abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61873228
KO Performance is proud to announce the release of the second KO Performance Exclusive Designed product for BMWs - The KO Performance 1.9L, 1.8L, Z3, 318 BMW Supercharger Kit!

This kit comes with everything you need to see over 200 whp in your 3 series E36 318 or Z3 BMW 1.9L.

KO Price: $3199.99

Holy mother of jesus!

Maar als je ook ziet naar voor wat voor auto's ze zijn, zie je toch vaak pas vanaf de echt snellere types zoals 325i
Facts don't care about your feelings
pi_61873732
Precies , dat viel mij ook op.
nee echt niet !
pi_61873967
Och ik ben blij met m'n 316 zoals hij is is

pi_61955846
tvp

zal foto's van m'n "nieuwe" E46 posten als hij gewassen is, ziet er nu nogal vuil uit
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_62040111
http://specificaties.auto(...)r=49;5;1;1;2;1998;10
ik heb 2 auto's in de vergelijke gestopt, een 523iA uit 98 (rij ik nu) en een 735i uit 2001 of 2002
ik zie dat de 735 gewoon zuiniger is binnen de bebouwde kom ok ze zuipen nog veel, maar ik had wel een groter verschil verwacht...

ik ben iemand die altijd een beetje aan t kijken is wat de volgende auto gaat worden (zelfs als ik er net 1tje heb gekocht ),en ik vind die e65 echt de mooiste sedan die er is op dit moment..

heb wel gelezen (via google) dat de beginjaren van de e65 problemen met electronica hadden, maar dat zijn ook random posts van random mensen..

iemand tips.. is de e65 uit 01 en 02 gewoon betrouwbaar.. ik ga iig evanuit van wel
pi_62772654
Afgelopen vrijdag (of was het nu donderdag?) hadden we een hele echte M3 CSL in de werkplaats... De eerste keer volgensmij dat we zo'n ding binnen hebben... Wat een auto!

De carbonsport duurt nog heel even, meer daarover vertel ik nog wel.
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:31:08 #108
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_62773919
E65 is wel oke. Schiet Heuving (user op dit forum) eens aan, die heeft nu zijn 2e.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:47:57 #109
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_62797525
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:20 schreef Youp het volgende:
Afgelopen vrijdag (of was het nu donderdag?) hadden we een hele echte M3 CSL in de werkplaats... De eerste keer volgensmij dat we zo'n ding binnen hebben... Wat een auto!

Wij hebben er 2 in onderhoud, maar wat een dingen zijn dat ja
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:26:35 #110
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62806175
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:20 schreef Youp het volgende:

In het dorp waar ik vroeger woonde reed ook een kerel in een M3 CSL (E36 wel te verstaan). Die was ook nog bij AC Schnitzer geweest voor oa andere nokkenassen (en nog wat spul maar dat kan ik me niet meer precies herinneren). Achterop een in hoogte verstelbare spoiler, om de 3 maanden nieuwe achterbandjes en electronisch begrensd op 290 KM/h. Heeft ooit ook nog in 1 of ander tuningblad gestaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:36:52 #111
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_62806421
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:26 schreef fathank het volgende:

[..]

In het dorp waar ik vroeger woonde reed ook een kerel in een M3 CSL (E36 wel te verstaan). Die was ook nog bij AC Schnitzer geweest voor oa andere nokkenassen (en nog wat spul maar dat kan ik me niet meer precies herinneren). Achterop een in hoogte verstelbare spoiler, om de 3 maanden nieuwe achterbandjes en electronisch begrensd op 290 KM/h. Heeft ooit ook nog in 1 of ander tuningblad gestaan.
Gaaf van de E36 zijn maar een stuk of 100 CSL's gemaakt. Nog nooit gezien btw.
The more debt, the better
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:55:16 #112
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62806942
Was inderdaad echt een vette bak, alleen zaten er van die pauper dtm-style uitlaten onder. Eeuwig zonde.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63190327
Het tikken van een M50 Vanos '95, zowel koud als warm, waar duidt dat op? Het getik lijkt van onder de kleppendeksel te komen en niet van de vanos. Ook lijkt het zo dat ie koud minder tikt dan warm...

Auto (E36 320i, 330k km) is altijd dealeronderhouden incl alle inspecties/beurtjes.

Ik dacht zelf aan de klepstoters...?

[ Bericht 9% gewijzigd door Drifter__ op 13-11-2008 14:32:35 ]
  donderdag 13 november 2008 @ 19:40:49 #114
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_63199043
Als hydraulische klepstoters tikken, doen ze dat volgens mij meestal als ze koud zijn. Heb je net olie ververst, of ben je daar bijna aan toe? Mijn E36 325 deed het met de ene olie beter dan met de andere.
Je hebt ook middeltjes, bv. http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/d_1009.html
maar daar zijn de meningen over verdeeld. Als die klepstioters op zijn, zijn ze op; dan helpen smeermiddeltjes hooguit tijdelijk.
Maar eerst ff uitzoeken of het echt je klepstoters betreft natuurlijk!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_63201414
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:40 schreef Hyperdude het volgende:
Als hydraulische klepstoters tikken, doen ze dat volgens mij meestal als ze koud zijn. Heb je net olie ververst, of ben je daar bijna aan toe? Mijn E36 325 deed het met de ene olie beter dan met de andere.
Je hebt ook middeltjes, bv. http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/d_1009.html
maar daar zijn de meningen over verdeeld. Als die klepstioters op zijn, zijn ze op; dan helpen smeermiddeltjes hooguit tijdelijk.
Maar eerst ff uitzoeken of het echt je klepstoters betreft natuurlijk!
Olie is ongeveer 5000/6000km geleden ververst, er zat een tijdje 10w60 voor de trackdays en nu weer standaard 10w40, sinds die oliewissel lijkt het getik duidelijk hoorbaar te zijn..maar dat weet ik niet 100% zeker.
Van het weekend word er naar gekeken.
pi_63205101
tvp.
Nee.
pi_63246544
Ik rijd nu een Golf 4 maar zit toch eens te kijken naar zo'n nieuwe 3 serie. Ziet er echt donders goed uit! De 2.0 benzine, wil dat nog een beetje of moet ik toch kijken naar meer power?

En al die opties maken een BMW best wel prijzig (opent nog een keer de bmw configurator)
>> Player has BlackJack!
pi_63246773
Nieuwste model?

Vaak (altijd?) is de 2.0 bij de bmw's een 6-cilinder en dat rijdt altijd lekker
pi_63247276
Nee de 2.0 (170pk/210nm) is 4 cil pas vanaf de 2.5 (218pk/270nm) is het een 6cil. Maar dan praten we over een prijs verschil van ruim 7000 euro en ja nieuwste model .
>> Player has BlackJack!
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:53:17 #120
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_63247538
Vanmiddag maar eens ff wat geklust. Bovenste steunlagers van de achterdempers vervangen. Kwam zo nu en dan wat geklonk/geluiden uit die richting bij drempels/oneffenheden in het wegdek. 2001 330i Touring met 195K kms op de teller. Wel wat andere dan de originele onderdelen gebruikt; hopelijk wat steviger.

Idee had ik hier vandaan: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?s=&threadid=133389
Maar aan de foto te zien komt het ergens van een Engelstalige site.

Nieuw lager gemonteerd. Met extra steunplaat. Had geen zin de laatste isolatielaag helemaal te demonteren. Te veel werk, en geen zin in electrostoringen omdat ik 1 van die draadjes mogelijk beschadig.

En idd. een flinke scheur in 1 van de oude (rubber)lagers. Sorry voor de matige foto.

Wat een gedoe om alles los te halen. Maar gelukkig staat eea. mooi beschreven in TIS. Foto is van de onderdelen van 1 kant. Moet nog wel een paar gemolde plastic klemmetjes voor de zijkussens van de achterbankleuning halen; die waren reeds gesloopt door een voorganger van mij. Morgen de boel weer netjes in elkaar zetten. Kortom, simpel klusje dat de garage veel tijd (=geld ) zou kosten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 15-11-2008 18:03:56 ]
  donderdag 20 november 2008 @ 04:40:07 #121
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63364839
Had ik eindelijk mijn geliefde BMW, een 320Ci met veel opties, krijgt ie om de haverklap een storing in de kabelboom en moet de gehele kabelboom vervangen worden. Niet echt blij dus. Daarvoor had ik een Alfa (147) en was de motor vastgelopen. Daarvoor die saaie VW (de golf ja) en nooit problemen gehad. Volgende wordt toch maar weer een VAG product, zijn toch iets sterker! Rij nu tijdelijk SEAT en valt niet eens tegen. De nieuwe audi A4 met sportonderstel is zeker zo goed. Daar ging mijn blinde BMW liefde!
pi_63367207
De Carbonsport komt in januari.
M'n baas vertelde dat hij in de wandelgangen gehoord had dat de Carbonsport met de nieuwe 2009 iDrive kwam maar het scherm zou van de oude iDrive zijn. Dit heeft hij naar mij en mijn pa teruggekoppeld en vervolgens een voorstel gedaan. Hij kon de oude iDrive gratis hebben, of wachten tot januari op de nieuwe iDrive. Dat laatste heeft hij uiteraard gekozen.

Nog een leuk weetje is dat alle Carbonsports al gebouwd zijn en mijn ouders de enige krijgen met het nieuwe navi scherm en een ander leuk weetje is dat er geen 25 van komen maar slechts 5 naar Nederland. Ik weet niet of er meer geproduceerd worden, maar in feite was deze auto alleen voor Nederland bedoeld....

We hebben ook al een Carbonsport cabrio in de showroom staan op 't werk, praktisch het zelfde uitgevoerd als die wat m'n ouders krijgen.

Sorry voor de telefoonfoto's, hierdoor lijkt het Merino volleder Oxydbraun nogal oranje. Dit is in werkelijkheid een stuk minder. Het enige optische verschil met deze auto en die van m'n ouders, is dat deze Rubinschwartz is en de onze Carbonschwartz wordt. En uiteraard wordt het een Coupe. Deze heeft verder nog een paar opties niet (nieuwe iDrive scherm, HUD, LDW, AFS en nog iets).
  donderdag 20 november 2008 @ 10:16:10 #123
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_63367537
Ik heb mijn bimmer inmiddels niet meer. De maandelijkse en onderhoudskosten begonnen me tegen te staan.

Dus nu tuf ik rond in een peug 306. Scheelt een hoop geld. Rijdt wel iets minder en je hebt wat minder luxe, maar het scheelt me ongeveer 100 euro per maand.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_63368072
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb mijn bimmer inmiddels niet meer. De maandelijkse en onderhoudskosten begonnen me tegen te staan.

Dus nu tuf ik rond in een peug 306. Scheelt een hoop geld. Rijdt wel iets minder en je hebt wat minder luxe, maar het scheelt me ongeveer 100 euro per maand.
Wat doe je hier dan nog
  donderdag 20 november 2008 @ 10:37:56 #125
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_63368073
wow Youp, wat een eyecandy die foto's!
Ik vond dat oranje trouwens helemaal niet verkeerd in het interieur...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  donderdag 20 november 2008 @ 11:07:51 #126
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_63368882
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:37 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan nog
gelukkig rijdt iedereen hier BMW.

Maar, ik ben nog steeds een BMW liefhebber en ik weet wel eea van BMW dus ik blijf lekker rondhangen hier
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_63369120
Ik heb ook geen BMW hoor. 190D fanboy y0.

Nee.
pi_63370892
Ik rijd ook geen BMW (meer). Dit omdat de eerste beste BMW die sneller is, leuker rijdt en harder de bocht door kan als mijn Saxo ongeveer 3x zo veel kost. En ik ben nog student dus jah..

Ik werk er wel, telt dat nog mee?
pi_63370902
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:37 schreef maedel het volgende:
wow Youp, wat een eyecandy die foto's!
Ik vond dat oranje trouwens helemaal niet verkeerd in het interieur...
Mooi eh

Maar het is Oxydbraun, roestbruin dus, dus er zit een tintje oranje in. Alleen niet zo fel als op de foto's.
  donderdag 20 november 2008 @ 13:22:44 #130
192166 Paupermans
They made me do it
pi_63372141
Ik las ergens dat de Z4 alweer uit productie gaat, beetje vreemd omdat de Z4 nog helemaal niet oudbollig oogt. Ik ben benieuwd naar de opvolger, ben altijd al een fan geweest van de Z3 en de Z4, vooral de M-coupes zijn prachtig. Hopelijk daalt de prijs van een gebruikte Z4 flink zodra de opvolger er is.
pi_63372588
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:22 schreef Paupermans het volgende:
Ik las ergens dat de Z4 alweer uit productie gaat, beetje vreemd omdat de Z4 nog helemaal niet oudbollig oogt. Ik ben benieuwd naar de opvolger, ben altijd al een fan geweest van de Z3 en de Z4, vooral de M-coupes zijn prachtig. Hopelijk daalt de prijs van een gebruikte Z4 flink zodra de opvolger er is.
Die is al uit productie....

En ik hoop met je mee, er staat bij on in de showroom al bijna een jaar een Z4 M Coupe met 21.000km op de teller.... Is wel wat voor mij over 'n jaar of.. 3
  Moderator donderdag 20 november 2008 @ 15:29:38 #132
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_63375735
In april 2009 komt mijn zwart 116i

Uiteraard met business line en chrome line exterieur. Wil hem volgende week gaan bestellen, zit nu hard na te denken over andere opties.
  donderdag 20 november 2008 @ 15:47:55 #133
192166 Paupermans
They made me do it
pi_63376310
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
In april 2009 komt mijn zwart 116i

Uiteraard met business line en chrome line exterieur. Wil hem volgende week gaan bestellen, zit nu hard na te denken over andere opties.
Dingen die ik niet zou kunnen missen:

- Xenon
- Sportstoelen
- Navigatie

Zijn wel ongeveer de duurste opties, maar goed
pi_63378672
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:47 schreef Paupermans het volgende:

[..]

Dingen die ik niet zou kunnen missen:

- Xenon
- Sportstoelen
- Navigatie

Zijn wel ongeveer de duurste opties, maar goed
Sportstoelen!

Buisiness Navi wordt je niet vrolijk van, dan moet je al meteen naar professional... en Xenon zou ik ook nog wel kunnen missen op een één.

Automatische airco is zeer fijn! en radio professional is ook wel aan te raden...
  donderdag 20 november 2008 @ 17:36:00 #135
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_63379312
Zwaardere motor.

Maar ik vind zelf een zwarte hemel wel fijn( INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE.) Geen idee wat dat extra kost.

Onmisbaar: goede stoelen
pi_63380176
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:05 schreef Youp het volgende:

[..]

Sportstoelen!

Buisiness Navi wordt je niet vrolijk van, dan moet je al meteen naar professional... en Xenon zou ik ook nog wel kunnen missen op een één.

Automatische airco is zeer fijn! en radio professional is ook wel aan te raden...
Weet jij toevallig hoe dat momenteel zit met de 1-serie business line actie? Gratis navigatiesysteem BMW Portable Professional bij de dealer ingebouwd is mij helder, heeft m'n dealer verteld bij bestellen en dat vond ik wel aardig. Maar in hoeverre wordt deze geïntegreerd met de auto? Kan hier verder weinig over vinden, behalve dat het stiekem een Garmin Nuvi 880 is en er speciaal voor BMW houders zijn die ook het geluid over de boxen van de radio afspeelt.

Hier ook een af-wachter voor een nieuwe, zwarte einser, verwachte leverdatum half januari.
pi_63380508
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:18 schreef SuperFrank het volgende:

[..]

Weet jij toevallig hoe dat momenteel zit met de 1-serie business line actie? Gratis navigatiesysteem BMW Portable Professional bij de dealer ingebouwd is mij helder, heeft m'n dealer verteld bij bestellen en dat vond ik wel aardig. Maar in hoeverre wordt deze geïntegreerd met de auto? Kan hier verder weinig over vinden, behalve dat het stiekem een Garmin Nuvi 880 is en er speciaal voor BMW houders zijn die ook het geluid over de boxen van de radio afspeelt.

Hier ook een af-wachter voor een nieuwe, zwarte einser, verwachte leverdatum half januari.
Komt gewoon met een steuntje op je dashboard gok ik...
pi_63381058
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:33 schreef Youp het volgende:

[..]

Komt gewoon met een steuntje op je dashboard gok ik...
Ben erg benieuwd.. als de boxen ook gebruikt worden vind ik het best een leuke actie.. Maargoed, nog niets over te vinden op het web..
  donderdag 20 november 2008 @ 19:26:13 #139
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_63382074
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:36 schreef Hyperdude het volgende:
Zwaardere motor.

Maar ik vind zelf een zwarte hemel wel fijn( INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE.) Geen idee wat dat extra kost.

Onmisbaar: goede stoelen
1.6i is ook leverbaar in een 3-serie (station)... Dat moet wel meevallen in een 1-serie, toch?
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_63390965
* vigier hoopt snel te horen wanneer zijn 1 Coupé geleverd wordt...
Da gao nie nou!
pi_63391612
Youp, bij jullie al wat bekend over de "release" van de nieuwe 7-serie? Heb pas mijn E38 verkocht en zo'n nieuwe 750iL is toch wel errug mooi. Op de BMW-site al de specs bekeken (740 een 3 liter en 750 een 4,4.. die logica ontgaat mij?)
pi_63392551
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:02 schreef Youp het volgende:
De Carbonsport komt in januari.
M'n baas vertelde dat hij in de wandelgangen gehoord had dat de Carbonsport met de nieuwe 2009 iDrive kwam maar het scherm zou van de oude iDrive zijn. Dit heeft hij naar mij en mijn pa teruggekoppeld en vervolgens een voorstel gedaan. Hij kon de oude iDrive gratis hebben, of wachten tot januari op de nieuwe iDrive. Dat laatste heeft hij uiteraard gekozen.

Nog een leuk weetje is dat alle Carbonsports al gebouwd zijn en mijn ouders de enige krijgen met het nieuwe navi scherm en een ander leuk weetje is dat er geen 25 van komen maar slechts 5 naar Nederland. Ik weet niet of er meer geproduceerd worden, maar in feite was deze auto alleen voor Nederland bedoeld....

We hebben ook al een Carbonsport cabrio in de showroom staan op 't werk, praktisch het zelfde uitgevoerd als die wat m'n ouders krijgen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sorry voor de telefoonfoto's, hierdoor lijkt het Merino volleder Oxydbraun nogal oranje. Dit is in werkelijkheid een stuk minder. Het enige optische verschil met deze auto en die van m'n ouders, is dat deze Rubinschwartz is en de onze Carbonschwartz wordt. En uiteraard wordt het een Coupe. Deze heeft verder nog een paar opties niet (nieuwe iDrive scherm, HUD, LDW, AFS en nog iets).
Best gaaf zo'n speciale editie, maar je vader heeft duidelijk geen economie gestudeerd of wel

Hij heeft toch al een 650i? Ben eigenlijk wel benieuwd waarom die niet voor de M6 zou gaan.
Nooit aan 2e hands gedacht? Met 100k aan afschrijving kan je best veel doen
  vrijdag 21 november 2008 @ 01:44:34 #143
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63393454
BMW= beter met wijven
pi_63393712
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:54 schreef Teeno het volgende:
Youp, bij jullie al wat bekend over de "release" van de nieuwe 7-serie? Heb pas mijn E38 verkocht en zo'n nieuwe 750iL is toch wel errug mooi. Op de BMW-site al de specs bekeken (740 een 3 liter en 750 een 4,4.. die logica ontgaat mij?)
Die is vorige week zaterdag geïntroduceerd.

De 3.0 presteerd het zelfde als een 4.0 vroeger, net als de 4.4 V8 Bi-turbo. Deze produceert 400+ pk's en een absurd koppel beschikbaar van bijna stationair toerental. De indicaties, 740, 750, 760, etc. Geven alleen nog een prestatie reeks aan als je het zo wilt noemen. De cijfers hangen al lang niet meer samen met cilinderinhoud. Hebben ze ook niet echt lang gedaan trouwens....

(E46 320i = 2.2 liter, 335i is 3.0 twinturbo, 335d = 3 liter twin turbo, 316i was 1900cc, etc.)
pi_63393804
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 00:35 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Best gaaf zo'n speciale editie, maar je vader heeft duidelijk geen economie gestudeerd of wel

Hij heeft toch al een 650i? Ben eigenlijk wel benieuwd waarom die niet voor de M6 zou gaan.
Nooit aan 2e hands gedacht? Met 100k aan afschrijving kan je best veel doen
Je bent succesvol ondernemer en je wil wat...

Zijn huidige auto is een 2004 645Ci S. Hij wil gewoon weer een nieuwe en zelf lekker opties samen gaan stellen etc. Occasion is eigenlijk geen optie. Een M6 is minder exclusief als een Carbonsport (iedereen met geld kan er een kopen, voor de Carbonsport moet je haast geselecteerd worden) en voor een redelijke techniek/auto noob als hem is een M6 ook geen echte optie. Er worden vaak korte stukjes mee gereden en het ding moet comfortabel zijn.
Door de nieuwe sportautomaatbak sprint de 650i in 5,1 seconden naar de 100, kan je zelf schakelen aan het stuur met schakeltijden van 0,01 seconden, tussengas en al (flappy paddle ) maar ook de comfortabele automaatbak zijn werk laten doen. Een SMG II bak in automaatstand is echt niet bepaald comfortabel te noemen. En even ter vergelijking, de M6 doet 0-100 in 4,6 seconden, zo veel scheelt dat niet zeg maar...

Goed, om een lang verhaal kort te maken; het is een autonoob die graag een mooie auto wil, verliefd is op de 6 serie en een mooi aanbod heeft gekregen voor een Carbonsport. Wat zou jij kiezen in die positie?

Ik zou persoonlijk een mooie M3 gekocht hebben en het overige geld in m'n zak steken, maarja... Wie ben ik?

-edit-

De nieuwe sportautomaatbak presteert zo goed omdat hij hem vrijwel meteen in de lockup zet, in iedere versnelling wel te verstaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Youp op 21-11-2008 10:05:49 ]
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 10:40:57 #146
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_63398206
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:54 schreef Teeno het volgende:
Ik heb hem gisteren zien staan bij de dealer. Wat een enorm ding En daar stond de 'korte' versie. Echt alles wat je maar zou kunnen willen in een auto is leverbaar in de 7-serie
pi_63398581
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:40 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteren zien staan bij de dealer. Wat een enorm ding En daar stond de 'korte' versie. Echt alles wat je maar zou kunnen willen in een auto is leverbaar in de 7-serie

Ik ben echter wel van mening dat ze die dvd-schermen achterin (op de achterkant van de voorstoelen) wat hoger hadden moeten hangen, en dan op de plek waar die nu zit een uitklapbaar tafeltje met cupholder oid. Afgaande op de plaatjes en filmpjes die ik er nu van gezien heb. Voor de rest echt niets op aan te merken.

--edit--
Bij de Li alleen dan, anders wordt het wellicht wat krap
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 13:54:11 #148
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_63403638
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:56 schreef Teeno het volgende:

[..]

Ik ben echter wel van mening dat ze die dvd-schermen achterin (op de achterkant van de voorstoelen) wat hoger hadden moeten hangen, en dan op de plek waar die nu zit een uitklapbaar tafeltje met cupholder oid. Afgaande op de plaatjes en filmpjes die ik er nu van gezien heb. Voor de rest echt niets op aan te merken.

--edit--
Bij de Li alleen dan, anders wordt het wellicht wat krap
Die cameraatjes die om de hoek kijken voor je. Echt hoe lui wil je zijn
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 13:55:43 #149
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:40:24 #150
192166 Paupermans
They made me do it
pi_63405016
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja, even OT: Ik heb zojuist een 116i besteld, mijn eerste stapje op weg naar een 7 serie.
En welke opties zijn het uiteindelijk geworden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')