Doe ff normaal zeg...quote:
Denk niet dat het gaat gebeuren. Zie de Zwitser niet winnen, dus verwacht geen herkansingen voor Huizinga.quote:
Daar moet Aschwanden dus eerst nog voor winnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:13 schreef Jovatov het volgende:
Bagger, dan maar voor brons
Ik zag die Zwitser ook niet van Huizinga winnen...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:14 schreef Colplay het volgende:
[..]
Denk niet dat het gaat gebeuren. Zie de Zwitser niet winnen, dus verwacht geen herkansingen voor Huizinga.
Ik doe normaal. Sukkel is mss wat overrated maar bedoel dat hij zich 2x laten kloten op dezelfde manierquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg...
Go Ashwander!!
Dat is uitermate jammer ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Sukkel is mss wat overrated maar bedoel dat hij zich 2x laten kloten op dezelfde manier
Das waar ja. Onbegrijpelijk dat Huizinga wel van Iliadis wint en dan zo verliest van iemand van wie hij altijd nog gewonnen heeft.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:14 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik zag die Zwitser ook niet van Huizinga winnen...
En de andere twee keer stapte de zwitser er vrij makkelijk uit, maar een sukkel is Huizinga inderdaad zeker niet. Maar misschien was ie nu een beetje dom, zat Maxima toevallig op de tribune?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Sukkel is mss wat overrated maar bedoel dat hij zich 2x laten kloten op dezelfde manier
dom past inderdaad beter. sukkel is die inderdaad niet want daar is zijn palmares te goed voorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:17 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
En de andere twee keer stapte de zwitser er vrij makkelijk uit, maar een sukkel is Huizinga inderdaad zeker niet. Maar misschien was ie nu een beetje dom, zat Maxima toevallig op de tribune?
Ach valt mee. Als Huizinga nog brons haalt, is het allemaal goed. Dan viel alleen Guillaume Elmont tegen.quote:
Twee keer brons vind ik wel een mooi resultaatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:18 schreef qonmann het volgende:
De Judo mannen vallen tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |