wordt.![]()
Klacht: kan er wat meer turnen op TV.
heb je haar bezig gezien vandaag?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef DeathProof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alicia Sacramone!!!! ( en niks geen pedo, deze dame is 20)
Fan !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef DeathProof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alicia Sacramone!!!! ( en niks geen pedo, deze dame is 20)
En vraag eens aan mij hoeveel ik daarom geef?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je haar bezig gezien vandaag?
zij heeft in haar eentje de gouden medaille aan China gegeven.
USA, net geweest. Zag er goed uit, haar oefening stukken minderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fan !
Waar turnt ze voor en hoelaat ?
America (toch? )quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fan !
Waar turnt ze voor en hoelaat ?
idemquote:
Op de 18e verjaardag, klokslag 12, FLOEP dubbel D.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:57 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Onder de 18 hebben vrouwen toch nog geen borstvorming?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You must be a goddamn genius GumpOp vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef frenchfries het volgende:
[..]
DAT JE JE TIETEN MOET POSTEN!
Ze kan beter een M proberen.quote:
Denk het nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
Misschien kwam ze wel squirtend klaar.
Inderdaad, de fotograaf had ook aan de andere kant moeten staan voor een betere pica.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:28 schreef santax het volgende:
Oh man, als journalist/sportfotograaf moet je dan het fatsoen kunnen opbrengen om juist deze plaat gewoon weg te flikkeren![]()
Nogal wiedes dat mensen een hekel aan ons fotogasten hebben als dit soort gasten niet begrijpt dat je sommige foto's gewoonweg niet afdrukt
In dat geval had ik ook bot gedaan ja... Die dude heeft in elk geval het objectief terug verdiend met die foto.... dat is zeker. Maar toch, het is zo genant... ik had hem weg gegooid.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:34 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Inderdaad, de fotograaf had ook aan de andere kant moeten staan voor een betere pica.
Nu het toch over vleeskeuring van turnmeisjes gaat, moet je deze, ook van Suzanne d'r website, niet vergeten natuurlijk:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:42 schreef Adelante het volgende:
Nederlands turnhoop in bange dagen:
[ afbeelding ]
Freakshowquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:32 schreef DemonRage het volgende:
Doe mij maar rythmische gymnastes, die hebben een beter figuur (vooral mooiere benen) en zijn nog een stuk leniger.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik vind 't eerder eng als mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:32 schreef DemonRage het volgende:
Doe mij maar rythmische gymnastes, die hebben een beter figuur (vooral mooiere benen) en zijn nog een stuk leniger.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Gadverdamme wat zijn dit voor smerige platen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nu het toch over vleeskeuring van turnmeisjes gaat, moet je deze, ook van Suzanne d'r website, niet vergeten natuurlijk:
(van deze foto komt trouwens de uitdrukking 'kinderen zijn hinderen' vandaan.. had haar graag zo zónder dat kind gezien)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh als ze dit ook nog kan ben ik verkocht:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:32 schreef DemonRage het volgende:
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oeh als ze dit ook nog kan ben ik verkocht:
[ afbeelding ]
Dat was dus ook de grap.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als ze dát ook kan dan zou ze gemakkelijk zichzelf kunnen beffen.
Die zijn er vast genoeg, moet je maar beter zoekenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Toch zou ik wel eens een lenig meisje zichzelf willen zien beffen.
http://bp3.blogger.com/_B(...)auto-cunnilingus.jpgquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Toch zou ik wel eens een lenig meisje zichzelf willen zien beffen.
Gezien de vlekkerige kont.. is t gewoon photoshop. n halve foto van 2 lesbo's...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:07 schreef The_stranger het volgende:
[..]
http://bp3.blogger.com/_B(...)auto-cunnilingus.jpg
Vraag me niet of het echt of photoshop is... (al heb ik wel een idee gezien de stand van de ruggegraat)
Gadverdamme.. dat zijn kinderenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:31 schreef The_stranger het volgende:
Oh, en natuurlijk:
[ afbeelding ]
Verkapte TVPquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:48 schreef sinadO het volgende:
Ik vind in dit topic niets van mijn gading. Stelletje gratenbakken. Bah.
France's golden girlquote:
Nee? Dit is een fotoshop? Of is er echt ergens ter wereld een marketingbureau geweest dat dit heeft aangeleverd aan een firma? En die firma gebruikt dat dan ook?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:31 schreef The_stranger het volgende:
Oh, en natuurlijk:
[ afbeelding ]
Waar is dat filmpje van Johnny Knoxville (toch?) die al hardlopend aan het schijten is? (kan ook Ryan Dunn geweest zijn. Ieg een van die Jackass-gasten)quote:
Jah, DÛH, daar vroeg TS ook enigszins omquote:
Is een hoax:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:17 schreef santax het volgende:
[..]
Nee? Dit is een fotoshop? Of is er echt ergens ter wereld een marketingbureau geweest dat dit heeft aangeleverd aan een firma? En die firma gebruikt dat dan ook?
quote:You may feel that you need to scrub your eyeballs after seeing this supposed ad for Breyers ice cream, so if you click on the link don't say I didn't warn you. (The ad is disturbing for what it suggests, not for what it actually shows.) However, the ad definitely isn't real, which is obvious if you read the text on the right-hand side of it. I don't know who created it, but it wasn't Breyers. Unfortunately the image is now circulating around the internet in a reduced size that makes the text hard to read, leading some people to think that it might actually be a real ad.
Wat in de gloeiende fucking hell...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:31 schreef The_stranger het volgende:
Oh, en natuurlijk:
[ afbeelding ]
ehm...quote:
WTF!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:32 schreef DemonRage het volgende:
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:07 schreef DeathProof het volgende:
[..]
ehm...
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Naar den dokter jij!
|
Forum Opties | |
---|---|