is NL dan gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk scoort Amerika in de laatste minuut
Opende slechtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:32 schreef Vrieskist het volgende:
Zuiverloon voor wat defensieve zekerheid? oei oei.
Al die Chinezen die tegen hem op kijken...quote:
Hij raakte hem verkeerdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:32 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een gek die Sibon, een centimeter meer naar links en hij kwam tegen de voet van de keeper aan!
Dan wel ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
is NL dan gezien?
ben totaal niet op de hoogte van de stand...
Vond ik ook, heeft ie er wat gemist bij Feyenoord vorig jaar ofzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig liet hij een Urby de penalty niet nemen. Makaay hield zich wel erg afzijdig trouwens.
Dan is het 3-0quote:
Dat lijkt me wel humorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk scoort Amerika in de laatste minuut
Maar dat is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Al die Chinezen die tegen hem op kijken...
Jij toch ook?
Als we maar winnen tochquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan dit team zich zo naar de medailles ploeteren?
En de NOS loopt 1 min achter op Evert ten Napel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:32 schreef Skwish het volgende:
Stream loopt 1 min achter van de NOS
neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Vond ik ook, heeft ie er wat gemist bij Feyenoord vorig jaar ofzo?
O je kan ook weer via de televisie kijken als je dat wiltquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:33 schreef Roi het volgende:
oh we zijn ook weer op 1, bedankt voor het melden !
heerlijk dat eeuwige optimisme bij jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat we nog gelijkspelen.
Alweer 25 minuten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:33 schreef Roi het volgende:
oh we zijn ook weer op 1, bedankt voor het melden !
Lekker scherp.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:34 schreef afcajos het volgende:
Die live score van vi geeft aan dat amerika gelijk staat en nl 0 0 is
tja VIquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:34 schreef afcajos het volgende:
Die live score van vi geeft aan dat amerika gelijk staat en nl 0 0 is
en Goirle 25 jaar op de rest van Nederlandquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:33 schreef toma het volgende:
[..]
En de NOS loopt 1 min achter op Evert ten Napel.
Het is beter als ie gewoon van het veld gehaald wordt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat loopt die Drenthe als stront door een trechter zeg. Ga voetballen waus.
mooi hoe jij altijd niet-ajacieden af loopt te zeikenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat loopt die Drenthe als stront door een trechter zeg. Ga voetballen waus.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Prachting die Japanner TOYODA
http://i.fokzine.net/uplo(...)_niet_eens_blond.JPG
Die is allang met pensioen man. Het liefst zit ie met zijn iPod op de bank net zoals in Madrid ;')quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Een chocolade letter minstens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is 1-0 nou genoeg voor die gouden medaille?
Of je beweert dat Drenthe wel goed loopt te voetballen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
mooi hoe jij altijd niet-ajacieden af loopt te zeiken
Dat zal wel de grootste verrassing zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:32 schreef Roi het volgende:
Wat een triest team.
Zo toch wat zijn als we hier wel mee kampioen zouden worden
Scherp +25quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:35 schreef Borga het volgende:
[..]
en Goirle 25 jaar op de rest van Nederland
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef Wilskracht het volgende:
2-0 |Nigeria
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
quote:FEYENOORD ROTTERDAM
het liefst gaat ie niet eens naar het stadionquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:36 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Die is allang met pensioen man. Het liefst zit ie met zijn iPod op de bank net zoals in Madrid ;')
Mooi zo.quote:
En jij wilt zeggen dat hij afgelopen 3 wedstrijden wat goeds heeft gedaan dan alleen maar een opvulling wezen op het veld?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik kijk de wedstrijd niet eensquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Moeilijk om de feiten onder de ogen te zien he?
Doen ze ook een keer wat nuttigs.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef Pritt het volgende:
Mooi, ook de eerste keer eens dat je wat aan die negers hebt.
Met Foppe´s geluk winnen ze ook van de Argentijnen.quote:
Die grens is me een rare zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
De Guzman wordt even fijn een kaart aangenaaid...
Je bent een Jap?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef SuperRogier het volgende:
We laten als voetballand nederland wel even zien wat echt voetbal is
Nou, vroeger toenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef Pritt het volgende:
Mooi, ook de eerste keer eens dat je wat aan die negers hebt.
Feyenoord doet er goed aan om hem voor (te) veel miljoenen naar Rusland te laten gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef sjimz het volgende:
De Guzman is na de eerste wedstrijd echt zo terug gevallen
neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
En jij wilt zeggen dat hij afgelopen 3 wedstrijden wat goeds heeft gedaan dan alleen maar een opvulling wezen op het veld?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef heiden6 het volgende:
Als niemand anders het doet, doe ik het wel: het is 2-0 voor Nigeria.
OP ZEKER. ik verheug mij er al op. ik heb de Surinaamse vlag al klaar hierquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:39 schreef venomsnake het volgende:
Argentinie gaat Nederland natuurlijk gewoon slachten.
Want jij weet natuurlijk veel van voetbalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef wokkkel het volgende:
Tegen Argentinie! Dat wordt fantastisch kansloos..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik kijk de wedstrijd niet eens
maar valt mij gewoon op dat het bij jou nooit over ajacieden gaat
of vergis ik mij?
quote:
quote:
Wie weet.... paar rode kaarten en een penalty.... Dan hebben we een kansquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Met Foppe´s geluk winnen ze ook van de Argentijnen.
Ruilen voor Arshavinquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Feyenoord doet er goed aan om hem voor (te) veel miljoenen naar Rusland te laten gaan.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Of je beweert dat Drenthe wel goed loopt te voetballen.!
Balletje kan raar rollenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:40 schreef Damzkieee het volgende:
Zuur voor VS. Zondag nog op het randje van de 2e ronde, nu keihard naar huis.
Beter je Nederlands onder de knie krijgen voor je over enig niveau gaat praten knul.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:40 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Uh nee?![]()
Ah, ik vergis me, dit is inderdaad topniveau voetbal![]()
Mischien kunnen ze eindelijk eens gaan voetballen als ze tegen een andere goede ploeg staan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:40 schreef SCH het volgende:
Tegen Argentinie staan ze er , dat zul je zien
twee keer nietsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef TLC het volgende:
Welke kans is groter denken jullie ?
Jong Oranje verslaat Argentinie
Twente verslaat Arsenal
?
Hehequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:40 schreef Sheepcidus het volgende:
Georgie heeft trouwens Rusland verslagen.
In dames Beach Volleybal.
Was gewoon een terechte strafschop.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef Loohcs het volgende:
Was dat de scheids waarmee Evert in 't vliegtuig had gezeten (ik luisterde maar half)? Wel vreemd als hij gezegd heeft "Nederland redt 't wel" en nu zo'n pingel geeft.
Echt waar?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef ShaoliN het volgende:
Nigeria staat inmiddels 2-0 voor, dus er moeten wel vreemde dingen gebeuren willen we nu nog uitgeschakeld worden.
Ahja, door 1 goede vrije trap was zijn hele wedstrijd goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Drenthe scoorde bijna het 1e doelpunt, buitenkant paal...
Het is toch gewoon een strafschop? Gezeik hier weerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef Loohcs het volgende:
Was dat de scheids waarmee Evert in 't vliegtuig had gezeten (ik luisterde maar half)? Wel vreemd als hij gezegd heeft "Nederland redt 't wel" en nu zo'n pingel geeft.
Zijn er ook genoeg die 'm niet zouden geven, vind ik eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Was gewoon een terechte strafschop.
En wat ben jij dom.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]wouw, wat ben jij blind.....
Ik moedig ze aan inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
da's geen afzeiken
maar goed, verder over het voetbal maar weer
1 doelpunt van Japan en Nederland is uitgeschakeldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef ShaoliN het volgende:
Nigeria staat inmiddels 2-0 voor, dus er moeten wel vreemde dingen gebeuren willen we nu nog uitgeschakeld worden.
Wat lief, een MBO'er die denk dat hij iets over voetbal af weetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beter je Nederlands onder de knie krijgen voor je over enig niveau gaat praten knul.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef TLC het volgende:
Welke kans is groter denken jullie ?
Jong Oranje verslaat Argentinie
Twente verslaat Arsenal
?
Slecht beeld zeker in het noordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Zo indrukwekkend is Argentinie ook nog niet hoor, dit toernooi.
Dat komt dan omdat veel scheidsrechters 'm niet dúrven geven. Het was gewoon een overtreding goed voor een strafschop.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zijn er ook genoeg die 'm niet zouden geven, vind ik eerlijk gezegd.
Waar denkt men dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef msnk het volgende:
Een penalty doelpunt in de zeventig-nogwattigste minuut en men gaat er direct vanuit dat Nederland gewonnen heeft.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:42 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Wat lief, een MBO'er die denk dat hij iets over voetbal af weet
Dat doen ze toch al vanaf de eerste minuut?quote:
Ze zijn anders al aardig zwartgeblakerdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
NEDERLAND ZAL DIT TOCH NIET NOG LATEN AANBRANDEN?
Wel mijn basisschool, VWO en bezig met uni, en dat jij ooit iets hebt geleerd moet ik eerst nog zienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Je cursus trollen heb je ook niet afgemaakt zie ik.
NO WAAAAAAAAAAAAYYYY!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:45 schreef Roi het volgende:
NIGERIA 2-0!!!!!!!!
Ga ergens anders lopen zieken zeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:45 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Wel mijn basisschool, VWO en bezig met uni, en dat jij ooit iets hebt geleerd moet ik eerst nog zien
flauw en toch wel grappig, dat dan weer welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze zijn anders al aardig zwartgeblakerd
Het zegt iig wel iets over z'n vrije trappenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ahja, door 1 goede vrije trap was zijn hele wedstrijd goed.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:43 schreef Pritt het volgende:
Drenthe wat een zak.:r
En je bent zo stoer om dat mij op een internet forum te komen vertellen... Aandoenlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:45 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Wel mijn basisschool, VWO en bezig met uni, en dat jij ooit iets hebt geleerd moet ik eerst nog zien
2-1!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:45 schreef The_Verve het volgende:
Penalty USA.
zielig dat je dat moet opnoemenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:45 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Zieken? Ik vind t prachtigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen zieken zeg.
Hij begonquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen zieken zeg.
Best triest dat je jezelf dan probeert af te zetten tegen iemand dmv je opleidingsniveau.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:45 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Oh nee nog 1 die de smoes van het slechte veld met het slechte spel wil combineren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Het zegt iig wel iets over z'n vrije trappen
En dan nog iets; iedereen kan van iedereen winnen
En waarom hoor ik bijna niemand over het slechte veld
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, hij schoot wel op de buitenkant paal jah!!!![]()
Hij begonquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:47 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Hij begon![]()
Maargoed, ik zal wel stoppen. Ik word er in ieder geval niet vrolijk van, het voetbal
Donder op johquote:
Valse standen in live topics=ban ja..quote:
Dat doen de meeste "hoger opgeleiden" toch.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:47 schreef toma het volgende:
[..]
Best triest dat je jezelf dan probeert af te zetten tegen iemand dmv je opleidingsniveau.
Sarcame, probeer het eens te herkennenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij begon. Hebben ze je dat daar geleerd
.
Doetniet idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |