Wij hebben er 2 in onderhoud, maar wat een dingen zijn dat jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:20 schreef Youp het volgende:
Afgelopen vrijdag (of was het nu donderdag?) hadden we een hele echte M3 CSL in de werkplaats...De eerste keer volgensmij dat we zo'n ding binnen hebben... Wat een auto!
De carbonsport duurt nog heel even, meer daarover vertel ik nog wel.
In het dorp waar ik vroeger woonde reed ook een kerel in een M3 CSL (E36 wel te verstaan). Die was ook nog bij AC Schnitzer geweest voor oa andere nokkenassen (en nog wat spul maar dat kan ik me niet meer precies herinneren). Achterop een in hoogte verstelbare spoiler, om de 3 maanden nieuwe achterbandjes en electronisch begrensd op 290 KM/h. Heeft ooit ook nog in 1 of ander tuningblad gestaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:20 schreef Youp het volgende:
Afgelopen vrijdag (of was het nu donderdag?) hadden we een hele echte M3 CSL in de werkplaats...De eerste keer volgensmij dat we zo'n ding binnen hebben... Wat een auto!
De carbonsport duurt nog heel even, meer daarover vertel ik nog wel.
Gaaf van de E36 zijn maar een stuk of 100 CSL's gemaakt. Nog nooit gezien btw.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:26 schreef fathank het volgende:
[..]
In het dorp waar ik vroeger woonde reed ook een kerel in een M3 CSL (E36 wel te verstaan). Die was ook nog bij AC Schnitzer geweest voor oa andere nokkenassen (en nog wat spul maar dat kan ik me niet meer precies herinneren). Achterop een in hoogte verstelbare spoiler, om de 3 maanden nieuwe achterbandjes en electronisch begrensd op 290 KM/h. Heeft ooit ook nog in 1 of ander tuningblad gestaan.
Olie is ongeveer 5000/6000km geleden ververst, er zat een tijdje 10w60 voor de trackdays en nu weer standaard 10w40, sinds die oliewissel lijkt het getik duidelijk hoorbaar te zijn..maar dat weet ik niet 100% zeker.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:40 schreef Hyperdude het volgende:
Als hydraulische klepstoters tikken, doen ze dat volgens mij meestal als ze koud zijn. Heb je net olie ververst, of ben je daar bijna aan toe? Mijn E36 325 deed het met de ene olie beter dan met de andere.
Je hebt ook middeltjes, bv. http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/d_1009.html
maar daar zijn de meningen over verdeeld. Als die klepstioters op zijn, zijn ze op; dan helpen smeermiddeltjes hooguit tijdelijk.
Maar eerst ff uitzoeken of het echt je klepstoters betreft natuurlijk!
Wat doe je hier dan nogquote:Op donderdag 20 november 2008 10:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb mijn bimmer inmiddels niet meer. De maandelijkse en onderhoudskosten begonnen me tegen te staan.
Dus nu tuf ik rond in een peug 306. Scheelt een hoop geld. Rijdt wel iets minder en je hebt wat minder luxe, maar het scheelt me ongeveer 100 euro per maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |