abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60805950
Vanavond toen ik om 17:00 wegreed uit eindhoven is het volgende gebeurd. Achteraf gezien had ik anders moeten reageren maar door de reactie niet meer aangedacht.

Vanaf de Karel de grotelaan ben ik bij de stoplichten rechtsaf gegaan de snelweg op richting tilburg. Omdat ze hier aan het werken zijn mag je de eerste gedeelte maar 70 en vlak voor de invoegstrook begint mag je doortrekken naar 90. Tijdens het snelheid maken hield ik de auto voor me en het verkeer op de snelweg in de gaten. Er reden wat vrachtautos op de rechterbaan, midden en links kon ik hierdoor niet zien.

Moment dat ik kan invoegen zit ik naast een vrachtwagen (ter hoogte van de cabine), de auto voor me haalt de voorste vrachtauto nog in en moment dat ik zie van dat het niet meer gaat hing ik naast de aanhanger van de voorste vrachtwagen. Ik besloot om richting aan te zetten en mn gas los te laten dat ik tussen de 2 vrachtautos kan invoegen.

Moment dat ik wil invoegen laat de vrachtwagen achter me er niet tussen, hij bleef zo hangen dat ik er niet tussen kon. Inmiddels was de snelheid alweer 70. Ook de invoegstrook hield over 10 meter op. Hier was geen vluchtstrook alleen een ijzeren afzetting die je gelijk naar de wegduwt.

Ik had niet veel keuze en probeerde beetje gas bij te geven om er alsnog voor te komen. Remmen was voor mij geen optie omdat ik dan en misschien een te korte stuk had om te stoppen en dan maar met hoogstens 50 kon invoegen.

De vrachtwagen maakte echter nog geen plaats maar het lukte me wel om net langs de afzetting te glippen, hierbij raakte ik met 2 wielen in de berm en 2 wielen half op de weg (tevens gelijk rechter rijstrook) Het leek of de vrachtwagen chaufeur nu eindelijk pas wakker werd en hij stuurde wat naar links, de vrachtwagen daarachter remde ook bij en gaf lichtsignalen naar voor. De vrachtwagen die mij er niet doorliet gaf gas bij (ik liet gas los) en die bulderde er gelijk vandoor. Ik heb ongeveer 10 meter zo langs de vangrail gescheerd en vond het toen veilig genoeg om terug te sturen de weg op. Dit gebeurde wel met 50 maar de vrachtwagen achter me hield verkeer wat tegen.

Dankzij dit en dat ik geen gas bijgaf maar juist losliet en niet remde kon ik zonder problemen terug de weg op.

Vervolgens in de achteruitkijk spiegel gekeken en verkeer leek in orde te zijn dus aangezien de vrachtwagen die me er niet tussen liet al stuk verder was het gas erop en geprobeerd in te halen. Ik ben er achter gaan hangen en heb een foto gemaakt waarop duidelijk telefoon nummer en naam van het bedrijf staat. Kenteken is moeilijk te lezen maar wel gedeeltelijk. Mede dankzij de werkzaamheden en drukte op de weg kon ik niet passeren en veilig aan de kant laten gaan. Ik ben vervolgens zelf ook doorgereden (stomme fout denk ik) en thuis aangekomen fotos van de schade gemaakt. Een kras van voor tot achter.

Nu heb ik gelijk met mijn baas gebeld en alles uitgelegd. Hij vertelde het volgende:

Het beste kon ik stoppen en de politie bellen (hier ben ik ook mee eens en dacht ik aan toen ik thuis kwam. Thuis kwam ook pas echt de schrik er ff uit)

Hierna dat ik dan morgen lease bedrijf moet bellen en even uitleggen wat er gebeurd is. Hun vragen waarschijnlijk schade formulier. Aangezien ik deze niet heb had mijn baas erover dat dit wel is bij mij verhaald kan worden omdat er toch een ongeval formulier voor het leasebedrijf moet zijn, dit wel eens mijn no claim kan kosten.

Mijn planning voor morgen is: lease bedrijf bellen, alsnog de politie bellen kijken wat hun zeggen, en proberen de maatschappij van de vrachtwagen te bellen.

Ik weet echter niet hoe dit met betrekking tot verzekering en dergelijke kan gaan uitpakken.

Als situatie schets nog een paint plaatje (hoop duidelijk is)



Plaatje 1:
zwart is eerste vrachtwagen, grijs is de 2de vrachtwagen. Ik zelf ben de mintgroene wagen. Het zwarte gedeelte mag je 70, rode gedeelte 90

Plaatje 2:
Dit is de situatie dat ik besluit af te remmen en richting aan te geven, duidelijk te zien dat ik alvoorbij de grijze vrachtwagen ben.

Plaatje 3.
Grijze vrachtwagen bleef rechtdoor rijden en ik moest verder rechtdoor.

Nog wat plaatjes van de schade:


Velg met schade


Kras aan de achterkant


Kras op de voorkant


Kras aan de zijdeur. Kras loopt door tot achter
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:10:29 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60806224
Wat is je vraag? .

Nette kras trouwens .
KuikenGuppy
pi_60806392
Tja, invoegend verkeer moet nu eenmaal voorrang verlenen. Het verkeer op de hoofdrijbaan hoeft je er niet tussen te laten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60806401
lelijke krassen
succes eigenlijk want ik heb hier echt geen verstand van
pi_60806537
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, invoegend verkeer moet nu eenmaal voorrang verlenen. Het verkeer op de hoofdrijbaan hoeft je er niet tussen te laten.
op de hoofdrijbaan zijn ze verplicht om ruimte te geven aan invoegend verkeer.

De vraag nog even:
Hoe zit het nu verzekerings gezien in elkaar ?
Moet ik voor de schade opdraaien, wat het beste te doen enzo ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:23:26 #6
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_60806698
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:19 schreef Crazy-M het volgende:

op de hoofdrijbaan zijn ze verplicht om ruimte te geven aan invoegend verkeer.
Bron?

Bovendien is het niet echt slim om tussen twee vrachtwagens in te willen invoegen natuurlijk.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_60806917
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:19 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

op de hoofdrijbaan zijn ze verplicht om ruimte te geven aan invoegend verkeer.

De vraag nog even:
Hoe zit het nu verzekerings gezien in elkaar ?
Moet ik voor de schade opdraaien, wat het beste te doen enzo ?
Dat is niet geheel waar. Wanneer ik op de hoofdrijbaan zit hoef ik niet te remmen of van baan te wisselen om jou een vrije doorgang te geven. Uit beleefdheid doen de meeste chauffeurs het wel, maar het is dus niet noodzakelijk en al helemaal niet wettelijk. Wanneer jij dus totaal niet kan anticiperen op de rest van het verkeer zal je aan het eind van de invoegstrook gewoon moeten stoppen en moeten wachten op een moment dat je er wél tussen kan.

Verzekeringstechnisch? Jij zal zelf aansprakelijk zijn. Maar aangezien het een leasebak is zal het wel naar hun eigen verzekering gaan.
pi_60806942
Wat spijkerbroek zegt! Het is niet netjes van de vrachtwagenchaffeur, maar je hem niet de schuld geven omdat geen plek maakt. En zo kijkende naar de paint, grote kans dat je in de dode hoek zat van de vrachtwagens.

Maar hoe lang was die invoegstrook dan? Was het niet gewoon een gevalletje van verkeerd inschatten?

Hoe dan ook, klote van de schade, maar daar ben je gewoon voor verzekerd. Hoogstens een eigen risico, maar dat moet bij het eerste incident ook niet schrikbarend zijn.
pi_60806989
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:23 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Bron?

Bovendien is het niet echt slim om tussen twee vrachtwagens in te willen invoegen natuurlijk.
ooit ergens gelezen,
nu ff aan het zoeken hoe precies zit
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_60807135
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:29 schreef Sinat het volgende:
Wat spijkerbroek zegt! Het is niet netjes van de vrachtwagenchaffeur, maar je hem niet de schuld geven omdat geen plek maakt. En zo kijkende naar de paint, grote kans dat je in de dode hoek zat van de vrachtwagens.

Maar hoe lang was die invoegstrook dan? Was het niet gewoon een gevalletje van verkeerd inschatten?

Hoe dan ook, klote van de schade, maar daar ben je gewoon voor verzekerd. Hoogstens een eigen risico, maar dat moet bij het eerste incident ook niet schrikbarend zijn.
dit is idd eerste incident.

Ik had de invoegstrook zo ingeschat dat ik niet voor de eerste kon komen maar wel makkelijk ertussen.
Ik weet dus zelf niet of hij me wel of niet heeft gezien aangezien je een behoorlijke dode hoek hebt met die vrachtwagens. Ik zit hier namelijk ook over te twijfelen.

De invoegstrook is eigenlijk zo apart dat je niet net zoals bij een normale een meter of 50 / 100 hebt maar minder wegens de werkzaamheden.

Normaal rijd ik zelf ook niet via deze weg maar jah, de wegwerkzaamheden in en rond eindhoven dwingen je soms andere wegen te nemen.

Maar dan denk ik dus dat het beste is om morgen gewoon ff met de leasebedrijf te bellen.
Buiten de kras is er verder zoals ik kon zien totaal geen schade
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:36:14 #11
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_60807229
Je hebt iig helder voor de geest wąt er gebeurd is, en hebt het kenteken van de tegenpartij.
Heb je toevallig ook het kenteken van de vrachtauto die er achter reed en het verkeer ophield zodat je er uiteindelijk toch tussen kon? Die kan namelijk als getuige optreden of iig als getuige gehoord worden door de politie.
Er reed niet toevallig iemand met je mee die als getuige op kan treden? Of reed er toevallig een collega achter je die iets heeft zien gebeuren?

Inderdaad morgen de leasemaatschappij bellen ( -nevermind, bleek andere maatschappij te zijn- Dan kun je me ook PM-en als je wil, ik werk daar op de schade-afdeling). Het zal inderdaad een kwestie worden van schade-formulier invullen en politie bellen. Laat even van de leasemaatschappij afhangen of je zelf met het transportbedrijf moet bellen of dat zij dat oppakken. Het wil nog wel eens meer indruk maken als een leasemaatschappij of verzekeraar belt, dan is men soms eerder geneigd wat verder te onderzoeken en niet meteen te roepen dat hun chauffeurs "zoiets noooooooooit doen!".
Stuur met het schadeformulier ook het verhaal mee zoals je dat boven beschreven hebt en de foto's.

Hoe het gaat lopen met het eigen risico is moeilijk te zeggen. Naar de letter van de wet lijkt de tegenpartij me aansprakelijk te stellen, maar of dat feitelijk gaat lukken nu de politie later pas gebeld wordt is nog even afwachten. Als het niet verhaald kan worden op de tegenpartij zal er een eigen risico doorbelast worden helaas.

[ Bericht 1% gewijzigd door babsjuh op 13-08-2008 23:28:28 ]
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_60807249
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dat is niet geheel waar. Wanneer ik op de hoofdrijbaan zit hoef ik niet te remmen of van baan te wisselen om jou een vrije doorgang te geven. Uit beleefdheid doen de meeste chauffeurs het wel, maar het is dus niet noodzakelijk en al helemaal niet wettelijk. Wanneer jij dus totaal niet kan anticiperen op de rest van het verkeer zal je aan het eind van de invoegstrook gewoon moeten stoppen en moeten wachten op een moment dat je er wél tussen kan.

Verzekeringstechnisch? Jij zal zelf aansprakelijk zijn. Maar aangezien het een leasebak is zal het wel naar hun eigen verzekering gaan.
hmm, true heb idd ff uitgezocht jah.
Ook zo nog bij de examen toen beantwoord dat het niet verplicht is.

Maar je went het jezelf aan, je ziet het overal gebeuren en wordt het automatisme.

Ik weet alleen nu niet op wie de schade wordt verhaald enzo.
maar is het slim om toch de politie te bellen morgen of beetje te laat enzo ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:37:34 #13
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_60807295
Oh ja, probeer morgen (als ze er nog zijn) foto's te maken van de situatie ter plaatse, dat de invoegstrook korter was ivm werkzaamheden en dat er geen vluchtstrook was.

Dan kun je meteen vragen of een van de wegwerkers iets heeft zien gebeuren. Of waren die al vertrokken toen jij er langs kwam?
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_60807491
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef babsjuh het volgende:
Je hebt iig helder voor de geest wąt er gebeurd is, en hebt het kenteken van de tegenpartij.
Heb je toevallig ook het kenteken van de vrachtauto die er achter reed en het verkeer ophield zodat je er uiteindelijk toch tussen kon? Die kan namelijk als getuige optreden of iig als getuige gehoord worden door de politie.
Er reed niet toevallig iemand met je mee die als getuige op kan treden? Of reed er toevallig een collega achter je die iets heeft zien gebeuren?

Inderdaad morgen de leasemaatschappij bellen (die ene met oranje/zwart logo uit Almere? Dan kun je me ook PM-en als je wil, ik werk daar op de schade-afdeling). Het zal inderdaad een kwestie worden van schade-formulier invullen en politie bellen. Laat even van de leasemaatschappij afhangen of je zelf met het transportbedrijf moet bellen of dat zij dat oppakken. Het wil nog wel eens meer indruk maken als een leasemaatschappij of verzekeraar belt, dan is men soms eerder geneigd wat verder te onderzoeken en niet meteen te roepen dat hun chauffeurs "zoiets noooooooooit doen!".
Stuur met het schadeformulier ook het verhaal mee zoals je dat boven beschreven hebt en de foto's.

Hoe het gaat lopen met het eigen risico is moeilijk te zeggen. Naar de letter van de wet lijkt de tegenpartij me aansprakelijk te stellen, maar of dat feitelijk gaat lukken nu de politie later pas gebeld wordt is nog even afwachten. Als het niet verhaald kan worden op de tegenpartij zal er een eigen risico doorbelast worden helaas.
nee, heb niet echt verder op kentekens en reclame op de andere autos gelet. Op zon moment dan handel je automatisch, gas los, rem los, rustig terugsturen, spiegels controle en dan als het kan doorrijden tot een veilige plek om te stoppen.

Nee rode letters Maar wil in elk geval zelf wel alles bellen en overal achterna gaan. Klinkt stuk beter dan dat je verhaal via via moet gaan horen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_60807573
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef babsjuh het volgende:
Oh ja, probeer morgen (als ze er nog zijn) foto's te maken van de situatie ter plaatse, dat de invoegstrook korter was ivm werkzaamheden en dat er geen vluchtstrook was.

Dan kun je meteen vragen of een van de wegwerkers iets heeft zien gebeuren. Of waren die al vertrokken toen jij er langs kwam?
Wegwerkers waren denk ik op ander werkvak aan het werken.

Iedereen die over de a2 rijdt bij eindhoven weet dat die gasten overal en nergens aan het werken zijn.
Delen zijn afgezet of dergelijke terwijl ze dus totaal ergens anders aan het werken zijn.

Wat dat betreft is het daar echt een puinhoop met de werkzaamheden
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:51:13 #16
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_60807915
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef babsjuh het volgende:
Je hebt iig helder voor de geest wąt er gebeurd is, en hebt het kenteken van de tegenpartij.
Heb je toevallig ook het kenteken van de vrachtauto die er achter reed en het verkeer ophield zodat je er uiteindelijk toch tussen kon? Die kan namelijk als getuige optreden of iig als getuige gehoord worden door de politie.
Er reed niet toevallig iemand met je mee die als getuige op kan treden? Of reed er toevallig een collega achter je die iets heeft zien gebeuren?

Inderdaad morgen de leasemaatschappij bellen (die ene met oranje/zwart logo uit Almere? Dan kun je me ook PM-en als je wil, ik werk daar op de schade-afdeling). Het zal inderdaad een kwestie worden van schade-formulier invullen en politie bellen. Laat even van de leasemaatschappij afhangen of je zelf met het transportbedrijf moet bellen of dat zij dat oppakken. Het wil nog wel eens meer indruk maken als een leasemaatschappij of verzekeraar belt, dan is men soms eerder geneigd wat verder te onderzoeken en niet meteen te roepen dat hun chauffeurs "zoiets noooooooooit doen!".
Stuur met het schadeformulier ook het verhaal mee zoals je dat boven beschreven hebt en de foto's.

Hoe het gaat lopen met het eigen risico is moeilijk te zeggen. Naar de letter van de wet lijkt de tegenpartij me aansprakelijk te stellen, maar of dat feitelijk gaat lukken nu de politie later pas gebeld wordt is nog even afwachten. Als het niet verhaald kan worden op de tegenpartij zal er een eigen risico doorbelast worden helaas.
Ga nog maar eens goed naar de letter van de wet kijken dan.

En de politie morgen nog bellen heeft geen enkel zin.
Dat had je direct toen het gebeurde moeten doen.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_60808079
iemand anders die zegt inprinciepe doorrijden naar ongeluk is strafbaar.

Maar dan komt de vraag:
is hier wel sprake dan van een 2 zijdig ongeval.
Theoretisch gezien:
Ja, geen ruimte geven en als het ware de vangrail in drukken (kort gezegd)

Praktijk:
Nee, maar 1 wagen betrokken.

Daarnaast ook het feit dat ik ben doorgereden aangezien het materiele schade is
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:00:31 #18
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_60808374
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
iemand anders die zegt inprinciepe doorrijden naar ongeluk is strafbaar.

Maar dan komt de vraag:
is hier wel sprake dan van een 2 zijdig ongeval.
Theoretisch gezien:
Ja, geen ruimte geven en als het ware de vangrail in drukken (kort gezegd)

Praktijk:
Nee, maar 1 wagen betrokken.

Daarnaast ook het feit dat ik ben doorgereden aangezien het materiele schade is
Nee, dit is een eenzijdig ongeval.
Als ik je verhaal zo lees ben je niet de vangrail ingedrukt maar heb je zelf de situatie verkeerd ingeschat.

Door rijden na een ongeluk is inderdaad strafbaar. Ga je nu ook jezelf aangeven?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_60808644
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Nee, dit is een eenzijdig ongeval.
Als ik je verhaal zo lees ben je niet de vangrail ingedrukt maar heb je zelf de situatie verkeerd ingeschat.

Door rijden na een ongeluk is inderdaad strafbaar. Ga je nu ook jezelf aangeven?
tjah, remmen om stil te gaan staan was totaal geen optie. officieel gezien moet dat dan. Maar als ik vol de rem had ingetrapt had ik 2 dingen.
1.
Recht in de vangrail gereden wat meer schade oplevert. of ik was optijd tot stilstand gekomen maar had ik geen ruimte om in te voegen.

2.
verkeer dat eventueel ook de snelweg op wilt draaien ook in gevaar gebracht. (reed nu niks achter me dus was dan eigenlijk NVT)

En klinkt inderdaad dan als zelf aangeven, maar bij blikschade moet je doorrijden tot een veilige haven
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_60808703
Nu weet ik ook waar ik gehoord heb van invoegend verkeer voorrang geven.
Dat is van die campagne om verkeer vlotter te laten doorrijden. Stond paar weken terug op het internet ergens. Zal is kijken of ik die nog kan vinden.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_60809184
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
tjah, remmen om stil te gaan staan was totaal geen optie. officieel gezien moet dat dan. Maar als ik vol de rem had ingetrapt had ik 2 dingen.
1.
Recht in de vangrail gereden wat meer schade oplevert. of ik was optijd tot stilstand gekomen maar had ik geen ruimte om in te voegen.
Dat is jouw probleem.
Je moet het eigenlijk zo zien: jij schat de situatie verkeerd in, want jij gaat ervan uit dat de vrachtwagenchauffeur je de ruimte geeft. Jij moet, als invoegende, voorrang verlenen aan verkeer op de hoofdrijbaan. Jij duwt jezelf ertussen, waardoor de vrachtwagen een uitwijkmanoeuvre uit moet voeren. Jij brengt dus anderen in gevaar.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60809380
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
2.
verkeer dat eventueel ook de snelweg op wilt draaien ook in gevaar gebracht. (reed nu niks achter me dus was dan eigenlijk NVT)
En om bij spijkerbroek aan te sluiten: dat is hun probleem.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_60809494
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:20 schreef r_one het volgende:
En om bij spijkerbroek aan te sluiten: dat is hun probleem.
Klopt, zij moeten voldoende afstand houden.
Doen zij dat niet, dan is dat inderdaad hun probleem.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60809746
ok, thanks in elk geval voor nu ik ga ff pitten anders wordt ik morgenvroeg een slaaprijder

Het is hoe dan ook beetje kut situatie.
Je doet een inschatting, gaat er eigenlijk zelf daarmee vanuit dat het andere verkeer je de ruimte geeft, om vervolgens te zien dat het niet gaat.

Eerst reageer je op de nieuwe situatie om alles onder controle te houden.
Vervolgens wordt je gewoon pissig op die vrachtwagen.

Maar thuis aangekomen dan pas denk je er rustig over na en zet je alles op een rij.

Mijn eerste reactie was ook van: Die gast heeft soep in zijn ogen, die snijdt me dik af.

Thuis dacht ik dus pas na over de dode hoek enzo.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_60809761
Heb je misschien nog niet zoveel rij-ervaring? Dit is echt het soort fout die vrouwen vaak maken, het overige verkeer fout inschatten+ de snelheid die handig is om in te voegen.

Overigens denk ik dat je kansloos bent omdat (wat hier boven ook al ergens staat) het een eenzijdig ongeval is. Als het een leasebak is dan is er niets aan de hand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')