Freud kwam om de hoek kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar stond spaghetti
In Schotland in de pub eten ze spaghetti met friet, volgens de reisgids
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net een ticket naar Japan gevonden voor 498 euro!
Nu moet ik ineens dringend naar Japan op vakantie!
Denk ik!
Ja, vertel 's? Ik ben reuze benieuwd!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh en ik heb misschien mijn tweede cateringklus
Mijn zus gaat naar Japan voor 500 EUR. Zeker via Finland?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Denk ik!
Doen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Denk ik!
vertel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh en ik heb misschien mijn tweede cateringklus
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Denk ik!
De aanstaande vrouw van mijn vader wordt 50 in september en ze wil het eigenlijk uitbesteden, dus we gaan na de bruiloft even om de tafel zitten.quote:
Waarschijnlijk te omringd door hitsige mannelijke Ikea-shoppers.quote:
Klopt! Dankzij jou kwam ik ook op het idee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn zus gaat naar Japan voor 500 EUR. Zeker via Finland?
Goed! Maar nu worden de randjes vies, en dat irriteert me enorm!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke hoe is het met je nagels!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klopt! Dankzij jou kwam ik ook op het idee.
Morgen eens polsen of IndiaLinda dat ook evt ziet zitten.Wij zijn namelijk een goede combinatie op reisgebied.
Weet eigenlijk niet of Japan erg geschikt is om alleen te reizen.
Ik had dit weekend "waarschijnlijk -zie-ik-je-nooit-meer" sex!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef DarkElf het volgende:
Is leuk hoor als je elkaar af en toe niet ziet
"zodat je me niet vergeet" - en "leuk dat we elkaar weer zien" seks
Ja hier ook. Borsteltje gekocht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Goed! Maar nu worden de randjes vies, en dat irriteert me enorm!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]had ik verteld hier dat mijn zus naar Japan zou gaan dan? Ik vertel hier teveel.
En alles is geschikt om alleen te reizen.Japan is zo'n hoogontwikkeld land, moet kunnen. Ik zou me minder veilig hebben gevoeld in India ofzo.
wauw leuk zegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De aanstaande vrouw van mijn vader wordt 50 in september en ze wil het eigenlijk uitbesteden, dus we gaan na de bruiloft even om de tafel zitten.
Komen zeker wel iets van 100 mensen
ja dat zal wel idd...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik had dit weekend "waarschijnlijk -zie-ik-je-nooit-meer" sex!
Was trouwens ook best okay. Wel vreemd.
Dat spul is niet weg te krijgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
moet echt minder Coca Cola Zero zuipen
Hier komt het niet in huisquote:
Ik drink max 1 a 2 glazen frisdrank(of eigenlijk alleen maar cola) per dag, wel regularquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je veel regular frisdrank drinkt? Veel teveel suiker
Spa & fruit mag nog net van mezelf
wattefok!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Denk ik!
In mijn eerste jaar op kamers dronk ik per dag wel een pak vruchtensap leeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je veel regular frisdrank drinkt? Veel teveel suiker
Spa & fruit mag nog net van mezelf
Bruiswater ftw. Welke drink jij?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:33 schreef DarkElf het volgende:
spa en fruit is lekker maar weinig is zo verfrissend als een glas bruiswater met limoen..
of een glas evian op kamertempmet komkommer
spa marie henriette vind ik lekker en perrierquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bruiswater ftw. Welke drink jij?
AH mintgroen. Ofwel Marie Henriette idd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bruiswater ftw. Welke drink jij?
tijd geleden dat ik iets gewonnen heb. In maart op fok een prijzenpakket, en in december vorig jaar een boek van Mart Smeetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |