uh... ok!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:13 schreef lynda het volgende:
Nee.. opruimen die zooi!
Als het te erg wordt... beetje benzine erover...aansteken.. opgeruimdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoeveel schoenen ik heb![]()
En ik had vorige keer al heel wat schoenen weg gedaan ja! Jij ruimt je kamer gewoon niet op
Heyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het te erg wordt... beetje benzine erover...aansteken.. opgeruimd
Yes momquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:13 schreef lynda het volgende:
Nee.. opruimen die zooi!
Zo erg ben ik niet eens!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het te erg wordt... beetje benzine erover...aansteken.. opgeruimd
What the... ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Jahoor, mijn kut collega is erg creatief met calls inboeken:
"Als Ad een grote boodschap doet crashed lotus notes"
WHAT THE NEUK!?![]()
Deze dan:quote:
Wat heeft die gast gegeten??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Deze dan:
"In excel staan de velden van rechts naar links het betreft een scheet vanuit Israel"
Ik pas dit echt serieus niet aan, ik kan met screenshots laten zien dat ik dit niet verzin!
Hij drinkt zijn koffie nooit opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat heeft die gast gegeten??
Of...wat heb je in die gast z'n koffie gedaan?
Go Droxz!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij drinkt zijn koffie nooit op
Ik heb ruzie met een klant, te grappig
Oja dit is ook te grappig.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oja dit is ook te grappig.
Ik mag binnenkort met mijn coole collega (die hier vast zit) naar een vergadering,
en gelijk support op de buitendienst te geven. Wel even van hier naar Arnhem rijden... (2,5 uur)
Laptops en shit is wel mijn ding, vandaar dat ik wel mag/ga en mijn (...)collega niet...
Jammer dat ik de volgende dag vakantie heb, anders hadden we in een hotel geslapenquote:
Was het maar 7 uur!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:49 schreef lynda het volgende:
Is het al 7 uur? :p
Inderdaad, kwartiertje later ben je thuis, zoveel schelen we niet vandaagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:05 schreef lynda het volgende:
Jij thuis ik aan het afsluiten :d
Mijn telefoon is leeg ja!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
Leuk hoor, zo'n stelletjes GRTDOJW-Fok!![]()
Tot later
Leuk hoor, zo'n stelletje zeikwijven GRTDOJW-Fok!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
Leuk hoor, zo'n stelletjes GRTDOJW-Fok!![]()
Tot later
Nouja, zo kwam het niet echt overquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
Wat een vijandigheid!![]()
Ik bedoelde het nog wel zo liefjes
Tsja, zo was het in ieder geval niet bedoeldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nouja, zo kwam het niet echt over
En ik ben juist uitgeslapen enzo... niet dat ik wat heb gedaan vandaag,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Tsja, zo was het in ieder geval niet bedoeld![]()
Hou het er maar op dat ik een verschrikkelijk saaie trainingsdag achter de rug heb en nogal flauw ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |