En jij wilt zeggen dat hij afgelopen 3 wedstrijden wat goeds heeft gedaan dan alleen maar een opvulling wezen op het veld?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
mooi hoe jij altijd niet-ajacieden af loopt te zeiken
ik kijk de wedstrijd niet eensquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Moeilijk om de feiten onder de ogen te zien he?
Doen ze ook een keer wat nuttigs.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef Pritt het volgende:
Mooi, ook de eerste keer eens dat je wat aan die negers hebt.
Met Foppe´s geluk winnen ze ook van de Argentijnen.quote:
Die grens is me een rare zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
De Guzman wordt even fijn een kaart aangenaaid...
Je bent een Jap?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef SuperRogier het volgende:
We laten als voetballand nederland wel even zien wat echt voetbal is
Nou, vroeger toenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef Pritt het volgende:
Mooi, ook de eerste keer eens dat je wat aan die negers hebt.
Feyenoord doet er goed aan om hem voor (te) veel miljoenen naar Rusland te laten gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef sjimz het volgende:
De Guzman is na de eerste wedstrijd echt zo terug gevallen
neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
En jij wilt zeggen dat hij afgelopen 3 wedstrijden wat goeds heeft gedaan dan alleen maar een opvulling wezen op het veld?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef heiden6 het volgende:
Als niemand anders het doet, doe ik het wel: het is 2-0 voor Nigeria.
OP ZEKER. ik verheug mij er al op. ik heb de Surinaamse vlag al klaar hierquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:39 schreef venomsnake het volgende:
Argentinie gaat Nederland natuurlijk gewoon slachten.
Want jij weet natuurlijk veel van voetbalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef wokkkel het volgende:
Tegen Argentinie! Dat wordt fantastisch kansloos..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik kijk de wedstrijd niet eens
maar valt mij gewoon op dat het bij jou nooit over ajacieden gaat
of vergis ik mij?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |