Brons Atlantaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is zijn track record tot nu op de OS?
Denk dat er nog drie tussen zitten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:03 schreef SCH het volgende:
Moet Bosch zo alweer een van de eerste partijen?
* SCH wil wel even doesjen.
Hij leek idd niet echt op z'n rug terecht te komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:15 schreef DRenCC het volgende:
Nee, leek mij ook geen zuivere Ippon, de actie was wel erg sterk
Bosch in ieder geval over 3 potjes, dus een kwartiert zal het wel zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:14 schreef rja het volgende:
Wanneer is de tweede wedstrijd van Bosch en Huizinga ?
Daar gaat het niet helemaal om. Als de actie zo overtuigend is en zo duidelijk, dan willen ze een waza-ari ook nog wel eens opwaarderen naar ippon.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:15 schreef DRenCC het volgende:
Nee, leek mij ook geen zuivere Ippon, de actie was wel erg sterk
ik kan er mee leven hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet helemaal om. Als de actie zo overtuigend is en zo duidelijk, dan willen ze een waza-ari ook nog wel eens opwaarderen naar ippon.
ze verliest, trouwens wel een slijageslag die golden scoresquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:23 schreef Bruce117 het volgende:
De Belgische Catherine Jacques nu alweer halverwege in de Golden Score.
Edit: En uitgeschakeld.
ik vind het wel een beter systeem dan die vlaggetjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:24 schreef komrad het volgende:
[..]
ze verliest, trouwens wel een slijageslag die golden scores
Het zou kunnen, zover weet ik de feiten niet. Maar de conclusie klopt iig niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:24 schreef osfan het volgende:
nog even een grappig statistiekje: Huizinga heeft 2x een partij verloren op de Spelen, 2x tegen een Zuid-Koreaan (Atlanta 1e ronde en Athene 2e ronde), 2x met het kleinst mogelijke verschil (strafje); hij heeft in 3 Olympische Spelen dus nog nooit een echte technische score tegen gehad ...
Als die herhalingen van het zwemmen niet uitlopenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:31 schreef DeeBee het volgende:
Hmm...straks wel ergens beelden van Bosch?
Ze doen het expres, nu weet ik het zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:41 schreef marcodej het volgende:
En wat is de NOS nu aan het doen???
kan wel zijn maar ik vind dat je dit gewoon hoort uit te zenden als je verder alleen maar herhalingen van zwemmen en wielrennen hebtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:43 schreef BVO het volgende:
Maak je niet druk zeg, we hebben toch streams.
Dan kunnen ze net zo goed stoppen met uitzenden van sport op Ned1 en alleen maar analyses uitzenden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:43 schreef BVO het volgende:
Tegen zeven uur hadden ze nog het excuus dat een eventuele golden score niet voor het nieuws had gepast, maar kom op zeg, de nummer één en twee van heren -90 op de mat. Dat mag direct gestraald.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:43 schreef BVO het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |