de discussie was het hoogtepunt van vandaag.. daarbij valt de rest in het nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:59 schreef Piles het volgende:
Gefaald met teruglezen, zeker na die discussie over de OS
Doet hij het alweer?quote:
Niks gemist dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de discussie was het hoogtepunt van vandaag.. daarbij valt de rest in het niet
Mijn Nano is ook een aantal keer vastgelopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoewel, als je een Nano hebt moet je de middelste knop en de menuknop een paar seconde ingedrukt houden, tot je het Apple logo ziet
Terug lezen doe ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:59 schreef Piles het volgende:
Gefaald met teruglezen, zeker na die discussie over de OS
Mijn 5th gen is ook al een paar keer vastgelopen, maar hij werkt nog steedsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn Nano is ook een aantal keer vastgelopen.
Ik ben/was ook de enige volgens mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Terug lezen doe ik eigenlijk nooit
ik ook niet, als er iets belangrijks voor me tussen zou staan, zal er vast wel iemand mij daar op attenderen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Terug lezen doe ik eigenlijk nooit
het zit je niet mee vandaag he?quote:
Werkt zelfs de resettruuk niet?quote:
Hij doet ook nog steeds hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn 5th gen is ook al een paar keer vastgelopen, maar hij werkt nog steeds
Volgens mij heb ik die gemist.. hoe gaat die?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Werkt zelfs de resettruuk niet?
quote:
En bij mash ook nog, of is ie echt kassie wijlen?quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gemist.. hoe gaat die?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoewel, als je een Nano hebt moet je de middelste knop en de menuknop een paar seconde ingedrukt houden, tot je het Apple logo ziet
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het zit je niet mee vandaag he?
Morgen weer een dagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Neemaar goed dat ik poker uitgelaten heb vandaag
Oef, dat is wel minder.quote:
Nog even dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
ach ja nog 1week dan ben ik klaar met werken.
ook zeer vermoeiendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:22 schreef mash_ het volgende:
jeejnouja mijn werk bestaat op dit moment uit de os kijken
ja eindelijk gelukt, na 600 verschillende gebruikersnamen gekozen te hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik kan niet eens een account creëren
Tokyo Ghetto Pussyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef Houniet het volgende:
i kiss you lips and close my eyes
take you away to paradise
let everybody see that i love you and you love me [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wou dat dat bij ons kon ;Yquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:32 schreef The_Dean het volgende:
Beetje tv kijken in de baas zijn tijd
Aan de ene kant:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:32 schreef The_Dean het volgende:
Beetje tv kijken in de baas zijn tijd
vooral 's-nachts als er echt helemaal niks op tv is.quote:
als ik wist wat je daar precies mee bedoeldequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff vraagje aan de pokerverslaafden
waar kan ik zien wat het minimum buy-in is van een tafel?
Ik zou het ook niet wetenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als ik wist wat je daar precies mee bedoelde
op pokerstars, krijg ik die melding als ik aan een tafel wil zittenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als ik wist wat je daar precies mee bedoelde
ik zal een kijken..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
op pokerstars, krijg ik die melding als ik aan een tafel wil zitten
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je aan tafel gaat staat toch wat je minimaal in moet brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |