Krijg je als schrikt dat je de laatste bentquote:
Dan moet je welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je als schrikt dat je de laatste bent
Met dank aan jou hequote:
quote:
Dat piles een held is?quote:
quote:
Nja, uitte een lokaal bekend gezegde (normaal gaat het over kromme dingen...). Geen idee dat het een TT zou wordenquote:
ik hoor daar nooit wat over.. over pissende dingenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, uitte een lokaal bekend gezegde (normaal gaat het over kromme dingen...). Geen idee dat het een TT zou worden
Niet dan?quote:
Geen ideequote:
quote:
Alle ava's uit mijn fotoboek zitten erin verwerkt, met dank aan PILESquote:
Daarom ook lokaal. Als iemand een foutje maakt en iets gaat (een beetje) krom, dan zeggen we dat: ach, kromme dingen pissen ook. Kop op, misschien niet perfect, maar het werkt, en daar gaat het om!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
ik hoor daar nooit wat over.. over pissende dingen
tenminste.. weinig
achja en als TT .. is ie wel gaaf
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom ook lokaal. Als iemand een foutje maakt en iets gaat (een beetje) krom, dan zeggen we dat: ach, kromme dingen pissen ook. Kop op, misschien niet perfect, maar het werkt, en daar gaat het om!
Vandaar dat die held isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Alle ava's uit mijn fotoboek zitten erin verwerkt, met dank aan PILES!
.
Update fotoboek, kwartier geleden.
Terug hozenquote:
De stats, en vooral omdat je een erg aangename, vriendelijke, leuke, grappige en coole dude om mee om te gaan bentquote:
waar woon jij dan?quote:
he can't handle the hoosquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De stats, en vooral omdat je een erg aangename, vriendelijke, leuke, grappige en coole dude om mee om te gaan bent
I have a hoos, and know how to use it!quote:
Don't you hoos me!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:28 schreef The_Dean het volgende:
I have a hoos, and know how to use it!
Wie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Merken jullie ook dat broekpaling altijd een grote bijdrage heeft?
Probeer er ook van harte bij te zijn!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
![]()
![]()
Je moet echt een keer naar meet komen![]()
![]()
En dan niet omdat ik het tegendeel wil bewijzen
die jaquote:
Hoos, or be hoost!quote:
Het zal me als Zeeland-inwoner ook eens een keer meezittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles woning - Cues woning:
To Hoos or not to hoos, thats the questionquote:
Ach, kleine dingen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
And we all hoos together!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
To Hoos or not to hoos, thats the question
There won't be hoos in africa this christmas timequote:
Ja, ben niet erg computerig op het moment.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
We zullen zien.. eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ben niet erg computerig op het moment.![]()
Maar binnenkort spam ik wel een aantal reeksen vol.[ afbeelding ]
Ach, ons verslaat ie toch nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We zullen zien.. eerst zien dan geloven
Assendelft. Noord-Holland. Zaandam. Zaanstreek-Waterland. Enzo.quote:
True that.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We zullen zien.. eerst zien dan geloven
Aah daarzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Assendelft. Noord-Holland. Zaandam. Zaanstreek-Waterland. Enzo.![]()
Maar het was echt zo'n bui van 'Hoi, ik kom je natregenen' en gaat dan weer heul snel weg.
I kissed a hoos, and i liked it!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:42 schreef The_Dean het volgende:
I hoos you not!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb vandaag trouwens voor het eerst in mijn superieure leven administratief werk gedaan.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb vandaag trouwens voor het eerst in mijn superieure leven administratief werk gedaan.
quote:
Mja, met zulke oneliners kan ik het ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
He, ik ben weer op dreef!
wees er blij meequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
[lookatme[Ik krijg trouwens een iPhone van m'n oudjes.[/lookatme]
Ze noemen me niet zomaar droogkloot.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, met zulke oneliners kan ik het ook
Nee niet echtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan ik trouwens aan jouw naam opmaken dat jij een vrouwmesch bent?
Priobeer het eens met m'n fobo, misschien lukt het danquote:
Betrapt, u heeft gelogen richting mij, u bent wel degelijk niet mannelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Priobeer het eens met m'n fobo, misschien lukt het dan
Ik wacht altijd met dergelijke conclusies tot dat men een eigen oordeel heeft gemaaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Betrapt, u heeft gelogen richting mij, u bent wel degelijk niet mannelijk.
May the hoos be with you.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I kissed a hoos, and i liked it!!
I'll be hoos for you!quote:
I find your lack of hoos disturbing. May the hoose be with you.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
I find your lack of hoos disturbing. May the hoose be with you.Geen harde Stage SC kern merk ik al. Misschien kom je er ooit nog achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dean! Hoe is het leven?quote:
Hijs nieuw.. niet te streng zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen harde Stage SC kern merk ik al. Misschien kom je er ooit nog achter
heb ik de hele dag door gegetenquote:
Neuh, maar ook niet meteen alles verklappen tochquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hijs nieuw.. niet te streng zijn
Net even uit de magnetron getrokkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb ik de hele dag door gegeten
Dat zeker niet!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, maar ook niet meteen alles verklappen toch
Eet smakelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Net even uit de magnetron getrokken
quote:
Stop hoosing mequote:
Dankquote:
But you are so good to hoosquote:
ik wou net zelf zeggen:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:15 schreef Piles het volgende:
Cue heeft me weggepest, dus ik ga slapen![]()
Heul niet!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:15 schreef Piles het volgende:
Cue heeft me weggepest, dus ik ga slapen![]()
I'm so fucking good in hoosing you!quote:
Beter dan uit bed geschoptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
ik wou net zelf zeggen:
ik heb piles het bed in geschop![]()
Klopt, zo gemeen ben ik niet.. weet uit ervaring dat het pijnlijk isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Beter dan uit bed geschopt
Oh ja, slapen![]()
ik heb een euro verliesquote:
Mag ik niet een beetje winst van jou?quote:
heb je nu al helemaal niks meerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag ik niet een beetje winst van jou?![]()
ik zei toch net dat ik een euro verlies hadquote:
okquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik zei toch net dat ik een euro verlies had
heb dus nog wel.. maar dat betekend niet dat ik graag wat zou willenof de kennis te hebben dat ik wat mag als ik echt alles kwijt ben
So I hoostquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:17 schreef Cuegirllie het volgende:
I'm so fucking good in hoosing you!
I'll be very hoos..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:33 schreef The_Dean het volgende:
So I hoost
Please be hoos with me, it's my first hoos
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:35 schreef Cuegirllie het volgende:
I'll be very hoos..
we'll have a good time hoosing!
you can hoos me like no otherquote:
Got straight A's in hoos.quote:
Can you hoos me too?quote:
De sneak (Hellboy 2)quote:
Naar een zwart scherm kijken. Geweldigquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ideaal![]()
Maar kun je niet beter naar de film kijken, verslaafde
Dinsdag = sneak = altijd druk. Bleek ook wel want om 9 uur zat het weer volquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is het toch altijd op maandag en dinsdag?
Mogguh!quote:
Mogguh!quote:
Vergeet je rubbertjes nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou tijd om de boel eens in te gaan pakken
Goeiequote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moet eerst zo door dat hoereweer omdat mevrouw de kaarten aangetekend had verstuurt en ik niet thuis was
Nog niet helemaal wakker..quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moet eerst zo door dat hoereweer omdat mevrouw de kaarten aangetekend had verstuurt en ik niet thuis was
quote:
Tja, volgende week beginnen met afstuderen.. daarom nu maar even mijn slaapritme gaan veranderen.quote:
het is ook wel schattig, als het hier 40 graden was geweest en een lekker zonnetje.quote:
Hahaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, volgende week beginnen met afstuderen.. daarom nu maar even mijn slaapritme gaan veranderen.
Lag er gisteren voor het eerst sinds weken om rond 23u in bed... en ging er om 7.30 uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaJa ik ga hem ook weer richting de 'normale' tijden slijpen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lag er gisteren voor het eerst sinds weken om rond 23u in bed... en ging er om 7.30 uit.
Wat deed je nu danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaJa ik ga hem ook weer richting de 'normale' tijden slijpen
Nee, maar ik ga stagelopen op 5 minuten lopen..quote:
Olympische Spelenquote:
Pas volgende week begint het echt... met de atletiekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volg ik ookNu trouwens wel een beetje saai..
eens.... Geen andere sport ofzo? zou er schoonspringen zijn op Europsportquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volg ik ookNu trouwens wel een beetje saai..
En binnenkort single schoonspringen i.p.v. synchroonquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pas volgende week begint het echt... met de atletiek
100m finale bij de mannen, wordt gewoon vuurwerk![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
En binnenkort single schoonspringen i.p.v. synchroon![]()
We zijn trouwens wel goed in judo![]()
![]()
Wel jammer dat Mark Huizinga het niet heeft gehaaldVlaardinger
hij is zelfs nog bij ons op school geweest voordat ie naar zn eerste OS ging
![]()
Brr, IMquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:58 schreef Californium het volgende:
best nice hooren nu voetbal.. dat houdt in dat ik ga leren
![]()
Immunologie here I come
Zal niet al te best zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:58 schreef Californium het volgende:
best nice hooren nu voetbal.. dat houdt in dat ik ga leren
![]()
Immunologie here I come
Ben benieuwd of ze dat redden...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal niet al te best zijnNederland moet minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.
Ik vrees van niet.. maar ik zou het wel een stunt vinden als ze door gaan. Amerika heeft zijn eerste rode kaart al te pakkenquote:
Whehehe, zonder het fragment wordt het DNA polymerase wel moeilijk gemaaktquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:23 schreef Bravebart het volgende:
Een voetballer die Okazaki heetMoet ik gelijk weer denken aan mn leerwerk
(red. Okazaki-fragment)
Uuh huh, wat hebben Okazaki-fragmenten te maken met de aanmaak van polymerasequote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, zonder het fragment wordt het DNA polymerase wel moeilijk gemaakt
Niet de aanmaak van DNA polymerase. Maar als er geen okazaki fragmenten zijn die als primer dienen kan DNA polymerase ook niet zijn werk doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh huh, wat hebben Okazaki-fragmenten te maken met de aanmaak van polymeraseOf mis ik ff wat?
Ah, nu snap ik hetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet de aanmaak van DNA polymerase. Maar als er geen okazaki fragmenten zijn die als primer dienen kan DNA polymerase ook niet zijn werk doen.
Kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:41 schreef PieterBas het volgende:
Het voetbal is niet om aan te zien
Sibon met een omhaalquote:
Ik zag hem netquote:
Om 12.10 gaan ze ook over naar judo en zwemmenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zag hem netNou moet ik zeggen, ik heb alleen ff de laatste 5 minuten gezien, maar dat was al bagger
Dan ben ik alweer aan het lerenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Om 12.10 gaan ze ook over naar judo en zwemmen
Ben je nu al onderwegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Poe, saaiheid in de trein. En ik moet nog zolang
RNA dient als primer en dan worden de okazaki fragmenten aangemaakt, die later aan elkaar verbonden worden tot 1 strengquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet de aanmaak van DNA polymerase. Maar als er geen okazaki fragmenten zijn die als primer dienen kan DNA polymerase ook niet zijn werk doen.
Wij zijn kansloos hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:04 schreef Californium het volgende:
[..]
RNA dient als primer en dan worden de okazaki fragmenten aangemaakt, die later aan elkaar verbonden worden tot 1 streng
Moest er wel gelijk aan denken toen ik Okazaki zag lopen jah.... Wat kansloos
Ja zeg ouwequote:
quote:
Ga dat eens ergens anders doen met die rare toelliequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:04 schreef Californium het volgende:
[..]
RNA dient als primer en dan worden de okazaki fragmenten aangemaakt, die later aan elkaar verbonden worden tot 1 streng
Moest er wel gelijk aan denken toen ik Okazaki zag lopen jah.... Wat kansloos
gebeurd ook in jou lichaam hoor schatjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga dat eens ergens anders doen met die rare toellie.
Het kan nogquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Bravebart het volgende:
Over kansloos gesproken, Edith BoschNederland op de OS
![]()
![]()
den helder - a'damquote:
recht door het midden maar hij zat erin...eigenlijk een heel kansloos shot!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:27 schreef PieterBas het volgende:
Pingel
Nou ja, Nederland en pingels
quote:
2-0 Nigeria - VS.quote:
Ja maar komop, we falen op bijna alle frontenquote:
Ahquote:
Tja, spelen zijn pas 5 dagen aan de gang.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar komop, we falen op bijna alle fronten
Kut.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:47 schreef PieterBas het volgende:
Oef 2-1 voor Amerikanen
We zijn nu door.. Nigeria - Amerika 2-1. Nederland is doorquote:
Dat was als Nigeria-VS gelijk zou worden dacht ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:53 schreef Yesse het volgende:
Waarom dacht iedereen hier dat NL met 2 doelpunten voorsprong moest winnen? Ik snap er niks meer van
dat mag... ik ga voor 2-0 verliesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:53 schreef Bravebart het volgende:
Ghehe, zaterdag tegen Argentiniëmag ik inzetten op 5-1 verlies?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:53 schreef Yesse het volgende:
Waarom dacht iedereen hier dat NL met 2 doelpunten voorsprong moest winnen? Ik snap er niks meer van
Ja maar we hebben meer gefaald dan iets gepresteerdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, spelen zijn pas 5 dagen aan de gang.
SEKS!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow niet het einde van de OS.. ben er weer vandoor
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We zijn nu door.. Nigeria - Amerika 2-1. Nederland is door
Blijkbaar dus niet..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:53 schreef Yesse het volgende:
Argentinië is altijd goed, welk elftal ook. En Messiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef Yesse het volgende:
Ik gok op gewoon een 2-1 of misschien wel een 1-2. Het is niet het "volwassen" elftal he? Dus daar kan je totaal geen waarde aan hechten.
Van Nederland jah maar van Argentinie spelan ook genoeg echte topvoetballers mee hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef Yesse het volgende:
Ik gok op gewoon een 2-1 of misschien wel een 1-2. Het is niet het "volwassen" elftal he? Dus daar kan je totaal geen waarde aan hechten.
Messiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Argentinië is altijd goed, welk elftal ook. En Messispeelt mee
Messi is beter dan al die waardeloze nederlanders op het veld daar bij elkaarquote:
Iedereen vergeet dat we Europees Kampioen zijn volgens mij met ongeveer dit team. (onder 21)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Van Nederland jah maar van Argentinie spelan ook genoeg echte topvoetballers mee hoor
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iedereen vergeet dat we Europees Kampioen zijn volgens mij met ongeveer dit team. (onder 21)
Het is nog altijd een teamsportquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Messi is beter dan al die waardeloze nederlanders op het veld daar bij elkaar
Oke.... alle Argentijnen zijn 100 keer beter dan de Nederlanders.... Zo beter?quote:
Ik noem dat Nederlands Nuchterheid! Denk jij nu echt dat wij een kans hebben! Het is niet dat ik er niet achter sta! maar ik denk dat Argentinie gewoon een tikje te groot is voor Nederland! En Ik ben goddank blij dat ik geen Amerikaan ben! Dat jij lekker arogant wil zijn mag dat van mij...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:06 schreef Yesse het volgende:
Ooooooooh wacht even. Wij zijn natuurlijk Nederlanders. Was ik even helemaal vergeten. Ik had volgens mij beter Amerikaan kunnen zijn, die zijn misschien een tikje te arrogant maar staan wel no matter what achter hun land. Hier in Nederland is dat ver te zoeken. Hier is het alleen maar "gaan we toch niet redden" "we zijn slecht" "anderen zijn beter".
Nuchterheidquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik noem dat Nederlands Nuchterheid! Denk jij nu echt dat wij een kans hebben! Het is niet dat ik er niet achter sta! maar ik denk dat Argentinie gewoon een tikje te groot is voor Nederland! En Ik ben goddank blij dat ik geen Amerikaan ben! Dat jij lekker arogant wil zijn mag dat van mij...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:10 schreef Yesse het volgende:
Ik vind alle Nederlanders die aan de OS meedoen top. Of ze het nou halen of niet. En als een ander beter is, so be it. We zijn een landje met 16 miljoen inwoners. Landen als Amerika, China enz. hebben zoveel keer meer mensen. Daar komt meer talent uit. ik vind het knap dat we nu toch al 1 goud, 1 zilver en 3 brons hebben. Net als nu Edith. En ik hoop het beste voor van den Hoogeband en Veldhuis, al zijn ze misschien niet "de beste".
ik noem het Nuchterheid jah! Ik hoop dat ze gaan winnen hoor! En ik haal ze niet neer! ik zeg alleen dat we niet goed genoeg zijn voor Argentinie! Dat jij niet inziet dat Argentinie gewoon een heel erg goed voetballand is en waarschijnlijk te goed voor Nederland is gewoon jou probleemquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
NuchterheidIk noem het meer zwartkijken. We halen het Nederlands team alleen maar neer, het is kansloos zus, slecht zo en lukt toch niet zo.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben het helemaal met Cali eens. De nederlanders die het schoppen tot de OS, helemaal geweldigMaar dat betekend niet gelijk dat ze oh zo goed zijn dat ze altijd maar eerste moeten kunnen worden. Sommigen moeten gewoon blij zijn met een 2e of lagere plaats. Puur idd omdat andere landen betere mensen hebben.
Geweldig als Nederland wint, maar om nou te zeggen, NL doet mee, dus ik ben standaard voor NL puur omdat het een NL-er is .. Nee
Als NOC/NSF de limieten stelt op een plaats in de top8, en dat is erg scherp gesteld mag je wel verwachten dat ze de finale halen en als ze de finale halen mogen we zeker blij zijn. Clement en Gesink werden 9e en 10e op de tijdrit vandaag en dat is een hele nette prestatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:10 schreef Yesse het volgende:
Ik vind alle Nederlanders die aan de OS meedoen top. Of ze het nou halen of niet. En als een ander beter is, so be it. We zijn een landje met 16 miljoen inwoners. Landen als Amerika, China enz. hebben zoveel keer meer mensen. Daar komt meer talent uit. ik vind het knap dat we nu toch al 1 goud, 1 zilver en 3 brons hebben. Net als nu Edith. En ik hoop het beste voor van den Hoogeband en Veldhuis, al zijn ze misschien niet "de beste".
Dan mag ik Messi toch nog welquote:
Mwa, dat argument van zoveel meer inwoners gaat niet helemaal op, aangezien we hier in Nederland veel meer aan sportonwikkeling doen dan in de (vaak veel armere) landen die veel inwoners hebben. Ook al heb je talent, je moet het wel tot uiting kunnen brengen, en daar is in Nederland gewoon een heel goed klimaat voor, vandaar dat we relatief zo goed zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:10 schreef Yesse het volgende:
Sportontwikkeling. Het Nederlandse atletiek heeft bijna 12 jaar moeten wachten op een nieuwe indooratletiekbaan. Die wordt nu gebouwd in Apeldoorn of Amersfoort.. maar zal de hele winter gebruikt worden voor baanwielrennen... en een paar dagen voor atletiek..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, dat argument van zoveel meer inwoners gaat niet helemaal op, aangezien we hier in Nederland veel meer aan sportonwikkeling doen dan in de (vaak veel armere) landen die veel inwoners hebben. Ook al heb je talent, je moet het wel tot uiting kunnen brengen, en daar is in Nederland gewoon een heel goed klimaat voor, vandaar dat we relatief zo goed zijn
Dat is het al een tijdjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:39 schreef The_Dean het volgende:
Anders maken jullie er even een OS topic van
Sorryquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:39 schreef The_Dean het volgende:
Donequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:39 schreef The_Dean het volgende:
Waar zeg ik dat Nederland eerste moet worden? Ik zeg juist dat ik het leuk vind dat ze meedoen..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben het helemaal met Cali eens. De nederlanders die het schoppen tot de OS, helemaal geweldigMaar dat betekend niet gelijk dat ze oh zo goed zijn dat ze altijd maar eerste moeten kunnen worden. Sommigen moeten gewoon blij zijn met een 2e of lagere plaats. Puur idd omdat andere landen betere mensen hebben.
Geweldig als Nederland wint, maar om nou te zeggen, NL doet mee, dus ik ben standaard voor NL puur omdat het een NL-er is .. Nee
Ja, in Amerika doen ze echt niets aan sport.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, dat argument van zoveel meer inwoners gaat niet helemaal op, aangezien we hier in Nederland veel meer aan sportonwikkeling doen dan in de (vaak veel armere) landen die veel inwoners hebben. Ook al heb je talent, je moet het wel tot uiting kunnen brengen, en daar is in Nederland gewoon een heel goed klimaat voor, vandaar dat we relatief zo goed zijn
En die presteren daar dan ook naarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, in Amerika doen ze echt niets aan sport.En in China draait ook niets om goed presteren..
Ik geniet dus wel van mooi voetbal....wat dit dus niet wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Nederland eerste moet worden? Ik zeg juist dat ik het leuk vind dat ze meedoen..
Maar er wordt hier al gelijk gepraat over 5-1, 16-9, ze gaan zeker onderuit. Kunnen we hier nou nooit genieten van de sport in plaats van voorspellen dat iemand wel of niet wint? Misschien is Nederland wel helemaal niets tegenover Argentinië.. Maar kunnen we niet gewoon een beetje objectief een wedstrijd in gaan? "De bal is rond" enzo? Ik zou bijvoorbeeld geen flauw idee hebben hoe goed/slecht de judoka's zijn, ik vind het gewoon leuk om naar te kijken. Meer zeg ik niet.
En sowieso vind ik een beetje positiviteit voor een wedstrijd wel leuk. Normale Nederlands elftal zei ook iedereen, we halen de poule niet. Hebben ze toch gedaan. Dat ze erna er uit vlogen, kan gebeuren, ik zeg niet dat NL per se moet winnen. Maar kom op zeg. Die negativiteit.
[..]
Ja, in Amerika doen ze echt niets aan sport.En in China draait ook niets om goed presteren..
leren dan maarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
Ok, en nu een uur niet over de OS en aanverwanten
En dat dus net op het moment dat ik naar de super gaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
Jullie kunnen wel weer verder gaan hoor. Ik hou mn mond wel want men begrijpt mij toch nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
En jij begrijpt ons ook niet.... Dus das dan weer eerlijk!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel weer verder gaan hoor. Ik hou mn mond wel want men begrijpt mij toch niet![]()
Ghehequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat dus net op het moment dat ik naar de super ga
Dus degene die hier nog zijn.. kunnen er lekker over doorpraten.. en wanneer we allemaal weer terug zijn.. dan is het OS onderwerp verleden tijd en kan dat mooi in het bedoelde OS topicquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ghehe
Ach ga maar door anders, ik ga toch leren
Ik zie geen modsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:38 schreef PieterBas het volgende:
Tja, er mag niet over een bepaalde onderwerp gesproken worden.
Dat ze soms ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is er met de vrouwen? Behalve dat zezijn?
Dat ze lastig zijn! en zeggen dat ze je niet pijn willen doen maar ondertussenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is er met de vrouwen? Behalve dat zezijn?
Dat ze het doen betekend niet dat ze het perse willen hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat ze lastig zijn! en zeggen dat ze je niet pijn willen doen maar ondertussen
jep.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ze het doen betekend niet dat ze het perse willen he
Heeft dat met dat leuke meisje te maken?
is er nog hoop?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
jep.
maarjableh zo me kamer maar is opruimen
geen zin in
Ik weet het echt ff nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
is er nog hoop?
same here. maar denk dat ik het uitstel tot mrogen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef mash_ het volgende:
Ik wete het echt ff niet
ja dat doe ik al een heleweek
mja zit er over te denken om het maar helemaal te stoppen. maar genoeg daar overquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]het wordt dus weer dom afwachten
Hehe.. ik al weken
Misschien wel verstandigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:01 schreef mash_ het volgende:
mja zit er over te denken om het maar helemaal te stoppen. maar genoeg daar over
ja maar het stikt hier nu naar bierwas gister bier om gevallen
ja dat is nu al weg hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig
Ieeh dat stinkt!! dan moet je het eigenlijk wel opruimen vandaag
ja ik dus de 21e 23e en 28equote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan heb je nog genoeg tijd!![]()
![]()
Ik heb het weekend bezoek, dus ik moet morgen wel
21e me beste vriendinquote:
quote:
... late schrikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:16 schreef Californium het volgende:
BOE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |