de discussie was het hoogtepunt van vandaag.. daarbij valt de rest in het nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:59 schreef Piles het volgende:
Gefaald met teruglezen, zeker na die discussie over de OS
Doet hij het alweer?quote:
Niks gemist dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de discussie was het hoogtepunt van vandaag.. daarbij valt de rest in het niet
Mijn Nano is ook een aantal keer vastgelopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoewel, als je een Nano hebt moet je de middelste knop en de menuknop een paar seconde ingedrukt houden, tot je het Apple logo ziet
Terug lezen doe ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:59 schreef Piles het volgende:
Gefaald met teruglezen, zeker na die discussie over de OS
Mijn 5th gen is ook al een paar keer vastgelopen, maar hij werkt nog steedsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn Nano is ook een aantal keer vastgelopen.
Ik ben/was ook de enige volgens mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Terug lezen doe ik eigenlijk nooit
ik ook niet, als er iets belangrijks voor me tussen zou staan, zal er vast wel iemand mij daar op attenderen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Terug lezen doe ik eigenlijk nooit
het zit je niet mee vandaag he?quote:
Werkt zelfs de resettruuk niet?quote:
Hij doet ook nog steeds hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn 5th gen is ook al een paar keer vastgelopen, maar hij werkt nog steeds
Volgens mij heb ik die gemist.. hoe gaat die?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Werkt zelfs de resettruuk niet?
quote:
En bij mash ook nog, of is ie echt kassie wijlen?quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gemist.. hoe gaat die?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoewel, als je een Nano hebt moet je de middelste knop en de menuknop een paar seconde ingedrukt houden, tot je het Apple logo ziet
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het zit je niet mee vandaag he?
Morgen weer een dagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Neemaar goed dat ik poker uitgelaten heb vandaag
Oef, dat is wel minder.quote:
Nog even dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
ach ja nog 1week dan ben ik klaar met werken.
ook zeer vermoeiendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:22 schreef mash_ het volgende:
jeejnouja mijn werk bestaat op dit moment uit de os kijken
ja eindelijk gelukt, na 600 verschillende gebruikersnamen gekozen te hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik kan niet eens een account creëren
Tokyo Ghetto Pussyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef Houniet het volgende:
i kiss you lips and close my eyes
take you away to paradise
let everybody see that i love you and you love me [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wou dat dat bij ons kon ;Yquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:32 schreef The_Dean het volgende:
Beetje tv kijken in de baas zijn tijd
Aan de ene kant:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:32 schreef The_Dean het volgende:
Beetje tv kijken in de baas zijn tijd
vooral 's-nachts als er echt helemaal niks op tv is.quote:
als ik wist wat je daar precies mee bedoeldequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff vraagje aan de pokerverslaafden
waar kan ik zien wat het minimum buy-in is van een tafel?
Ik zou het ook niet wetenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als ik wist wat je daar precies mee bedoelde
op pokerstars, krijg ik die melding als ik aan een tafel wil zittenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als ik wist wat je daar precies mee bedoelde
ik zal een kijken..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
op pokerstars, krijg ik die melding als ik aan een tafel wil zitten
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je aan tafel gaat staat toch wat je minimaal in moet brengen?
ömdat ik me verveelquote:
De dealer.. vanaf daar begint het rondje..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat betekent die D trouwens?
jullie hebben me besmetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ömdat ik me verveel
En jij eentje wist waar je ook simpel met echt geld kan spelen
kej, thnxquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De dealer.. vanaf daar begint het rondje..
Probleem is dat de CPU weet welke kaarten jij hebt..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jullie hebben me besmet
ik vind het wel leuk om te pokeren, maar tegen de CPU is beetje saai
Niet tegen mij.. dan verlies ik allesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:00 schreef mash_ het volgende:
ik wil wel tegen jullie pokeren
in 2 dagen had ik gewoon 300 winstNu allemala laten uitbetalen
ja ik ook.. maar niet aan bekendenquote:
je word rijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2,40 gewonnenmet een flush
Aas- twee t/m Aas- negen niet spelen (als dat je hand combinatie is)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
a2? a9? sb? bb?
Juistquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aas- twee t/m Aas- negen niet spelen (als dat je hand combinatie is)
sb = small blind bb = big blind
en wat is een blind dan? ik ben echt n00bquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aas- twee t/m Aas- negen niet spelen (als dat je hand combinatie is)
sb = small blind bb = big blind
quote:
ik ken al die termen niet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Luc.. is het niet handig om eerst gratis te spelen.. als je de spelregels nog helemaal niet kent?
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ken al die termen niet hoor
Miss weet ie wel wat het zijn, alleen het naampje kent ie nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:16 schreef mash_ het volgende:
[..]misschien he zal ik eerst regels gaan lezen
als je niet weet want blinds zijn
Draaisequote:
nee, dat is verhelderendquote:Bij Texas Holdem wordt een schijfje (de button) gebruikt om aan te geven welke speler moet delen. Voordat er wordt gespeeld, zet de speler links van de button de kleine blind in. Dit is doorgaans de helft van een kleine bet (bijvoorbeeld $ 1 in een $ 2/$ 4-spel). De eerstvolgende speler links van de kleine blind zet vervolgens de grote blind in. De grootte van de grote blind komt altijd overeen met de grootte van een kleine bet ($ 2 in een $ 2/$ 4-spel). Vervolgens krijgt iedere speler zijn of haar twee gesloten kaarten.
ik weet wat het hoogst is en wat het laagst en ongeveer de volgorde van de kaartcombinaties, maar alle andere pokertermen ken ik niet hoor en vind ik ook niet echt boeiendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Miss weet ie wel wat het zijn, alleen het naampje kent ie niet
Precies, meestal zeg ik ook de Yahtzee termen....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik weet wat het hoogst is en wat het laagst en ongeveer de volgorde van de kaartcombinaties, maar alle andere pokertermen ken ik niet hoor en vind ik ook niet echt boeiend
Warrom krijg ik nooit een Royal Flushquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom krijg ik nooit de kaarten waar ik op hoop
okquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik weet wat het hoogst is en wat het laagst en ongeveer de volgorde van de kaartcombinaties, maar alle andere pokertermen ken ik niet hoor en vind ik ook niet echt boeiend
one pair, two pair, three of a kind, four of a kind, flush, full house, Royal flush (anderhoogste (gemiddeld krijgt een speler dit eens in de honderd jaar!)), straight flush en dan zijn er vast nog een paar die ik vergeten benquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies, meestal zeg ik ook de Yahtzee termen....
Kijk maar eens onderaanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@ mash: kan niet, staat er niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |