Hallo Altesaam,
3-serie rijder meldt zich

Ik vind de e36 coupe de mooiste BMW, daarom rij ik ook in eentje
Het is een 325i met een M50 blok zonder Vanos. Ben helemaal verliefd op deze 6-pitter, alleen heb soms het gevoel dat zonder die Vanos niet zo heel hard loopt.. maar mss ben ik verwend.
Ik heb de auto gekocht met een hoop halfords tuning, geblindeerde ramen zitten er nog steeds in, maar de eigengemaakte chromen plakstrips, vastgekitte booskijkers en raamband en allerlei andere turkentroep is er heel gauw afgegaan. De vorige eigenaar had zelfs een chromen rand op de middenconsole gemaakt :S met parkertjes.... de Dummyhaaievin zit er nog wel op

Maar dat is omdat er onder een gat zit voor een antenne... en geen antenne wil en tot nu nog geen zin bij elkaar heb geraapt op dat gat dicht te lassen en het hele dak opnieuw te moeten spuiten.
Intussen is een lederen armsteun, nieuw origineel middenconsole en shortshifter gemonteerd en een hagelnieuwe M3 pookknop (met verlichting) icm pookhoes. Wat hem erg goed staat, daar er een volledig M3 interieur in geplaatst is met de bekende Darth Vader stoelen in alcantara/stoffen combi. Ook heb ik er een CSL spoilerlipje op gezet, wat hem ook goed doet, qua looks. 17 inch Evolution velgen in BBS look, de echte 3 delige BBS velgen waren mij iets te duur. Is rondom verlaagd, voor is een verstelbare schroefset gekomen met camberplates. Achter conventioneel verlaagd met Weitec veren.
Komende veranderingen zijn een plekje op de wielkasrand wat aangepakt moet worden, originele klokkenpartij, omdat er nu iets lomp vastgeplakte witte tellerplaten inzitten

het plaatsen van een VDO olietemp meter op een goede plek

en om het geheel compleet te maken een M3 bumperset, voor, achter en sideskirts.
Dan istie wel af voorlopig
Dit is hem nu,
![]()
Denk dat die bumperkit hem wel zou staan toch?
[ Bericht 3% gewijzigd door LangeJan op 27-12-2008 15:10:56 ]