Krijg je als schrikt dat je de laatste bentquote:
Dan moet je welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je als schrikt dat je de laatste bent
Met dank aan jou hequote:
quote:
Dat piles een held is?quote:
quote:
Nja, uitte een lokaal bekend gezegde (normaal gaat het over kromme dingen...). Geen idee dat het een TT zou wordenquote:
ik hoor daar nooit wat over.. over pissende dingenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, uitte een lokaal bekend gezegde (normaal gaat het over kromme dingen...). Geen idee dat het een TT zou worden
Niet dan?quote:
Geen ideequote:
quote:
Alle ava's uit mijn fotoboek zitten erin verwerkt, met dank aan PILESquote:
Daarom ook lokaal. Als iemand een foutje maakt en iets gaat (een beetje) krom, dan zeggen we dat: ach, kromme dingen pissen ook. Kop op, misschien niet perfect, maar het werkt, en daar gaat het om!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
ik hoor daar nooit wat over.. over pissende dingen
tenminste.. weinig
achja en als TT .. is ie wel gaaf
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom ook lokaal. Als iemand een foutje maakt en iets gaat (een beetje) krom, dan zeggen we dat: ach, kromme dingen pissen ook. Kop op, misschien niet perfect, maar het werkt, en daar gaat het om!
Vandaar dat die held isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Alle ava's uit mijn fotoboek zitten erin verwerkt, met dank aan PILES!
.
Update fotoboek, kwartier geleden.
Terug hozenquote:
De stats, en vooral omdat je een erg aangename, vriendelijke, leuke, grappige en coole dude om mee om te gaan bentquote:
waar woon jij dan?quote:
he can't handle the hoosquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De stats, en vooral omdat je een erg aangename, vriendelijke, leuke, grappige en coole dude om mee om te gaan bent
I have a hoos, and know how to use it!quote:
Don't you hoos me!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:28 schreef The_Dean het volgende:
I have a hoos, and know how to use it!
Wie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Merken jullie ook dat broekpaling altijd een grote bijdrage heeft?
Probeer er ook van harte bij te zijn!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
![]()
![]()
Je moet echt een keer naar meet komen![]()
![]()
En dan niet omdat ik het tegendeel wil bewijzen
die jaquote:
Hoos, or be hoost!quote:
Het zal me als Zeeland-inwoner ook eens een keer meezittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles woning - Cues woning:
To Hoos or not to hoos, thats the questionquote:
Ach, kleine dingen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
And we all hoos together!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
To Hoos or not to hoos, thats the question
There won't be hoos in africa this christmas timequote:
Ja, ben niet erg computerig op het moment.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
We zullen zien.. eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ben niet erg computerig op het moment.![]()
Maar binnenkort spam ik wel een aantal reeksen vol.[ afbeelding ]
Ach, ons verslaat ie toch nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We zullen zien.. eerst zien dan geloven
Assendelft. Noord-Holland. Zaandam. Zaanstreek-Waterland. Enzo.quote:
True that.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We zullen zien.. eerst zien dan geloven
Aah daarzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Assendelft. Noord-Holland. Zaandam. Zaanstreek-Waterland. Enzo.![]()
Maar het was echt zo'n bui van 'Hoi, ik kom je natregenen' en gaat dan weer heul snel weg.
I kissed a hoos, and i liked it!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:42 schreef The_Dean het volgende:
I hoos you not!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb vandaag trouwens voor het eerst in mijn superieure leven administratief werk gedaan.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb vandaag trouwens voor het eerst in mijn superieure leven administratief werk gedaan.
quote:
Mja, met zulke oneliners kan ik het ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
He, ik ben weer op dreef!
wees er blij meequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
[lookatme[Ik krijg trouwens een iPhone van m'n oudjes.[/lookatme]
Ze noemen me niet zomaar droogkloot.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, met zulke oneliners kan ik het ook
Nee niet echtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan ik trouwens aan jouw naam opmaken dat jij een vrouwmesch bent?
Priobeer het eens met m'n fobo, misschien lukt het danquote:
Betrapt, u heeft gelogen richting mij, u bent wel degelijk niet mannelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Priobeer het eens met m'n fobo, misschien lukt het dan
Ik wacht altijd met dergelijke conclusies tot dat men een eigen oordeel heeft gemaaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Betrapt, u heeft gelogen richting mij, u bent wel degelijk niet mannelijk.
May the hoos be with you.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I kissed a hoos, and i liked it!!
I'll be hoos for you!quote:
I find your lack of hoos disturbing. May the hoose be with you.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
I find your lack of hoos disturbing. May the hoose be with you.Geen harde Stage SC kern merk ik al. Misschien kom je er ooit nog achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dean! Hoe is het leven?quote:
Hijs nieuw.. niet te streng zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen harde Stage SC kern merk ik al. Misschien kom je er ooit nog achter
heb ik de hele dag door gegetenquote:
Neuh, maar ook niet meteen alles verklappen tochquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hijs nieuw.. niet te streng zijn
Net even uit de magnetron getrokkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb ik de hele dag door gegeten
Dat zeker niet!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, maar ook niet meteen alles verklappen toch
Eet smakelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Net even uit de magnetron getrokken
quote:
Stop hoosing mequote:
Dankquote:
But you are so good to hoosquote:
ik wou net zelf zeggen:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:15 schreef Piles het volgende:
Cue heeft me weggepest, dus ik ga slapen![]()
Heul niet!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:15 schreef Piles het volgende:
Cue heeft me weggepest, dus ik ga slapen![]()
I'm so fucking good in hoosing you!quote:
Beter dan uit bed geschoptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
ik wou net zelf zeggen:
ik heb piles het bed in geschop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |