Freud kwam om de hoek kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar stond spaghetti
In Schotland in de pub eten ze spaghetti met friet, volgens de reisgids
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net een ticket naar Japan gevonden voor 498 euro!
Nu moet ik ineens dringend naar Japan op vakantie!
Denk ik!
Ja, vertel 's? Ik ben reuze benieuwd!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh en ik heb misschien mijn tweede cateringklus
Mijn zus gaat naar Japan voor 500 EUR. Zeker via Finland?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Denk ik!
Doen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Denk ik!
vertel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh en ik heb misschien mijn tweede cateringklus
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Denk ik!
De aanstaande vrouw van mijn vader wordt 50 in september en ze wil het eigenlijk uitbesteden, dus we gaan na de bruiloft even om de tafel zitten.quote:
Waarschijnlijk te omringd door hitsige mannelijke Ikea-shoppers.quote:
Klopt! Dankzij jou kwam ik ook op het idee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn zus gaat naar Japan voor 500 EUR. Zeker via Finland?
Goed! Maar nu worden de randjes vies, en dat irriteert me enorm!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke hoe is het met je nagels!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klopt! Dankzij jou kwam ik ook op het idee.
Morgen eens polsen of IndiaLinda dat ook evt ziet zitten.Wij zijn namelijk een goede combinatie op reisgebied.
Weet eigenlijk niet of Japan erg geschikt is om alleen te reizen.
Ik had dit weekend "waarschijnlijk -zie-ik-je-nooit-meer" sex!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef DarkElf het volgende:
Is leuk hoor als je elkaar af en toe niet ziet
"zodat je me niet vergeet" - en "leuk dat we elkaar weer zien" seks
Ja hier ook. Borsteltje gekocht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Goed! Maar nu worden de randjes vies, en dat irriteert me enorm!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]had ik verteld hier dat mijn zus naar Japan zou gaan dan? Ik vertel hier teveel.
En alles is geschikt om alleen te reizen.Japan is zo'n hoogontwikkeld land, moet kunnen. Ik zou me minder veilig hebben gevoeld in India ofzo.
wauw leuk zegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De aanstaande vrouw van mijn vader wordt 50 in september en ze wil het eigenlijk uitbesteden, dus we gaan na de bruiloft even om de tafel zitten.
Komen zeker wel iets van 100 mensen
ja dat zal wel idd...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik had dit weekend "waarschijnlijk -zie-ik-je-nooit-meer" sex!
Was trouwens ook best okay. Wel vreemd.
Dat spul is niet weg te krijgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
moet echt minder Coca Cola Zero zuipen
Hier komt het niet in huisquote:
Ik drink max 1 a 2 glazen frisdrank(of eigenlijk alleen maar cola) per dag, wel regularquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je veel regular frisdrank drinkt? Veel teveel suiker
Spa & fruit mag nog net van mezelf
wattefok!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Denk ik!
In mijn eerste jaar op kamers dronk ik per dag wel een pak vruchtensap leeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je veel regular frisdrank drinkt? Veel teveel suiker
Spa & fruit mag nog net van mezelf
Bruiswater ftw. Welke drink jij?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:33 schreef DarkElf het volgende:
spa en fruit is lekker maar weinig is zo verfrissend als een glas bruiswater met limoen..
of een glas evian op kamertempmet komkommer
spa marie henriette vind ik lekker en perrierquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bruiswater ftw. Welke drink jij?
AH mintgroen. Ofwel Marie Henriette idd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bruiswater ftw. Welke drink jij?
tijd geleden dat ik iets gewonnen heb. In maart op fok een prijzenpakket, en in december vorig jaar een boek van Mart Smeetquote:
Ik won filmkaartjes + goodies voor the bucketlistquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb op Fok wel eens de Forty Year Old Virgin DVD gewonnen als prijsvraag.Verder vorig jaar de 4e prijs van ons energiebedrijf door 20 nog knap lastige vragen goed te beantwoorden op een website over energie: 750 EUR.
Maarja, dat ging dus direct naar mijn collegegeld toe.
quote:
Gaaf Mowblow, rijden in de bergenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
San Pellegrino![]()
ben nog over die pas gereden een paar weken geleden
niet mijn brakke hotelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Iets met een baan enzo. En een normaal uitgavenpatroon.Owja, en ik vind brakke hotels veel leuker dan luxe hotels.
Scheelt bakken met geld op vakantie.
Maar nu naar de Belg kijken. Infamous assasinations op Canvas over de moord op Kennedy.
En ik moet ook nog strijken, dus dat kan tegelijk.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
maar nu, ga ik slapen. eerst douchen, dan slapen![]()
Ach, ik slaap er meestal toch niet langer dan 3 nachten achter elkaar.quote:
Ik eet echt zelden bij mn hotel! Ga altijd de straat op om daar te eten. Veel lekkerder en je krijgt nog wat van het land mee.quote:ik hoef geen luxe, maar het vreten moet in orde zijn, en het brood niet 3 dagen oud
kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Jij zou slapen. Feefie.
ja I knowquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
Elfie
Had je dat verteld?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
hoe vaak moet ik nog vertellen dat we dat alleen gedaan hebben om de kosten te drukkennormaal aten/eten we ook 'local', maar deze keer was benzine de prio nr.1
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
Net was opgehangen. Hou 1 sok over.
It's a conspiracy!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
Net was opgehangen. Hou 1 sok over.
Ik vind het helemaal niet leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:38 schreef Liejannuh het volgende:
En enorme tegenwind is stiekem heel erg leuk.Keihard trappen en amper vooruit komen!
Omdat jullie alles 'anders' doen? Ik zie het even niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien zijn we daarom nog vrijgezel, Lianne.![]()
Oh dank je wel voor het melden! Dan ga ik ook kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:32 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een nacht in tweeën
Wekker staat om 0400 voor pieter vdH, daarna slapen we nog wel een paar uur
Oe 04.00 ?? scharp ??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:32 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een nacht in tweeën
Wekker staat om 0400 voor pieter vdH, daarna slapen we nog wel een paar uur
Het was een rethorische grap.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat jullie alles 'anders' doen? Ik zie het even niet.
als kan graagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dank je wel voor het melden! Dan ga ik ook kijkenMoet ik je nog wakker bellen?
Je wilde even benadrukken dat je nog steeds heel zielig vrijgezel bent (en dus geen seks hebt)?quote:
Argh.... ik ook de hele dagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
hoofdjespijnmaar de tas voor lowlands is al gepakt
Aangezien ik een nieuwe telefoon heb en niet bij de oude nummers kan moet je dan wel even je nummer doorgevenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:36 schreef MissHobje het volgende:
als kan graag
(was vast niet voor mij bedoeld)
Eh nee. Lianne.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wilde even benadrukken dat je nog steeds heel zielig vrijgezel bent (en dus geen seks hebt)?
ok
Ik heb geen idee of Liejannuh wel of geen seks heeftquote:
Een paar dagen geleden zei ze nog van niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of Liejannuh wel of geen seks heeft
als je het niet heel erg vindt kom ik de ehbo liever niet tegenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Argh.... ik ook de hele dag
denk van alle meds laatste dagen.
Mare wat tof dat je naar lowlands gaatcoolies
![]()
Je zal vast wel wat fokkers tegen komen ( tipje.. ehbo)
heb je nog wel dat nummer van toen >???quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aangezien ik een nieuwe telefoon heb en niet bij de oude nummers kan moet je dan wel even je nummer doorgeven
Dan bel ik je wakker wanneer je maar wilt
Ik dacht even dat MissHobje een band bedoelde, of een actquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
als je het niet heel erg vindt kom ik de ehbo liever niet tegen
Mijn nummer si niet gewijzigd, alleen mijn telefoonquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:43 schreef MissHobje het volgende:
heb je nog wel dat nummer van toen >???
zo ja.. stuur ik je een smsje
Slaap lekker, Elfjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:41 schreef DarkElf het volgende:
zo ik ga mijn bed eens opzoeken, de wekker staat op half vier
Die 'directeur van het muzikale deel van de opening' heeft niet lopen opletten bij zijn mediatraining denk ik. Wordt je land met zo'n opmerking alsnog gelollerpwnd.quote:‘Zangeresje te lelijk voor opening’
Uitgegeven: 12 augustus 2008 18:23
Laatst gewijzigd: 12 augustus 2008 18:25
AMSTERDAM - Het jonge zangeresje dat tijdens de opening van de Olympische Spelen een ode aan de revolute ten gehore bracht, playbackte. De echte zangeres was volgens de autoriteiten te lelijk om aan een miljardenpubliek getoond te worden.
Dat bevestigde Cheng Qigang, directeur van het muzikale deel van de opening, vandaag in Chinese media. “Omdat we het belang van de natie in ogenschouw hielden, konden we de kleine Yang Peiyi niet selecteren.”
Peiyi is gezegend met een mooie stem, maar door haar scheve gebit voldeed ze niet aan de schoonheidsidealen van Qigang en consorten. Daarom werd in haar plaats de mooiere Lin Miaoke neergezet in het Olympisch Stadion.
Eerder deze week werd ook al bekend dat de beelden van het vuurwerk buiten het stadion niet live waren. Het waren grafische animaties, omdat het te ingewikkeld zou zijn voor helikopters om het lichtspektakel mooi in beeld te krijgen.
http://peking.nusport.nl/(...)-lelijk-voor-opening
Oh, ik hoopte van welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
Een paar dagen geleden zei ze nog van niet.![]()
Maar je weet het nooit he, met vrouwen.![]()
![]()
ke komt ie dan hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn nummer si niet gewijzigd, alleen mijn telefoon
Ik begrijp ook niet waarom je dat soort dingen achteraf gewoon gaat vertellen. Misschien over een paar jaar of zo, maar nu alquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
Die 'directeur van het muzikale deel van de opening' heeft niet lopen opletten bij zijn mediatraining denk ik. Wordt je land met zo'n opmerking alsnog ge lollerpwnd.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je het niet heel erg vindt kom ik de ehbo liever niet tegen
ik heb van dat soort doekjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Snoetenpoetsers. Van Zwitsal. Meer heb je (bijna) niet nodig
Pijpen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ooit nog eens door mijn partner wakkergepijpt worden op 4 uur 's nachts, is dat ook goed?De ex snurkte gewoon immer door rond dat tijdstip.
![]()
Ik had meer shirtjes ingepaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
help me out people, is dit alles? :
( ik ga donderdag eind van middag heen, maandag vroeg terug, tas inhoud. (Voor vertrek doenw e alles schoon aan)
laarzen
1 jeans (en dus 1 schone aan)
3 shirtjes
dun maar warm fleecejackje
gebreid achtig vest
5 boxertjes
4 paar sokken
toilettas en inhoud: deo, tandpasta+borstel, zeep, reiniginsdoekjes, handlotion, shampoo. haarborstel, mascara, kauwgom, paracetamol
Microvezelhanddoekje
poncho's
muselirepen
energydrink (moet er nog in)
slaapzak
slaapmatje
kussentje
verder weet ik niet wat ik qua jas moet doen. heb 2 leren jassen: misschien te warm en zonde om in de tent achter te laten of een soort trainingsachtigjackje, meeste ben je in tenten dus dan moet dat laatste wel voldoende zijn toch?
Mijn ex had dat ook als fantasiequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ooit nog eens door mijn partner wakkergepijpt worden op 4 uur 's nachts, is dat ook goed?De ex snurkte gewoon immer door rond dat tijdstip.
![]()
Van die handzeep blaadjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
help me out people, is dit alles? :
( ik ga donderdag eind van middag heen, maandag vroeg terug, tas inhoud. (Voor vertrek doenw e alles schoon aan)
laarzen
1 jeans (en dus 1 schone aan)
3 shirtjes
dun maar warm fleecejackje
gebreid achtig vest
5 boxertjes
4 paar sokken
toilettas en inhoud: deo, tandpasta+borstel, zeep, reiniginsdoekjes, handlotion, shampoo. haarborstel, mascara, kauwgom, paracetamol
Microvezelhanddoekje
poncho's
muselirepen
energydrink (moet er nog in)
slaapzak
slaapmatje
kussentje
verder weet ik niet wat ik qua jas moet doen. heb 2 leren jassen: misschien te warm en zonde om in de tent achter te laten of een soort trainingsachtigjackje, meeste ben je in tenten dus dan moet dat laatste wel voldoende zijn toch?
Wat zijn fantasieën waard als zij slechts fantasieën blijvenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ex had dat ook als fantasie(niet het snurkgedeelte)
nog meer? ik doe donderdag een schoon shirtje aan en heb 3 voor de extra, dus vrijdag,zaterdag, zondag en het blijft een gfestival dus echt het hoognodigequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had meer shirtjes ingepakten ik neem aan dat je makkelijke schoenen draagt als je heengaat? En iets om de mascara makkelijk weer van je gezicht te halen voor je eruit ziet als een wasbeertje (of gebruik je daar de reinigingsdoekjes voor)? iets tegen muggen?
Van twee Hobjesquote:
Ja, dat. Of het feit dat de gemiddelde man je een dreun verkoopt als je midden in de nacht aan zn pik zitquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mêh. Dat zal het wel geweest zijn ja.
Ik was zijn vriendin, dus denk je nou echt dat dat bij een fantasie is gebleven?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zijn fantasieën waard als zij slechts fantasieën blijven
Nee, nog steeds niet gebruiktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:57 schreef Den_Haag het volgende:weer terug van training. ff bij lezen. Isa, nog steeds niet gebruikt?
er gaan 2 foons mee, genoeg accuquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Van die handzeep blaadjes
Ow en zou iets meer sokken doen.,. misschien erg nattig > natte voeten zijn echt ruk, oja zie wel laarzen staan
zaklamp? (of je foon)
oordopjeshandig met slapen
euhm euhm euhm..
Een paar vuilniszakken is een goede tipquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:57 schreef FleshWound het volgende:
Het gaat zeiken van de regen, dus neem vuilniszakken mee, kan je tenminste nog op iets droogs staan of zitten. Ook bruikbaar als improv-poncho.
Verder neem ik een iets uitgebreider ehbokitje mee, een rol ducttape en een digicam.
Kan je op festivals trouwens je telefoon ook ergens opladen? Dat lijkt me best handig namelijk...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
er gaan 2 foons mee, genoeg accuen op 1 zit dus een ingebouwd lampje
en daar zijn mn laarzen voor ja maar mik er nog wel een paar oaar bij
Ik zie nu ineens een hele groep mank lopende mensen in een rij voor het podium staan, wachtend tot ze onder het genot van een rustig muziekje behandeld wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een paar vuilniszakken is een goede tipxtra ehbo spullen zijn vaak erg overbodig, daar heb je de band ehbo dan weer voor
neuh ik neem geen drank mee vorig jaar ging al eht drinkenw eer mee terug haal daar mn drinken wel en vorig jaar nauwelijks alcohol gehad, don;t need that to have a good timequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:57 schreef FleshWound het volgende:
Het gaat zeiken van de regen, dus neem vuilniszakken mee, kan je tenminste nog op iets droogs staan of zitten. Ook bruikbaar als improv-poncho.
Verder neem ik een iets uitgebreider ehbokitje mee, een rol ducttape en een digicam.
Oh, je vergeet je 18 blikken bier en petfles sterke drank![]()
Op Sziget had je een enorm oplaadstation, waar iets van 200 telefoons gratis opgeladen konden worden. Of dat op LL ook zo is weet ik niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je op festivals trouwens je telefoon ook ergens opladen? Dat lijkt me best handig namelijk...
Klinkt al stukken gezelliger dan de standaard ehbotentquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:01 schreef FleshWound het volgende:
Ik zie nu ineens een hele groep mank lopende mensen in een rij voor het podium staan, wachtend tot ze onder het genot van een rustig muziekje behandeld worden
Leuke service!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:05 schreef Memento-Mori het volgende:
op LL is een stand van hi en daar kun je je telefoon afgeven na heul lang in de rij te hebben gestaan, en dan kun je m na een uur ofzo weer ophalen. zij hebben daar een aantal opladers van de meeste merken de meest universele zeg maar, die van mijn benq-siemens vorig jaar hadden ze niet
Kan een goede massage gebruiken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet gebruiktIk heb wel nieuwe gekocht
En die worden ook niet gebruikt.
Hoe is het met je spierpijn?
Er zijn vast wel masseuses in en rond Den Haag die op dit tijdstip langskomenquote:
Iets met rode lichten zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn vast wel masseuses in en rond Den Haag die op dit tijdstip langskomen
Ik weet niet of dat wel masseuses zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn vast wel masseuses in en rond Den Haag die op dit tijdstip langskomen
Ze willen vast ook wel alleen masseren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik weet niet of dat wel masseuses zijnVolgens mij heet dat tegenwoordig anders.
... Ah, daarom kwam zusliefquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:10 schreef Den_Haag het volgende:
Thaise massage. With happy ending Sir?
Hoest eigenlijk met haar spinnenbeet?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
... Ah, daarom kwam zusliefzo ontspannen terug van haar vakantie in Thailand
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoest eigenlijk met haar spinnenbeet?
Zij is daar wel van?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
... Ah, daarom kwam zusliefzo ontspannen terug van haar vakantie in Thailand
Heb je niet genoeg aan 1?quote:
Ze lust er dus pap vanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We zijn een tweeling. Wat denk je zelf?
Ik denk niet dat ie t aan zou kunnen, evil twin-sister en ikquote:
Voordeel is dan wel dat hij dan ziet hoe leuk je echt bent in vergelijking met hoe niet-leuk je had kunnen zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik denk niet dat ie t aan zou kunnen, evil twin-sister en ik
Dat zal jij zondag ook wel ontdekken. Hoe 'bijzonder' mijn zus isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voordeel is dan wel dat hij dan ziet hoe leuk je bent in vergelijking met hoe niet-leuk je had kunnen zijn
Ik was graag meegegaanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
En nu ga ik slapen. Morgen open lucht museum. Weinig zin in
Een absolute aanrader! Ik heb nog nooit zoveel gejankt bij een boek, zoooo mooi, lief, ontroerend, meeslepend maar ook wel hardop gelachenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:31 schreef Isabeau het volgende:
SoL/MK: hoi! Het huis met de geesten is dus een aanrader? Staat al een hele tijd op mijn 'lijstje', maar ik vergeet het steeds dat ik die nog wil lezen.
quote:
!! leuk! Dankje voor die tip!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Bij de Bruna is het boek nu voor 7.50 euro te koop, harde kaft
Leuk juistquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat zal jij zondag ook wel ontdekken. Hoe 'bijzonder' mijn zus is
En nu ga ik slapen. Morgen open lucht museum. Weinig zin in
Superveel zin! Krijg ook goede hulp van mijn stiefmama vooralquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:02 schreef octopussy het volgende:
MK![]()
heb je er zin in volgende week?
ik ga slapen
Ik moet werken, maar heb nog even 3 collega's hier die komen koffie drinkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohnoes jullie gaan me toch niet vertellen dat de nachtploeg kapoet is eej
Isa is er wel, working.. en ja ik ben ff out of orderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohnoes jullie gaan me toch niet vertellen dat de nachtploeg kapoet is eej
Alarm op mijn telefoon staat om 3:50quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:21 schreef MissHobje het volgende:
Isa vergeet je me niet.. net ff van te voren ofzo.
lang aanhouden graag, slaap er vast doorheen ofzo
1e 3 getallen zijn zelfde nummers en laatste een 8quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alarm op mijn telefoon staat om 3:50![]()
En dan bel ik beide MissHobjes wakker(al zag ik wel aan de woordkeus wie jij bent
)
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Laat mij maar slapenje hebt mn nr ook niet dat scheelt
Had ik het goed wie je echt wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:25 schreef MissHobje het volgende:
1e 3 getallen zijn zelfde nummers en laatste een 8
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Laat mij maar slapenje hebt mn nr ook niet dat scheelt
Jaaaaa doe eensquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had ik het goed wie je echt wasDie andere MissHobje is vast Steer
zal ik hem om 3 uur alvast wakker bellen?
nee zit nog ff elders, maar msn is niet geluktquote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
MK ook naar bed? Heb je MSN al geïnstalleerd?
Heb er alle vertrouwen in, dit is echt een supercomp, mijn vader had er nog wat geheugen bijgebouwd en nu heb ik echt zo snel internetquote:
jah dat gaat dus niet echtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:15 schreef Isabeau het volgende:
Soms moet je gewoon door de foutmeldingen heenklikken, mijn ervaring
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer internetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:20 schreef Isabeau het volgende:
Dan is het best lastig
Wat ben je nog laat op trouwens, kan je niet slapen?
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer internet![]()
Awww, wat liefquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer internet![]()
Ik ben al vanaf 8 uur vanochtend wakker ofzo
wat een activiteit nog hierquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Genietze straks met je mannetje meis
Goeiemorgen, lekker aan de arbeid?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Awww, wat liefJe bent alles aan het herontdekken?
Je kan niet àlles van het internet bijlezen hoor.
DE goeiemorgen!!
das waarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:35 schreef Isabeau het volgende:
Och, niet zoveel te doen, maar dat is maar goed ook, dan zijn er ook geen zieke mensen die een ziekenhuis nodig hebben
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Awww, wat liefJe bent alles aan het herontdekken?
Je kan niet àlles van het internet bijlezen hoor.
DE goeiemorgen!!
ja wat een chaos daar he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben klaarwakkerHet gaat nu op het journaal van gisteravond over luchthaven Zaventem
oeh is er een date?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:53 schreef mascara-klodder het volgende:
*mental note to myself: niet vergeten Isa's dvdtjes van Friends, haar slipje en shirtje mee te nemen vrijdag
Best wel, die chaos!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:53 schreef DarkElf het volgende:
ja wat een chaos daar he?
Soms heb ik wel eens het idee btw dat ik met een oog op een kier geslapen heb trouwensnet of dat oog droog is ofzo of kriebelig als je wakker wordt
Volgende week vrijdag gaat Octopussy trouwen en daar doe ik de catering van de receptie van en dan geef ik Isa haar spulletjes.quote:
dat zijn ogen niet uitdrogen danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Best wel, die chaos!
Enne, ben je familie van het konijn? De mijne slaapt ook met oogjes open.
oh ja natuurlijk!! spannend zeg!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag gaat Octopussy trouwen en daar doe ik de catering van de receptie van en dan geef ik Isa haar spulletjes.
Of anders op het feest, maar volgens mij ben ik dan zo gesloopt dat ik dat niet meer trek
Onwijs spannend, maar heb er superveel zin in en al mijn energie de komende anderhalve week gaat dan ook in die receptie zitten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja natuurlijk!! spannend zeg!
Maar nu kijk je uit om je mannetje te halen en dat is veel leuker eigenlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:07 schreef DarkElf het volgende:
zo, bakkie aardbeien, glas water.. fris gedoucht..
ik kan er zo wel tegen.
(raar is dat eigenlijk... als je om twee /drie uur 's nachts bij iemand weggaat is het ook donker en regenachtig enzo maar dat is nooit zo vervelend als eerst ff slapen en dan je auto in )
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:06 schreef MissHobje het volgende:
Zwemmen
Isa super thanks![]()
![]()
P vd H![]()
Slaperig
tuurlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar nu kijk je uit om je mannetje te halen en dat is veel leuker eigenlijk
ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:06 schreef DarkElf het volgende:
Nou hartstikke leuk voor je, ben heel benieuwd hoe het gaat worden
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:07 schreef DarkElf het volgende:
zo, bakkie aardbeien, glas water.. fris gedoucht..
ik kan er zo wel tegen.
(raar is dat eigenlijk... als je om twee /drie uur 's nachts bij iemand weggaat is het ook donker en regenachtig enzo maar dat is nooit zo vervelend als eerst ff slapen en dan je auto in )
ahhh ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuurlijkik doe het ook graag hoor ..
Vind het altijd wel leuk om iemand op te halen van een luchthaven
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ahhh ik zal het onthouden
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:12 schreef mascara-klodder het volgende:
En waar zijn die mannen nu???![]()
De sc-vrouwen blijken toch wel weer de die-hards
Mietjes hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:12 schreef mascara-klodder het volgende:
En waar zijn die mannen nu???![]()
De sc-vrouwen blijken toch wel weer de die-hards
Ow je bent toch wakkerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]denk al wat ben jij op een rare tijd wakkert
P vd H 2e tijd neergezet met zwemmen
Ja duhquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow je bent toch wakker
*man meldt
lekkere spier bundels hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:21 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, MK![]()
Zwemmen is leukMooie mannen met ontbloot bovenlijf
lekker juist, van die heerlijke glimmende lijven met van die mooie grote spiermassa'squote:
Maak me gek!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:39 schreef MissHobje het volgende:
lekker juist, van die heerlijke glimmende lijven met van die mooie grote spiermassa's
Nee puur de lijven hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maak me gek!
(nou ja, niet dat ik horny word van de huidige sport, dat zou een beetje freaky zijn)
wowquote:
Jazeker, ik spring zo maar eens op de fiets.quote:
Ik zie turnen ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:55 schreef Isabeau het volgende:
Zwemmen wordt vervolgd hoorAlleen dan zonder Pieter.
Ja zit hier echt een heel dun schattig buien lijntje op de radar, dacht ook al huhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:34 schreef Isabeau het volgende:Aangenaam Hobje.. size 16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow spotte wat leuks maybe voor jou Isabeau : Nachtelijke beroepen[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Geen idee, dat wordt opmeten denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:42 schreef Isabeau het volgende:
Alsof ik gefilmd wil worden
Hoe weet je trouwens wat je size is?
wij zijn meer van het type: je moet alles een keer geprobeerd hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Had je dat verteld?Had ik even gemist.
![]()
Maar ik snap jullie probleem wel hoor.Alleen had ik het anders opgelost.
Vanwege het beroerde ontbijt? Italianen hebben geen ontbijtcultuur, die drinken staand een koffie met een croissantjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij zijn meer van het type: je moet alles een keer geprobeerd hebbenHet hàd natuurlijk ook heel leuk en goed kunnen zijn
maargoed, dit hebben we geprobeerd, en doen we NOOIT meer![]()
Beetje eng ook, dat tandjesverhaal van dat zangeresje. Enge nazi´s zijn het gewoon. brrrquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die 'directeur van het muzikale deel van de opening' heeft niet lopen opletten bij zijn mediatraining denk ik. Wordt je land met zo'n opmerking alsnog gelollerpwnd.
Arme jij, slecht referentiekader dunkt me Leinquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat. Of het feit dat de gemiddelde man je een dreun verkoopt als je midden in de nacht aan zn pik zit
Daar is ook niks mis mee, shake what ya mamma gave ya. Belangrijker is dat je zelfvertrouwen uitstraald. Een zelfverzekerde vrouw met size 16 & waar je mee lachen kan is beter/sexier dan een 8 size woman met afhangende schouders en een sipkijkend mondje. Remind that!quote:
Ik had in februari een size 12quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:48 schreef kaasplankje het volgende:
Daar is ook niks mis mee, shake what ya mamma gave ya. Belangrijker is dat je zelfvertrouwen uitstraald. Een zelfverzekerde vrouw met size 16 & waar je mee lachen kan is beter/sexier dan een 8 size woman met afhangende schouders en een sipkijkend mondje. Remind that!
niet alleen het ontbijtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vanwege het beroerde ontbijt? Italianen hebben geen ontbijtcultuur, die drinken staand een koffie met een croissantje
Thanks!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:27 schreef Liejannuh het volgende:
Bizar zeg Nynke!Veel plezier op je laatste dag in NL voorlopig.
quote:Vrouwen aan de pil ruiken 'de ware' niet meer
Uitgegeven: 13 augustus 2008 09:32
Laatst gewijzigd: 13 augustus 2008 09:37
LONDEN - Vrouwen die de anticonceptiepil slikken, kunnen de ideale partner niet meer ruiken. Ze kiezen vaker een man die genetisch op henzelf lijkt, waardoor er een grotere kans is op vruchtbaarheidsproblemen, relationele problemen, scheidingen en kinderen met erfelijke gezondheidsproblemen.
Dat berichtte The Independent woensdag.
Onderzoekers van de universiteit van Liverpool lieten honderd vrouwen die niet aan de pil waren ieder aan zes t-shirts ruiken van mannen die genetisch wel en die genetisch niet op hen leken.
Diversiteit
De vrouwen kozen veelal voor mannen met andere genen. Daarna gingen de vrouwen aan de pil en werd het onderzoek herhaald. De vrouwen neigden toen juist mannen te kiezen met hetzelfde DNA als zijzelf.
De mens is geneigd te vallen op iemand met andere genen om diversiteit te behouden. Uiterlijk en uitstraling zijn belangrijk bij de eerste ontmoeting, maar lichaamsgeur bepaalt met wie een langdurige relatie wordt aangegaan.
Opgewonden
Genetische diversiteit is vooral in het immuunsysteem aanwezig, waar ook in combinatie met huidbacteriën de lichaamsgeur bepaald wordt. Mannen die aftershave of geurtjes gebruiken maken mogelijk 'een fout' , want vrouwen kunnen hierdoor minder snel opgewonden raken.
Go Isaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik droomde dat ik iets voor 4en werd opgebeld door een Unknown Caller en dat ik dat maar heel snel weggedrukt had. Immers, bellen != pijpen.
Maar nu zie ik in mijn call history dat ik daadwerkelijk ben opgebeld. Isa.
Vind de middelste het mooistquote:
Joh je hebt altijd nog ons vrouwen van de sc en wij kunnen je toch niet achter ons schermpje ruiken dus wij raken sowieso wel opgewonden van jequote:
Ik vind ze alle drie wel te doen eik, maar die linker heeft een niet zo'n leuk koppie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vind de middelste het mooistMaargoed die komt qua vorm en verhoudingen ook het dichtste bij mezelf in de buurt, en ik ben prima tevreden met mezelf
jeetje meis wat gaat dat snelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:18 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen!
M'n laatste dag in Nederland.
Maar eens even wat laatste zaakjes regelen denk ik!
ach, ik zit ook in m´n eentje thuis, en heb nets de laatste lading strijkwerk weggewerkt. Vanavond alvast de auto inladen..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
jeetje meis wat gaat dat snel!
Heb je er wel zin in? ja toch?
En uiteindelijk kom je toch weer terug in nl? ja of niet als het mega goed bevalt natuurlijk
Lijkt me een enorme gave ervaring in elk geval.. ben best jaloers haha@
Geniet van je Nl dagje.. als zit het weer niet echt mee geloof ik.
Goedemiddagquote:
Spannend!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ach, ik zit ook in m´n eentje thuis, en heb nets de laatste lading strijkwerk weggewerkt. Vanavond alvast de auto inladen..
Bewegendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goedemiddag
en hoe gaat het buikie vandaag(en jij zelf natuurlijk)
Heerlijk om evt. frustraties af te reageren dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
het is zo leuk op mn nieuwe baan
leuke mensen, interessante gesprekken, relaxte sfeer en een dartbord
Op jouw leeftijd kom je daar nog mee weg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:53 schreef octopussy het volgende:
Ik vind trouwens wel dat ik met die plamuur er zeker 10 jaar ouder uitzie
Dat mocht ze willen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zeg Faithy, ben jij degene die promoveert?
'Tv-journaal moet persoonlijker'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |