Wilde net zeggen "ey het origineel, de Neptunes versie is toch swingender".quote:
Erg lastig iddquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:57 schreef Sirolf het volgende:
Waarom is het altijd zo moeilijk om een plaat op tijd in te starten of om gewoon een spannend muziekje in te starten als er niet meer genoeg ruimte is...?
Tja, naar mijn alles behalve bescheiden mening zijn er van die artiesten waar je niet aan moet komen en de Stones horen daar bij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Wilde net zeggen "ey het origineel, de Neptunes versie is toch swingender".
Toen ik de Neptunes versie voor het eerst draaide en keihard door het ouderlijk huis liet schallen, komt mijn vader naar boven gerend: wie heeft dit gedaan?! dit is bijna beter dan het origineel! wie zijn dit?! draai nog eens!En hij is een originele fan... kenner, liefhebber...
Kon trouwens de uitvoering in Shine a LIght niet echt waarderen, deed 't em niet.
Heb het vermoeden dat het hier wel degelijk on purpose gedaan is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:57 schreef Sirolf het volgende:
Waarom is het altijd zo moeilijk om een plaat op tijd in te starten of om gewoon een spannend muziekje in te starten als er niet meer genoeg ruimte is...?
Ansich, opzich, inprincipe, heb je gelijk. Maar de Neptunes versie loopt gewoon lekkerder.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, naar mijn alles behalve bescheiden mening zijn er van die artiesten waar je niet aan moet komen en de Stones horen daar bij.
Overigens ben ik daar niet altijd even consequent in (MF&tGG!), maar dat boeit niet![]()
Iets met "uitzondering", "regel" en "bevestigt".quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Ansich, opzich, inprincipe, heb je gelijk. Maar de Neptunes versie loopt gewoon lekkerder.
Kennerneksaandoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |