Ahja, door 1 goede vrije trap was zijn hele wedstrijd goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Drenthe scoorde bijna het 1e doelpunt, buitenkant paal...
Het is toch gewoon een strafschop? Gezeik hier weerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef Loohcs het volgende:
Was dat de scheids waarmee Evert in 't vliegtuig had gezeten (ik luisterde maar half)? Wel vreemd als hij gezegd heeft "Nederland redt 't wel" en nu zo'n pingel geeft.
Zijn er ook genoeg die 'm niet zouden geven, vind ik eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Was gewoon een terechte strafschop.
En wat ben jij dom.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]wouw, wat ben jij blind.....
Ik moedig ze aan inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
da's geen afzeiken
maar goed, verder over het voetbal maar weer
1 doelpunt van Japan en Nederland is uitgeschakeldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef ShaoliN het volgende:
Nigeria staat inmiddels 2-0 voor, dus er moeten wel vreemde dingen gebeuren willen we nu nog uitgeschakeld worden.
Wat lief, een MBO'er die denk dat hij iets over voetbal af weetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beter je Nederlands onder de knie krijgen voor je over enig niveau gaat praten knul.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef TLC het volgende:
Welke kans is groter denken jullie ?
Jong Oranje verslaat Argentinie
Twente verslaat Arsenal
?
Slecht beeld zeker in het noordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Zo indrukwekkend is Argentinie ook nog niet hoor, dit toernooi.
Dat komt dan omdat veel scheidsrechters 'm niet dúrven geven. Het was gewoon een overtreding goed voor een strafschop.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zijn er ook genoeg die 'm niet zouden geven, vind ik eerlijk gezegd.
Waar denkt men dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:41 schreef msnk het volgende:
Een penalty doelpunt in de zeventig-nogwattigste minuut en men gaat er direct vanuit dat Nederland gewonnen heeft.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:42 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Wat lief, een MBO'er die denk dat hij iets over voetbal af weet
Dat doen ze toch al vanaf de eerste minuut?quote:
Ze zijn anders al aardig zwartgeblakerdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
NEDERLAND ZAL DIT TOCH NIET NOG LATEN AANBRANDEN?
Wel mijn basisschool, VWO en bezig met uni, en dat jij ooit iets hebt geleerd moet ik eerst nog zienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Je cursus trollen heb je ook niet afgemaakt zie ik.
NO WAAAAAAAAAAAAYYYY!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:45 schreef Roi het volgende:
NIGERIA 2-0!!!!!!!!
Ga ergens anders lopen zieken zeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:45 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Wel mijn basisschool, VWO en bezig met uni, en dat jij ooit iets hebt geleerd moet ik eerst nog zien
flauw en toch wel grappig, dat dan weer welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze zijn anders al aardig zwartgeblakerd
Het zegt iig wel iets over z'n vrije trappenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ahja, door 1 goede vrije trap was zijn hele wedstrijd goed.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:43 schreef Pritt het volgende:
Drenthe wat een zak.:r
En je bent zo stoer om dat mij op een internet forum te komen vertellen... Aandoenlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:45 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Wel mijn basisschool, VWO en bezig met uni, en dat jij ooit iets hebt geleerd moet ik eerst nog zien
2-1!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:45 schreef The_Verve het volgende:
Penalty USA.
zielig dat je dat moet opnoemenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:45 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Zieken? Ik vind t prachtigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen zieken zeg.
Hij begonquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen zieken zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |