quote:is a Dutch heavy metal band. They were formed in 1991 as a doom/death metal band along the lines of My Dying Bride. After their second album they became a stoner rock band. The band split up in 2001.
Die zijn nooit als doom/death metal begonnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:35 schreef Burnett het volgende:
7zuma7
dat bedacht ik me ook toen ik op de fiets naar de supermarkt zat.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:45 schreef belsen het volgende:
Dan waarschijnlijk Celestial Seasons.
Zonder squote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:45 schreef belsen het volgende:
Dan waarschijnlijk Celestial Seasons.
Hm, dan is dat dus 35007. Celestial Season levert dan weer het personeel voro Agua de Annique.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:07 schreef bartrid het volgende:
7zuma7 en Celestial Season hadden voor zover ik weet niks met elkaar te maken, de ene kwam uit Nijmegen en 7zuma7 uit Eindhoven.
Heel goed, als je wilt gokken, moet je dat snel doen voor het letterveld er staat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:14 schreef MadMaster het volgende:
You
Dat van Aqua de Annique wist ik dan weer niet maar het blijkt dat 1 van de ex leden van CS met Anneke getrouwd isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm, dan is dat dus 35007. Celestial Season levert dan weer het personeel voro Agua de Annique.
Zo snel gaat het inderdaad. Staat het nieuwe letterveld er, en je hebt nog niet op de knop gedrukt, dan gaat je kans voorbij. Harp is goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef MadMaster het volgende:
Harp
Nee, helaas.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Is het Keren van Bananarama?
de drummer geloof ik, die speelt samen met een ex-bassist van CS dus in AdA.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat van Aqua de Annique wist ik dan weer niet maar het blijkt dat 1 van de ex leden van CS met Anneke getrouwd is
Neen, helaas, maar toch goed geprobeerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:24 schreef Burnett het volgende:
christina aguilera...
Nee, het is niet Laura Pausini. Volgende vraag.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:26 schreef MadMaster het volgende:
Laura Pausini?
Nee, helaas.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:30 schreef bigshadow het volgende:
Is het Dewi?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:33 schreef MadMaster het volgende:
Shania Twain?
De cello inderdaad, waag je nog een gokje?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:36 schreef MadMaster het volgende:
-h
Op de letter letten is ook wel handig...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Detroit
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:41 schreef bigshadow het volgende:
En is het Joss Stone??
Als dat op mijn post slaat, ik denk dat ze bij het kopiëren/editten van het dagelijkse schema in het gedrukte exemplaar niet echt op hebben zitten letten en dus vele acts niet aangepast hebben op latere dagen.quote:
Triggerfinger, morgen gaan we verder!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef ranja het volgende:
Geen Voicst, niet Nederlands.
Ondanks hun label ga ik ze toch wel zien.
Bigshadow +1quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:58 schreef bigshadow het volgende:
Triggerfinger, morgen gaan we verder!
Dubbel goed!!! Ik ben vanavond ook weer van de partijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:18 schreef Z het volgende:
Gister kaartje voor LL gescoord.
British Sea Power?
quote:I can't sleep tonight
Everybody saying everything's alright
Still I can't close my eyes
I'm seeing a tunnel at the end of all these lights
Ik vind het nog altijd een mooi nummerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:46 schreef cafca het volgende:
Travis - Why does it always rain on me?
Ik kreeg een smsje van Grobbel met dezelfde boodschap! Goed nieuwsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:53 schreef ranja het volgende:
Heb je het weerbericht al gezien... gaat mooi weer worden
Goed planquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:25 schreef bigshadow het volgende:
Zit de hele trivia op lowlands eigenlijk of gaan een paar onverlaten stiekem het hele weekend Mickey Mouse punten met elkaar uitwisselen???
*meldtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:25 schreef bigshadow het volgende:
Zit de hele trivia op lowlands eigenlijk of gaan een paar onverlaten stiekem het hele weekend Mickey Mouse punten met elkaar uitwisselen???
Ik ga voor deze dit weekend:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:25 schreef bigshadow het volgende:
quote:Hot sticky scenes, you know what I mean
Like a desert sun that burns my skin
Ive been waiting for her for so long
Open the sky (and let her come down)
Volgende maand vast ook nog welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:31 schreef ranja het volgende:
Als ik nou probeer vannacht de laatste vraag te stellen, die staat dan maandag vast nog wel open
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:38 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Volgende maand vast ook nog wel
quote:En als er een stilte valt?![]()
Als een vraagsteller te lang, zeg een uur, niet reageert op antwoorden, dan wordt de openstaande vraag geparkeerd. Iemand anders mag dan een vraag stellen, zodat het spel gewoon verder kan.
![]()
Ook als degene die het goede antwoord gegeven heeft niet binnen een uur een nieuwe vraag stelt, mag een willekeurig iemand een vraag bedenken. Anders loopt het topic namelijk een beetje vast...![]()
Maar dan is daar altijd nog dequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:38 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Volgende maand vast ook nog wel
Het gebeurt inderdaad wel eens dat het rustig is en kennelijk is dat dan een bewuste keuze (wat mij betreft in ieder geval wel). Maar er worden ook genoeg dode momenten ingevuld door anderen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:48 schreef ranja het volgende:
ja, en hoe vaak gebeurt dat? hoe vaak is er niet een hele avond dat er niemand reageert of een nieuwe vraag doet zelfs als er geen open staat?
Welke after shave heb ik dan op?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:56 schreef bigshadow het volgende:
Ik ruik de mickey mouse scoorders door mijn pc!!! De regelementen zijn er zelfs al bijgesleept!
Een hele goedkope! Old spice volgens mijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke after shave heb ik dan op?
pff....er staat een mickey-mouse-vraag open, maar niemand die reageertquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:56 schreef bigshadow het volgende:
Ik ruik de mickey mouse scoorders door mijn pc!!! De regelementen zijn er zelfs al bijgesleept!
Als ik jou was zou ik een kwalitatief betere PC aanschaffen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:01 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Een hele goedkope! Old spice volgens mij
ah, na lowlands komen jullie toch met allerlei lowlands- insiders - trivia vragen af...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:56 schreef bigshadow het volgende:
tekstvragen zijn nooit mickey mouse vragenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:03 schreef cafca het volgende:
pff....er staat een mickey-mouse-vraag open, maar niemand die reageert
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:21 schreef ranja het volgende:
[..]
tekst Videoclip-vragen zijn nooit mickey mouse vragen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:25 schreef knars het volgende:
Ha, makkelijk punten scoren dit weekend? Dan ga ik even een oppas regelen voor de kinderen (plus vrouw) en ga ik eens lekker een weekend lang F5'en
MadMaster +1quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:58 schreef MadMaster het volgende:
Wacht, vergeet mijn vorige antwoord...
A-Ha - The Sun Always Shines On TV denk ik...
Waar gaat dit over?quote:....... which was released in June, 1970, and reached #2 in the UK charts and #9 in the US. It was ranked 422nd on the List of Rolling Stone's 500 Greatest Songs of All Time. It is famous for its C-D-E power riff.
Daar moest ik ook aan denken, maar dat vind ik niet echt een powerrif. Maar het intro is wel C-D-E, ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:13 schreef cafca het volgende:
Lola van de Kinks
Gezien het onderwerp van vandaag om te dopen tot:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:13 schreef cafca het volgende:
Lola van de Kinks
Half goed!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:23 schreef belsen het volgende:
Een selftitled van de Flaming Groovies?
Nee daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:45 schreef ranja het volgende:
opgezocht, die japanse band zou ik al nooit van een foto herkennen laat staan iemand anders
Om de voortgang een beetje te bevorderen: belsen +1quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:23 schreef belsen het volgende:
Een selftitled van de Flaming Groovies?
Vrouwen!!!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:26 schreef knars het volgende:
een avondje oppas voor m\n mini-me's is geregeld, maar nu gaan we geloof ik naar de bioscoop enzo, dus daar gaat m'n weekend F5'en
en om het LowLands-gevoel er een beetje in te houden:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:39 schreef cafca het volgende:
Om de voortgang een beetje te bevorderen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:23 schreef ranja het volgende:
Men without Hats?
So far, so good...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:31 schreef ranja het volgende:
Als ik nou probeer vannacht de laatste vraag te stellen, die staat dan maandag vast nog wel open
Wat?quote:
Harry Chapinquote:
De kampeereditie...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:27 schreef knars het volgende:
gok specifieker, Bijbels klopt wel, maar het zijn "speciale"...
Ik had inderdaad ook eerder een The Bijbel verwacht op LL, en deze op Wâldrock...quote:Metalbijbels op Lowlands
van onze redactie kerk
BIDDINGHUIZEN - Tijdens het popevenement Lowlands worden duizend Metalbijbels uitgedeeld aan bezoekers. Het festival wordt vrijdag, zaterdag en zondag gehouden op een evenemententerrein naast Walibi Flevo in Biddinghuizen.
De Metalbijbel is vorig jaar op 31 oktober uitgekomen, en is speciaal gemaakt voor fans van harde gitaarmuziek als hardrock, deathmetal en gothic. De Metalbijbel volgt het concept van de eerdere doelgroepuitgaven van de Bijbel. In dit geval gaat het om het Nieuwe Testament in de vertaling van Het Boek, dat wordt voorafgegaan en afgesloten door getuigenissen uit onder meer de metalwereld en uitleg over het evangelie en bekering.
De Metalbijbel die op Lowlands wordt uitgedeeld is een uitgave van de stichting Reck, die het voorbeeld volgde van de Zweeds-Duitse organisatie Bible for the Nations. De organisatie His Way, die voor de vierde keer naar Lowlands gaat om er te evangeliseren, heeft de duizend Metalbijbels van de stichting gekregen om uit te delen.
Maar je houdt nu wel een kerngezond, huilend punt in je handen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:37 schreef Thealexfiles het volgende:
Genesis - Jesus, He Knows Me
Kaiser Chiefs - Oh My God
Anouk - Good God
John Lennon - God
Bruce Springsteen - Jesus was an only son
Coldplay - God put a smile upon your face
Depeche Mode - Personal Jesus
U2 - If god will send his angels
U2 - In god's country
Velvet Underground - Jesus
Zo dat was een zware bevalling
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:40 schreef knars het volgende:
DOA 87, was dat met Stryper?
ben eigenlijk wel benieuwd welke insiders er in het voorwoord van de metal bijbel aan het woord komen; het zal vast Glenn Benton niet zijn...
Mark +1quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:50 schreef Mark het volgende:
Dwarves - Satan
Venom - In league with satan
Zimmers Hole - When you were shouting at the devil, we were in league with satan
Golden Earring - The devil made me do it
Van Halen - Running with the devil
Mercyful fate - Satan's Fall
Megadeth - Devils Island
Venom - At war with Satan
Venom - Sons of satan
Charlie Daniels Band - The devil went to Georgia
quote:
Zeker weten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:10 schreef bartrid het volgende:
epitaph toch?
En Leeds. belsen +1quote:
Wie en wat?quote:has criticised Warner Music for planning a
greatest hits collection without his consent. A statement on the
website True To You read: "It is understood that Warner Music in London are releasing a
Greatest Hits album in the final quarter of 2008. This release is without
approval or involvement."
klopt ja. Toch weer even er aan herinnerd dat ik volgend weekend zo min mogelijk in de stad ga zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:35 schreef Thealexfiles het volgende:
Leeds pas 10e verjaardag als ik me niet vergis.
quote:
In je kast neem ik aan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:30 schreef cafca het volgende:
Smiths
quote:
degeen waar ik de meeste verzamelaars van heb.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:45 schreef belsen het volgende:
Bowie?
Ja, in '95 en bekender: Where have all the good times gone in '73 op Pin ups.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:52 schreef knars het volgende:
waterloo sunset?
quote:have denied reports that they have written the soundtrack to a new film from the writer of Fight Club.
Chuck Palahniuk, whose 2001 book Choke has been adapted for the big screen, told BBC 6 Music thathad written the score.
Ik kon geen keus makenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:13 schreef belsen het volgende:
Coldplay is niet geliefd, dus dan zal het Radiohead zijn.
Nee, maar iets soort gelijks wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:52 schreef Thealexfiles het volgende:
Dancing in the dark? Is dat ook een film? -.-
Dat ze in een fabriek werkt? Geen idee hoe die film heet ik heb totaal geen inspiratie vandaagquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:11 schreef belsen het volgende:
Een musicalfilm met Björk in de hoofdrol?
Ik dacht dat het nu toch wel een inkoppertje was...
Het duurt een paar uur, maar dan heb je ook wel het antwoord.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:49 schreef Berkery het volgende:
Dancer in the Dark
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:00 schreef belsen het volgende:
Elvis is 31 jaar dood.
Rude Boy Remingtonquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:08 schreef belsen het volgende:
Ow.
Ooit was Junkie XL een duo. Wie was het tweede lid?
Anybody else maybe?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:50 schreef bartrid het volgende:
dat zijn the killers maar hoe dat nummer heet, geen idee.
Dan zou ik het moeten gaan zoeken...quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:08 schreef MadMaster het volgende:
The Killers is wel goed.
Het nummer komt van hun album 'Hot Fuss'...
Thealexfiles +1quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:47 schreef Thealexfiles het volgende:
All These Things That I've Done van The Killers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |