Mij maakt het niet zoveel uit. Henk Grol is in die klasse gewoon stukken beter. Grol is niet voor niets de nummer 1 van de wereld. Plus dat Grol veel jonger is dan Elco van der Geest.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:05 schreef LittleMiss het volgende:
Vinden jullie het ook niet jammer dat elco van der geest niet meedoet?
Topic ging over gisteren en zit al bijna vol. Dan is dat ding ook binnen no time weer gesloten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:41 schreef Bruce117 het volgende:
[Judo] #4: Met Elmont en Willeboordse
Het is het algemene Judotopic.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:42 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Topic ging over gisteren en zit al bijna vol. Dan is dat ding ook binnen no time weer gesloten.
Killer Bosch inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:15 schreef SCH het volgende:
Maar vooral die blik. Zo vastberaden en geconcentreerd.
Nog 1,5 potje te gaan nuquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:31 schreef rja het volgende:
Wanneer komt Huizinga met de eerste wedstrijd ?
Ik wil eigelijk naar bed.
Mart Smeets geeft commentaar he, dus die moet zichzelf nog even horen praten, dus duurt nog wel even.quote:
De NOS moet natuurlijk wel reclame uitzendenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:57 schreef marcodej het volgende:
Sporza.
Toch wel ernstig dat we op de Belg naar een wedstrijd van een NL'er moeten kijken...
heeft wel de moeilijkste tegenstander gehadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:00 schreef Bruce117 het volgende:
Wat zou het mooi zijn als hij voor de 4e keer op rij een olympische medaille zou kunnen pakken.
Maar laten we niet te hard van stapel lopen zo na de eerste partij. De dag is nog lang.
Wat is zijn track record tot nu op de OS?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:00 schreef Bruce117 het volgende:
Wat zou het mooi zijn als hij voor de 4e keer op rij een olympische medaille zou kunnen pakken.
Maar laten we niet te hard van stapel lopen zo na de eerste partij. De dag is nog lang.
Brons Atlantaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is zijn track record tot nu op de OS?
Denk dat er nog drie tussen zitten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:03 schreef SCH het volgende:
Moet Bosch zo alweer een van de eerste partijen?
* SCH wil wel even doesjen.
Hij leek idd niet echt op z'n rug terecht te komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:15 schreef DRenCC het volgende:
Nee, leek mij ook geen zuivere Ippon, de actie was wel erg sterk
Bosch in ieder geval over 3 potjes, dus een kwartiert zal het wel zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:14 schreef rja het volgende:
Wanneer is de tweede wedstrijd van Bosch en Huizinga ?
Daar gaat het niet helemaal om. Als de actie zo overtuigend is en zo duidelijk, dan willen ze een waza-ari ook nog wel eens opwaarderen naar ippon.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:15 schreef DRenCC het volgende:
Nee, leek mij ook geen zuivere Ippon, de actie was wel erg sterk
ik kan er mee leven hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet helemaal om. Als de actie zo overtuigend is en zo duidelijk, dan willen ze een waza-ari ook nog wel eens opwaarderen naar ippon.
ze verliest, trouwens wel een slijageslag die golden scoresquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:23 schreef Bruce117 het volgende:
De Belgische Catherine Jacques nu alweer halverwege in de Golden Score.
Edit: En uitgeschakeld.
ik vind het wel een beter systeem dan die vlaggetjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:24 schreef komrad het volgende:
[..]
ze verliest, trouwens wel een slijageslag die golden scores
Het zou kunnen, zover weet ik de feiten niet. Maar de conclusie klopt iig niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:24 schreef osfan het volgende:
nog even een grappig statistiekje: Huizinga heeft 2x een partij verloren op de Spelen, 2x tegen een Zuid-Koreaan (Atlanta 1e ronde en Athene 2e ronde), 2x met het kleinst mogelijke verschil (strafje); hij heeft in 3 Olympische Spelen dus nog nooit een echte technische score tegen gehad ...
Als die herhalingen van het zwemmen niet uitlopenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:31 schreef DeeBee het volgende:
Hmm...straks wel ergens beelden van Bosch?
Ze doen het expres, nu weet ik het zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:41 schreef marcodej het volgende:
En wat is de NOS nu aan het doen???
kan wel zijn maar ik vind dat je dit gewoon hoort uit te zenden als je verder alleen maar herhalingen van zwemmen en wielrennen hebtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:43 schreef BVO het volgende:
Maak je niet druk zeg, we hebben toch streams.
Dan kunnen ze net zo goed stoppen met uitzenden van sport op Ned1 en alleen maar analyses uitzenden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:43 schreef BVO het volgende:
Tegen zeven uur hadden ze nog het excuus dat een eventuele golden score niet voor het nieuws had gepast, maar kom op zeg, de nummer één en twee van heren -90 op de mat. Dat mag direct gestraald.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:43 schreef BVO het volgende:
Straks wordt het boeiender, de voorbeschouwing op het voetbalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:49 schreef Jovatov het volgende:
En de NOS gaat rustig verder met wielrennen
Zeker ook omdat er van die partij geen stream was. Straks ook dus niet van Huizinga, die moet over minuut of vijf weer, maar denk dat we dan naar onbekende wielrenners aan het kijken zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Tegen zeven uur hadden ze nog het excuus dat een eventuele golden score niet voor het nieuws had gepast, maar kom op zeg, de nummer één en twee van heren -90 op de mat. Dat mag direct gestraald.
Neemt niet weg dat het nogal irritant is als meer dan 50% van het judotopic over de NOS gaatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
kan wel zijn maar ik vind dat je dit gewoon hoort uit te zenden als je verder alleen maar herhalingen van zwemmen en wielrennen hebt
Exact kan natuurlijk niet, maar dit is het beste voorhanden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:52 schreef Schupi het volgende:
iemand een internetsite waar exact de (geplande) tijden staan van de partijen?
Die bestaat niet en zal vermoedelijk nooit bestaan. probeer www.nostradamus.cn eensquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:52 schreef Schupi het volgende:
iemand een internetsite waar exact de (geplande) tijden staan van de partijen?
En om de tijden van de potjes verderop te schatten moet je hem eigenlijk combineren met deze http://results.beijing200(...)0Y13.shtml#JUW070405quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Exact kan natuurlijk niet, maar dit is het beste voorhanden.
http://results.beijing200(...)/JU_2008-08-13.shtml
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het nogal irritant is als meer dan 50% van het judotopic over de NOS gaat.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:08 schreef Denewar het volgende:
NOS brengt onegluk met LIve uit zenden! Flikker op NOS!!
Nog een strafquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:09 schreef marcodej het volgende:
Nog een yuko nodig! KOMAAN!!!
Doe ff normaal zeg...quote:
Denk niet dat het gaat gebeuren. Zie de Zwitser niet winnen, dus verwacht geen herkansingen voor Huizinga.quote:
Daar moet Aschwanden dus eerst nog voor winnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:13 schreef Jovatov het volgende:
Bagger, dan maar voor brons
Ik zag die Zwitser ook niet van Huizinga winnen...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:14 schreef Colplay het volgende:
[..]
Denk niet dat het gaat gebeuren. Zie de Zwitser niet winnen, dus verwacht geen herkansingen voor Huizinga.
Ik doe normaal. Sukkel is mss wat overrated maar bedoel dat hij zich 2x laten kloten op dezelfde manierquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg...
Go Ashwander!!
Dat is uitermate jammer ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Sukkel is mss wat overrated maar bedoel dat hij zich 2x laten kloten op dezelfde manier
Das waar ja. Onbegrijpelijk dat Huizinga wel van Iliadis wint en dan zo verliest van iemand van wie hij altijd nog gewonnen heeft.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:14 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik zag die Zwitser ook niet van Huizinga winnen...
En de andere twee keer stapte de zwitser er vrij makkelijk uit, maar een sukkel is Huizinga inderdaad zeker niet. Maar misschien was ie nu een beetje dom, zat Maxima toevallig op de tribune?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Sukkel is mss wat overrated maar bedoel dat hij zich 2x laten kloten op dezelfde manier
dom past inderdaad beter. sukkel is die inderdaad niet want daar is zijn palmares te goed voorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:17 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
En de andere twee keer stapte de zwitser er vrij makkelijk uit, maar een sukkel is Huizinga inderdaad zeker niet. Maar misschien was ie nu een beetje dom, zat Maxima toevallig op de tribune?
Ach valt mee. Als Huizinga nog brons haalt, is het allemaal goed. Dan viel alleen Guillaume Elmont tegen.quote:
Twee keer brons vind ik wel een mooi resultaatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:18 schreef qonmann het volgende:
De Judo mannen vallen tegen
Tsja, daar ging het al fout natuurlijk...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:16 schreef Colplay het volgende:
[..]
Das waar ja. Onbegrijpelijk dat Huizinga wel van Iliadis wint en dan zo verliest van iemand van wie hij altijd nog gewonnen heeft.
En dan moet van der Geest nog komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:18 schreef qonmann het volgende:
De Judo mannen vallen tegen
Nee, niet live.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:21 schreef Malahide het volgende:
Bosch zomaar live bij de NOS! Nou nou!
De streams lopen zelfs voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:21 schreef Malahide het volgende:
Bosch zomaar live bij de NOS! Nou nou!
ook maar even!quote:
Ik kijk hier even niet meer want jij loopt 40 sec voor op de tv uitzendingquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:35 schreef SCH het volgende:
Kan je je kat wel Bejing noemen maar het is gewoon een Nederlandse met lelijk haar die wint
Die ippon van Bosch niet? Zat geen greintje twijfel bij hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het was ook niet echt overtuigend moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |