Wow.. doe je goedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik ben juist uitgeslapen enzo... niet dat ik wat heb gedaan vandaag,
maar heb wel een leuke dag gehadMijn baas is echt relaxt hahaha
Mag hier niet klagen neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wow.. doe je goed![]()
Ben gisteren begonnen met de training van m'n nieuwe baan. En er zitten echt zulke domme koeien tussen die ieder dingetje 10 keer anders vragen.. Wordt er gewoon helemaal moe van![]()
Nog maar twee weken en twee dagen gelukkig!
Fijne avond!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mag hier niet klagen nee
Echt van die "ik weet alles" of van die "ik snap er helemaal niets van" figuren?
Maar mijn dag werken zit er op!
Lynda:
Succes met het laatste uurtje!
jah, nu thuis denk je daar pas aan.quote:
al vind ik jou situatie ook wel moeilijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, nu thuis denk je daar pas aan.
Maar is vooral de schrik enzo
klopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
al vind ik jou situatie ook wel moeilijk
Dat is me een verhaal trouwens Crazy. Hoop dat je het inderdaad kunt verhalen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
goedemorgen beide
dadelijk eerst is ff bellen
succes!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
goedemorgen beide
dadelijk eerst is ff bellen
Sgeluh en Draakje!!!quote:
heb op paar plekjes beetje schoongemaakt en ze zijn niet echt heel diep zoals ik kon beoordelen. verder zit er naast de kras op het eerste gezicht geen deuk in. in het rooster hingen alleen wat grassprietenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moggel allemaal
heb weer een hoop gemist zie ik ....
Crazy .... net krasje
je zou evt even kunnen kijken hoe diep de krassen zijn en of er ook iets van een deuk oid in zit
indien het diepe krassen zijn kan je je lol op dan word het de hele zeikant spuiten
en met een beetje pech, het hele koppie er bij (koppie = beide voorschermen + motor kap)(voor het evt kleur verschil) (heb zlef 3jaar bij schade bedrijf gewerkt)
en er zit een hoop werk aan (als het niet weg gepoetst kan worden)
hoop dat je het evt kan verhalen ....
good luck
Ik las gisteren even wat snel,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb op paar plekjes beetje schoongemaakt en ze zijn niet echt heel diep zoals ik kon beoordelen. verder zit er naast de kras op het eerste gezicht geen deuk in. in het rooster hingen alleen wat grassprieten
maar is even kijken hoe alles afgewerkt wordt.
Toppie man! Dat klinkt heulemaal als een leuke avond/nacht!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:51 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
hier bijna alles ingepakt (wat er nog over is)
laatste dingen regelen en vanavond slapen in het huis
vandaag zitten onze witte broodsweken erop!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie man! Dat klinkt heulemaal als een leuke avond/nacht!
ik denk nog een week of twee!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:03 schreef Sgele het volgende:
Godverdomme, wanneer komt Beller terug? ... ik stik van de vergaderingen
Mensen tot later weer
ik denk nog een week of twee!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:03 schreef Sgele het volgende:
Mensen tot later weer
Das jammer!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vandaag zitten onze witte broodsweken erop!
Iemand moet zijn taken overnemen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:03 schreef Sgele het volgende:
Mensen tot later weer
kortom ik ben gewoon 6 weken getrouwd vandaag en dat wou ik eigenlijk vertellenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das jammer!
Zoekt even op wat dat was
Vanavond uiteten met het werk, heb ik ook wel zin in!
Zal wel lukken hoor, ben hier al 20 minuten, en heb nog geen ruzie! een week record!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:06 schreef tripack het volgende:
ik ben ook weer doorfijne dag allemaal
Sgele succes
Had je al ergens foto's staan eigenlijk? (online)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
Net gebeld met leasebureau:
Gewoon schadeformulier invullen en met zoveel mogelijk informatie opsturen. Hun zoeken het dan verder uit. Ik heb aangegeven dat ik waarschijnlijk in de dode hoek zat en dergelijke. Vanavond even alles netjes op papier zetten inclusief de fotos.
lijkt wel een olympisch record!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal wel lukken hoor, ben hier al 20 minuten, en heb nog geen ruzie! een week record!
Ik las het net ja! Gefeliciteerd! (mag je dat zo zeggen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kortom ik ben gewoon 6 weken getrouwd vandaag en dat wou ik eigenlijk vertellen
ha ha ja en geen visite ontvangen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik las het net ja! Gefeliciteerd! (mag je dat zo zeggen?)
En je mocht niet gestoord worden vertegenwoordigers van verzekeringsmaatschappijen, en anderen..
Tenminste, zo staat het op Wikipedia hahaha
Nog steeds geen ruzie!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt wel een olympisch record!
Sorry, ben nog niet helemaal wakker hahahaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:11 schreef draculettetje het volgende:
Ongelukje, geen schadeformulier
voor crazy ff al geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |