Was het maar 7 uur!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:49 schreef lynda het volgende:
Is het al 7 uur? :p
Inderdaad, kwartiertje later ben je thuis, zoveel schelen we niet vandaagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:05 schreef lynda het volgende:
Jij thuis ik aan het afsluiten :d
Mijn telefoon is leeg ja!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
Leuk hoor, zo'n stelletjes GRTDOJW-Fok!![]()
Tot later
Leuk hoor, zo'n stelletje zeikwijven GRTDOJW-Fok!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
Leuk hoor, zo'n stelletjes GRTDOJW-Fok!![]()
Tot later
Nouja, zo kwam het niet echt overquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
Wat een vijandigheid!![]()
Ik bedoelde het nog wel zo liefjes
Tsja, zo was het in ieder geval niet bedoeldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nouja, zo kwam het niet echt over
En ik ben juist uitgeslapen enzo... niet dat ik wat heb gedaan vandaag,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Tsja, zo was het in ieder geval niet bedoeld![]()
Hou het er maar op dat ik een verschrikkelijk saaie trainingsdag achter de rug heb en nogal flauw ben
Wow.. doe je goedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik ben juist uitgeslapen enzo... niet dat ik wat heb gedaan vandaag,
maar heb wel een leuke dag gehadMijn baas is echt relaxt hahaha
Mag hier niet klagen neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wow.. doe je goed![]()
Ben gisteren begonnen met de training van m'n nieuwe baan. En er zitten echt zulke domme koeien tussen die ieder dingetje 10 keer anders vragen.. Wordt er gewoon helemaal moe van![]()
Nog maar twee weken en twee dagen gelukkig!
Fijne avond!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mag hier niet klagen nee
Echt van die "ik weet alles" of van die "ik snap er helemaal niets van" figuren?
Maar mijn dag werken zit er op!
Lynda:
Succes met het laatste uurtje!
jah, nu thuis denk je daar pas aan.quote:
al vind ik jou situatie ook wel moeilijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, nu thuis denk je daar pas aan.
Maar is vooral de schrik enzo
klopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
al vind ik jou situatie ook wel moeilijk
Dat is me een verhaal trouwens Crazy. Hoop dat je het inderdaad kunt verhalen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
goedemorgen beide
dadelijk eerst is ff bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |