Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Ik ben een student aan de kunstakademie St. Joost in Breda en ik volg daar de filmopleiding. Nu ben ik bezig een documentaire te maken die 'Nachtbrakers' gaat heten. Hierin worden verschillende opmerkelijke mensen gefilmd die 's nachts actief zijn wanneer de doorsnee-Nederlander op z'n bed ligt. Ik heb al een aantal interessante beroepen, denk aan een dj, een pokerspeler, een beveiliger en er staan er nog wat op m'n lijstje.
De opnames zijn tm de 19e van augustus en ik wil nog wat uit gaan breiden. Wie van jullie heeft een interessant nachtberoep of kent zo iemand die het leuk vind om gefilmd te worden. Ideeen zijn ook welkom
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real? Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]