Gaat ie dan echt rustig zitten spelen???quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:46 schreef appelsap het volgende:
Ik vind dat zo zielig. Ik zou dat niet kunnen.
Als ik wil douchen en Damian is wakker dan neem ik hem gewoon mee! Hij gaat op de grond lekker zitten spelen, heel handig.
Chris eet bij ons in principe helemaal mee. Alleen bij ongezonde dingen zetten we hem nog een eigen prakkie/diepvriesportie voor. Maar dat gebeurd gelukkig niet zovaak. Hij eet ook gewoon alles mee, dat is ook makkelijk, nog wel geprakt/gestaafmixert. Pasta, rijst, chili, aardappels, groente. zoet/zuur/zout/bitter. Kan niks bedenken wat ons vuilnisvatje niet opeetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:05 schreef Stiemie het volgende:
Vanaf hoe oud gaan kindjes echt meeeten? Dus zo dat je niet altijd meer een papfles/banaan/boterham achter de hand hoeft te houden?
Dit is inderdaad Lotte die je hier beschrijft,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:05 schreef Stiemie het volgende:
Ah Lotte is gewoon een meisje dat weet wat ze wil![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:39 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
nou de groe(n)te(n) dan, hoor.
Daar denk ik hetzelfde over.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
appelsap, hij zal nog wel vaker iets minder leuks 'moeten' doen. Hoeft ie dat dan ook niet?
Ik ben er echt heilig van overtuigd dat als je zelf een beetje duidelijk bent en laat weten dat wat jij wilt gebeuren zal (doe ik ook niet altijd hoor) je de makkelijkste kinderen krijgt, op een uitzondering nagelaten.
hahahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:39 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
nou de groe(n)te(n) dan, hoor.
aaah je wil pepijn gewoon nog eens de zandbak leeg zien etenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:09 schreef Memmel het volgende:
Ja dat kunnen we doen. Maar ik vind het ook wel leuk om de kinderen de zandbak in te sturen of een wheelybug-stormbaan te maken in de woonkamer terwijl de mama's lekker koffie/thee drinken met zelfgemaakte chocoladecakejes van P_iglet...(een verkapte doe-het-me-niet-aan-in-badpak-post). Er schijnt hier in de buurt ook een kinderboerderij te zitten. Ik heb 'm nog niet gevonden, maar doe mijn best.
Niet meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:45 schreef chacama het volgende:
Ik kom even zeggen dat ik heeeeeeeel veel van mijn meisje hou
Ze is zooooooo lief. Elke ochtend als ze wakker wordt komt ze een kusje geven en zoekt ze Fleur. Dan hoor je niets anders dan:
- Eur, Eur....EUR? MMMMMMMMMMMMMM giechel giechel giechel.
Ik ben gek op mijn meisjes. Zo leuk om er twee te hebben die het zo goed doen met elkaar.
En wat is er 7 oktober te doen???
Kersjes, goed idee. Ik heb het ook zo gedaan. En toen ze het niet meer nodig had, heeft het even een paar dagen geduurd voordat ze het niet meer tot het bedritueel rekende...
KP zit jij in zeeland????? En hoe lang nog. Wil de flensjes wel eens in levende lijve zien....
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Niet meer, zijn alweer thuis !
En Memmel, prima plan om je nieuwe huis in te wijden
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:09 schreef Memmel het volgende:
Ja dat kunnen we doen. Maar ik vind het ook wel leuk om de kinderen de zandbak in te sturen of een wheelybug-stormbaan te maken in de woonkamer terwijl de mama's lekker koffie/thee drinken met zelfgemaakte chocoladecakejes van P_iglet...(een verkapte doe-het-me-niet-aan-in-badpak-post). Er schijnt hier in de buurt ook een kinderboerderij te zitten. Ik heb 'm nog niet gevonden, maar doe mijn best.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah je wil pepijn gewoon nog eens de zandbak leeg zien eten
Ja, dit en dit en dit en dit.quote:
Dit, dus. Mevrouw ligt languit op de bank de Tweenies te kijken.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:05 schreef jellyrose het volgende:
Fijne vakantie Kersjes, geniet ervan!
Tot in het volgende topic Anna![]()
Hier niets bijzonders te melden eigenlijk, Ethan is nog steeds de liefste, leukste en mooiste zoon die een moeder zich kan wensen![]()
Wij hebben die afspraak a.s. donderdag, maar ook gewoon op het CB hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Trouwens, hoe zit het bij jullie met het cb bezoek van 1,5 jaar.
Ik heb een afspraak op het CB staan, maar normaal zou dit een huisbezoek moeten zijn???
Hmm, tikte ik gisteren vroeg nog dat Chris 2 slaapjes nodig heeft?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier nog wel 2 slaapjes per dag.. En die zijn ook wel nodig![]()
Wat liefquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:59 schreef YPPY het volgende:
Een hoop kusjes
Of gewoon een hele goede pitcherquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef Stiemie het volgende:
Linde heeft trouwens toch al de aantekening 'beetje gooierig' in haar cb-dossier staan zag ik vorige keerMijn kind wordt vast een hooligan
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:42 schreef Deepfreeze het volgende:
(onder invloed van rijstewafels).
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:29 schreef RockabeIIa het volgende:
hij ruft uit alle gaatjes...
Of niet, en dan meeten we op een dag als collega-schoonmoedersquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij is dus nog niet zo van de meisjes, misschien verandert het ooit nog![]()
vertel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Of niet, en dan meeten we op een dag als collega-schoonmoeders![]()
Nou, ik ben 8 maanden zwanger en het wordt een meisje en die kan dan met Brent trouwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:15 schreef Popples het volgende:
[..]
vertel.![]()
ze heeft een drankje gekregen zodat het spuug geneutraliseerd word en moet binnen het jaar overgaan en anders moet ze geopereed worden maar volgende maand moeten we terug naar de kinderarts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Ah dat klinkt leuk zeg! Fijn dat Chris zo toch af en toe met kindjes van zijn leeftijd kan spelen. Helaas hebben wij niet echt kindjes van Linde's leeftijd in onze omgeving. Allemaal veel ouder of juist jonger.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Die kruipgroep is voor kindjes van 0-2,5. Al waren er hier ook al bij van zowat 4. Van alles een beetje dus. Het is bedoeld voor kindjes om samen te spelen. Chris gaat niet naar een KDV, dus dit is voor hem een leuke manier om andere kindjes te zien. Het is een soort dreumusspeelzaal
De mama's (en evt papa's) krijgen koffie en kunnen wat lezen in Ouders of Kinderen, of met elkaar praten. Eens per maand is er een thema-uurtje, dan wordt er op de kinderen gepast, en gaan de moeders samen 1 onderwerp bespreken.
Het meeste drinken krijgt Chris nog per fles, en soms met een rietje. En heel soms wat uit de beker. De tuitbeker krijgt hij trouwens niet door. Dat gaan we dus lekker overslaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |