Ach, dan weet je dat je weer in Nederland bent hèquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:36 schreef Timo20 het volgende:
@ TT: zeg dat wel, het was me vannacht en vanochtend toch een pokkeweer![]()
Ik ook. Maar het zal wel switchen worden dit weekend: Pukkelpop is ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Heb zin Lowlands.. ! Alleen jammer dat ik er niet bij ben..
triest héquote:Timo, voorlopig weinig verandering.
Nogal. Daarbij was het extra triest dat ik helemaal niet op vakantie in het buitenland ben geweestquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:37 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ach, dan weet je dat je weer in Nederland bent hè
Looking good! Ik zou zeggen: zet `m ook ff in dit topic neerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
had nou niemand gezien dat ik het vorige topic speciaal versierd had?
kiek ma
Ik wil ook bier, maar niet goed voor mijn juist-begonnen lijn-poging!quote:
Hoe doe je dat verkeerde stekker erin proberen te drukkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Uh-oh... ik heb mn usb-aansluiting aan de pc gemold
Das kut.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:49 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb weer die kutspyware in mn PC zitten *zucht*.
Met het openen van elke pagina een fijne popup die geblokkeerd wordt van Adultfriendfinder (what the fuck?!), YamTalk of andere websites die mn aandacht willen.
Uh nee... usb-kabel zat er nog in en ben per ongeluk op het stekker-gedeelte gaan staan... was niet goed voor de aansluiting...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe doe je dat verkeerde stekker erin proberen te drukken
Ik ook al een paar keer achter elkaar maar het schijnt niet echt te helpenquote:
Even proberen terug te buigen, gelukkig ben je stuk lichter dan vorige week.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uh nee... usb-kabel zat er nog in en ben per ongeluk op het stekker-gedeelte gaan staan... was niet goed voor de aansluiting...
(en ja, schreef wel pc, maar bedoelde eigenlijk flaptop, die op de grond stond..)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Even proberen terug te buigen, gelukkig ben je stuk lichter dan vorige week.
Vlak Bigger Than My Body en No Such Thing niet uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:54 schreef Sirolf het volgende:
John Mayer - Daughters, weer best een tijd niet gehoord.
Leuk om de oudere platen zo af en toe ook weer eens te horen. Nu weer even wachten op Clarity.
Of policy instellen dat ze alleen maar bepaalde sites mogen bezoekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
Mn ouders moeten echt eens naar die Remco Pijpestelen gaan luisteren, die vertelt hoe ouders hun kinderen moeten leren hoe ze met de PC om moeten gaan.
Dus.. daar gaat mn vrijheids op Internet Explorer, vanaf nu alleen nog maar Krowser, want ik heb spyware opgelopen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow mèn, ik ben moe...
kGa slapen, morgen weer een dag...
Dag allemaal!!
Wie zegt dat jij die spyware hebt opgelopen? Het kunnen net zo goed je ouders zelf zijn geweest...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
Mn ouders moeten echt eens naar die Remco Pijpestelen gaan luisteren, die vertelt hoe ouders hun kinderen moeten leren hoe ze met de PC om moeten gaan.
Dus.. daar gaat mn vrijheids op Internet Explorer, vanaf nu alleen nog maar Krowser, want ik heb spyware opgelopen.
nee, blauwquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
zijn de wolken bij jullie allemaal ook zo mooi roze-rood gekleurd?
Hier wel, ziet er mooi uit. Meteen even een foto van gemaakt en naar m'n log gemaild (komt zo online).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
zijn de wolken bij jullie allemaal ook zo mooi roze-rood gekleurd?
Ja, ie6 idd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij die spyware hebt opgelopen? Het kunnen net zo goed je ouders zelf zijn geweest...
Welke versie van Internet Explorer gebruik je? Als je nog 6 hebt raad ik je echt dringend aan te updaten naar IE7 of om Firefox of Opera te gaan gebruiken. Die zijn een stuk minder vatbaar voor spyware.
Mja... IE6 gebruiken is eigenlijk hetzelfde als een groot bord met neonletters ophangen met de tekst 'Spyware, kom binnen!'quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:18 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ie6 idd.
En dit is mn eigen cmp, daar zitten mn ouders niet op ;-).
IE moet direct verbannen wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja... IE6 gebruiken is eigenlijk hetzelfde als een groot bord met neonletters ophangen met de tekst 'Spyware, kom binnen!'
Ooit eens een bbq gehad waarbij de 7minuten versie een uur lang op repeat stond. Toen had ik er wel snel genoeg van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:24 schreef Timo20 het volgende:Luniz
![]()
![]()
![]()
Bij heerlijk weer met een cocktail erbij is dit echt een meesterlijk heerlijke track. Heb ooit eens een lange versie van een minuut of 7 gehoord. Briljant![]()
Nicequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ooit eens een bbq gehad waarbij de 7minuten versie een uur lang op repeat stond. Toen had ik er wel snel genoeg van.
Jij niet dan? Briljantquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
ha! ik zie dat Michiel de tekst ook helemaal mee kan zingen
8)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ekdom mode : Noooooooooooooooortjuh !
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:36 schreef borisz het volgende:
vandaag slecht gescoord in de popquizIk had vandaag dan ook niet gebeld.
Dat gebeurt wel vaker bij wat oudere films, nu bekende mensen zie je dan opeens in bijrollen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
wooooow zit op tv te zappen en kom langs flodder 3 en zie die vent van de AH reclame er rond lopen als soort van buurman-gemeente-iemand
Zijn ah avontuur staat er niet eens bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker bij wat oudere films, nu bekende mensen zie je dan opeens in bijrollen.
De manager uit de AH-reclame is trouwens Harry Piekema.
Law & Order: SVU kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:50 schreef borisz het volgende:
tussen 2200 en 2300 ga ik wat anders doen dan naar Andrew luisteren
Veenstraquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:56 schreef Utca het volgende:
[..]
![]()
Michiel Venema En EJ Rosendahl en Gerard Ekdom en Rick van V. fan meldt.
Ik denk eerder dat jij niet weet waar het over gaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_djs/Michiel
en dat noemt zich fan
"Ken je jingles"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_djs/Michiel
en dat noemt zich fan
Gerard Depardieuquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef on_air het volgende:
Nog even over Flight of the Conchords:. Baguette.
Niet zo vroegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:08 schreef Utca het volgende:
[..]
"Ken je jingles"
Geen Morning EM geluisterd afgelopen 2 weken?
Michiel heeft em ook 's avonds wel laten horen wanneer hij Ida Corr draait.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet zo vroeg, pas van half 8
Zal het wel compleet missen dan, ruis op dat momentquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel heeft em ook 's avonds wel laten horen wanneer hij Ida Corr draait.
Dacht dat jij ook vandaag buitenaards bezig wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:21 schreef on_air het volgende:
I Believe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]. [ afbeelding ].
Stra! Stra! Stra!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:08 schreef Utca het volgende:
[..]
"Ken je jingles"
Geen Morning EM geluisterd afgelopen 2 weken?
I live in my own little world, but it's okay, they know me there.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht dat jij ook vandaag buitenaards bezig was
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
"Een eendagsvlieg die zn dag niet heeft, is nooooit grappig!"
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je voelt je als een eendagsvlieg natuurlijk wel genept, als je juist die ene dag nou net je dag niet hebt.
Hmm? Is er in dit uur al meer gedraait dan dit dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
is de computer stuk dat ze de nummers niet meer doorgeeft aan de 3fmsite en 3fmfan
Bij mij geeft de 3fm site en webcam niets meer door, ook na opnieuw opstarten niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm? Is er in dit uur al meer gedraait dan dit dan?
12-08-2008 22:44 Nneka Heartbeat
12-08-2008 22:40 Kooks Shine On
12-08-2008 22:34 Bomb The Bass Winter In July
12-08-2008 22:26 Johan Coming In From The Cold (Summer 07 Mix)
12-08-2008 22:24 Adele Cold Shoulder
12-08-2008 22:14 Gabriel Rios Broad Daylight (Live @ Lowlands 2007)
12-08-2008 22:10 Rascals Freakbeat Phantom
12-08-2008 22:04 Gotye Learnalilgivinanlovin'
Muis zocht jequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh werpt zichzelf ook dit topic maar eens in met een prachtige TVP
Daar was ze ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik haar ook! de opener is vandaag aangekomen, hardstikke bedankt!
Huh? waar heb je het over?!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
- Hans - zien ze ze veel vliegen in Groningen
Je gaat toch niet zeggen da'k die helden gemist heb, hè?!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef on_air het volgende:
Nog even over Flight of the Conchords:. Baguette.
Zorgen dat ze flinke schorsing krijgen of uit de competitie worden gezet , lidmaatschap inleverenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen da'k die helden gemist heb, hè?!
Klote avond... Haasten om op tijd alles klaar te hebben voor een oefenwedstrijd, vinden de gastheren het nodig om te gaan schoppen naar alles wat beweegt... Gestaakt vlak na rust, klotezooi.
Welnee, zo erg was het ook weer niet. Ze konden die jongens van ons alleen niet houden en dan krijg je een hoop overtredingen. Maar goed, iedereen is heel gebleven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zorgen dat ze flinke schorsing krijgen of uit de competitie worden gezet , lidmaatschap inleveren
stelletje helden.
Zal ik morgen dan nog maar een plaat van ze aanvragen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen da'k die helden gemist heb, hè?!
Klote avond... Haasten om op tijd alles klaar te hebben voor een oefenwedstrijd, vinden de gastheren het nodig om te gaan schoppen naar alles wat beweegt... Gestaakt vlak na rust, klotezooi.
Valt mee dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Welnee, zo erg was het ook weer niet. Ze konden die jongens van ons alleen niet houden en dan krijg je een hoop overtredingen. Maar goed, iedereen is heel gebleven.
Mag, mag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zal ik morgen dan nog maar een plaat van ze aanvragen?
Alweer? 's middags ook al twee keer gehoordquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Belden alleen maar groningers dat ze vaak ufos zagen
de radio gaat hier dan ook nu pas weer aanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:57 schreef -Hans- het volgende:
Moi
Klote weer buiten![]()
En kan Michiel ajb weer de ochtendshow gaan doen? Heb die Giel nu wel weer gehoord. Megahit aankondigen als "'dat is goed uitgekeaned"
Sja, ik lag ook behoorlijk under attach vannacht. Gore nutteloze teringbeestenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:17 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft zich laten verjagen door een mug...
'k krijg haar maar niet te pakken. Zij mij wel, al 4 keer. Zit nu maar met m'n laptop in de huiskamer, van slapen komt toch niets meer.
Hier nog ff niet en zal weinig aan gaan vandaagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
de radio gaat hier dan ook nu pas weer aan
lang leve de plakhorren!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sja, ik lag ook behoorlijk under attach vannacht. Gore nutteloze teringbeesten.
echt, dat gaat nooit meer weg denk ikquote:
Dat jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:21 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
"Bertje Maalderink is..."
Doe ik voortaan ook maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
de radio gaat hier dan ook nu pas weer aan
Ja, of gewoon de slaapkamerdeur dicht houden als je lichten in de gang en overige vertrekken aan hebt.quote:
en per 1 september nog een uurtje laterquote:
Oja, fuck dat is waar ook.. dat is al bijna.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
en per 1 september nog een uurtje later
heb je altijd nog het foute uurquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
en per 1 september nog een uurtje later
ach, ik heb dan ook net een andere baan, dus radio zit er dan toch even niet in denk ikquote:
quote:
Guis was net te laat met de reclamequote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:56 schreef Againzender het volgende:
waar is die reclame als je hem nodig hebt
Het leek net of Guis niet zo'n zin had in dat liedjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Guis was net te laat met de reclame.
Er zijn maar twee nummers per uur, met geluk, die we niet 2 miljoen keer gehoord hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:15 schreef cosmick het volgende:
Maar toch, na 2 miljoen luisterbeurten heb ik het wel gehoord hoor.
*IK* was al vroeg op, luie donder!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet dat nou zo op de vroege ochtend?
Ziet er weer strak uit dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:21 schreef borisz het volgende:
Zo ff naar de kapper geweest, was ook wel nodig ook.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
*IK* was al vroeg op, luie donder!.
dat krijg je met dit soort pics hequote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat krijg je met dit soort pics he
+1quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Weten we meteen hoe we gegarandeerd aandacht trekken.
Halve minuut wachten valt nog mee toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:46 schreef borisz het volgende:
Callcenters
Bellen ze, krijg je eerst een halve minuut een wachtmuziekje voordat ze beginnen te lullen
Als je zelf belt is dat niet zo erg idd, maar alz een callcenter jou belt is het natuurlijk volslagen idioot.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Halve minuut wachten valt nog mee toch?
aha, vandaar dat hij wat melig overkomt vandaagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:47 schreef Sirolf het volgende:
Vandaag voorlopig de laatste keer Guis in de Arbeidsvitaminen, de rest van de week is Roosmarijn te horen.
O, ik lees niet goedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je zelf belt is dat niet zo erg idd, maar alz een callcenter jou belt is het natuurlijk volslagen idioot.
Eindelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:48 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en voor als het hier nog niet bekend was: 538-Dj Van Velthuysen naar Radio Veronica
Hun belden mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, ik lees niet goed. Nee, dan is het be-lache-lijk!
Je kan natuurlijk ook zeggen dat Guis morgen klinkt als een wijf.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, vandaar dat hij wat melig overkomt vandaag
Mooi, niet naar 3FM.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:48 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en voor als het hier nog niet bekend was: 538-Dj Van Velthuysen naar Radio Veronica
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zeggen dat Guis morgen klinkt als een wijf.
Leuk voor Rick. Ben alleen nooit thuis op die tijden, dus luisteren wordt niks.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:48 schreef Sirolf het volgende:
Ganz Guis?quote:
Ik ben er wel blij mee, is er weer een goed radio programma in het weekend. en einde MIDNR is ook niet erg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Leuk voor Rick. Ben alleen nooit thuis op die tijden, dus luisteren wordt niks.
Sinds EJ daar weg is hoeft MIDNR van mij niet meer, het is zo duf geworden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee, is er weer een goed radio programma in het weekend. en einde MIDNR is ook niet erg.
Ja dat ene mens erbij was ook niet goed voor het programma.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sinds EJ daar weg is hoeft MIDNR van mij niet meer, het is zo duf geworden.
MGMT
Dat kan je wel stellen, wat kan zij een onzin uitslaanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat ene mens erbij was ook niet goed voor het programma.
Hij zegt net dat het ook zonder spandoek mag.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hé wat? Wil Guis een spandoek? Kan geregeld worden... Donderdag op vrijdag nacht hé?
Spontane Fok! meet dan maar?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij zegt net dat het ook zonder spandoek mag.
WH heb je de flesopener?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
W 0 1 3!
* WebHawkjuh gaat even een mailtje de deur uit doen naar ene Sander
Jaaa, hijs gisteren binnen gekomen :-) Hardstikke bedankt! Mét Ekstraweekend kaart erbijquote:
Wilde net zeggen "ey het origineel, de Neptunes versie is toch swingender".quote:
Erg lastig iddquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:57 schreef Sirolf het volgende:
Waarom is het altijd zo moeilijk om een plaat op tijd in te starten of om gewoon een spannend muziekje in te starten als er niet meer genoeg ruimte is...?
Tja, naar mijn alles behalve bescheiden mening zijn er van die artiesten waar je niet aan moet komen en de Stones horen daar bij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Wilde net zeggen "ey het origineel, de Neptunes versie is toch swingender".
Toen ik de Neptunes versie voor het eerst draaide en keihard door het ouderlijk huis liet schallen, komt mijn vader naar boven gerend: wie heeft dit gedaan?! dit is bijna beter dan het origineel! wie zijn dit?! draai nog eens!En hij is een originele fan... kenner, liefhebber...
Kon trouwens de uitvoering in Shine a LIght niet echt waarderen, deed 't em niet.
Heb het vermoeden dat het hier wel degelijk on purpose gedaan is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:57 schreef Sirolf het volgende:
Waarom is het altijd zo moeilijk om een plaat op tijd in te starten of om gewoon een spannend muziekje in te starten als er niet meer genoeg ruimte is...?
Ansich, opzich, inprincipe, heb je gelijk. Maar de Neptunes versie loopt gewoon lekkerder.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, naar mijn alles behalve bescheiden mening zijn er van die artiesten waar je niet aan moet komen en de Stones horen daar bij.
Overigens ben ik daar niet altijd even consequent in (MF&tGG!), maar dat boeit niet![]()
Iets met "uitzondering", "regel" en "bevestigt".quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Ansich, opzich, inprincipe, heb je gelijk. Maar de Neptunes versie loopt gewoon lekkerder.
Kennerneksaandoen.
Breathe Mequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doe mij dat andere nummer van Sia maar. Wat een geit in deze plaat.
dankje, on_air
Strakke bak.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:13 schreef on_air het volgende:
Mits deze auto, dan JA.
[ afbeelding ]
Aston Martinquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:13 schreef on_air het volgende:
Mits deze auto, dan JA.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:13 schreef on_air het volgende:
Mits deze auto, dan JA.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:46 schreef muisje-eliza het volgende:
maar wat is er met een spandoek
Nou, wat een dramaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:27 schreef on_air het volgende:
Poor little misunderstood baby no one likes a sad face.
Dan liever haar eerste single? You were spinning around trying not to look dumb but you did and fell down on the groundquote:
geef hem geen ongelijk gezien de bewegingen van john de mol, grote cocaine snuiverquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:53 schreef muisje-eliza het volgende:
Ruud de Wild vind John de Mol een debiel
Hieperdepiep Hoera.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Edith Bosch - Brons
Ow wacht... verkeerde topic
Kleine nuance: WeekendRick is op za. en zo. van 12 tot 15 èn hij gaat op vrijdagavond een programma doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:17 schreef Feivel1 het volgende:
Hmmz. Van Velthuysen stopt met MIDNR, en gaat verder op Veronica, WeekendRick komt daar terug, op het tijdstip van 3FM's EkStra Weekend.
Aardige concurrent, daar gaat ook stuk aandeel weg bij 538, dat ik totaal niet erg vind.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:17 schreef Feivel1 het volgende:
Hmmz. Van Velthuysen stopt met MIDNR, en gaat verder op Veronica, WeekendRick komt daar terug, op het tijdstip van 3FM's EkStra Weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |