Zorgen dat ze flinke schorsing krijgen of uit de competitie worden gezet , lidmaatschap inleverenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen da'k die helden gemist heb, hè?!
Klote avond... Haasten om op tijd alles klaar te hebben voor een oefenwedstrijd, vinden de gastheren het nodig om te gaan schoppen naar alles wat beweegt... Gestaakt vlak na rust, klotezooi.
Welnee, zo erg was het ook weer niet. Ze konden die jongens van ons alleen niet houden en dan krijg je een hoop overtredingen. Maar goed, iedereen is heel gebleven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zorgen dat ze flinke schorsing krijgen of uit de competitie worden gezet , lidmaatschap inleveren
stelletje helden.
Zal ik morgen dan nog maar een plaat van ze aanvragen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen da'k die helden gemist heb, hè?!
Klote avond... Haasten om op tijd alles klaar te hebben voor een oefenwedstrijd, vinden de gastheren het nodig om te gaan schoppen naar alles wat beweegt... Gestaakt vlak na rust, klotezooi.
Valt mee dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Welnee, zo erg was het ook weer niet. Ze konden die jongens van ons alleen niet houden en dan krijg je een hoop overtredingen. Maar goed, iedereen is heel gebleven.
Mag, mag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zal ik morgen dan nog maar een plaat van ze aanvragen?
Alweer? 's middags ook al twee keer gehoordquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Belden alleen maar groningers dat ze vaak ufos zagen
de radio gaat hier dan ook nu pas weer aanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:57 schreef -Hans- het volgende:
Moi
Klote weer buiten![]()
En kan Michiel ajb weer de ochtendshow gaan doen? Heb die Giel nu wel weer gehoord. Megahit aankondigen als "'dat is goed uitgekeaned"
Sja, ik lag ook behoorlijk under attach vannacht. Gore nutteloze teringbeestenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:17 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft zich laten verjagen door een mug...
'k krijg haar maar niet te pakken. Zij mij wel, al 4 keer. Zit nu maar met m'n laptop in de huiskamer, van slapen komt toch niets meer.
Hier nog ff niet en zal weinig aan gaan vandaagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
de radio gaat hier dan ook nu pas weer aan
lang leve de plakhorren!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sja, ik lag ook behoorlijk under attach vannacht. Gore nutteloze teringbeesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |