Ach, dan weet je dat je weer in Nederland bent hèquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:36 schreef Timo20 het volgende:
@ TT: zeg dat wel, het was me vannacht en vanochtend toch een pokkeweer![]()
Ik ook. Maar het zal wel switchen worden dit weekend: Pukkelpop is ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Heb zin Lowlands.. ! Alleen jammer dat ik er niet bij ben..
triest héquote:Timo, voorlopig weinig verandering.
Nogal. Daarbij was het extra triest dat ik helemaal niet op vakantie in het buitenland ben geweestquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:37 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ach, dan weet je dat je weer in Nederland bent hè
Looking good! Ik zou zeggen: zet `m ook ff in dit topic neerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
had nou niemand gezien dat ik het vorige topic speciaal versierd had?
kiek ma
Ik wil ook bier, maar niet goed voor mijn juist-begonnen lijn-poging!quote:
Hoe doe je dat verkeerde stekker erin proberen te drukkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Uh-oh... ik heb mn usb-aansluiting aan de pc gemold
Das kut.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:49 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb weer die kutspyware in mn PC zitten *zucht*.
Met het openen van elke pagina een fijne popup die geblokkeerd wordt van Adultfriendfinder (what the fuck?!), YamTalk of andere websites die mn aandacht willen.
Uh nee... usb-kabel zat er nog in en ben per ongeluk op het stekker-gedeelte gaan staan... was niet goed voor de aansluiting...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe doe je dat verkeerde stekker erin proberen te drukken
Ik ook al een paar keer achter elkaar maar het schijnt niet echt te helpenquote:
Even proberen terug te buigen, gelukkig ben je stuk lichter dan vorige week.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uh nee... usb-kabel zat er nog in en ben per ongeluk op het stekker-gedeelte gaan staan... was niet goed voor de aansluiting...
(en ja, schreef wel pc, maar bedoelde eigenlijk flaptop, die op de grond stond..)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Even proberen terug te buigen, gelukkig ben je stuk lichter dan vorige week.
Vlak Bigger Than My Body en No Such Thing niet uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:54 schreef Sirolf het volgende:
John Mayer - Daughters, weer best een tijd niet gehoord.
Leuk om de oudere platen zo af en toe ook weer eens te horen. Nu weer even wachten op Clarity.
Of policy instellen dat ze alleen maar bepaalde sites mogen bezoekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
Mn ouders moeten echt eens naar die Remco Pijpestelen gaan luisteren, die vertelt hoe ouders hun kinderen moeten leren hoe ze met de PC om moeten gaan.
Dus.. daar gaat mn vrijheids op Internet Explorer, vanaf nu alleen nog maar Krowser, want ik heb spyware opgelopen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow mèn, ik ben moe...
kGa slapen, morgen weer een dag...
Dag allemaal!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |